Furnizor de etichete autocolante albe si imprimate: etichete imprimate cu coduri de bare, etichete traduceri, etichete inseriate, etichete textile, etichete de promotii. Distribuitor de echipamente bar code: imprimante termice, cititoare coduri de bare, terminale mobile, produse software si consumabile (etichete si ribboane). Solutii complete de editare, imprimare si colectare automata a datelor.
Firma se ocupa de printuri de mici si mari dimensiuni, carti de vizita, refiluri, incarcari cartuse, stampile, preluari comenzi tipizate, centru de copiere alb-negru si color, papetarie, personalizari.
TICKET PRINT organizeaz campanii publicitare avnd drept scop tiprirea de machete, sigle, mesaje pentru promovarea imaginii, produselor, promoiilor, serviciilor pe bonurile fiscale utilizate n supermarketuri si hypermarketuri pe tot cuprinsul Romaniei. Un concept apreciat atat de consumatori cat si de clientii Ticket Print. 90% dintre clientii supermarketurilor si hypermarketurilor au cunostinta despre reclamele de pe spatele bonurilor fiscale. 60% dintre acestia inteleg si au folosit bonurile Ticket Print. 75% dintre clientii nostrii sunt satisfacuti de serviciile si publicitatea facuta de Ticket Print. 88% doresc reanoirea contractelor. Expunere imediat Deoarece consumatorii din hypermarket-uri sunt obligai prin lege s pstreze bonurile fiscale cel puin pna la ieirea din incint, expunerea la materialele publicitare este imediat, iar impactul campaniilor publicitare este maxim. Campanii susinute de mare tiraj Ticket Print v pune la dispoziie campanii publicitare ntr-un anumit ora sau n intreaga ar, pe perioade ncepnd de la 3 luni i pn la un an, n funcie de necesitile dumneavoastr. n funcie de campanie, reclama dvs. atinge de la 200.000 pn la 1.000.000 de apariii pe campanie. Flexibilitate n cazul campaniilor pe durat mai mare de o lun, avei posibiliatea de a personaliza lunar mesajul publicitar astfel ca acesta s reflecte noile oferte i promoii ale produselor/serviciilor dvs. Exclusivitate Datorit politicii de excludere a concurenilor dvs., pe ntreaga perioad a campaniei, vei putea fi singurul care beneficiaz de reclam ntr-un anumit domeniu, oferindu-v un avantaj clar competiional. Asisten i consultan pentru campanii Pentru clieii care doresc, Ticket Print ofer asisten i consultan la realizarea materialelor publicitare care vor fi tiprite. Ticket Print ofer experiena unei echipe de designeri care v vor prezeta produsele ntr-o manier care atrage publicul. Opiuni de plat avantajoase Plata campaniei se poate face integral sau ealonat pe ntreaga durat a acesteia. n cazul in care se dorete participarea la mai multe campanii pe durata contractului, vei putea beneficia de discount-uri avantajoase. Monitorizare Vei ti impactul exact al investiiei dvs. n campaniile Ticket Print, deoarece rezultatele programelor de reclam pot fi msurate prin rata de consum a rolelor de marcaj n hypermarket-uri, deci, implicit, numrul de apariii a reclamei dvs. Parteneri Plus Discount, Penny Market, Billa, Primavara, UniversAll, XXL Megadiscount, Artima, Pic, Pambac, Aurocor, Traian, Mega Image, Romaria, Cosmos, Fibec, Orient, Mercantis, Siga, Unic, Everest, miniMax, Profi, Cris Tim.
Firma a lut fiinta in anul 2006 din initiativa si dorinta de afirmare a 2 agenti de vanzari,cu cate 8 ani de experienta in vanzari pe jud.hunedoara. Astfel, avand din start un portofoliu bogat de clienti ,de ce nu?
Firma de informatica S.C. Ela Wizard Design S.R.L. Firma nostra efectueaza la preturi avantajoase si la cea mai buna calitate lucrari de: - webdesign (constructie website pentru persoane juridice sau fizice, administrare siteuri,asigurare hosting, creare casute de mail) - softuri educationale construite in colaborare cu profesori cu rezultate foarte bune, atat pentru scoala primara, gimnaziu, liceu sau facultate - publicitate si prelucrare de grafica (anunturi online, inscriere la motoare de cautare, design carti de vizita, bannere, etc.).
Va oferim o gama completa de stampile de inalta calitate marca Trodat, fabricate in Austria. Linia de stampile Trodat corespunde oricarei arii de activitate: de la birouri, cabinete medicale si companii mici, pana la banci si companii multinationale. Pe langa stampile, firma noastra va ofera datiere, numaratori, pixuri cu stampila, stampile speciale, stampile pentru copii, tusiere, accesorii pentru stampile. Contr-all End SRL B-dul Corneliu Coposu nr 51 sector 3, Bucuresti Cod fiscal: 18191167 Reg. comertului: J40/20468/2005 Cont: RO32 RZBR 0000 0600 0735 7461 Banca: RAIFFEISEN BANK UNIREA Cont: RO30 TREZ 7035 069X XX00 6132 Banca: TREZORERIE SECTOR 3 Web: www.stampile-trodat.ro Tel/Fax: 021-316.66.79 Fax: 021-315.77.95 Mobil: 0722 23 71 34, 0726 99 37 00
Suntem pe piata din anul 1995. Executam: stampile pe suporti automati/autotusanti de import Austria Colop/ Trodat, distribuim inseriatoare automate Reiner. Tipografie sii editura: carti si tipizate; Gravura / Sculptura computerizata.
Firma infiintata in anul 2004, are ca principal domeniu de activitate, editarea de programe. De asemenea activeaza in vanzarea de echipamente de calcul, periferice, componente, retele de calculatoare si alte servicii hardware si software.
www.cumparaieftin.ro este o casa de comezi online cu livrare gratuita la domiciliu, supermarket online cu o gama varita de produse de cea mai buna calitate cu o livrare prompta si sigura a produselor dumneavoastra, ce va pune la dispozitie atat plata la livrarea produselor cat si posibilitatea plati electronice prin card. Un supermarket online destinat celor pentru care timpul este pretios.
Office Max are o bogata experienta in: * ofertarea in sisteme de achizitie diferite (licitatii cu strigare, licitatii online, licitatii deschise prin depunere de documente, selectii de oferte, negociere competitive, negociere cu o singura sursa, licitatie restransa, licitatii pe intranet, acorduri cadru. * Intocmirea de documentatii pentru licitatie/ negociere/ selectie de oferte Adaptam oferta si conditiile de livrare cerintelor clientilor. Livram atat pe comenzi centralizate intr-o locatie de destinatie curenta (depozit, HQ, centrala achizitii) cat si pe comenzi emise la nivel de locatie, department/ locatie, persoana/ department/ locatie, atat in Bucuresti (delegati proprii) cat si in teritoriu (delegati sau curieri). Suntem familiari cu sisteme de purchasing de tip iProcurement (Oracle) sau SAP; asiguram trasabilitatea comunicarilor cu clientul si redundanta astfel incat procesul de ofertare/ comanda/ livrare/ facturare sa nu sufere din cauza concediilor, caderilor de tensiune, internet, indisponibilitatii fizice a unei personae sau alte cause care tin de noi in calitate de furnizor. Intelegem cerinte de tip: - mentionare numar si data comenzii pe factura/ aviz - livrare in locatie distincta de locatia de facturare sau avizare efectuare livrare Actionam pe piata din 1998, astfel incat, prin prestatia si coerenta conduitei noastre ne-am asigurat de suportul maxim disponibil pentru Romania din partea reprezentantilor vendorilor de prestigiu (HP, LEXMARK, EPSON, XEROX, CANON, ACER….). Oferim intreaga gama de servicii disponibile pentru clientii corporate, incepand cu: - asigurarea protectiei de pret, - rabaturi speciale, - implementare de World Wide Agreements, - oferirea de preturi corporate (cotatii speciale pentru un contract cu cantitati si durata estimate peste o anumita valoare), - asigurarea de conditii de livrare la orice destinatie din Romania intr-o maniera profesionista si predictibila - contracte de Pay per print/ Pay per use (cu plata per nr. de pagini printate sau cartuse consumate) - contracte combo de achizitie echipamente si/sau extensii de garantii cu plata in rate lunare si livrare consumabile pe baza de abonament plecand de la estimare consum functie de baza instalata sau/si echipamentele nou achizitionate Asiguram suport pentru un sortiment extreme de extins de produse de tip business (vindem atat echipamente IT de zeci de mii de euro/ bucata cat si agrafe de birou) cu concentrare pe articole si echipamente tipice de office. Asiguram un sortiment coerent construit de produse complementare activitatii curente corporate (exemplu genti laptop/ office Targus, mousi, tastaturi, presentere, casti… Logitech, UPS-uri APC…). Putem stabili de comun acord un catalog de produse cu preturi fixe si conditii generale de comenzi online pentru articolele din aceasta gama sau gama extinsa (grile de preturi, discounturi pe tipuri de produse, volume...) Suntem certificati ISO 9001/2008 si ISO 14001/2004. Intelegem si respectam cerintele de mediu promovand la randul nostru o conduita responsabila si reciclarea materialelor. Intelegem insa totodata, diferenta dintre un cartus nou si unul reumplut (diferenta intre un cauciuc uzat si unul nou) precum si cerinte de livrare din stoc si garantie fara stress pentru client. Recomandam extinderea perioadei de garantie la echipamentele de uz comun (exp. imprimante sau multifunctionale de volum) cu asigurarea garantiei on site, prin achizitionarea pachetelor de service oferite de vendori. Gestionam pentru client situatia garantiilor si a stocului minim astfel incat sa nu exista disfunctii care sa impedimenteze activitatea curenta a clientului. Oferim support de specialitate (personal certificate continuu) pentru achizitionarea echipamentelor IT ideale pentru fiecare necesitate a clientilor nostrii. In speranta ca veti gasi parteneriatul cu OFFICE MAX mutual avantajos ! Echipa OFFICE MAX.
Adresandu-se exclusiv segmentului Business, Echo Plus se impune ca unul din principalii furnizori de tonere si cartuse, atat originale cat si compatibile, pentru imprimante, copiatoare si faxuri. Livrarea se face imediat direct la sediul clientului, in orice localitate din tara. Oferta Echo Plus cuprinde: - tonere pentru imprimante laser, faxuri, copiatoare si multifunctionale; - cartuse de cerneala pentru imprimante, faxuri si multifunctionale; - riboane pentru impriman te matriciale; - alte echipamente de birotica: imprimante, copiatoare, faxuri, multifunctionale, etc. Oferta noastra de tonere si cartuse este extrem de variata cuprinzand peste 2000 de produse pentru echipamente Hewlett-Packard, Lexmark, Canon, Epson, Brother, Xerox, Kyocera, Konica-Minolta, Samsung, Toshiba, Oki, Sharp, etc. Pentru acelasi tip de consumabile Echo Plus ofera atat cartuse compatibile cat si originale astfel incat sa satisfacem cerintele celor mai exigenti clienti. Clientii Echo Plus sunt exclusiv persoane juridice. Companii din cele mai diverse domenii, productie, comert, servicii, magazine on-line, institutii publice, organizatii neguvernamentale, etc. au ales sa colaboreze cu noi, direct sau prin dealerii nostri. Peste 75% din comenzile onorate de Echo Plus sunt pentru clienti existenti. Acest lucru se datoreaza increderii in produsele noastre si in colaborarea cu expertii nostri.
Distributie consumabile birotica - papetarie -it / reumpleri cartuse ink - laser la preturi si calitate de exceptie !!! /Service si asistenta pentru imprimantele marca HP// Va asteptam telefonul ! Cartuse originale pentru imprimante, copiatoare, reincarcari, remanufacturari cartuse laserjet, echipamente de birou
Magazinul on-line al fabricii de cartuse TIN, va ofera cartuse cu cerneala si toner pentru imprimante, faxuri, multifunctionale HP, Canon, Lexmark, Epson, Samsung, Brother, Xerox, Kyocera-Mita, Philip, Panasonic, etc. La noi veti gasi calitate, pret, gama, stoc, promptitudine.
Infiintata in anul 1994, Bonhomme Comserv se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Cluj-Napoca, judetul Cluj. Compania Bonhomme Comserv comercializeaza o gama larga de telefoane fixe si accesorii pentru telefoane mobile. Firma noastra are o echipa de 3 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. In cadrul companiei Bonhomme Comserv desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Si pentru ca Bonhomme Comserv stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Distribuim aparatura si consumabile IT, precum si papetarie, birotica. Reincarcam cartuse pentru imprimante laser sau cu jet de cerneala. Avem sediu in Cluj-Napoca. Livram in toata tara.Ne adresam in primul rand utilizatorilor finali.
Infotec este partener Xerox, distribuie intreaga gama de echipamente, servicii si consumabile Xerox. Realizam si implementam proiecte de Document Management. Distribuim o gama variata de produse de birotica, software si papetarie.
Sc Livosim Impex Srl activeaza pe piata din anul 1994, in domeniul reparatii aparatura de birou si calculatoare. Incepand cu anul 2006 comercializam aparate de marcat fiscale la care efectuam fiscalizare, reparatii, si intretinere garantie si post garantie. Va asteptam in Brasov, Str. Zorilor, Nr. 18a, tel. 0268327675.
VAROX s-a �nfiintat �n primavara anului 1992 si are ca principal obiect de activitate realizarea si furnizarea de programe (CAEN 7220). Software Educational pentru profesori si elevi. Chiar de la data infiintarii, activitatea firmei s-a orientat catre domeniul didactic, realizand pana �n prezent, un numar de peste 70 titluri de programe destinate acestei directii. Ca urmare a bunei colaborari cu Ministerul Educatiei si Cercetarii, programele au fost avizate si recomandate de acesta pentru a fi folosite in procesul de invatamant. In prezent, activitatea firmei se afla in plina dezvoltare, in continua cautare de solutii, subiecte, maniere noi pentru prezentarea acestora, �n vederea acoperirii necesarului de pe piata interna si externa cu produse de calitate superioara si valoare de intrebuintare ridicata.
Infiintata in anul 1994, Orcas Computers S.R.L isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Orcas Computers S.R.L va pune la dispozitie produse de calitate ca: calculatoare, monitoare, tastaturi, boxe, microfoane, consumabile de imprimante - tonere, programe de calculator. Firma noastra are un personal de 9 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Orcas Computers S.R.L sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Infiintata in anul 1993, Tropeum S.R.L. isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Tropeum S.R.L. comercializeaza o gama larga de produse de birotica si papetarie si servicii de publicitate - serigrafie, tampografie, gravura laser si computerizata, timbru sec, folii. Firma noastra are o echipa de 20 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. In compania Tropeum S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Experienta Tropeum S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.