Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Electronice & IT: 4544 companii
  • COST CONTROL ALLIANCE a fost fondata in anul 2005, de cand punem la dispozitia beneficiarilor nostri produse informatice si consultanta care sa le vina in intampinarea nevoilor atat din perspectiva controlului proceselor cat si din cea a controlului costurilor operationale. Practic, oferim managerului instrumente specifice de monitorizare, control, planificare si analiza. Modelul nostru de business este fundamentat pe doua premise: prima ca dezvoltarea economiei din tara noastra, cu o pondere ascendenta a consumului, impune manipularea unor cantitati de marfa din ce in ce mai abundente si mai diversificate, cu o viteza din ce in ce mai mare; a doua, ca firmele romanesti de distributie au ajuns la un nivel suficient de maturitate sau dezvoltare in asa fel incat gestiunea manuala a transporturilor sa fie foarte dificila, costisitoare si, in anumite cazuri, chiar paguboasa. Produsele noastre, dedicate distribuitorilor, dar nu numai lor, le-am categorizat functional astfel: 1. Pentru managementul transporturilor recomandam un produs numit CLEAR-TMS care are ca facilitati principale pregatirea (gruparea) incarcaturilor, alocarea optima pe autovehicule, compunerea rutelor/zonelor de livrare si construirea foii de parcurs. In prezent o aplicatie similara produsa de noi ruleaza cu succes la firme din Grupul Romstal, si gestioneaza mai multe sute de livrari de marfa pe zi. 2. Pentru managementul flotelor auto suntem in dezvoltare cu un produs numit CLEAR-FWS care, folosindu-se de facilitatile sistemelor GPS, permite identificarea si urmarirea autovehiculelor, precum si monitorizarea in timp real a unor parametri (ca de exemplu: viteza, consumul, ruta, incarcarea etc.) ce pot fi configurati in functie de nevoile clientului. Pentru acest produs lucram cu furnizori recunoscuti si folositi de jucatori cu renume pe piata auto, cum ar fi Toyota sau Scania. 3. Pentru sistemul de raportare avem un produs numit CLEAR-Reports, pe care il recomandam clientilor nostri pentru editarea de rapoarte customizate. De regula, o companie mare foloseste software specializat pentru contabilitate, vanzari, relatii cu clientii, resurse umane, GPS etc., dar, de cele mai multe ori, sinteza datelor obtinute din rularea acelor aplicatii se face manual. Produsul nostru realizeaza interogarea bazelor de date generate de utilizarea acestor programe si prezinta utilizatorului rapoarte complete prin corelarea/sinteza/analiza datelor din diverse domenii de activitate. Totul este rapid, clar si corect, la un click distanta. 4. Pentru controlul costurilor dezvoltam un produs numit CLEAR-CCS, dezvoltat pe baza experientei noastre acumulate pe piata de telecom din S.U.A.. Granularitate ridicata a sistemelor administrate, viteza ridicata a proceselor, cantitatea mare de date sau marfuri vehiculate sunt tot atatia factori care, tratati necorespunzator din cauza timpului limitat al managerului, pot determina pierderi economice importante la nivelul afacerii clientilor nostri. Consideram ca analiza costurilor este un instrument important in evaluarea si derularea unui proiect si de aceea i-am dedicat un soft specializat. Experienta ne-a aratat ca in zona de costuri operationale, principiile sunt similare, fie ca este vorba de alocarea de minute de voce sau de kilograme de marfa. In dezvoltarea produselor de mai sus am cautat sa adaugam valoare din doua directii: din calitatea componentelor si din customizare. Produsele noastre sunt flexibile, adaptabile nevoilor clientului si interconectabile cu sistemele soft specifice ale acestuia. Nu necesita achizitia de echipamente suplimentare si pot rula pe infrastructura existenta.

Bucuresti Servicii
  • Infiintat ca intreprindere mica in 1990, apoi ca SRL in 29 iunie 1991, "Rubin" a implinit 18 ani de impliniri si succese. Transformat odata cu preluarea in anul 2000 de catre noii asociati, provenind de la AS RECORDS srl, el a devenit un punct de referinta in electronica Timisoarei si Banatului, aprovizionand populatia cu cele necesare in electronica, depanatorii si cetatenii fiind deopotriva de bine serviti de personal ales pe criterii de competenta, amabil si rapid in deservire. Speram sa ramanem mereu de un real ajutor pentru ca onoratii clienti sa-si aleaga electronicele de care au nevoie si sa fie pe deplin multumiti. Am ales produsele noastre astfel incat sa oferim cel mai bun raport calitate/pret. Am dezvoltat relatiile cu producatorii si furnizorii care sa ofere cele mai bune produse si garantia ca eventualele neajunsuri sa fie rezolvate in cel mai scurt timp posibil si in cele mai bune conditii. Relatia firma - client este considerata primordiala, orice problema fiind analizata obiectiv si cu intelegere. Am inceput programul de implementare a certificarii calitatii pentru produsele si serviciile prestate de Rubin srl, la nivel european si mondial ISO9001/2000 prin Concordia-CERT srl din Timisoara. Vom promova o politica a calitatii in vederea implinirii dorintelor exprimate de dumneavoastra si in vederea unei diversitati cu care sa va putem fi de ajutor. Deviza noastra este: Rubin - garantia specialistilor! Sloganul nostru: Rubin - o sursa pretioasa pentru o electronica pretentioasa !

Timisoara Distribuitor
  • Infostar Comprod SRL Pitesti a fost infiintata in 1996, avand initial ca obiect de activitate producerea si comercializarea de software cu destinatie economica. Principalele produse software ale firmei au fost realizate in perioada 1995-2001, din anul 2002 activitatea de sofware fiind transferata firmei nou infiintate Infostar Software SRL Pitesti. Din 1998 a fost deschis punctul de lucru al firmei din Pitesti, str. Petrochimistilor, bloc B28, sc. B, ap. 1,avand ca obiecte principale de activitate comertul cu calculatoare electronice si accesorii de tehnica de calcul. Se comercializeaza calculatoare noi sau second-hand, componente de calculator, imprimante, alte accesorii de calculator, copiatoare, case de marcat fiscale. Distribuim si intretinem aparate de marcat fiscale SAPEL, DATECS, ACTIVA (case de marcat, cintare, imprimante fiscale-diferite modele, cuplate sau nu cu calculatorul) (s-au vandut sute de case fiscale, pentru cca 100 din ele existand contract de service). Distribuim pachetul de programe Legis, care cuprinde aplicatii software cu actualizare zilnica (exista cca 40 contracte de asistenta tehnica). Alaturi de activitatea de comert propriu-zisa a fost acordata o maxima atentie dezvoltarii unei echipe de service (garantie si postgarantie) cu un inalt grad de solicitudine, promptitudine si profesionalism. Printre principalele servicii acordate se pot enumera : intretinere operativa si depanarea sistemelor de calcul (rezolvand majoritatea problemelor software sau hardware aparute), reparatii la monitoare, imprimantele cu ace (matriciale), cu jet de cerneala sau laser, reparatii si intretineri curente ale copiatoarelor, construirea si intretinerea retelelor de calculatoare, a sistemelor de supraveghere, incarcari de cartuse pentru imprimantele cu jet de cerneala sau laser, tehnoredactari si multiplicari de documente. Clientii nostri apreciaza, alaturi de preturile scazute, performantele sistemelor de calcul vandute precum si seriozitatea in tratarea clientului, atat la momentul comercializarii cat mai ales ulterior, acordand o asistenta tehnica permanenta si de calitate. Vindem si cu plata in rate, cu avans 0, fara giranti, asigurand transportul gratuit si instalarea produselor la domiciliul clientilor. Din luna mai 2007 a fost acordata firmei Infostar Comprod S.R.L. certificare international pentru sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei ISO 9001. O aplicatie informatica performanta de tip C.R.M., intitulata ARCS2007 (administrarea relatiilor cu clientii si a sarcinilor de serviciu), realizata de echipa noastra de software, asigura o deservire prompta a clientilor si o monitorizare eficienta a acestei deserviri. In colaborare cu Infostar Software SRL punem in practica conceptul de integrare a rezolvarii tuturor cerintelor IT ale unui client, oferindu-i tot ceea ce acesta si-ar putea dori de la o singura sursa : INFOSTAR. Sutele de clienti pe care ii deservim, in regim de contract sau nu, apreciaza acest concept, precum si calitatea, operativitatea si costurile rezonabile ale produselor si serviciilor noastre.

Pitesti Distribuitor
  • Program contabilitate, program gestiune stocuri, accounting software, erp, salarizare, trezorerie, program productie, asigurari - acesta este pachetul de programe vip profesional oferita de start consulting. Consultanta, instruirea si implementarea se desfasoara la sediul clientului.

Bucuresti Distribuitor
  • www.gurudelvino.com is a free, online wine community, dedicated to bringing together private enthusiasts and professional participants in the wine industry from all around the globe. Check out our web site for more information.

Bucuresti Servicii
  • Constructii case, tamplarie termopan pvc si aluminiu. Firma a dechis punct de lucru in ploiesti unde doreste sa construiasca 9 case in comuna Barcanesti si sa construiasca o hala pentru productia de termopane.

Ploiesti Producator
  • Intercom Systems este o firma mica ce are ca domeniu de activitate montarea de: interfoane, videointerfoane, camere de supraveghere, senzori de miscare, senzori de lumina, instalatii de iluminat, etc.

Bucuresti Servicii
  • FastNet&Electrics, firma specializata in retele de calculatoare, retele voce, retele electrice, interfoane, supraveghere video, Instalari echipamente DTH, programe de gestiune personalizate pe specificul companiei dumneavoastra, programe de contabilitate, programe de automatizari, programe la cerere, progarame de gestiune pentru grupul HORECA, pagini web pentru cresterea imaginii dumneavoastra pe piata, consultanta in domeniul IT.

Timisoara Servicii
  • Firma noastra ofera consultanta si executa Credite, Leasing si Asigurari, Curs valutar, Sucursale, Bancomate, Carduri de credit, Debit, DAE, Dobanda, RCA, CASCO, Asigurari medicale de calatorie. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii.

Bucuresti Financiar
  • GMB Computers, Profesionalism, Seriozitate, Incredere, Confidentialitate. In cei 30 ani de activitate am demonstrat ca se poate, am demonstrat ca inainte de toate este importanta increderea. Increderea se castiga greu si se pierde usor. Munca si Daruirea specialistilor nostrii, adaugate la Increderea clientilor in solutiile si serviciile oferite ne fac competitivi. Solutia GMB va costa mai putin decat o solutie ieftina. GMB COMPUTERS - 30 de ani de curaj, viziune, munca, profesionalism, perseverenta si onestitate. GMB COMPUTERS - 30 de ani de Traditie si excelenta in IT si comunicatii, privind cu incredere catre viitorul domeniului informatic. Companie solida, matura si flexibila care se adapteaza pietei si cerintelor, lucru demonstrat prin calitatea prestatiilor , calitatea produselor , prin cifra de afaceri si bonitatea companiei. Www.gmb.ro

Constanta Servicii
  • Compania noastra ofera produse cu un design deosebit la niste preturi foarte atractive. Momentan vanzarea se realizeaza doar pe distributie, dar intr-un viitor apropiat se va face si pe retail.

Bucuresti Import - Export
  • Ne ocupam cu distribuirea de produse hardware si software si echipamente de retea, ca de altfel si de rezolvarea problemelor de service a componentelor/ calculatoarelor cumparate de catre clientii nostri.

Bucuresti Altul
  • Suntem o companie tânără, care doreşte să se afirme pe piaţa de produse IT şi de birotică din România prin stabilirea unor standarde de calitate ridicate. Ne-ar place ca orice client al nostru să spună "Sunt prea sărac să îmi cumpăr lucruri ieftine".

Constanta Altul
  • Vanzarea si instalarea echipamentelor electronice, electrocasnice , aparaturii medicale profesionale, a bucatariilor si spalatoriilor profesionale de mare capacitate precum si asigurarea service-ului pentru acestea.

Oradea Servicii
  • BitStone este o companie românească specializată pe dezvoltarea de aplicaţii web şi software la cele mai înalte standarde de calitate. Având o experienţă de peste patru ani în domeniu, echipa noastră de profesionişti vă stă la dispoziţie pentu informatizarea afacerii dumneavoastră.

Cluj Napoca Servicii
  • Promond comercializeaza, inchiriaza si instaleaza echipamente multimedia: videoproiectoare, display Plasma & LCD, sisteme de sonorizare (boxe, mixere, microfoane, lavaliere) ecrane de proiectie, sisteme de traducere simultana. Servicii DJ profesionist pentru petreceri. Inchirieri sisteme karaoke. Servicii complete de organizari evenimente corporate. Realizam sonorizari ambientale pentru diverse obiective: discoteci, localuri, restaurante, baruri, biserici, stadioane. Service echipamente audio-video pentru hoteluri: inlocuiri lampi videoproiectoare, reparatii echipamente audio-video, inlocuiri echipamente. Vanzari lampi videoproiectoare livrare 48 h in Bucuresti si pana la 5 zile lucratoare oriunde in tara.

Bucuresti Servicii
  • Advertising above the timeline. Sloganul defineste orientarea companiei noastre in sfera informatiei tehnologice avansate. Creativitatea se afla totodata dincolo de orice "timeline" al unui soft. Making of future & more.

Constanta Servicii
  • Obiectivul unei bune comunicări este atingerea grupurilor ţintă, informarea lor şi, nu în ultimul rând, motivarea lor – ceea ce nu este o sarcină uşoară în perioadele de supraaglomerare senzorială şi informaţională. Atunci când lucrăm pentru dumneavoastră, avem mare grijă ca două componente esenţiale să se afle în perfectă armonie: cerinţele sarcinii de lucru şi elementele de design. Comunicarea trebuie să ducă la îndeplinirea sarcinii – de exemplu ilustrarea unui concept, schimbarea unei atitudini, prezentarea unei companii sau convingerea unui client să cumpere un anume produs. Elementele de design trebuie să implementeze astfel de cerinţe de lucru în modul cel mai potrivit, cu mare precizie şi creativitate şi fără mărunţişuri inutile. Faptul că înţelegem afacerea clientului nostru, descoperim care este mesajul pe care îl transmite şi cu cine doreşte el să comunice, ne permite să găsim soluţii inovatoare care să ne ajute clienţii în atingerea scopurilor propuse şi în dobândirea succesului de piaţă.

Iasi Producator
  • LMV Media *** suntem aici pentru tine *** Atuurile noastre! * Calitate la preturi competitive.     * COMPETENTA, SERIOZITATE, PROMPTITUDINE.     * Respectul fata de client.     * Suport 7/7. Care este oferta noastra? * O gama variata de MP4 Playere. * Carduri de memorie * Adaptoare pentru laptop-uri. * Baby monitoare * Rame foto digitale     * Cititoare coduri de bare si cartele magnetice * Aplicatii pentru cititoare * Aplicatii WEB

Craiova Distribuitor
  • Graffco - solutii web profesionale Am adunat cu pasiune multi ani de experienta, fiind acum pregatiti sa va oferim creativitatea noastra si solutii eficiente la costuri minime. Clasic sau web 2.0 prin implementare HTML si CSS cu validare W3C...Nu va faceti griji, le stapanim pe toate ! Compania Graffco a fost infiintata in 2001 cu activitate in webdesign si programare; in prezent reuseste sa la combine pe cele doua cu succes. De-a lungul timpului, am construit cu clientii nostri relatii puternice, bazate pe incredere, fiind intotdeauna deschisi spre nou si dispusi sa schimbam idei si concepte pentru rezultate de exceptie. Toate aceastea sunt posibile datorita efortului nostru de a raspunde asteptarilor clientilor si a pasiunii investite in toate proiectele noastre. Proiecte Graffco Facturier - program de facturare ce permite emiterea de facturi fiscale, avize, chitante si diferite rapoarte financiare. Felicitari tiparite prin intermediul magazinului online actualizat continuu: http://www.felicitari-de-paste.graffco.ro/ Graffco SRL Splaiul Tudor Vladimirescu, nr. 9, Ap.3, Timisoara, 300195 (vis-a-vis de Restaurantul Flora) Relatii Clienti: +40 732 402 633. Telefon: +40 356 11 32 67

Timisoara Servicii