Royal Standards Corporation Srl presteaza servicii de: - mentenanţă echipamente si utilaje industriale; - proiectare si executie dispozitive pentru industrie; - vanzari echipamente, piese de schimb si consumabile industriale; - asigură servicii de inspecţie de calitate colaborand cu companii acreditate la nivel internațional. Avem competenţe in inspecții industriale și comerciale, din diverse sectoare de activitate: construcţia de vagoane cisterna si de marfa, contoare de apa, contoare electrice, contoare de gaz, panouri solare, țevi fără sudura pentru aplicații industriale, componente pentru structuri metalice, butelii de gaz, baterii de gaz, containere de gaz, cisterne auto de gaze lichefiate, supape de siguranţă, containere, anvelope auto cherestea, mobilă, textile, etc.
Operator RSVTI - Responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR. Persoana fizica autorizata ISCIR cu indelungata experienta, pregatire teoretica adecvata in domeniului mecanic, experienta practica in domeniul reparatiilor instalatiilor de ridicat. Scopul meu este acela de a oferii servicii de calitate colaboratorilor mei. Pe perioada derularii contractului ma stradui sa solutionez problemele dumneavoastra in timp util, cu profesionalism si maxima seiozitate. Ca operator RSVTI, principala mea preocupare este siguranta in functionare a echipamentelor / instalatiilor, asigurarea beneficiarului ca elementele de siguranta functioneaza in conditii de siguranta, personalul de deservire a echipamentelor / instalatiilor este instruit si examinat corespunzator prescriptiilor ISCIR.
Global Cultural Consulting va ofera urmatoarele servicii: - Consultanta pentru achizitii publice si consultanta pentru achizitii fonduri nerambursabile din bugete locale - Consultanta pentru utilizare catalog SEAP si produse sau pozitii in SEAP - creare si modificare (daca este cazul) de pozitii in catalogul SEAP - gestionarea pasilor necesari acceptarii/refuzarii unei cereri venita din partea unui client (acceptare cerere, acordare de reduceri, solicitare de modificare cerere, refuzare cerere etc.) - model de contract de achizitie personalizat functie de clauzele stabilite cu clientul - model de procese-verbale de predare a documentelor ce dovedesc prestarea serviciilor - model de procese verbale de constatare a prestarii serviciilor.
Misiunea noastra este de a-i ajuta pe clienti sa depaseasca problemele consumatoare de timp si resurse, folosind cunostintele si experienta acumulata respectand totodata legislatia in vigoare. Valorile sunt definitorii in relatia cu oricare dintre clientii nostri: * profesionalism, * promptitudine, * confidentialitate, * comunicare, * implicare. Respectam cu strictete regulile deontologiei profesionale, garantand contractual confidentialitatea informatiilor gestionate in relatia cu clientul, atat in timpul colaborarii cat si dupa incetarea acesteia. Cabinetul nostru beneficiaza de o echipa dinamica, proactiva, profesionista si implicata in directia satisfacerii eficiente a oricaror nevoi economice, financiare si fiscale, orientate spre succesul clientilor. In orice situatie oferim clientului cea mai potrivita solutie la problemele sale. Suntem conectati in permanenta la modificarile legislative, sesizand implicatiile acestora asupra companiei dumneavoastra. Sistemul de lucru pe care se bazeaza colaborarea cu fiecare client, diversitatea industriilor cu care interactionam zilnic, serviciile complete, integrale si unicitatea unor pachete pe care le oferim sunt doar cateva dintre argumentele cu care sustinem colaborarea dintre noi si dumneavoastra. Posibilitatea de a beneficia de serviciile noastre intr-o relatie bazata pe comunicare sigura, eficienta si confidentiala i-a determinat pe clientii nostri sa ne aleaga. ca partener de incredere pentru sustinerea afacerii lor.
Blaise-Das S.R.L. ofera in domeniul protectia muncii consultanta de specialitate pe probleme de sanatatea, securitatea si protectia muncii in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor din Legea legata de sanatatea, securitatea si protectia muncii Nr. 319/2006. Oferim servicii complete de consultanta Mediu, SSM, PSI, resurse umane 22 ani de experienta in domeniul protectiei muncii
Sallas Security Risk Salut sunt Sorin, Personal ma numesc pe mine: Consiler in domeniul securitatii fizice si evaluarea riscurilor. Da, am calitatea de Manager de securitate si Evaluator Factori de Risc la Securitate Fizica, profesii inregistratea si recunoscute conform Standardului ocupational din Romania. Sunt autorizat si inregistrat in R.N.E.F.R.S.F din anul 2015. Am fost rugat de persoane din aturajul meu sa nu renunt la aceasta activitate, facandu-mi precizarea ca sunt putine persoane in zona noastra care au determinarea de a practica aceste profesii. Treaba mea este sa studiez slabiciunile unui obiectiv alaturi de tine si sa vad daca exista cea mai buna forma de securitate, la cea mai adecvata suma investita. De ce este treaba mea? Fiindca am avut in activitatea mea posibilitatea sa administrez propria afacere in domeniul prestarilor de servicii, avand in responsabilitate si o societate de paza si securitate, care asigura paza obiectivelor cu caracter special si a transporturilor de marfuri speciale. Aici m-am lovit de aspecte decizionale, de la autorizari, avize, recrutari de personal, pregatire profesionala, investitii, dotari, tehnica si tehnologie pe linie de paza si securitate, proiecte si planuri de actiune pe categorii de contracte de prestari servicii , modalitatea de a ne face reclama, etc. Toate au fost facute cu oameni. Toate au fost facute cu costuri si investitii. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut incidente de securitate. Am gestionat activitatea a peste 150 de angajati carora timp de 6 ani le-am asigurat un venit. Cunosc mecanismul decizional, greutatile pe care un antreprenor le intampina, posibilitatea aparitiei unor incidente externe sau interne pe linie de securitate. Cunosc lupta noastra cu domeniul investitiilor. Sa nu crede-ti ca acest lucru l-am facut singur. Mi-am format o echipa, fiecare persoana s-a implicat in functie de personalitatea sa, iar timp de cativa ani, lucrurile au mers "brici", cum zice romanul. Am reusit sa gestionez si activitatea in perioada de declin a afacerii. La vremea respectiva nu am considerat ca practicile de coruptia a unor politicieni poate fi considerat un risk al securitatii fizice al unei afaceri detinuta de un antreprenor. Toti stim de practicile care au existat si poate mai exista, am tacut si nu am luat multi masuri de preventie pe aceasta linie. De aici am invatat multe, astazi le pun in practica in propria mea afacere si pot sa sfatuiesc si pe altii sa nu de-a cu capul de tocul de la usa sau sa se impiedice de prag. Am facut cu mine personal o intelegere, sa respect urmatoarele principii de etica profesionala: - Sa indeplinesc operatiunile pentru care au fost contractate serviciile mele, sa protejez proprietatea si interesele clientului meu, drepturile sale si integritatea fizica a acestui/ membrilor acestuia, intregii organizatii pe care o conduce. Sa respect reputatia clientului si valorile acestuia. - Ma oblig ca impreuna cu echipa mea, sa elaboram rapoarte de evaluare viabile, care sa cuprinda solutii competente de siguranta. - Ma oblig sa recomand clientului sa contacteze si sa angajeze experti sau specialisti atunci cand interesele sale necesita aceste servicii sau sa indic specialisti in domeniul securitatii fizice, care pot solutiona o problema ce ma depaseste pe mine sau membri echipei mele. - Ma oblig sa promovez conformitatea legilor si aplicarea adecvata a acesteia. - Ma angajez in realizarea proiectelor, numai daca dispun de calificarea adecvata obtinuta prin instruire si experienta si numai dupa ce am informat clientul de nivelul de calificare si instruire detinut. - Sub titulatura SALLAS SECURITY RISK (denumirea acestui website), voi prezenta informatii cu caracter general si particular privind securitate fizica. Daca doresti sa colaboram esti invitatul meu. Telef: +040786822712 // +0400762524999 Email: sorinsalahoru@gmail// sorin@sallassecurityrisk.ro
Firma cu experienta autorizata de Ministerul Mediului pentru elaborarea studiilor de mediu: Bilant de mediu, Studiu impact, Raport amplasament, Documentatii gospodarirea apelor. Laboratorul de Analize Mediu si Toxicologie Industriala efectueaza: Analize de mediu cu acreditare RENAR (Incepand cu luna august 2013 Laboratorul Analize de Mediu si Toxicologie Industriala este acreditat RENAR cu certificat de acreditare nr. LI998) . De asemenea, Laboratorul efectueaza: Analize toxicologice, Noxe profesionale cu abilitare de la Ministerul Sanatatii, certificat de abilitare nr.95/2009/2011. Nota 1: Certificatul de acreditare RENAR si certificatul de abilitare de la Ministerul Sanatatii pot fi vizualizate pe site-ul firmei la adresa: www.eneco-consulting.ro Nota 2: Analizele necuprinse in anexele la Certificatul de acreditare al laboratorului si solicitate de client, sunt efectuate in regim de subcontractare cu laboratoarele acreditate cu care colaboram. Specialisti cu experienta autorizati ARCE pentru: Audit energetic, Bilanturi energetice. Efectuarea de masuratori de performanta la echipamentele si instalatiile energetice din industrie, energetica, etc. Consultanta in eficienta energetica, elaborarea de solutii tehnice si studii tehnico-economice de crestere a performantelor instalatiilor de ardere si reducere a consumurilor energetice ale acestora. Consultanta in domeniul Emisiilor de gaze cu efect de sera, Determinare factor emisie si oxidare pentru instalatiile de ardere functionand pe orice tip de combustibil: gaz, lichid, solid, analize combustibili cu acreditare RENAR. Consultanta si audit la elaborarea documentelor si implementarea Sistem de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 17025/2005, Sistem de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001/2001 precum si pentru Sistem de management integrat calitate-mediu. Externalizarea serviciilor de mediu ale firmelor: reprezentare firma la Agentia de mediu, rezolvarea problemelor de mediu, intocmirea documentelor si documentatiilor de mediu.
Prosano Srl Brasov este o societate infiintata in anul 1996 si este specializata pe consiliere-instruie-formare in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii), prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I) evaluarea riscurilor profesionale si organizarea activitatii de prevenire si protectie. De asemenea oferim solutii la cheie in documentarea, proiectarea si asistenta de-a lungul implementarii de sisteme de management al calitatii ISO 9001, protectie a mediului ISO 14001, sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001, siguranta alimentului ISO 22000, sisteme integrate de management, in conformitate cu normele internationale din domeniul International Organization for Standardization . Dispunem de cei mai buni specialisti si colaboratori externi cu experienta in domeniu si o buna colaborare cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta precum si Organismele Nationale si Internationale de Certificare a sistemelor de Management. S.C. PROSANO S.R.L. va ofera pachete de servicii care pot fi asigurate in calitate de serviciu extern de prevenire si protectie pentru orice organizatie/companie indiferent de profilul acesteia (productie, furnizare de servicii, institutii publice, etc.): 1. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de SERVICIU EXTERN de prevenire si protectie. 2. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. 3. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate. 4. CONSULTANTA IN VEDEREA PROIECTARII SI IMPLEMENTARII: - sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001; - sistemelor de management de mediu conform SR EN ISO 14001:2005; - sistemelor de sanatate si securitate ocupationala conform SR OHSAS 18001:2008; - HACCP - industria alimentara; - sistemelor integrate de management in vederea certificarii acestora. CURSURI DE PERFECTIONARE/SPECIALIZARE (nivel baza/mediu) pentru INSPECTOR PROTECTIA MUNCII conform Normelor Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006 si in baza prevederilor art. 18-27 din OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea 375/2002, republicata : -INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Baza/Mediu'' -SPECIALIST IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Mediu'' -COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ''nivel Baza''
European Quality Concept ofera servicii integrate pentru dezvoltarea performantelor si competitivitatii organizatiilor prin implementarea controlata si personalizata a diferitelor Sisteme de Management dovedite functionale. Totodata European Quality Concept vine in sprijinul organizatiilor existente pe piata prin posibilitatea de Identificare si Evaluare a Factorilor de Risc. Intocmire dosare complete SSM si SU Implementare GDPR Audit de prima si secunda parte
Societatea noastra cooperand cu firme importante din domeniul bucatariilor profesionale si ventilatiior profesionale, ofera ventilatoare profesionale pentru hote profesionale, ventilatoare hote cuptoare pizza electrice, tubulatura tabla inox, tubulatura tabla zincata, piese speciale tubulatura (coturi, ramificatii, plenumuri), ventilatoare pentru sisteme de ventilatie sali mese, cantine, restaurante, bucatarii, toalete, tubulatura flexibila izolata si neizolata, variatoare turatie ventilatoare.
Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice; Gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti; Intocmirea cotelor de contributie lunara in conformitate cu reglementarile legale in vigoare (inclusiv editare si afisare lunara); Calculul penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de Adunarea Generala; Repartizarea si calculul subventiilor pentru caldura; Intocmirea registrelor obligatorii (registru de casa, registru de banca, registru de fond rulment, registru de fond reparatii, registru de fonduri speciale, registru pentru evidenta penalizarilor, registru jurnal, registru inventar, etc.) Intocmirea fiselor de apartament, fiselor de furnizori; Intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat al asociatiei; Intocmirea si depunerea declaratiilor si fiselor fiscale; Plata impozitelor si taxelor datorate da asociatia de proprietari; Plata furnizorilor de utilitati; Incasarea cotelor de contributie, la sediul asociatiei;
Departamentul de consultanta tehnica din cadrul companiei ADG Design Srl va ofera servicii de inspectie tehnica imobiliara realizata prin incercari nedistructive (termografie, sonografie), la cumpararea de locuinte.
Companie cu bogata experienta in intocmirea de certificate energetice Bucuresti, Constanta, Tulcea. Pret minim pentru certificate energetice, audit energetic, termoviziune sau termografie cladiri. Certificat energetic Bucuresti, Constanta, Giurgiu, Tulcea, Prahova, Brasov si Ilfov la cel mai scazut pret al pietei. Va oferim si termografie sau termoviziune pt cladirea dvs. Eliberarea certificatului energetic se realizeaza intr-un interval de timp cuprins intre 4-24h in functie de nevoile beneficiarului.
Hera Property Group stabileste un nou standard pentru investitiile imobiliare rezidentiale si de business din Galati. Echipa noastra reuneste oameni cu experienta in domeniul imobiliar, financiar-bancar, cadastru si topografie, cu pasiune pentru repunerea personalitatii in serviciu, astfel incat clientii si proprietarii nostri sa aiba liniste sufleteasca ca totul este atent gestionat. Succesul depinde din ce in ce mai mult de abilitatea noastra de a gandi focusat pe cresterea activelor, in defavoarea pasivelor. Prin intelegerea noastra profunda a pietelor si sectoarelor cheie - atat emergente, cat si consacrate - suntem dedicati indeplinirii si depasirii obiectivelor dumneavoastra imobiliare. Standardul profesional in Hera Property este desfasurarea unei activitati imobiliare eficiente, profitabile si etice. Folosim ca metoda de lucru reprezentarea exclusiva si ne ghidam dupa principii precum loialitate totala fata de clienti; cooperarea cu ceilalti agenti imobiliari si transparenta totala in tranzactia imobiliara. Intr-o lume in care, competitia se intensifica, iar tehnologia se diversifica, este timpul sa incepem sa gandim toate deciziile, personale sau de afaceri, ca intr-un plan de business, si sa punem aceste informatii valoroase in folosul nostru . Avem toata disponibilitatea pentru a ne intalni, oricand este necesar, astfel incat sa evaluam impreuna in ce masura va putem fi de folos pentru noi oportunitati de afaceri.
Platforma www.abarai.ro iti permite sa cumperi, sa vinzi sau sa faci swap la cele mai cunoscute criptomonede, Bitcoin, Ethereum si altele. Cumpara bitcoin instant de pe platforma noastra. Website-ul www.abarai.ro este un start-up inovativ din Romania, care cauta sa ofere tuturor utilizatorilor posibilitatea sa cumpere bitcoin indiferent de gradul de pregatire in IT. Fara batai de cap fara dificultati. Poti sa vinzi cripto si sa primesti banii pe card, vinde bitcoin si primeste banii instant pe card.
Oferim cursuri de comunicare si dezvoltare personala pliate pe nevoile si structura clientului. Pe parcursul anilor am livrat cursuri atat fizic cat si online, atat individual cat si de grup. Iar in cazul Cursului de comunicare de cuplu, cursul a fost livrat atat individual cat si cuplului. Cursurile sunt pliate pe nevoile si povestea fiecarui client in parte si urmareste ca la finalul acestora clientul sa dobandeasca "instrumentele" necesare rezolvarii problemei cu care a venit dar si sa isi insuseasca trategii de a rezolva si alte contexte dificile (in special in cazul cursurilor de dezvoltare personala si de cuplu). Toate cursurile au la baza mult studiu in domeniul comunicarii, retoricii, relationarii si multe studii de psihologie si tot ce ar putea veni in sprijinul clientilor nostrii. Iar rezultatele au fost pe masura.
Sunt avocat Bogdan Cadar ofer consultanta juridica in diverse domenii, precum dreptul penal, civil comercial, inclusiv asistenta in instanta, redactare acte juridice si infiintari societati comerciale.
Cauza ascensiunii capilare: Umiditatea prin ascensiune capilara este rezultatul unor fenomene fizice simple, intalnite in natura, care favorizeaza fluxul ascendent al apei din sol in pereti. Instalarea dispozitivului Biodry: Dupa instalare, dispozitivul Biodry detecteaza semnalul electric natural emis de sol, care este responsabil pentru fluxul constant de molecule de apa, si intra in campul de frecvente. Cum influenteaza Biodry umiditatea prin ascensiune capilara? Biodry inverseaza semnalul electric captat si reflecta inapoi exact contrariul, astfel incat cele doua forte se anuleaza reciproc. Acest lucru inlatura cauza infiltrarii apei, astfel incat apa din sol nu mai urca. Eliminarea definitiva a umiditatii capilare din pereti: Odata ce ascensiunea capilara este oprita, apa inca prezenta in perete coboara datorita gravitatii, iar peretele se usuca definitiv. Dupa terminarea acestui proces, se poate renova suprafata.
Societate comerciala autorizata ANEVAR, avand in componenta Membru Titular ANEVAR, oferim servicii de evaluare imobiliara pentru: - stabilirea valorii de impozitare - scopuri contabile - obtinerea valorii de piata - garantarea imprumutului - alte scopuri Tarifele sunt in functie de complexitatea lucrarii. Valoarea imobilelor evaluate nu influenteaza tariful pentru srviciul prestat
In spatele oricarei afaceri de succes suntem noi societate de contabilitate. Scopul companiei noastre este de a asigura clientilor un climat propice desfasurarii in conditii normale a activitatii, intr-o economie in continua schimbare in care legislatia lasa loc de interpretari. Peste 25 de ani de activitate Compania noastra este activa pe piata serviciilor de contabilitate de peste 25 de ani, cu o prezenta constanta in Comanesti, judetul Bacau, precum si in imprejurimi. De asemenea, suntem mereu deschisi catre afaceri din toata tara. Povestea noastra Intreaga activitate a firmei se bazeaza pe personal calificat care verifica si analizeaza corectitudinea datelor si situatiilor furnizate in lumina legislatiei in vigoare, presteaza servicii de consultanta economica, evidenta contabila, personal-salarizare, contabilitate financiara si de gestiune. Mereu in top Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania ne premiaza in fiecare an de ziua contabilului roman, compania noastra fiind din 2020 pana in prezent pe primul loc la categoria a Societati de contabilitatea in topul local. Servicii profesionale Servicii de top si rezultate excelente! Echipa noastra iti face contabilitatea cu profesionalism pentru ca tu sa ai un control mai bun al afacerii. Ce oferim? => Servicii REMOTE (relatii doar la telefon) => Preturi in functie de obiectul de activitate, volumul de lucru si complexitatea afacerii tale => Seriozitate => Promptitudine => Servicii de calitate