Asociatia Romana pentru Consiliere Medicala (ARCMed) reuneste specialisti si persoane cu preocupari stiintifice, medicale, social – umanitare, culturale si caritabile, fiind o organizatie independentă, autonoma, non-profit, neguvernamentala si apolitica, care-si desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile Legii 26/2000, modificata si completata, precum si a celorlalte dispozitii legale in vigoare. Misiunea noastra urmareste promovarea valorilor medicale, interesul societatii pentru imbunatatirea continua a starii de sanatate a familiei, accesul tuturor pacientilor la cadre medicale cu inalt nivel profesional, care au experienta necesara pentru a trata si solutiona cele mai dificile cazuri, precum si sprijinirea medicilor in activitatea de preventie, educatie si consiliere a pacientilor si apartinatorilor. Parteneriatul cu specialistii se bazeaza pe criterii de selectie riguroase si obiective, ce urmaresc ridicarea calitatii actului medical prin eficienta acestuia. Aducem in atentia comunitatii informatia medicala de ultima ora, opinii calificate privind politicile medicale, sustinand astfel proiectele pentru cresterea nivelului de competenta profesionala a medicilor si educatia medicala in Romania.
Echipa Container Clearance Services este instruita pentru a reprezenta agentii economici in vama, asigurand o inalta calitate a serviciilor prestate. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati.
ISG Personal Management (HR Consultancy), as a full service provider in all areas of human resources it is our ambition to link people and companies, promoting their strengths and contributing to their success.
Oferim servicii complete de contabilitate, inclusiv certificari si predari bilanturi si declaratii lunare/trimestriale/anuale (salarii, impozit, tva). De asemenea, oferim consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala. Servicii oferite: - Contabilitate: a) receptionarea documentelor primare (pe baza de proces verbal); b) organizarea si tinerea corecta si la zi a contabilitatii; c) predarea declaratiilor legale ce decurg din activitatea contabila (finante - impozite, TVA, etc.); d) intocmirea ordinelor de plata aferente viramentelor; e) intocmirea lunara a balantei contabile; f) intocmirea, certificarea si depunerea bilanturilor contabile; g) prezentarea situatiilor lunare pentru facturi neachitate; h) informari cu privire la lipsa unor documente necesare finalizarii balantei contabile lunare; i) informari cu privire la documentele necesare in relatia cu autoritatile statului, privind situatiile contabile.; j) verificarea / refacerea / aducerea la zi a contabilitatii. Personal / Salarizare: a) asistenta la intocmirea contractelor de munca intre angajator si angajati; b) intocmirea contractelor de munca si completarea registrului de evidenta salariati (ReviSal); c) intocmirea statelor de plata; d) intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal; d) intocmirea ordinelor de plata aferente viramentelor; e) intocmirea si depunerea fiselor fiscale. Gestiune: a) evidenta stocurilor proprii si a celor aflate la terti in custodie; b) liste de inventar periodice; c) situatii statistice privind distribuirea marfurilor. ACCES FINANCIAR-CONTABIL SRL - autorizat CECCAR. Tel.: 0311.006.064 ; 021.224.38.30 Mobil: 0744.558.365 ; 0724.212.693 Fax: 0318.169.704 www.accesfinanciar.ro
Wild Design Solution este o firma infiintata in 2011, avand pana in prezent peste 1000 de proiecte finalizate cu succes. Pentru ca ne definim munca prin rezultatele pe care le obtinem, dorim sa va oferim pachete complete de servicii, la cele mai inalte standarde. Fie ca sunteti la inceput in afacerea dvs. sau sunteti deja in plina dezvoltare, scopul nostru este sa va oferim servicii personalizate, care sa indeplineasca cerintele companiei dvs.
Site-ul www.ecertificate.ro a fost creat pentru a facilita obtinerea unui certificat energetic in Oradea de catre persoanele fizice sau juridice care apeleaza la serviciile companiei noastre. Eliberam certificat performanta energetica apartament / cladiri Oradea.
Echipa listelocuridemunca.ro doreste sa creeze o comunitate reala a angajatorilor si candidatilor din Romania. Platforma online www.listelocuridemunca.ro se prezinta utilizatorilor sai intr-o interfata simpla si intuitiva, avand rolul de a ajuta atat candidatii cat si angajatorii in a promova cererea, respectiv oferta locurilor de munca. Daca esti angajator, atunci trebuie sa stii ca noi dorim sa iti usuram procesul de cautare a persoanelor potrivite pentru locurile de munca oferite. Astfel, dupa ce iti vei crea un cont, vei putea adauga un numar nelimitat de locuri de munca (in limita de timp corespunzatoare tipului de abonament selectat). Pentru orice alte informatii si detalii, va stam la dispozitie.
Firma specializata, autorizata, si abilitata pentru a presta servicii complete de SSM, PSI-SU: - consultanta si audit; - intocmire documente SSM & PSI-SU; - evaluari riscuri; - instruire personal (instrumente si materiale profesionale); - coordonare santiere; - asistenta pe durata contractului; - asistenta control ITM; - experienta in cercetarea accidentelor de munca. Servicii si documente de calitate certificata ! Abilitati, autorizati, agreati- ITM, primarii, inspectia muncii, disciplina in constructii. Oferim INCREDERE prin certificate VALABILE : - Certificat de abilitare; - Certificat de autorizare; - Cursuri de spectialitate SSM si certificate; - Cursuri de spectialitate PSI si certificate; - Certificat de Evaluator de riscuri; - Certificat coordonator santiere; - Diploma absolvire studii tehnice universitare; - Diplome participari seminarii pe teme de SSM-PSI-SU. OFERIM si SERVICII conexe OBLIGATORII: - medicina muncii; - ISCIR-RSVTI; - PRAM; - curs prim ajutor; - contabilitate; - resurse umane; - avize psihologice de specialitate; MAGAZIN SSM: - echipamente protectia muncii si psi; - materiale psi si prim ajutor; - trusa prim ajutor; - stingatoare. #Suport telefonic permanent, prin e- mail si online 24/7! #Satisfactie garantata a serviciilor sau banii inapoi! AFLATI cum puteti beneficia de: - Serviciul de plata extinsa! - Serviciul urgenta / express 12-24h! - Reducerile pentru asociatii, ong-uri, fundatii sau studenti! - Voucher reducere pentru clientii parteneri! - Voucher reducere pentru recomandare client! - Voucher ziua firmei! Safety solutions, safety partners! Contact rapid: tel: 0765.560.799 prindeti ofertele de pe www.taso.ro Prindeti OFERTELE PROMOTIONALE AVANTAJOASE SI PERSONALIZATE nevoilor dvs!
SC Euroest Documents presteaza servicii in domeniul masuratorilor cadastrale, intocmire documentatii in vederea obtinerii de avize si autorizatii, precum si servicii complete pentru securizare de terenuri pe raza judetelor Vaslui si Iasi.
PRC Partners specializes in facilitating technology, social media & resource investments and we are committed to demonstrating the smartest and most effective avenues for your financial success. We also have a team of experts behind us who have a proven track record in the financial markets. Our team prides itself on their creativity, their integrity, and their reliability in all financial matters.
Federatia Patronatelor IMM Regiunea Centru, este o organizatie patronala federativa, cu sediul in Tirgu Mures, in a carei retea functioneaza o multitudine de organizatii neguvernamentale cu diferite obiective de la cultura la formare profesionala si servicii de voluntariat pentru comunitate.
Teszari Impex Srl va ofera consultanta, servicii distributie, marketing, reclama, depozitare, transport international de persoane si marfa in toata Europa. De asemenea, suntem o firma de contabilitate si audit financiar, consultanta in mediu de afacere si acesari proiecte europene plus finantari fonduri eu. Tel: 0259312111 Fax: 0259425625
Birou de mediator infiintat in anul 2011 prin Hotarare a Consiliului de Mediere, ofera consultanta in domeniul gestionarii conflictelor si servicii de mediere complete, servicii de informare obligatorie gratuita in domeniul medierii.
Cautam profesionisti care stiu ce vor! Succesul este obtinut prin efort, perseverenta si munca in echipa. Vindem asigurari de viata si nonviata si oferim consultanta pentru orice tip de asigurare atat pentru persoane fizice cat si pentru juridice.
Firma se ocupa cu intervenţie, asistenţă şi consultanţă psihologică: intervenţii specifice pentru persoanele cu nevoi speciale din aria psihopedagogiei speciale în condiţii de psihopatologie, promovarea sănătăţii şi a unui stil de viaţă sănătos, prevenirea îmbolnăvirilor, elaborarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea programelor de promovare a sănătăţii şi de prevenire a îmbolnăvirilor la nivel individual, de grup, comunitar şi/sau guvernamental, educaţie pentru sănătate, consiliere şi terapie suportivă, optimizare şi dezvoltare personală, autocunoaştere (coaching psihologic), organizarea de workshop-uri.
Intuiserv Srl ofera servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, cu preponderenta in sfera IT (infrastructuri, echipamente pentru birou si echipamente pentru camera serverelor, echipamente de alimentare, periferice si consumabile). Firma are acoperire in Iasi sau judetele limitrofe, oferind serviciile de consultanta la sediul clientului. Oferim suport pentru intocmirea documentatiei de achizitie.
Sc Top Project Consulting Services Srl va ofera soluţii eficiente impreuna cu o oferta avantajoasa precum si cunoştinţele unor profesionişti cu experienţă acumulata prin practica în aceste domenii care sa va ajute sa îmbunătăţiti condiţiile de muncă ale lucratorilor dumneavoastră si sa reduceti riscurile de accidentare şi îmbolnăvirile profesionale.
Riba Travelling@consulting Srl va ofera consultanta pentru realizarea si implementarea de proiecte cu fonduri nerambursabile, europene sau de la bugetul de stat sau cu fonduri rambursabile de la banci si institutii financiare internationale.
Asiguram informarea privind medierea, procesul legal de mediere in toate domeniile care tin de dreptul civil, penal, comercial, familie si dreptul muncii, eliberarea documentelor obligatorii in instanta pentru medierile care nu se incheie cu intelegerea amiabila a partilor.
Webhelp Romania este o multinationala specializata in servicii de outsourcing cu peste 17500 de colaboratori in intreaga lume si peste 1100 de salariati in Romania in cele trei sedii din Bucuresti si Galati. Compania noastra recruteaza in prezent cunoscatori de limbi straine (franceza, germana, spaniola, italiana, poloneza, olandeza sau engleza), cu o personalitate comunicativa si dornici sa inceapa o cariera intr-o multinationala lidera pe piata europeana de outsourcing si servicii externalizate. Cariera este o adevarata posibilitatea in cadrul Webhelp Romania intrucat ne mandrim cu 100% promovare interna si multe oportunitati de avansare. Vino in echipa Webhelp Romania! Intra pe site-ul job.webhelp.ro si vezi toate ofertele disponibile.