Servelect este o companie specializata pe identificarea si implementarea solutiilor tehnice si organizatorice care conduc la reducerea costurilor electro si termo energetice. In activitatea acumulata de 8 ani, SERVELECT a castigat experienta si profesionalism care vine in intampinarea necesitatilor clientilor, fructificand astfel relatia bidirectionala.
Sunt Auditor Energetic gradul I ci, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului din anul 2012, avand deja experiente in intocmirea certificatelor de performanta energetica dar si in recomandarea de solutii pentru cresterea eficientei energetice. De altfel o alta activitate paralela cu cea de auditor energetic este si cea de proiectare, montare, autorizare I.S.C.I.R. si intretinere centrale termice de diferite puteri, fapt ce mi-a oferit o vasta experienta si practica in domeniul transportului si conservarii energiei. Activitatea de intocmire a certificatelor de performanta energetica imi ofera sansa de a ingloba toate cunostintele acumulate pe intreaga perioada de munca din 1998 si pana in prezent avand ca scop satisfacerea tuturor cerintelor clientului. Consider ca activitatea de inginer mi-a creat capacitatea de adaptare in orice domeniu si dorinta de a excela la locul de munca si in cadrul unei echipe. Totodata ma descriu ca o persoana responsabila, cu atentie la detalii, care acorda o importanta deosebita concretizarii rezultatelor la locul de munca si in comunicarea cu clientii.
Societatea noastra este fondate de experti evaluatori membrii titulari ANEVAR (Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania) si are ca princiala activitate evaluarea proprietatilor imobiliare. Elaboram rapoarte de evaluare pentru unul din urmatoarele tipuri de proprietati: terenuri apartamente/garsoniere case / vile terenuri spatii de birou spatii comerciale / industriale constructii speciale.
Tipuri de conflicte care pot fi mediate: Drept civil: granituire, revendicare, evacuare, pretentii, obligatia de a face, partaje, succesiuni, executarea contractelor de diferite tipuri , executari silite, stabilirea situatiei daunelor materiale si/sau morale, uzucapiuni sau accesiuni imobiliare in contradictoriu cu o persoana fizica, asigurari, raporturi locative. Drept comercial: executarea contractelor, interpretarea clauzelor contractuale, rezilierea sau rezolutiunea contractelor, pretentiile comerciale izvorate din neexecutaea sau executarea cu intarziere a contractelor, conflictele dintre diferite compartimente ale societatii, conflictele intre angajati, angajat si angajator, orice situatie conflictuala generata in derularea contractelor de natura comerciala, conflictele ivite intre societatile comerciale partenere, conflictele aparute in interiorul acestora precum si conflicte aparute intre societati comerciale persoane juridice si persoane fizice (in calitate de beneficiari, prestatori, etc),contracte comerciale in derulare, dar si contracte ajunse la finalul executarii lor si asupra carora exista neintelegeri. Protectia consumatorului: refuzul agentilor economici de a primi sau de a inlocui bunurile defecte achizitionate sau de a restitui contravaloarea bunurilor respective consumatorilor, inscrierea in contractul de achizitie a unor clauze abuzive ce au consecinte pagubitoare pentru consumatori, nerespectarea clauzelor contractuale, fapt ce determina cauzarea unor prejudicii pentru consumatori, vanzarea de catre agentii economici de produse cu lipsuri la gramaj sau metraj, incalcarea unor drepturi pe care legile tarii noastre sau cele comunitare le prevad cu privire la protectia consumatorului, vanzarea de catre agentii economici a unor produse cu etichete false, prin care il induce in eroare pe consumator, cauzindu-se astfel multiple prejudicii acestuia. Dreptul muncii - Conflictele de munca privesc in general aspecte legate de continuarea/incetarea/derularea unui contract individual de munca. O alta categorie de conflicte priveste contractele colective de munca. A treia categorie priveste conflictele de la locul de munca care apar intre colegi sau departamente. Dreptul familiei: continuarea casatoriei, impartirea bunurilor mobile si imobile in cazul divortului, comunicarea dintre soti/parinti – copii, exercitiul drepturilor parintesti, contributia parintilor la întretinerea copiilor, stabilirea domiciliului copiilor, educatia copiilor, petrecerea vacantelor si sarbatorilor, pensia, plata datoriilor, orice alte neînţelegeri cu privire la drepturi de care ei pot dispune potrivit legii. Dreptul penal: – In materie penala, medierea se poate face in cazul acelor infracţiuni pentru care, potrivit legii, retragerea plângerii prealabile sau împăcarea părţilor înlătură răspunderea penală. (art. 67 alin. 2 din Legea nr. 192/2006). Malpraxis: Medierea cazurilor de malpraxis permite o importantă economie de timp si evitatea stresului generat de un litigiu derulat in fata instantei de judecata. Malpraxisul este unul din domeniile in care procedura de mediere este obligatorie. Litigii bancare: dobanzi calculate gresit, cresterea nejustificată a dobanzilor si a comisioanelor pe perioada derulării contractului, introducerea de noi comisioane nestipulate in contract, necomunicarea majorării ratei dobanzii si a comisioanelor, modificarea clauzelor contractuale fara acordul partilor, inregistrarea nejustificata ca rau platnic la Biroul de Credit, clauzele abuzive din contractele existente, renegocierea contractelor de credit, alte tipuri de conflicte financiar bancare, achitara cu intarzierea in mod repetat a ratelor si a dobanzilor, neplata la timp de catre clienti a ratelor la credite, refuzul clientilor de a achita dobanzile si majorarile calculate legal, renegocierea contractelor de credit, litigii intervenite între bănci şi colaboratorii externi, fraude bancare.
Kairos Srl are o prezenta insemnata pe piata de servicii de consultanta, ofera solutii si suport in implementarea proiectelor de restructurare. Principiul care ne conduce este reprezentat de exigenţa si acuratetea de a contribui la succesul în afaceri al clienţilor noştri. Oferte de servicii resurse umane incepand cu 10 lei / angajat.
Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile. In Brasov avem sediul pe Bdul Grivitei nr. 70. Lucram cu cele ma importante companii din Brasov din domenii diverse: productie componente pentru industria auto, aeronautica, industrie.
Filosofia firmei este ca sa ofere posibilitatea de investitii si economisire clientilor in metale pretioase(aur si argint, care se bazeaza pe mentinerea valorii de avere. Totodata este important pentru noi, ca pe langa rezervele materiale, clientii nostri sa aiba posibilitatea si in caz de incapacitate de munca, de a ingriji atat de ei insisi cat si de familiile lor.
Birou Mediator Munteanu Dorin Servicii de mediere in Prahova (Campina, Ploiesti, Sinaia, Breaza) si Bucuresti; Domenii: comercial, civil, penal - dreptul familiei (divort, partaj, incredintare minori) - conflicte munca - protectia consumatorului - litigii comerciale, somatii plata, nerespectare contract - civile: Grantuire, Revendicare, Evacuare, Partaje, mosteniri - penal -plangeri prealabile - medical - disputa pacient-medic, malpraxis - financiar-bancar: probleme contractele de credit, leasing, ipotecare si, practic, in orice domeniu in care se manifesta un conflict
Promedica24 a inceput activitatea in anul 2004 drept raspuns la cererea de servicii medicale si de ingrijire crescuta, legata de procesul de imbatranire a societatii in Europa de Vest. Oferim servicii medicale si de ingrijire pentru clienti individuali si pentru institutii in Germania, Austria si in Polonia. Fiind o firma care se dezvolta dinamic, ne pregatim sa intram si pe alte piete.
Principalele directii de activitate ale Inco Consulting sunt: Evaluari de patrimonii si societati comerciale; Consultanta pentru dezvoltarea afacerilor, studii de fezabilitate, planuri de afaceri. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati.
Sc. Prod Invest Grup Srl. din Buzau este o firmă de consultanta fonduri europene, inființata in anul 2002, ca raspuns la solicitarile existente in ceea ce privește atragerea de fonduri nerambursabile, specializata in management si concepere de proiecte fonduri rambursabile si nerambursabile (europene).
Societate cu experienta in achizitiile publice, beneficiind de experti in domeniu, oferim servicii complete in acest sector, la cele mai inalte standarde de performanta. Intocmim documentatii, asiguram asistenta juridica si tehnica pe intreg parcursul procedurilor, inclusiv pentru redactarea si sustinerea contestatiilor.
Va oferim cursuri acreditate de informatica: - designer grafica (Corel Draw sau Photoshop) - web design - initiere in Autocad - operator PC - secretariat informatizat - analist programator - contabilitate (SAVA).
Va oferim servicii de consultanta in domeniul administrarii statiilor de distributie carburanti, consultanta in excutia si exploatarea depozitelor de carburanti, consultanta in obtinerea avizelor si autorizatiilor de functionare statii si depozite carburanti.
KM Partners Audit SRL este divizia de audit si servicii conexe a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Echipa noastra de profesionisti va sta la dispozitie pentru suport de specialitate. Servicii oferite de KM Partners Audit SRL: - Audit Financiar - Audit Statutar - Servicii de Pregatire pentru Audit - Analiza Independenta a Afacerii - Proceduri Agreate - Solutionarea Litigiilor - Asistenta in Procedurile de Insolventa - Conventii cu Bancile - Investigarea Fraudelor - Managementul Riscului de Frauda - Suport pentru Litigii - Audit Intern - Managementul Riscurilor Societatii - Controale Interne - Securitatea Informatiilor - Guvernanta IT - Audit IT Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Consultanta Fiscala - Consultanta Financiara - Contabilitate si Servicii Externalizate - Training
Broker de asigurare cu 14 ani experienta in domeniu, oferim orice tip de asigurare la cel mai mic pret, pentru totii asiguratorii. Livrare GRATUITA oriunde in Romania, in maxim 48 ore de la comanda ferma.
Compania a luat fiinta in anul 2008 in municipiul Bacau, acum ne desfasuram activitatea preponderent in Bucuresti, avem o echipa formata din 11 colaboratori si suntem in procesul de dezvoltare al echipei.
Biroul de Mediator Ana Cristina Margu asigură servicii de mediere a conflictelor dintre persoane fizice şi juridice. Soluţionăm în timp util şi cu maximă eficienţă, orice tip de conflict. Programul de lucru cu clienţii este de luni până vineri între orele 9 şi 17, iar în week-end la cerere. Onorariul se stabileşte prin negociere cu părţile şi variază în funcţie de natura şi complexitatea cazului, dar şi de posibilităţile părţilor.
Este o companie de consultanta care se ocupa de dezvoltarea mai multor proiecte pe mai multe domenii de activitate. Se lucreaza pe proiecte in mai multe zone din tara. Discutam despre proiecte pe anumite domenii de implementare anumite standarde ISO, proiecte de afceri pe fonduri private dar si pe fonduri structurale si de coeziune dar si alte tipuri de intermedieri intracomunicare dar si solutii de mediere.
Domeniul principal de activitate al firmei este oferirea serviciilor de consultanta financiara, promovarea serviciilor si produselor financiare, identificarea potentialelor clienti, dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii sai.