Frinmi Sol Srl este o societate de intermediere in asigurari si reasigurari, infiintata in anul 2022. Frinmi Sol Srl ofera servicii complete de intermediere in asigurari si reasigurari, adaptate nevoilor si clientilor nostri. Colaboram cu o gama larga de companii de asigurari, asigurandu-ne ca putem oferi solutii personalizate si competitive pentru fiecare client in parte. Serviciile noastre includ consultanta in alegerea celor mai potrivite produse de asigurare, negocierea si incheierea politelor de asigurare, gestionarea daunelor si multe altele. FRINMI SOL SRL se evidentiaza prin abordarea personalizata si atentia acordata clientului in parte. Avem o echipa de profesionisti bine pregatiti si cu experienta in domeniul asigurarilor, gata sa ofere consultanta si sa gaseasca cele mai bune solutii pentru nevoile specifice ale clientilor nostri. Ne straduim sa fim mereu la curent cu ultimele tendinte si inovatii in industrie, astfel incat sa putem oferi cele mai bune servicii si produse de asigurare. Suntem mandri sa fim o societate de intermediere in asigurari si reasigurari in crestere si suntem dedicati satisfacerii nevoilor nevoilor noastre. Indiferent de tipul de asigurare de care ofera nevoie, FRINMI SOL SRL este aici pentru a va servicii de intermediere profesionala si solutii personalizate, adaptate nevoilor dumneavoastra.
S.C. Anila Logistics Group S.R.L. vine in sprijinul tuturor celor care au nevoie de consultanta pentru obtinerea autorizatiei de construire si a bransamentelor de utilitati. Celor care nu au timp sau nu detin cunostintele necesare pentru depunerea documentatiei la institutiile abilitate si obtinerea avizelor necesare conform legislatiei in vigoare, va punem la dispozitie serviciile noastre si va asiguram atat de calitatea informatiilor, cat si a muncii prestate. Servicii oferite: Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor de construire solicitate prin certificatul de urbanism. Avizele solicitate prin certificatul de urbanism difera de la o primarie la alta asa cum difera de la un proiect la altul. Aceste avize sunt solicitate functie de situatia terenului/constructiei respective si functie de intentia de construire/modificare, in legatura directa cu modul in care va afecta noul edificiu zona in care se amplaseaza. Coordonam realizarea, depunerea si preluarea documentatilor catre avizatorii solicitati prin certificatul de urbanism; Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor de utilitati. O constructie are nevoie de avize de utilitati. Restrictiile impuse de furnizorii de utlitati pentru functionarea nestingherita a retelelor de transport de energie sau celor tehnologice din zona de amplasament a constructiei conduce inevitabil la obtinerea unor documente care sa arate ca acel proiect nu afecteaza respectivele retele sau sunt propuse masuri compensatorii, in plus, se pot realiza conexiunile la acestea. Coordonam realizarea, depunerea si preluarea documentatilor acestor furnizori, printre care: Electricitate, Gaze Naturale, Apa/Canal, Termoficare, Salubritate, Transport Urban, Telefonizare, Internet etc.; Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor din partea structurilor speciale, acestea fiind necesare in situatia in care obiectivul proiectat se afla in zona de influenta a unor institutii nationale sau internationale care au un regim special, printre care: SRI, MAPN, MAI, STS, Ministerul Public, Administratia Prezidentiala etc.; Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor tehnice, care presupun un nivel tehnic mai ridicat de detaliere, cu continut de piese scrise si desenate specifice, cu o atenta cunoastere a legislatiei in vigoare si din domeniu, printre institutiile din aceasta categorie regasindu-se: APM, ISC, ISU, Protectie Civila, DSP, DSV, Institutia Arhitectului Sef, Ministerul Culturii prin Directiile Teritoriale, ANIF, OCPI, Apele Romane, Directia Silvica, AACR etc.; Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor privind siguranta, necesare in situatia in care amplasamentul are o relatie cu cale de acces rutiera, feroviara etc.. In aceasta categorie se afla institutiile: Inspectoratul Judetean de Politie, DRDP, CNAIR, CFR, Autoritatea Nationala Navala, Ministerul Transporturilor, etc;
DM Mentoring & Clarity Sunt Daniela Camelia Morcan si reprezint firma DM Mentoring & Clarity in calitate de coach, trainer& speaker Mawell Leadership Romania, Mentor si Terapeut Terapii alternative. Ghidez femeile sa-si regaseasca autenticitate prin coachig si terapii alternative.
Despagubiri Directe Srl este o companie transparenta, axata exclusiv pe beneficiul clientului; Este singura societate din industrie, care a introdus asa-numitul Split Payment, adica plati divizate; Cei mai buni avocati administreaza dosarul; Cheltuieli avansate de catre client = zero; Obtinem cele mai mari despagubiri din piata.
Mdr Admin Consulting Srl vine cu o oferta atractiva pentru Asociatiile de Proprietari in ceea ce priveste: - serviciile de administrare - servicii de cenzorat - servicii de consiliere juridica Gaseste astazi un administrator de bloc in care sa ai incredere!
Firma noastra va ofera cursuri facultative de dezvoltare personala, practici energetice spirituale, aducatoare de sanatate, armonie fizica, psihica, mentala si spirituala, tonus, incredere in sine, mobilitate, sanatate si longevitate.
Cu o experienta de peste 15 ani, suntem solutia perfecta pentru business-ul tau. Oferim solutii personalizate, pe baza unui abonament lunar, la un cost avantajos. Pune calitatea pe primul loc si descopera avantajele de a fi abonat BP Quality Consulting!
ARN Evolution ofera servicii corecte si complete de consultanta in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile destinate firmelor de orice marime. Oferim Gratuit Identificarea Si Eligibilitatea Sursei De Finantare
Cu o bogata experienta in domeniul consultantei in domeniul inovatiei, Innovation Team are toate competentele stiintifice, financiare si fiscale pentru a identifica, valoriza si justifica corect activitatile de cercetare si dezvoltare. Aceste etape se realizeaza in conformitate cu liniile directoare mentionate in Manualul Frascati si Normele de aplicare. De aceea, furnizam servicii de consultanta de inalta calitate, astfel incit clientii nostri sa beneficieze de facilitati fiscale pentru cercetare si dezvoltare. Deducerea suplimentara a cheltuielilor de cercetare dezvoltare este o facilitate fiscala recenta, in continua evolutie. Din acest motiv, societatile cauta un partener de incredere, competent, meticulos si coerent.
She is Mom este o platforma online inovatoare conceputa pentru a sprijini mamele, femeile, parintii si companiile, oferind solutii personalizate pentru crestere, educatie, comunitate si sustenabilitate sociala. Ofertele She is Mom includ un spectru meticulos de servicii, adaptate pentru a satisface nevoile si aspiratiile diverse ale mamelor, femeilor si parintilor. Prin programe specializate de formare profesionala, cursuri de recalificare si coaching individual cu mentori experimentati, She is Mom ajuta femeile sa-si perfectioneze identitatile profesionale, sa atinga echilibrul dintre viata profesionala si cea privata si sa dobandeasca abilitati valoroase pentru a prospera in cariera lor. Un marketplace online exclusiv ofera acces la resurse create special pentru nevoile lor ca parinti si profesionisti. Platforma incurajeaza, de asemenea, sprijinul comunitatii si crearea de retele cu persoane care au aceleasi idei pentru a alimenta cresterea si succesul. PPentru experti si profesionisti experimentati, She is Mom ofera oportunitati de a impartasi cunostintele si de a sustine dezvoltarea celorlalti prin initiative de instruire personalizate, adresate unui public de nisa. Platforma ofera instrumentele si vizibilitatea necesare pentru a stabili un lider de gandire si pentru a prospera. Pentru companii, She is Mom ofera servicii de consiliere, instruire, coaching, recrutare si programe de implicare in comunitate care promoveaza diversitatea, incluziunea, cresterea angajatilor si dezvoltarea - sporind reputatia si atragerea de talente de top. Platforma serveste si ca o piata dinamica care conecteaza furnizorii cu clientii relevanti. She is Mom nu este doar o platforma, ci un mod de viata pentru mame, femei si companii. Oferim solutii personalizate, incurajand femeile sa prospere in cariera lor, echilibrand in acelasi timp viata de familie. Comunitatea noastra promoveaza sprijinul, conexiunea si cresterea. Pentru companii, suntem un partener in promovarea diversitatii si dezvoltarea angajatilor. Impreuna, cream o lume in care toata lumea isi poate atinge potentialul maxim.
Buju Stanciu & Asociatii este un birou de avocatura, cu sediul in Bucuresti, ce ofera consultante personalizate si calitative. Echipa noastra este specializata in diferite arii de expertiza si se remarca prin profesionalism, confidentialitate si meticulozitate. Toate serviciile furnizate de noi sunt la cele mai inalte standarde. Totodata, prioritizam nevoile si preferintele clientilor pe care ii reprezentam. De asemenea, le punem la dispozitie cele mai bune solutii in cel mai scurt timp. Suntem intotdeauna la curent cu noile schimbari in domeniul juridic si avem intotdeauna abordari inovatoare. Echipa noastra este formata din tineri competenti si dedicati profesiei lor. Parteneriatele pe care le-am incheiat cu doua societati de renume din Italia si Republica Moldova ne ajuta sa progresam si sa va oferim servicii calitative. Prin urmare, cel mai bun avocat Bucuresti il veti gasi in cadrul cabinetului nostru de avocatura. Noi suntem specializati in dreptul muncii, drept penal, drept civil, drept comercial, drept fiscal si nu numai. Relatiile cu clientii se bazeaza intotdeauna pe sinceritate, confidentialitate, respect si incredere reciproca. Prestatia avocatilor din cadrul biroului BUJU STANCIU & ASOCIATII va fi profesionala si excelenta. Vom rezolva cu maiestrie orice problema ce tine de ariile noastre de expertiza. Pentru a va convinge, va asteptam cu drag la o intrevedere!
Expertiza Risc Srl din Cluj Napoca, a luat fiinta in anul 2018. Societatea este reprezentata de Suciu Andrei Pamfil, Expert Evaluator de Risc autorizat in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica la pozitia 450, din 16.01.2015, cu experienta in domeniul securitatii din 2009.
Transilvania Broker Galati este partener Transilvania Broker Sa. Incheiem toate tipurile de asigurari disponibile pe piata din Romania. Garantam cele mai bune tarife, oferind consultanta pe toata perioada derularii contractului de asigurare.
Va stam la dispozitie si cu consultanta financiara pentru a alege cea mai potrivita forma de infiintare la activitatea dvs. -Infiintari firme: SRL, SRL-D, II, PFA, IF. -Oferim servicii de contabilitate
Elaboram Certificate de Performanta Energetica pentru apartamente, locuinte individuale si spatii incalzite cu alte destinatii la preturi corecte (minime). Serviciile de dirigentie de santier se tarifeaza in functie de mai multe criterii, insa cele mai importante sunt: distanta pana la locatie, frecventa si numarul de vizite in santier, complexitatea si tipul proiectului (casa, bloc sau hala). Daca proiectul este complex, frecventa vizitelor pe santier e mai mare.
GamServ Cons este o companie specializata in furnizarea de servicii complete de securitate adaptate nevoilor tale (sisteme de supraveghere video, antiefractie, stingatoare, accesorii si echipamente psi, control acces si altele.
Cityimobiliare Va ofera servicii de intermediere imobiliare in tranzactii de vanzare / inchiriere - apartamente, case, terenuri, spatii comerciale si spatii industriale. Consultanta pre-vanzare / pre-cumparare / pre-inchiriere. Evaluarea proprietatii; - Consiliere juridica. Reprezentare in tranzactii pe baza unei analize serioase a pietei imobiliare.
Alo-Deces.Ro reprezinta compania ce gestioneaza decesele la nivel national de peste 20 de ani iar experienta in acest domeniu ne plaseaza in fruntea celor din sectorul funerar. Agentiile si casele funerare partenere din fiecare judet al tarii sunt firme autorizate pentru a presta acest gen de servicii conform Legii 102/2014. Indiferent de orasul, localitatea sau zona in care locuiti vrem sa stiti ca va puteti baza pe echipele noastre funerare care vor mobiliza in caz de deces toata logistica din dotare pentru a va putea sprijini in vederea trecerii mai usor printr-un eveniment nefericit generat de trecerea in nefiinta a cuiva apropiat sau a unui membru din familie. Pe langa serviciile conexe partenerii nostri teritoriali ofera la cerere toate produsele aferente inmormantarii cu respectarea obiceiurilor religioase specifice zonei respective. Calitatea este garantata si a fost testata in miile de procesiuni pe care le-am organizat la nivelul national. Buna organizare, seriozitatea, respectul si empatia fata de cei ce apeleaza la noi sunt atribute ce caracterizeaza toata echipele noastre de pe intreg teritoriul Romaniei. Suntem optiunea cea mai recomandata cu privire la raportul dintre calitate serviciilor sau produselor funerare si pretul acestora. Suntem non stop la un apel distanta de dumneavoastra prin consultantul nostru de serviciu ce ofera gratis toate informatiile pe care doriti sa le aflati, indiferent daca intentionati sau nu sa fiti beneficiarul partenerilor nostri din judetul in care va aflati. Romania: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Cluj, Calarasi, Caras-Severin, Constanta, Covasna, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Slobozia, Ilfov, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu-Mare, Salaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Vaslui, Valcea, Vrancea.
MEFI este o platforma in cloud de tip CRM, dezvoltata dupa cerintele IMM-urilor, a experientei si a know-how-ului dobandite din colaborarea cu antreprenorii din Romania. Cu platforma MEFI CRM poti gestiona si automatiza, intr-un singur loc, cat mai multe activitati si proceduri din cadrul firmei. Permite echipei sa gestioneze mai multi clienti cu acelasi efort, fara sa-ti creasca semnificativ costurile! De la vanzari si asistenta pana la managementul proiectelor cat si a tuturor departamentelor din firma. Optimizeaza relatiile cu clientii intr-un mod profesional, gestioneaza cu usurinta baza de date, ofertele de pret, facturile, contractele, proiectele, comenzile si canalele de vanzari, planifica si urmareste cheltuielile cu un soft CRM in cloud. Soft-ul de tip CRM MEFI ofera intr-un singur abonament, mai multe module integrate intre ele pentru a gestiona intreaga firma.
Conta Orasanu este un cabinet de contabilitate si consultanta fiscala cu sediul in Bucuresti, care ofera servicii de contabilitate, consultanta fiscala, salarizare, resurse umane, infiintari firme la Registrul Comertului si alte servicii specifice destinate companiilor si persoanelor fizice straine sau locale, stabilite sau interesate sa se stabileasca in Romania. Conta Orasanu este autorizat de organismul profesional C.E.C.C.A.R. si Camera Consultantilor Fiscali. Conta Orasanu este condus de un Expert contabil si Consultant fiscal cu peste 18 ani de experienta in domeniul financiar - contabil, consultanta fiscala, salarizare si resurse umane, din care mai mult de 12 ani a ocupat functii de conducere in companii multinationale (capital 100% privat spaniol). Este vorbitor de limba spaniola si engleza. Se ocupa personal de afacerea dumneavoastra. Este singura persoana care trateaza personal cu clientii. Tel: 0745 954 317 https://contaorasanu.ro/