Online Interactive Markets este reprezentant al Markets.com in Romania si isi propune educarea si formarea antreprenorului roman in domeniul investitiilor financiare in conditii de transparenta totala.
Compania ofera servicii imobiliare: Societatea asigură spaţii cu destinaţia sedii de firme autohtone şi sedii pentru reprezentanţe ale unor firme străine. În imobil îşi au sediul un număr de aproximativ 50 de firme din diverse domenii de activitate. Oferta de spaţii pentru închiriere cuprinde: •Spaţii standard structurate pe module de 86 respectiv 66 mp, organizate pe două sau trei încăperi, cu birouri si dependinte •Spaţii pentru birouri cu dimensiuni mai mici amenajate în interiorul apartamentelor standard, pe module de 30 sau 20 mp. La cerere, în funcţie de necesităţi, contra cost, firma noastră pune la dispoziţie sală de şedinţe sau spaţii de cazare pentru delegaţii oficiale, spaţiu adecvat pentru amplasarea unor firme luminoase pe faţada clădirii. Preţul chiriei este negociabil în funcţie de suprafaţa închiriată şi de dotări şi se situează la un nivel mediu al tarifelor practicate pe piaţa pentru spaţii similare, la cel mai bun raport calitate-preţ.
Activitatea biroului este organizată în departamente diferite, fiecare dintre ele se află sub responsabilitatea şi supravegherea unuia sau mai multor parteneri, astfel încât să poată răspunde solicitărilor clienţilor noştri, prompt şi eficient, prin intermediul unei echipe de profesionişti, la dispoziţia clientului atunci cand situaţia o cere. Punctul forte al biroului nostru este, tocmai, capacitatea de a gestiona chiar şi sarcinile complexe, oferind in cadrul societatii toată logistica necesară, care rezultă în economii a timpului de execuţie si a costurilor de indeplinire a sarcinilor trasate. Concurăm spre crearea unui sistem de ofertare şi suntem legaţi prin relaţii de schimburi de cunoştinţe, accesul la piaţă şi la forţă de muncă. Activitatile noastre se bazează in special pe capitalul uman şi social.
Firma asigura consultanta si redactarea documentatiilor necesare activitatilor de Protectia Muncii (SSM), evaluari de risc, instructiuni proprii, etc., conform cerintelor legilor in vigoare, consultanta si redactarea documentatiilor necesare activitatilor de SU.
Oferim servicii de consultanta, recrutare si medierea muncii. Pentru mai multe detalii despre serviciile si job-urile noastre, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon BUCURESTI 0727961193 /0751679338 sau pe e-mail. N-am dezamagit pana acum !
Societatea Reduceri Maxime SRL ofera cele mai avantajoase reduceri la diferite servicii de la prestatori din orasul tau, ca tu sa beneficiezi de servicii la un pret atractiv la saloane de cosmetica, restaurante, sali de fitnes, etc.
Este o societate nou infiintata, dar cu o experienta de peste 14 ani in domeniul resurselor umane. Intocmeste, actualizeaza si modifica orice documente de personal, inclusiv salarizare si declaratia D112 privind platile bugetare. Ofera consultanta, inregistreaza firme in Bulgaria si asigura managementul acestora.(inchiriere sediu social, inregistrari la administratia financiara, modificari act constitutiv, contabilitate, declaratii, etc.).
Infiintata in anul 2008, firma noastra vine in sprijinul clientilor sai oferindu-le solutii complete de proiectare, consultanta si avizare in domeniul constructiilor civile, industriale, agrozootehnice, hidrotehnice, etc. Avand o experienta considerabila in realizarea proiectelor pentru : - case unifamiliale si colective, blocuri de locuinte, ansambluri rezidenţiale, case de vacanta; - hoteluri, pensiuni; - cladiri de birouri, spatii comerciale, hale industriale; - ferme de animale, sere, silozuri, soproane, ateliere mecanice; - bransamente de apa si canalizare, imprejmuiri, amenajari peisagistice; - proiecte urbanistice de detaliu (PUD), proiecte urbanistice zonale (PUZ); - modificari interioare apartamente, realizarea de balcoane la parter, mansardari de blocuri, amplasarea de firme luminoase, de copertine, de panouri publicitare de orice fel; - supraetajari si extinderi de locuinte, intrari in legalitate ale lucrarilor executate fara autorizatie de construire. Consideram ca putem intampina cu succes nevoile clientilor nostri, oferindu-le solutii la toate problemele intimpinate pe parcursul realizarii obiectivelor dorite. Serviciile oferite de firma noastra, in functie de cerintele clientilor, cuprind : - consultanta in alegerea terenului; - intocmirea documentatiilor de cadastru, studiilor topografice, studiilor geotehnice; - intocmirea documentatiei aferente si obtinerea certificatului de urbanism; - intocmirea documentatiilor aferente si obtinerea avizelor cerute prin certificatul de urbanism; - intocmirea documentatiei aferente si obtinerea autorizatiei de construire/desfiintare; - intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru toate diviziile de proiectare (arhitectura, rezistenta, instalatii); - intocmirea listelor de cantitati (materiale, manopera, transporturi) si a estimarilor de costuri - devizelor de lucrari aferente obiectivelor de investitii; - asistenta tehnica de specialitate in timpul executiei obiectivelor; - activitati de dirigentie de santier; De asemenea firma noastra ofera servicii de proiectare si consultanta in vederea intocmirii studiilor de fezabilitate necesare obtinerii de fonduri europene pentru dezvoltarea proiectelor d-voastra. Si pentru ca stim ca un client multumit poate aduce alti 5 posibil clienti, in timp ce un client nemultumit poate indeparta alti 10, ne propunem ca prin profesionalism, calitate si punctualitate sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare.
In comertul international efectuam studii de piata pentru selectarea de noi piete producatorilor romani si gasirea de noi oportunitati si pe tarile nealiniate, in afara Europei. Consultanta si serviciile de marketing implica cunostinte de comert international si atragere de noi oportunitati. Incercam sa venim in intampinarea oricarui producator roman din orice domeniu deoerece este important ca producatorii romanii sa fie sprijiniti-sfatuiti sa invete sa-si cladeasca si in perioadele acestor timpuri temelia afacerii pe care doresc sa o stie viabila, sanatoasa si in final cu succes ca si in contructia unei case care sa reziste in timp.
Intreprindere individuala ofera: 1. Servicii de consultanta SIG/GIS(hardware/software): - creare/implementare/mentenanta ; - creare baze de date (PostGreSQL, PostGIS, MySQL); - georeferentiere; - transformare coordonate; - conversie formate geospatiale (formate GDAL/OGR); - creare harti digitale; - analiza imaginilor aeriene; - analiza geografica; - an;aliza spatiala - analiza geostatistica; - consultanta in probleme de geografie si SIG/GIS. 2. Creare portale/mentenanta (Drupal, Joomla, Wordpress) si servere (Ubuntu, Windows) pentru servicii cartografice web (Mapnik, OpenLayers, Geoserver, OpenGeoSuite, TileMill, GeoDjango); 3. Design cartografic 4. Scriere tehnica si stiintifica Pentru informattii suplimentare : http://www.geographgis.com
Auditor Energetic pentru Cladiri elaborez Certificat Energetic Zona Cluj Preturi incepand cu 290 lei negociabil pentru mai multe apartamente www.sites.google.com/site/auditorenergeticcertificatcluj/ www.AuditorCertificatEnergeticCluj.blogspot.com/ tel.: 0724330715 Atestat MDRT UA01429/2010
Lista completa de servicii oferite de Personal JOB Planificarea si recrutarea resurselor umane - recrutare profesionala de personal in vederea angajarii SELECTIA RESURSELOR UMANE - selectia profesionala a resurselor umane pentru angajare EVALUARE SI DIAGNOZA PSIHOLOGICA COMPLEXA DUPA ANGAJARE - testare psihologica - evaluarea psihologica periodica a personalului - motivatia in munca - satisfactia profesionala - stabilirea nivelul de stres profesional - identificarea de solutii pentru anumite situatii EVALUAREA PERFORMANTEI PROFESIONALE SI RECOMPENSELE ANGAJATILOR - evaluarea performantei si competentei personalului angajat - recompensele angajatilor - asistenta in determinarea pachetelor optime de stimulare-motivare a angajatilor ORIENTARE IN CARIERA PROFESIONALA - consiliere privind orientarea profesionala - consiliere individuala privind managementul propriei cariere - consiliere individuala privind probleme legate de munca ANALIZA SI GESTIUNEA CONFLICTELOR DIN FIRMA - studierea comportamentului la nivel de individ si de colectiv - medierea conflictelor ACORDAREA DE AVIZE PSIHOLOGICE PENTRU DIFERITE SITUATII - avize pentru angajare - avize periodice pentru autorizare si reautorizare interna - avize necesare desfasurarii activitatii in conditii speciale - avize in profesii cu grad mare de risc CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE - analiza organizatiei (diagnoza organizationala) - planificarea resurselor umane - evaluarea posturilor, analiza muncii, ritmul de munca - orientarea si integrarea noilor angajati - reducerea costurilor de personal - restructurarea organizatiei - reorganizarea muncii - asistenta psihologica in managementul timpului - asistenta in managementul stresului ocupational.
La Thema va oferim meniuri diversificate all inclusive (bautura fiind la discretie) potrivite pentru orice tip de eveniment. Amenajarea salii intra in pretul meniului Oferim consultanta pentru toate servicile necesare unui eveniment (foto, video, audio). Intrarea in locatie se face direct din piata 700
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali, avand o experienta in contabilitatea societatilor comerciale de peste 8 ani, ofer consultanta fiscala, certificare declaratia 101 (privind impozitul pe profit), servicii complete de contabilitate, depunere declaratii ON-LINE, in Pitesti – Arges. Tel.: 0726 837032
LucrA�nd cu instrumente moderne bazate pe cercetări inedite A�n domeniul psihologiei manageriale, POWERLINK prestează evaluare internă privind funcţionarea organizaţiilor; oferă soluţii şi instrumente pentru potenţarea performanţei angajaţilor, inclusiv seminarii pe teme de leadership şi comportament organizaţional productiv.
Firma ofera servicii mediere ieftine Ai nevoie de un sfat profesionist? Programeaza-te la o sedinta de mediere pentru a afla raspunsurile la problemele tale. Informatia este gratuita, indiferent de natura problemei (divort, partaj judiciar, conflicte cu autoritatile, probleme civile, comerciale sau penale). Avantaje: eviti publicitatea nedorita, platesi putin in comparatie cu onorariul avocatului si economisesti timp. Contact: Vali Ciupitu. Tel: 0727060670 Email: apelez@artamedierii. ro Doriti un job mai bun, dar nu stiti sa va puneti in valoare talentul nativ? Nu-i nimic. Personal Job ofera servicii de recrutare, selectie, evaluare de personal si consiliere in cariera. Compania noastra este dispusa la o colaborare pe termen lung cu firme si persoane fizice care apreciaza valoarea, competenta, onoarea, cinstea si relatiile eficiente. Sunteti pregatiti pentru succes? Atunci apelati la Personal Job! Informatii contact: Telefon: 40 316 205 238; 021 310 92 88 Mobil: 40 76 00 11 988
Axa Life Insurance este o companie frantuzeasca ce are ca scop al activitatii asigurarile de viata. Compania a intrat pe piata din Romania in anul 2010 si este lider mondial in domeniul asigurarilor de viata. In prezent se afla in continua expansiune pe piata din Romania.
Serviciile noastre de consultanță noastre doresc să contibuie astfel în mod direct la integrarea Europeană din punct de vedere energetic prin și accesarea Fondurilor Europene Nerambursabile sau a Subvențiilor oferite de către Ministerul Mediului din Romania, în vederea unei dezvoltari durabile, atât pe plan local cât și pe plan național. Instalaţiilor electrice interioare: Proiectare instalații electrice Execuție instalații electrice Montat / înlocuit prize și întreruptoare Înlocuit / reparat tablou electric vechi / modern Montat protecții împotriva electrocutării – intreptoare diferențiale Montat protecție la supratensiune – descărcător Circuite electrice suplimentare pentru mașina de spălat sau aparatul de aer condiționat Calitatea unei instalaţii electrice este dată de siguranţa în exploatare, de economia de energie, dar şi de materialele folosite. Alegerea materialelor şi aparatelor trebuie să se facă cu respectarea anumitor criterii: Parametrii de funcţionare Destinaţia construcţiei Condiţiile de utilizare a instalaţiei O instalaţie electrică nouă impune o serie de condiţii generale: Începerea execuţiei instalaţiei electrice este permisă numai după obţinerea Avizului Tehnic de Racordare Orice instalaţie electrică se execută numai de electricieni autorizaţi ANRE sau firme atestate ANRE Toate instalaţiile electrice trebuiesc prevăzute cu aparate ce asigură protecţia utilizatorilor împotriva supratensiunilor şi tensiunilor minime Pentru consumatorii alimentaţi direct din reţeaua furnizorului de energie electrică, instalaţiile electrice se execută îndistribuţie monofazată, pentru valori ale curenţilor absorbiţi de până la 30A şi în distribuţie trifazată pentru valori ale curenţilor mai mari de 30 A. Dupa modul in care se executa, instalaţiile electrice se împart în: Instalaţii electrice executate aparent, la care conductoarele electrice, prizele, întreruptoarele, sunt montate vizibil pe elementele construcţiei Instalaţii electrice executate îngropat, la care conductoarele electrice, prizele, întreruptoarele, sunt montate în elementele construcţiei Instalații fotovoltaice Instalatii electrice fotovoltaice: Integrate arhitectural Izolate, fără conectare la rețea Tip insulă, soluții pentru comunități ce nu au acces la rețeaua națională de energie electrică, însă doresc rețea electrică de distribuție Cu conectare la rețeaua națională de distribuție (producători de energie electrică SRE): Pentru beneficiari particulari cu puteri cuprinse între 500W-30 kW Tip parcuri fotovoltaice, cu puteri cuprinse între 30kW-pana la 10MW Studii de caz asupra potentialului solar electric în diferite zone şi situații Consultanță şi implementarea soluțiilor tehnice la echipamente şi personalul aferent Echipe de intervenție/urgență cu personal înalt calificat, permanent şi disponibil Controlul şi evaluarea rețelelor electrice, a echipamentelor, circuitelor etc. cu personal autorizat.
Conform LEGII NR.372/2005, un imobil nu va putea fi vândut sau inchiriat daca nu a fost intocmit Certificatul de Performanta Energetica. Documentul va atesta consumul de caldura anual specific pentru incalzire, apa calda de consum, climatizare, ventilare si iluminat, incadrand imobilul intr-o clasa energetica clasata pe consum de la A la G. Locuinţele care vor fi achiziţionate sau construite prin programul “Prima casă” trebuie să se încadreze în clasele energetice A, B sau C de eficienţă energetică. SC GLOBAL ACTIVE ENERGY SRL va oferta servicii de audit energetic pentru intocmirea cat mai rapida a Certificatului Energetic, atat prin personalul calificat cat si prin programele de calcul autorizate. Pretul este Competitiv, negociabil in functie de suprafata si durata de executie.
In tot ceea ce facem, credem in lucrul bine facut. Credem in servicii in care poti avea incredere. Modul nostru de a face lucrurile bine se reflecta in serviciile noastre excelente. Ne pasa de fiecare client, facem ce spunem ca facem si suntem prietenosi. ISuntem firma de contabilitate. Facem contabilitate.