SEO Consulting ofera servicii de consultanta in Marketing Online: SEO (optimizare site), Social Media Marketing (campanii de blog advertising si publicitate Facebook - Facebook Ads, Pagina personalizata, Strategie de continut, Monitorizare si Raportare).
Oferim consultanta de afaceri, servicii contabile complete, servicii in domeniul resurselor umane si realizare de site-uri de prezentare. De asemenea oferim consultanta in domeniul fondurilor europene nerambursabile.
Cedez / predau / vand Asociatie ( ONG ) infiintata in anul 2010, toate actele la zi , fara activitate in 2011, viabila pentru atragerea de fonduri europene. Sediu social platit pe 1 an.
Recent, Generali Asigurari si ARDAF au fuzionat pentru a forma impreuna Generali Romania. Asigurarile accesibile cu care v-ati obisnuit pot fi cumparate in continuare sub marca Ardaf. Afla mai multe despre fuziunea dintre Generali Asigurari si Arda
Firma SC Smal& Burs Consulting SRL ofera servicii de consultanta si training in management si afaceri. Aria de expertiza a echipei noastra cuprinde servicii de training in managementul organizational (managementul schimbarii. managementul echipei, managementul performantei, managementul productiei). Consultanta se acorda pentru implementarea urmatoarelor sisteme de management: 1. SIX SIGMA - imbunatatrea proceselor si produselor, sistemul ce elimina variatia din procese 2. 5S - organizarea judicioasa a locului de munca 3. LEAN MANUFACTURING - sistemul ce elimina risipa si pierderile din procese 4. BALANCED SCORECARD - sistemul de monitorizarea a performantei 5. LEAN SIX SIGMA.
SSM Support ofera servicii de: sanatate si securitate in munca, protectia muncii, PSI, situatii de urgenta, evaluare de risc, medicina muncii, serviciu extern SSM si PSI. Telefon: 0745955004 www.ssmsupport.ro
Klera Languages propune celor care doresc sa invete o limba straina intr-un timp scurt, oferte de studiu in strainate. Prin noi, atat adolescentii cat si adultii pot studia o limba straina in tara unede aceasta este limba oficiala. Pe langa lectii, cursantii au parte de activitati interactive, vizite, mini-excursii. Avem ca destinatii peste 20 de tari, printre care Marea Britanie, Franta, Germania, Spania si SUA.
Salina noastra este formata dintr-o incaperea de 45 mp, care este placata cu bulgari de sare in metoda de rastel, permitand curentilor de aer sa atinga toate suprafetele cristalelor de sare. In incapere se afla peste 26 tone de sare de adancime provenite din exploatarile de adancime Slanic Prahova si Praid. Aerul este bogat in aerosoli salini, ioni negativi si minerale (elemente natural-identice cu cele din corp). Aerul se autopurifica si are calitati dezinfectante, antioxidante si detoxifiante, iar incarcatura microbiana este de 10 ori mai scazuta decat cea din afara salinei (100 germeni/m3 aer fata de 1000 germeni/m3 in spatiul citadin). Temperatura este constanta, umiditatea ridicata (55-65%), iar cristalele de sare din aer leaga particulele de ioni, astfel aerul din incapere devine curat si sanatos, oferind echilibrul de care are nevoie sistemul imunitar. Ajuta in cazul unor probleme legate de alergii, sinuzite, stari de epuizare, stres, insomnie, imunodepresii. Cel mai important efect pe care-l are aerul salin, este acela de decongestionare si dezinfectare a mucoaselor cailor respiratorii. Asiguram de asemenea consultanta pentru construireadesaline de suprafata. Pentru cei cedoresc sa porneasca o afacere oferim franciza Salina Verde.
Conseval Management este o societate abilitata ITM in domeniul SSM, cu angajati cu experienta in domeniul protectiei muncii si PSI - situatii de urgenta. Societatea isi propune abordarea unei game complexe de servicii sub sloganul: “Profesionalism si seriozitate”. In cele 2 domenii mai sus mentionate, personal calificat in domeniu (auditori experti evaluatori) va stau la dispozitie cu solutii complete, astfel incat sa fie evitate amenzile usturatoare sau lipsa documentatiilor de orice fel.
SC Integrated Financial Management SRL va ofera gama completa de servicii: CONTABILITATE: - Asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul implementarii de sisteme informatice. - Evidenta financiar-contabila completa, incluzand etapele de prelucrare a datelor, intocmirea balantei de verificare, declaratiile catre bugetul statului si decontarile de TVA, raportarea semestriala si bilantul anual; - Inregistrarea documentelor primare; - Intocmirea registrelor contabile; - Intocmirea balantelor si situatiilor financiar-contabile; - Intocmirea si verificarea documente legate de salarii; - Intocmirea bilantului contabil si a diferitelor situatii financiare; - Examinarea conturilor si certificarea corectivitatii lor, revizie contabila; - Intocmirea declaratiilor privind taxele si impozitele, a fiselor fiscale si a altor raportari locale si depunerea acestora; - Obtinerea certificatului de atestare fiscala. AUDIT: - Audit financiar conform standardelor nationale si internationale de raportari si a reglementarilor conforme cu directivele europene; - Auditarea situatiilor financiare la cererea beneficiarului; - Audit contractual sau statutar (conform standardelor internationale de audit IAS); - Retratarea situatiilor financiare conform IAS si IFRS; - Revizuirea situatiilor financiare (due diligence); - Asistenta in caz de fuziune, divizare, lichidare societati. - Auditarea fondurilor nerambursabile CONSULTANTA FISCALA privind: - Impozitul pe profit (reguli generale, cote de impozitare, calculul profitului impozabil, plata impozitului, termen de plata, declaratia de impozit pe profit); - Impozitul pe venit: sfera de cuprindere a impozitului pe venit, categorii de venituri supuse impozitului pe venit, impozitul pe dividende (cote, termen de plata, declarare), definirea veniturilor din salarii, determinarea lunara a impozitului pe venitul din salarii, termen de plata a impozitului, regularizarea anuala a impozitului pe venit, fise fiscale, declaratia de venit global si declaratii speciale; - Impozitul pe veniturile obtinute in Romania de nerezidenti: sfera de cuprindere, venituri impozabile obtinute in Romania, retinerea impozitului datorat de nerezidenti, scutiri, declaratii; - Impozite si taxe locale: reguli generale, calculul impozitelor, termene de plata, declaratii), impozitul pe cladiri si teren, taxa asupra mijloacelor de transport, alte impozite si taxe locale; - Taxa pe valoarea adaugata: sfera de aplicare, persoane impozabile, operatiuni impozabile, faptul generator, exigibilitate, teritorialitate, baze de impozitare si cote de impozitare, determinare, regularizare si rambursare, facturi fiscale, termen de plata, decontul de TVA. - Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii internationale. - Rapoarte si revizuiri fiscale menite sa identifice si sa clarifice obligatiile fiscale ale companiilor inclusiv identificarea eventualelor obligatii fiscale specifice (mediu, auto, taxe si autorizari speciale, reciclare, etc) inainte ca acestea sa devina o problema pentru companie. - Identificarea de strategii fiscale si solutii legale alternative in functie de specificul fiecarei companii. - Asistenta in litigiile fiscale cu autoritatile. - Intocmire declaratie unica - cu semnatura digitala.
Aveți nevoie de traducere la expoziții sau in călătorie de afaceri? Doriți să faceți o călătorie in China? Sunteți interesați sa gasiți in China un representant fiabil și cu experiență? Aveți nevoie de un produs sau doriți sa găsiți parteneri in China? Doriți sa monitorizați producerea sau sa faceți controlul calității? Doriți să fondați businessul propriu in China? Doriți să deschideți o cafenea sau restaurant in China ? Sunteți interesați in serviciile de cercetare a pieței Chineze? Sunteți interesați să procurați mărfuri pe Ebay Chinezesc - Taobao.com? Serviciile acordate de compania Avalanche vă pot ajuta in orice situație legată de China și de anumite țări/regiuni adiacente (Hong Kong, Macao) Noi avem experiența de lucru cu producători Chinezi mai mult de 9 ani. Afacerile noastre sunt bazate pe incredere și relații transparente. Toată informația pe care o avem noi o propunem clienților noștri. Nu folosim scheme dubiuoase Nu practicăm comisioane sau plăți ascunse Avalanche garantează că toate tranzacțiile efectuate sunt confidențiale Noi ne aflăm in centrul industrial al Chinei - Guangzhou city, Guangdong province.
Communicate este o agentie de consultanta in comunicare din Iasi, care deserveste clienti din toata regiunea Moldovei (Romania). Garantam rezultate. Daca nu atingem obiectivele, nu veti plati absolut nimic.
Becheanu Olac este o societate civila profesionala de mediere avizata de catre Consiliul de Mediere din Romania. Suntem specializati in conflicte de dreptul familiei, conflicte profesionale si de drept succesoral. Mediatorii nostri sunt: - Dl. Tudor Becheanu mediaza in toate tipurile de conflicte in care societatea este specializata si are o experienta vasta privind solutionarea amiabila a litigiilor. De asemenea, Dl. Becheanu sustine toate informarile gratuite cu privire la mediere pentru care societatea noastra este solicitata. Dl. Becheanu are studii economice (ASE Bucuresti) si juridice (Fac. de Drept, Univ. Bucuresti) si este in mod deosebit recunoscut pentru calitatile de bun comunicator si negociator. -Dna. Diana-Iulia Olac este unul din cei mai solicitati avocati din Bucuresti in domeniul dreptului familiei. Incepand cu anul 2011, Dna. Olac este mediator autorizat si mediaza in special in conflicte de dreptul familiei si de drept succesoral. Dna. Olac este absolventa a Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti si avocat in cadrul Baroului Bucuresti incepand din anul 2000. Dna. Olac colaboreaza in mod frecvent cu diferite publicatii, avand articole si opinii aparute in cotidianele Adevarul, Libertatea, revista Reader's Digest, s.a.m.d.
Firma a fost infiintata in 2004, ca agent de asigurare. In prezent ne ocupam cu brokeraj in asigurari la principalele 15 firme de asigurari. Incheiem toate felurile de asigurari de viata si de bunuri. Principalele asigurari: RCA, PAD, EUROCASCO, CLADIRI SI CONTINUT, ACCIDENTE PERSOANE, etc. pentru persoane fizice si juridice.
Online Interactive Markets este reprezentant al Markets.com in Romania si isi propune educarea si formarea antreprenorului roman in domeniul investitiilor financiare in conditii de transparenta totala.
Compania ofera servicii imobiliare: Societatea asigură spaţii cu destinaţia sedii de firme autohtone şi sedii pentru reprezentanţe ale unor firme străine. În imobil îşi au sediul un număr de aproximativ 50 de firme din diverse domenii de activitate. Oferta de spaţii pentru închiriere cuprinde: •Spaţii standard structurate pe module de 86 respectiv 66 mp, organizate pe două sau trei încăperi, cu birouri si dependinte •Spaţii pentru birouri cu dimensiuni mai mici amenajate în interiorul apartamentelor standard, pe module de 30 sau 20 mp. La cerere, în funcţie de necesităţi, contra cost, firma noastră pune la dispoziţie sală de şedinţe sau spaţii de cazare pentru delegaţii oficiale, spaţiu adecvat pentru amplasarea unor firme luminoase pe faţada clădirii. Preţul chiriei este negociabil în funcţie de suprafaţa închiriată şi de dotări şi se situează la un nivel mediu al tarifelor practicate pe piaţa pentru spaţii similare, la cel mai bun raport calitate-preţ.
Activitatea biroului este organizată în departamente diferite, fiecare dintre ele se află sub responsabilitatea şi supravegherea unuia sau mai multor parteneri, astfel încât să poată răspunde solicitărilor clienţilor noştri, prompt şi eficient, prin intermediul unei echipe de profesionişti, la dispoziţia clientului atunci cand situaţia o cere. Punctul forte al biroului nostru este, tocmai, capacitatea de a gestiona chiar şi sarcinile complexe, oferind in cadrul societatii toată logistica necesară, care rezultă în economii a timpului de execuţie si a costurilor de indeplinire a sarcinilor trasate. Concurăm spre crearea unui sistem de ofertare şi suntem legaţi prin relaţii de schimburi de cunoştinţe, accesul la piaţă şi la forţă de muncă. Activitatile noastre se bazează in special pe capitalul uman şi social.
Firma asigura consultanta si redactarea documentatiilor necesare activitatilor de Protectia Muncii (SSM), evaluari de risc, instructiuni proprii, etc., conform cerintelor legilor in vigoare, consultanta si redactarea documentatiilor necesare activitatilor de SU.
Oferim servicii de consultanta, recrutare si medierea muncii. Pentru mai multe detalii despre serviciile si job-urile noastre, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon BUCURESTI 0727961193 /0751679338 sau pe e-mail. N-am dezamagit pana acum !
Societatea Reduceri Maxime SRL ofera cele mai avantajoase reduceri la diferite servicii de la prestatori din orasul tau, ca tu sa beneficiezi de servicii la un pret atractiv la saloane de cosmetica, restaurante, sali de fitnes, etc.