Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Altele - Consultanta: 1457 companii
  • Dorinta noastra e sa oferim servicii de resurse umane de calitate, bazate pe dezvoltarea si consolidarea unor relatii cu adevarat profesionale, din rolul unui partener de business de incredere. Echipa noastra este in egala masura despre oameni si business, suntem oameni care iubesc sa lucreze cu oameni. Prin munca noastra, transformam ideile si asteptarile voastre in realitati memorabile. Putem si stim! Avem experienta acumulata in industrii si companii diverse, am realizat cu succes proiecte mari si am dobandit competente profesionale. Va suntem alaturi, de la conturarea strategiei de recrutare si pana la integrarea noilor colegi in interiorul echipelor. Impartasim cu buna-credinta informatii, cunostinte si experienta - si facem acest lucru mai bine decat oricine. Orice poveste se scrie in timp, iar pentru noi timpul a reprezentat mereu o unealta de invatare. Multumim clientilor si candidatilor pentru increderea acordata.

Solesti Servicii
  • Societatea M&d Consultanta Si Management Srl este o societate cu capital privat, infiintata din dorinta de a oferii servicii  de calitate  in domeniul consultantei in afaceri si management, servicii  oferite cu ajutorul  echipei propirii si prin partenerii nostrii, selectati cu mare atentie, dupa valori  precum profesionalismul, punctualitatea,  implicarea, pasiunea si dorinta de evolutie. Echipa are in componenta consultant  absolvent  al a Programului National de Mentoring Intensiv pentru Activitatile de Consultanta in Managementa, cu experienta in domeniul afacerilor de peste 10 ani, precum si specialist cu experienta de peste 10 ani, in domeniul contabilitatii si fiscalitatii .

Bucuresti Servicii
  • CNC IFN SA se concentreaza pe furnizarea de solutii financiare personalizate si de incredere pentru clientii nostri, si suntem dedicati satisfacerii nevoilor lor. Ne adaptam nevoilor fiecarui client in parte, domeniile noastre de activitate fiind variate, ne adresam atat celor care sunt la inceputul drumului anteprenorial, cat si celor care au deja o afacere pe drumul cel bun. Vom fi langa tine cand ai nevoie de experienta si cunostintele noastre. Iti vom fi alaturi si in momentele de criza!

Bucuresti Financiar
  • Stadera Consultanta de Mediu face parte din "Grupul Stadera", grup cu o activitate larga in domeniul de mediu, epurare, consultanta, cat si in domeniul agro zootehnic, prin importuri/exporturi de echipamente agricole si neagricole, livestock, bauturi alcoolice si carne. Servicii Oferite de Stadera Consultanta de Mediu Servicii profesionale de consultanta de mediu, Audituri de Mediu, Consultanta pentru gestiunea deseurilor, expertiza de mediu si management pe probleme de mediu. Oferim servicii de consultanta de mediu: specialistul Manager de Mediu devine colaboratorul si reprezentatul dumneavoastra direct (one-to-one), in rezolvarea tuturor solicitarilor privind protectia mediului, obtinerea tuturor documentatiilor, autorizatiilor de mediu, necesare desfasurarii activitatilor. Echipa Stadera are capacitatea realizarii unui pachet integrat audit control pe probleme de mediu. In momentul completarii unui audit-control, compania dumneavoastra va sti unde sa actioneze pentru a-si solutiona cele mai stringente probleme de mediu cu care se confrunta. Stadera realizeaza studii de mediu: Rapoarte de mediu, Rapoarte de impact mediu, Bilant de mediu, Rapoarte de amplasament, Evaluare Adecvata. Elaborarea si Analiza documentatiilor aferente Sistemelor de Management de Mediu din cadrul Organizatiilor; Obligatii AFM/obligatii fondul de mediu-Contributii/Taxe/Penalitati; Coordonarea procesului de gestionare si control al inregistrarilor de mediu la nivelul anumitor companii; Instruiri pe teme de mediu in randul angajatilor; Asigurarea serviciilor de Outsourcing pentru zona de Environment si Waste Management; Implementarea serviciilor de mediu si interconectarea reglementarilor de mediu cu specificul activitatilor de mediu; Elaborarea campaniilor de constientizare a importantei Mediului la nivel organizational; Sprijin in organizarea Auditurilor de tip GREEN, Conformari de Mediu; Asigurarea documentelor de raspuns in relatia interinstitutionala; Asigurarea sprijinului in elaborarea actelor/adreselor de raspuns pentru autoritatile de mediu; Servicii integrate de Management, Pilotare, Service-Mentenanta pentru Sisteme de Epurare/Preepurare Externalizarea si preluarea responsabilitatii de mediu la nivel organizational.

Sibiu Servicii
  • Danypixel este o firma de consultanta in afaceri specializata in accesarea si implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Oferim toate serviciile necesare pentru un proiect de succes: identificam oportunitatea investitiei, analizam fezabilitatea acesteia, identificam sursa de finantare cea mai potrivita, elaboram si depunem proiectul de investitie, obtinem finantarea, iar ulterior oferim asistenta in implementarea si finalizarea proiectului. Echipa noastra are capacitatea si experienta necesara pentru a atrage finantari pe cele mai variate domenii si pentru toate tipurile de beneficiari: persoane fizice, agenti economici, organizatii non-guvernamentale si autoritati publice locale. Activitatea pe care o desfasuram vizeaza in mod deosebit agenti economici, institutiile publice si ONG-urile din zona de NORD-EST (Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau si Vaslui), dar si din alte regiuni ale tarii.

Suceava Servicii
  • Artem Homine este o agentie de furnizare si management al fortei de munca ce ofera companiilor urmatoarele servicii  : 1. Recrutare si selectie de personal 2. Administrare de personal si Consultanta in domeniul resurselor umane 3. Profilare psihometrica model BIG FIVE  , de personalitate si competente profesionale 4. Analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor

Ploiesti Servicii
  • Am peste 20 de ani in vanzari, din care 12 ani in domeniul financiar bancar. Serviciile mele sunt GRATUITE pentru tine sau compania ta. Intreaba-ma orice despre credite persoane fizice (Ipotecare, Prima Casa, etc.) sau credite persoane juridice (linie de credit, credit de investitii, etc.).

Bucuresti Servicii
  • Evaluator ANEVAR in Brasov pentru proprietati imobiliare (apartament, casa cu teren, teren liber, spatiu comercial, spatiu industrial) si bunuri mobile (autoturism, utilaje). Rapoarte de evaluare pentru diferite scopuri: vanzare-cumparare, informare, partaj, succesiune, impozitare, raportare financiara, garantarea imprumutului, intabulare cladire, aport capital social, esalonare ANAF. Rapoartele de evaluare au o complexitate ridicata si respecta conformitatea cu Standardele de Evaluare ANEVAR. Consultanta personalizata pe intreaga durata a procesului de evaluare si dupa incheierea acestuia. Real estate appraiser and consultant in Brasov, authorized by ANEVAR.

Brasov Servicii
  • Costea Miclea Daniel I.I. efectueaza asigurari: RCA, Casco, locuinte, calatorie, sanatate, viata, CMR. Avem: - Experienta in domeniu; - Personal bine pregatit profesional; - Ofertarea explicita a tuturor asigurarilor; - In permanenta, un indrumator avizat pentru protectia dumneavoastra; - Dupa caz, deplasarea la domiciliul clientului pentru inmanarea asigurarii.

Turda Distribuitor
  • Azura Advanced Consulting este membru corporativ ANEVAR. Echipa de specialisti va poate ajuta in vederea realizarii de rapoarte de evaluare certificate ANEVAR pentru proprietati imobiliare (EPI) si bunuri mobile (EBM). Suntem in plin proces de extindere, astfel ca in curand vom putea servisa clienti din toate zonele tarii. Asteptam solicitarile dumneavoastra cu real interes!

Pitesti Servicii
  • Test Poligraf | Expert Poligraf | Detector Minciuni | Accesand realizarea unei Expertize Poligraf obtineti urmatoarele beneficii: -Identificarea persoanelor sincere si nesincere -Creati un Puternic Factor Preventiv in cadrul companiei dvs -Identifica Persoanele care au creat Prejudicii Morale sau Materiale -Repun in drepturi persoanele ce au fost prejudiciate -Restabilesc Adevarul, Rezolva Starile de Suspiciune si cele Conflictuale -Creaza premisele formarii unui climat de incredere -Factor Educational al angajatilor in spritul Corectitudinii si Loialitatii -Se realizeaza o Protectie a Bunurilor si Valorilor Investitorului -Se realizeaza si o Protectie a Salariatului impotriva banuielilor neintemeiate -Se realizeaza o Politica de Cadre Corecta in folosul societatii -Se promoveaza criteriile Valorii, Cinstei, Corectitudinii si a Moralitatii TESTUL POLIGRAF prezinta 3 caracteristici principale de actiune, respectiv: -implementarea PREVENTIVA -implementarea PERIODICA -implementarea PUNCTUALA Expertul Poligraf Respecta si Aplica in activitatea sa, urmatoarele 10 principii: 1.Principiul INTEGRITATII 2.Principiul DEMNITATII PERSOANEI 3.Principiul OFICIALITATII 4.Principiul RESPONSABILITATII 5.Principiul LOIALITATII PROFESIONALE 6.Principiul LEGALITATII 7.Principiul DREPTURILOR OMULUI 8.Principiul ADEVARULUI 9.Principiul CONFIDENTIALITATII 10.Principiul INCORUPTIBILITATII Expertul Poligraf isi desfasoara activitatea profesionala conform: -Cod COR 244513 -Standard Ocupational -Codului Etic si Deontologic -Metodologia Poligraf Facebook: https://www.facebook.com/ExpertizaPoligraf/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/expertiza-expert-poligraf-sorin-prie Website: www.poligraf-romania.ro

Sighisoara Servicii
  • Societatea Comercială Maria Securitate S.R.L. s-a constituit pentru a funcționa, in primul rand, ca serviciu extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, avand ca obiect principal de activitate cod CAEN 7490 - alte activități profesionale, științifice și tehnice n.c.a. De asemenea, ca domenii și activități auxiliare, societatea mai are inscrise in "Actul Constitutiv" codurile 8425 - activități de luptă impotriva incendiilor și de prevenire a acestora și 8559 - alte forme de invățămant n.c.a. Societatea are asociat unic, un singur administrator, acesta fiind și conducătorul serviciului de prevenire și protecție. Gabriel Silviu Țuțuianu, conducătorul serviciului extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, este absolvent al Academiei Tehnice Militare și licențiat in inginerie profilul "geniu" al Universității Naționale de Apărare "Carol I" cu diplomă de master in domeniul "stiințe militare și informații", programul de studii "securitate și apărarea", al cursului postuniversitar organizat de "Centrul de perfecționare in asigurarea calității și certificarea auditorilor" din "Universitatea Politehnică București" - "Auditul securității, sănătății in muncă și evaluarea riscurilor", absolvent al cursurilor de formare profesionala a adulților pentru ocupațiile de "specialist in domeniul securității și sănătății in munca, cadru tehnic cu atribuții in domeniul prevenirii și stingerii incendiilor și formator. Experiența dobandită atat in mediul militar cat și in cel civil in domeniul tehnico-ingineresc, in cele ale protecției muncii, apărării impotriva incendiilor, ISCIR și metrologiei legale, precum și ca formator pentru cursurile de securitate și sănatate in muncă organizate in cadrul proiectului cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritară 6 "Promovarea incluziunii sociale", relevă competența profesională a acestuia. Principalele activități prestate sunt cele descrise de art. 15(1) alin. 1-33, Cap. III, din H.G. 1425/2006, actualizată, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății in muncă nr. 319/2006, precum și de art. 27(1) alin. a-f, Cap. II, din Legea nr.307/2006, actualizată, privind apărarea impotriva incendiilor.

Bucuresti Servicii
  • Consultanta legislativa si prestari servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de Serviciu Extern de prevenire si protectie. -identificarea pericolelor si intocmirea evaluarii de riscuri pentru fiecare loc de munca/ post de lucru; -intocmire a planului de prevenire si protectie in urma evaluarii factorilor de risc; -intocmire a instructiunilor proprii; -intocmire tematici de instruire, pentru toate fazele de instructaj (introductiv general,la locul de munca si periodic); -supravegherea starii de sanatate a lucratorilor; -consultanta de specialitate pentru cercetarea accidentelor de munca; -consultanta in relatia cu ITM; -actualizare permanenta a legislatiei. CONSULTANTA LEGISLATIVA SI PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. -intocmire plan de evacuare; -intocmire plan de interventie; -intocmire instructiuni specifice; -intocmire tematici de instruire; -efectuarea instructajului( introductiv general, la locul de munca si periodic); -consultanta de specialitate pentru apararea impotriva incendiilor; -consultanta de specialitate in relatia cu ISU ( Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta); -exercitii si demonstratii practice; -intocmirea actelor de autoritate PSI; -actualizare permanenta a legislatiei. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate.

Bucuresti Servicii
  • Firma Savedoc oferă servicii complete de arhivare, adresându-se atât agenţilor economici privaţi cât şi companiilor şi instituţiilor de stat. Firma Sc. Savedoc Srl. este certificată ISO 9001 încă de la înfinţarea sa, în 2005. Firma Savedoc Srl este unitate protejata. FACILITĂŢi: - reducerea cheltuielilor legate de aranjare şi depozitare - depozitare în spaţiu securizat - acces rapid la documente - consultanţă în privinţa serviciilor oferite - confidenţialitate - personal specializat pentru administrarea şi asigurarea serviciilor de arhivare - clasificarea şi păstrarea documentelor în vigoare precum şi distrugerea celr expirate - organizare eficientă SERVICII OFERITE: - pregătire şi preluare fond arhivistic - legătorie - ordonare fonduri arhivistice - pregătire documente pentru arhivare - amenajare spaţiu - selecţionare dosare - depozitare arhivă - servicii de arhivare electronică - servicii de consiliere tehnica - servicii de distrugere documente.

Targoviste Servicii
  • Sc. Iasiro Prest Srl. Iasi vine in sprijinul intreprinzatorilor oferind un pachet de servicii complete, realizate de personal calificat, care sa inlesneasca derularea activitatilor si afacerii dumneavoastra. Multe societati au descoperit deja ca abordarea acestor domenii, intr-un mod specific locului lor de munca, permite angajatorilor si angajatilor sa obtina rezultate mai bune pentru ei insisi, pentru afacere si pentru clientii lor. De aceea va stam la dispozitie cu personal calificat si servicii de calitate la preturi accesibile. - Consultanta in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (Protectia Muncii). - Consultanta in Domeniul Situatiilor de Urgenta (P.S.I.). - Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala. - Panouri de semnalizare conform H.G. 971/2006. Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati.

Iasi Servicii
  • Ce va oferim? Intrucat tot ceea ce tine de intocmirea unei declaratii Intrastat reprezinta o activitate extrem de delicata, noi venim in intampinarea dumneavoastra cu un serviciu complet, bazat pe profesionalism si eficienta maxima. Acesta presupune selectarea corecta a datelor ce trebuie incluse in declaratia Intrastat, prelucrarea atenta a lor, completarea si transmiterea declaratiei in forma sa finala catre Institutul National de Statistica. Ce avantaje veti avea? Lasand pe seama noastra intocmirea declaratiei Intrastat, va veti bucura in scurt timp de o serie de avantaje generate de externalizarea acestei activitati: - costurile dumneavoastra legate de aceasta activitate vor fi mai mici; - veti avea garantia ca datele dumneavoastra vor fi prelucrate de un personal specializat; - veti avea siguranta transmiterii corecte si la timp a datelor. NOU!!!! Pentru contractele incheiate pana in data de 30.04.2024, se vor acorda 1 luna pe an gratuit intocmirea si depunerea declaratiilor intrastat!!! Inregistram firme in UMG TRADER pentru a putea desfasura activitati de export in noul sistem vamal AES-RO care a intrat in functiune in data de 16.03.2024.

Timisoara Servicii
  • Firma specializata in: - certificare energetica - elaborarea certificatului energetic necesar pentru credite bancare, programul - prima casa, vanzarea-cumpararea si inchirierea imobilelor, conform Legii 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor; - audit energetic pentru cladiri; - scanare termica (termografie) a cladirilor pentru verificarea izolatiilor termice si depistarea zonelor cu pierderi de caldura, infiltratii, defecte etc.; - evaluari imobiliare- stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea garantarii creditelor, vanzarii sau cumpararii.

Iasi Servicii
  • Pentru a atinge obiectivul dezvoltare durabilă, autorităţile competente pentru protecţia mediului utilizează instrumente de planificare cum ar fi evaluarea impactului asupra mediului. Luarea în considerare a efectelor asupra mediului ale unui proiect/investiţie încă din primele etape ale planificării acestuia, conduce la identificarea şi evaluarea din timp a posibilului impact asupra mediului. Astfel se pot stabili măsuri de minimizare a efectelor negative înainte de a deveni ireversibile. Studiile pentru protectia mediului Raport de Mediu si/sau Raport de Impact asupra Mediului se realizeaza pentru toate domeniile de activitate in faza PUG, PUZ, PUD, cu precadere pentru: Industria Energetica; Cariere si exploatari miniere; Energii regenerabile; Producerea si prelucrarea metalelor; Industria chimica petrochimica si a cauciucului; Industria Alimentara; Gestiunea deseurilor; Proiecte de infrastructura; Industria extractiva a petrolului si a gazelor naturale; Turism si recreere Reabilitare infrastructura drumuri, apa si canalizare, etc.

Tulcea Servicii
  • Principalele servicii cuprind consultanta fiscala si contabila, intocmire a documentatiei privind dosarul preturilor de transfer, redactare de contestatii la decizii de impunere si asistenta pe parcursul litigiilor fiscale. Oferim potentialilor clienti oportunitatea de a testa cunostintele si modul de lucru prin acordarea de consultanta gratuita in domeniul contabil si fiscal, conform termenilor si conditiilor publicate pe site. In plus, potentialii clienti pot accesa pe blogul nostru arhiva de peste de raspunsuri si solutii oferite de consultantii Viboal Consulting.

Bucuresti Servicii
  • Consultanta in protectia muncii si psi-situatii de urgenta Societatea noastra este abilitata de inspectoratul teritorial de munca Bucuresti. Societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarele servicii: - Servicii de securitate-sanatate in munca - SSM(Protectia muncii). - Servicii de situatii de urgenta - PSI. Pentru serviciile de Securitate-Sanatate in Munca, oferim: a�� Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in conformitate cu cerintele Legii nr.319/2006-art.7 (4) lit. a; art.12(1) lit.A si H.G.1425/2006 art 15 pct.1; a�� Intocmire documentatie SSM in conformitate cu prevederile H.G.1425/2006 art.15; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor in conformitate cu cerintele legale a�� Audit periodic in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica pentru organizarea, dupa caz, a Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca si Serviciului Intern de Prevenire si Protectie. (Pentru un numar de peste 50 de angajati); a�� Participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute de HG 1425; Pentru serviciile de Situatii de Urgenta - PSI, oferim: a�� Identificarea si evaluarea riscului de incendiu conform legii 307/2006 art.19; a�� Intocmirea documentatiei de organizare in caz de incendiu si protectie civila; a�� Realizarea planului de evacuare; a�� Realizarea tematicii anuale de instructaj; a�� Plan de interventie; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor (conform OMAI 786/2005); a�� Audit periodic conform OMAI 163/2007; a�� Exercitii de evacuare; a�� Reprezentare la inspectii ale autoritatilor.

Bucuresti Servicii