Firma noastră Andrus-Emi intelege durerea dvs, de aceea aratam tuturor clientilor nostri respect; deviza noastra fiind: profesionalism, demnitate si promptitudine. Cand pierdem pe cineva drag, ramanem cu regretul ca nu i-am aratat intreaga dragoste. Pentru ca intelegem asta, suntem alaturi de dvsși dorim ca ultimul omagiu si drumul spre eternitate sa fie unul decent, incununat cu toata recunostinta si respectul cuvenite. Conform doleantelor dvs ne putem ocupa pana la cel mai mic detaliu de intreg protocolul: intocmirea tuturor documentelor necesare, pregatirea decedatului si a sicriului, transportul mortuar cat si al intregului cortegiu funerar, respectarea traditiilor religioase, aranjamente floral. Oferim servicii funerare de la A - Z in orasul Harlau, in judeţul Iasi si nu numai, oferind o gama variata de produse necesare pentru intregul ritual al inmormantarii: consultanţă specializata gratuită in acest domeniu, sicrie de diferite esente, modele, la cele mai avantajoase preturi, capac sicriu frigorific, catafalc,igienizare, cosmetizare, imbalsamare, articole inmormantare care satisface orice nevoie, colivă, colaci, set pomeni, praznice. Toate acestea prin cele doua magazine din: orasul Harlau, satul Cotnari, comuna Cotnari. Mai nou firma noastra va pune la dispozitie un nou magazin in orasul Harlau, str. Stefan cel Mare si Sfant, in fosta cladire a ROMTELECOM langa parc. in acest magazin puteti gasi articole de imbracaminte si incaltaminte de cea mai buna calitate. CONFORT STIL SI ELEGANTA, este deviza noastra. Va asteptam cu drag. Mai multe detalii pe www.andrus-emi.ro
SC Lero Advanced Consulting SRL infiintata in 2000 avand ca principal obiect de activitate prestarea de servicii, in special intreprinderilor, si anume: evaluari de bunuri mobile si imobile, consultanta financiar-contabila, planuri de afaceri si proiecte. Activitatile de baza ale firmei sunt evaluarea intreprinderilor, bunurilor mobile si imobile, societatea este membru asociat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR) cat si membra a Camerei de Comert si Industrie Oltenia.
Execut urmatoarele: - identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca şi mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; - elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie; - elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate in munca, ţinand seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/intreprinderii, precum şi ale locurilor de munca/posturilor de lucru.
Oferim servicii asistenta medicala preventiva si curativa: epidemiologie, vaccinari internationale, prevenirea bolilor asociate calatoriilor, certificat international de vaccinare, medicina muncii, dermatologie, psihiatrie, examen psihologic, neurologie, alergologie (testare si tratament), ORL, endocrinologie, pneumologie, electrocardiograma, spirometrie aeriana si osoasa, audiometrie. Efectuam ecografie doppler color, cardiaca, glanda tiroida, mamara, parti moi si musculoscheletala, cu aparat nou, ultraperformant. Participare in proiecte europene de sanatate: SUNFLOWER, AURORA Experienta in management de proiecte si statistica Realizare de studii clinice Programe de instruire in sanatate (formatori acreditati) Dosare medicale angajare Control medical periodic Consultanta epidemiologie si avizare sanitara.
Hseq Consulting S.R.L. leader in servicii de consultanta in domeniul securitatii, sanatatii si protectiei muncii, precum si in activitatea de calificare si formare profesionala, va ofera cursuri de perfectionare, postuniversitare si cursuri online. Hseq Consulting S.R.L. este o firma cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2005, cu sediul in Ploiesti, ce are ca obiect principal de activitate formarea profesionala a adultilor prin organizarea de servicii de consultanta in domeniul securitatii, sanatatii si protectiei muncii si cursuri de calificare si formare profesionala, de perfectionare, cursuri postuniversitare si cursuri online.
General Financial Consulting SRL activeaza din anul 2005 ca societate de consultanta financiar-contabila si bancara. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, scopul acestora fiind in primul rand de a va ajuta la dezvoltarea afacerii si reducerea impozitelor si a taxelor de plata catre stat. Prin departamentul de consultanta financiara, asiguram clientilor nostri posibilitatea de a contracta credite bancare, de a accesa fonduri europene sau alte categorii de fonduri nerambursabile. Misiunea noastra este de a asigura clientilor nostrii servicii profesionale si de calitate adecvate afacerii dvs.
Firma va ofera servicii de cea mai buna calitate, bazandu-se pe anii de experienta ai celor care se pun in serviciul dumneavoastra. Oferim consiliere si sprijin in gasirea unui loc de munca in UK in domeniul ingrijire copii sau menaj, dar si ajutam persoanele recrutate sa beneficieze de toate actele necesare muncii legale in UK. Pentru persoanele serioase, care dovedesc angajament pe termen lung si incredere, avem colaboratori dispusi sa va ofere cursuri gratuite de calificare in domeniul ingrijire copii, ceea ce va ajuta pe viitor sa accesati locuri de munca mai bune. Apelati la noi si nu veti regreta, comisioanele noastre, in vederea consilierii obtinerii actelor de munca in UK, sunt dintre cele mai mici. Comisionul firmei se retine din primul salar, daca optati ca noi sa fim cei care va ajuta cu dobandirea actelor de munca . Va asteptam cu drag, vrem sa fim o familie mare si unita a romanilor de pretutindeni. Cum munca departe de casa este un sacrificiu urias, vrem sa fiti cat mai linistiti si sa simtiti ajutorul nostru, sa stiti ca nu sunteti singuri !
Infiintat in anul 1992, biroul expert contabil Viorica Aniculesei, ofera o gama variata de servicii specializate financiar-contabile precum: Servicii specializate de contabilitate, consultanta fiscala, audit, expertiza contabila judiciara si nejudiciara; certificarea declaratiei fiscale nr. 101 , rambursare TVA; precum si auditul fondurilor europene nerambursabile.
Companie internationala de servicii, comunicare si marketing prin intermediul telefonului mobil. Cu mai mult de 100 agentii in Europa si Statele Unite ale Americii, Leader Mobile este primul network de agentii specializate in vehicularea mesajelor publicitare pe mobil. Dezvoltam PRIMA RETEA INTERNATIONALA DE FIDELIZARE CLIENTI !
Firma ofera in prezent Consultanta si management pentru obtinerea fondurilor nerambursabile europene si a fondurilor de coofinantare oferite de bancile comerciale. Are personal specializat cu experianta de peste 18 ani in domeniul efectuarii planurilor de afaceri, a studiilor de fezabilitate pentru obtinerea de credite de la bancile comerciale si cu experienta de peste 7 ani in obtinerea de fonduri europene.
Intocmire proiecte de arhitectura si rezistenta structurii - lemn sau zidarie, intocmire documentatie completa pentru obtinerea autorizatiei de constructie. Informatii utile care sa va usureze drumul catre casa pe care o construiti Asiguram consultanta, in vederea construirii casei in cele mai avantajoase conditii pentru dvs. Prezentare proiecte si modele de case pentru a-ti usura alegerea modelui de casa, totul, gasesti pe site-ul nostru www.casaneo.ro
Professional Accounting a fost infiintata in anul 2007, fiind societate membra CECCAR inca de atunci. Experienta de peste 35 de ani in domeniu a asociatilor a garantat inca de la inceput nivelul inalt de calitate si profesionalism al serviciilor prestate. Principalele servicii oferite de compania noastra: contabilitate primara/financiara, expertiza contabila judiciara/extrajudiciara, intocmirea declaratiilorlunare/trimestriale/semestriale/anuale, intocmire si certificare situatii financiare, resurse umane, analiza financiara, arhivarea si stocarea documentelor in format electronic securizat. De asemenea oferim servicii de consultanta economica, fiscala, consultanta in vederea maximizarii rezultatului companiei dumneavoastra, consultanta in domeniu IT si consultanta pentru managementul eficient al resurselor umane. Pentru oferte personalizate pentru afacerea dvs. nu ezitati sa ne contactati! OFERTA COMPANII NOU INFIINTATE: Prima luna de contract gratis! OFERTA AGENTI VANZARI SERVICII CONTABILITATE: Oferim un comision de 500 ron la semnarea contractului de servicii contabile!
Your Accounting & Finance Control Team SRL (Y.A.F.C.T.) este o societate de contabilitate, expertiza contabila, audit financiar si consultanta fiscala, infiintata in anul 2007. Profesionalismul, integritatea morala, experienta, flexibilitatea si expertiza personalului nostru, fac ca societatea noastra sa ofere servicii de calitate, informatii si solutii concrete, realiste, ce permit clientilor luarea celor mai bune decizii in afaceri.
Firma ofera urmatoarele servicii: -consultanta marketing, promovare -consultanta comunicare interne si externa -consultanta participari expozitii (de la concept la aplicare) -training vanzari pentru nivel 1 si 2 -organizare team building -obiecte promotionale pentru orice eveniment -tiparituri (inclusiv pe hartie autocopiativa) -inchiriere videoproiector cu dvd incorporat.
Asiguram consultanta in domeniul asigurarilor de viata, sanatate si pensii private, asigurari facultative ce pot fi configurate conform nevoilor specifice ale clientului si a capacitatii financiare privind posibilitatea platilor la termen a primelor stabilite in contract.
Cu sediul in Cluj Napoca, Servelect Srl ofera consultanta energetica, precum si implementarea solutiilor propuse. Metodele, calificarea inalta a personalului si calitatea echipamentelor utilizate ne ofera certitudinea ca solutiile noastre in eficienta energetica sunt optime si adaptate fiecarui client in parte. Misiunea Servelect: Misiunea Servelect este aceea de a oferi servicii si solutii de eficienta energetica pentru a sprijini industria si cladirile comerciale din Romania si, in mod indirect, familiile celor care lucreaza in cadrul acestora. Viziunea Servelect: Imbinarea armonioasa dintre activitatea unui personal inalt calificat si utilizarea de echipamente electrice de calitate conduc si vor conduce la realizari importante in domeniul eficientizarii energetice si a consolidarii dezvoltarii durabile a clientilor nostri.
Suntem partenerul de încredere ce oferă consultanţă în domeniul securităţii şi sănătăţii muncii, astfel încât dvs. să realizati un management de calitate, in deplină concordanţă cu legislaţia specifică.
Societatea noastra ofera servicii de consultanta in urmatoarele domenii: consultanta SSM, evaluare riscuri, PSI-SU, Protectia Mediului, RSVTI. Personalul calificat si specializat cu o experienta de 15 ani in aceste domenii ofera solutii personalizate oricarui tip de activitate.
Maia Consulting srl ofera consultanta la implementarea sistemului haccp (intocmire documentatie, instruire personal, audit intern, indrumare spre organisme de certificare, consultanta la auditul de certificare) pentru orice tip de actvitate din sectorul alimentatiei.
S.C. BODY SRL a fost înfiinţată în anul 2006 şi abilitată de Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei să presteze servicii în domeniul protecţiei muncii conform Certificatului de Abilitare nr.36/10/09.2007. Prezentare produs: -elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru; -elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; -informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie; -elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini; -intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; -informarea beneficiarului asupra tuturor modificarilor legislative in domeniu si modul concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; -pastrarea confidentialitatii asupra oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar in scopul indeplinirii obligatiilor contractuale. Evaluarea riscurilor pe loc de munca: Prezentare produs: Evaluarea riscurilor presupune identificarea tuturor factorilor de risc din sistemul analizat si cuantificarea dimensiunii lor pe baza combinatiei dintre doi parametri: gravitatea si frecventa consecintei maxime posibile asupra organismului uman. Se obtin astfel niveluri de risc partiale pentru fiecare loc de munca/post de lucru, respectiv niveluri de risc global pentru intregul sistem analizat. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile in mod periodic. Obligativitatea evaluarii riscurilor la locurile de munca in tara noastra decurge din legislatia actuala in domeniu, care a fost armonizata cu legislatia Uniunii Europene privind sanatatea si securitatea in munca. Art.12, alin.(1), lit. a) din Legea 319/2006- Legea securitatii si sanatatii in munca, prevede: Angajatorul are urmatoarele obligatii: a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.