Firma noastra se ocupa cu consultanta pentru firme, paza si protectie, monitorizare, interventie specializate. Falcon1Security sloganul nostru este: "Noua imagine a protectiei dumneavoastra Falcon1Security!"
O companie cu doar 5 membrii, ce este o companie pentru servicii, consultanta pentru achizitii, comert intern si international strins legat de transport si turism. Cu o larga perspectiva de dezvoltare.
Our company offers full project management services for construction and building, pool construction and renovation, property maintenance and repairs, full range of cleaning services, transport and removals: Romania, Spain, Bulgaria, UE, furniture packages, bedding and kitchen packs, investment Romania, Spain, Bulgaria.
Ropetlogging Srl ofera servicii de monitorizare procese in industria petroliera, servicii de colectare si stocare date, servicii de prelucrare si evaluare date, servicii de consultanta pentru prelucrarea si evaluarea datelor colectate in timpul proceselor de foraj.
Companie de consultanta in domeniul naval, activitati de inginerie legate de domeniul naval in special sali de masini, activitati de supraveghere a constructiilor navale, activitati de project management domeniul naval.
Producator de ciuperci agaricus (champignon) si legume in spatii protejate (in curand si procesare legume si ciuperci), consultanta fonduri nerambursabile (FEADR - masurile 121, 123, 141, etc, etc, etc.).
Persoana fizica autorizata cu urmatoarele domenii de activitate: -servicii de furnizare si management a fortei de munca; -activitati de ordine publica si de protectie civila; -activitati de lupta impotriva incendiilor si de prevenire a acestora; -activitati de asistenta sociala , fara cazare, pentru batrani si pentru persoane aflate in incapacitate de a se ingriji singure; -activitati de ingrijire zilnica pentru copii; -alte activitati de asistenta sociala, fara cazare.
Companie multinationala in plina expansiune, cu un colectiv tanar si dinamic, puternic orientata catre client, lider in consultanta financiara pe termen mediu si lung, ofera servicii integrate de economisire si protectie.
Proiectare in constructii, proiectare specializata in domeniu sanatatii (reabilitare spitale, sali de operatii, etc.), proiectare specializata in constructii zootehnice si prelucrare carne, lapte. Studii de fezabilitate, consultanta pt accesare de fonduri europene pentru domeniile de mai sus.
Bun venit pe Calea Succesului ! Sunt oameni care se urca in orice vapor si ii lasa pe ceilalti sa aleaga destinatia pentru ei. Sunt oameni care aleg cu atentie si au curajul sa calatoreasca pana la visul lor. Armonia, fericirea si succesul sunt intotdeauna in viata acestor oameni. Tu ce alegi ? Alege sa te dezvolti pe plan personal si profesional alaturi de noi. Alege sa dezvolti oamenii din echipa sau compania ta astfel incat obiectivele stabilite sa devină realitate! Oferim servicii personalizate pentru nevoile tale de viata, de cariera, de afaceri. Site: www.caleasuccesului.com
Firma fara datorii, fara probleme, toate actele lucrate si depuse la zi, care a avut suspendata activitatea incepind cu anul 2006-, cu o activitate in domeniul tranportului-consultanta, dar si altele.
Consultanta in domeniul accesarii fondurilor europene, realizare studii de piata, promovare produse servicii in cadrul saloanelor profesionale, servicii de reprezentanta comerciala, promovare online, traduceri.
SC Profi Serv Group SRL Deva este recunoscut ca unul dintre cei mai seriosi furnizori de serviicii de resurse umane dobandind in decursul celor 3 ani de existenta o notorietate si un respect deosebit datorita calitatii serviciilor. Acest fapt demonstreaza ca în cadrul PROFI SERV GROUP s-a format o echipa competitiva de profesionisti si se aplica un management de calitate. Am reusit în cei patru ani de la înfiintare sa oferim servicii de formare profesionala care sa raspunda necesitatilor de pe piata resurselor umane, calificand un numar de peste 1600 de persoane in judetele HUNEDOARA, ALBA, TIMIS, BIHOR. PROFI SERV GROUP are contracte de servicii evidente documente de personal cu un numar important de societati din judetul Hunedoara, acesta fiind in continua crestere. PROFI SERV GROUP este activa pe piata muncii in domeniul Securitate si Sanatatea Muncii, fiind si membra a Asociatiei Profesionale Pentru Securitatea si Sanatatea Muncii Timisoara. Inscriindu-se pe linia de dezvoltare a ultimilor ani PROFI SERV GROUP ofera servicii de un inalt nivel calitativ in ceea ce priveste managementul si consultanta in accesarea fondurilor europene.
Executam proiecte amenajari exterioare (spatii verzi, gradini, locuri de joaca pt copii, parcari ecologice, aliniamente stradale), arhitectura peisagera, decoratiuni interioare si arta ambientala, studii de fezabilitate.
MR Safety ofera consultanta in aplicarea legii 319/2006 in toate sectoarele de activitate (publice si private) si in orice domeniu care implica obligatia legala a angajatorilor de a asigura instruirea salariatilor pentru prevenirea pe cat posibil a accidentelor de munca.
PSR Solutions offers managed solutions. We can provide the resources, management, processes and procedures to manage your specific technology needs including telecommunications, contact centers, networking and help desks. We offer skilled IT resources, direct placement and managed solutions.
FondAcces, partener InfoCredit, ofera clientilor sai consultanta financiara in scopul realizarii obiectivelor de afaceri ale acestora si asigura elaborarea si depunerea documentatiilor necesare obtinerii de finantari prin programele de finantari publice nerambursabile, constand din: - documentatia pentru Cererea de Finantare; - documentatia pentru depunerea Dosarelor de Achizitii; - intocmirea Dosarelor de Plati FondAcces, partener InfoCredit, ofera GRATUIT solutia de finantare nerambursabila pentru proiectul propus impreuna cu o copie a ghidului de solicitantului, tuturor celor care furnizeaza informatiile de mai jos la adresa de e-mail fondacces@BROKERdeBANI.ro - Denumire firma, daca nu exista mentiunat firma noua; - Cod unic de inregistrare; - Nr de inregistrare la Registrul Comertului; - Adresa sediu social si enumerarea punctelor de lucru cu mentionarea localitatilor unde se gasesc; - Asociati/actionari principali (nume si procente); - Persoana de contact (nume, functie, nr de mobil, adresa de e-mail); - Cod CAEN principal si denumirea acestuia, daca se doreste finantarea unui proiect pentru o alta activitate decat cea principala, va rugam mentionati si codul CAEN respectiv; - Informatii financiare conform bilantului de la 31.12.2008: cifra de afaceri, profit net, total active, numar mediu de angajati; - Descrierea proiectului care se doreste a fi finantat (constructie, achizitie de echipamente, utilaje, birotica, programe, certificari, cursuri de pregatire profesionala, etc); - Locatia investitie (urban sau rural), necesita teren? (da sau nu); vor fi constructii noi? (da sau nu); - Valoarea totala estimata a proiectului inclusiv finantarea nerambursabila (in EUR fara TVA); - Valoare aport propriu disponibil din fonduri proprii sau finantari bancare (in EUR); Totusi, solicitantii trebuie sa fie constienti ca anumite proiecte propuse nu vor fi eligibile pentru finantare nerambursabila, iar in acest caz FondAcces va trimite un mesaj prin care va explica de ce proiectul nu este finantabil. In general, pentru obtinerea unei finantari nerambursabile trebuie parcurse urmatoarele etape: - Stabilirea proiectului pentru care se doreste obtinerea unei finantari nerambursabile si estimarea valorii acestuia; - Identificarea programului de finantare publica nerambursabila pentru care respectivul proiect este eligibil, daca exista un astfel de program; - Realizarea studiului de fezabilitate necesar intocmirii Cererii de finantare, pe baza informatiilor si documentelor furnizate de beneficiar; - Intocmirea Cererii de finantare si a anexelor; - Urmarirea procesului de evaluare, selectie si acceptare a Cererii de finantare de catre autoritatea competenta; - Organizarea proceduri achizitii, - Intocmirea si depunerea Dosarelor de achizitii; - Intocmirea si depunerea Dosarelor de plati. Date de contact: SEDIU: Bld. General Magheru nr. 5, bl. BM1, sc. A, ap. 8, Oradea, Jud. Bihor PERSOANA DE CONTACT: Mariana Felvinczi TELEFON: 0359 - 175 842 MOBIL: 0753 - 024 152 FAX: 0259 - 431 772.
PFA Ana Muntianu ofera: Contabilitate, Intocmire bilant, Identificarea tuturor taxelor si contributiilor, aplicabile afacerii dumneavoastra. Intocmirea unor planning-uri fiscale; Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale; Identificarea oportunitatilor fiscale si exploatarea acestora; Impozite directe si indirecte (impozit pe profit, impozit pe venit, TVA, accize etc.); Analiza impozitelor prin retinere la sursa Respectarea reglementarilor vamale si valutare Respectarea reglementarilor privind operatiunile de import-export, Respectarea reglementarilor privind achizitiile intracomunitare si livrarile intracomunitare. Impozitarea veniturilor persoanelor fizice rezidente si nerezidente, Asistenta in timpul inspectiilor fiscale derulate de organele de control si pentru intocmirea contestatiilor impotriva proceselor-verbale de control.
"Mentores... cand ai nevoie de o solutie!" Mentores ofera companiilor partenere servicii de branding, formare si promovare a imaginii acestora; organizarea si implementarea structurii interne de management si functionare; training de personal in toate domeniile, adaptat la profilul fiecarei companii in parte.
Informatii utile despre companii direct de la partenerii lor de afaceri. Inscrieti-va si impartasiti-ne experienta de afaceri cu alte firme! Intentia noastra este de a reduce la minimum frauda pe Internet in lumea B2B. Totul este 100% gratuit!