Suntem o companie de consultanta in domeniul resurselor umane. Oferim servicii de recrutare, training si consultanta. Oferim profesionalism, calitate si eficacitate. Consultantii nostri sunt pregatiti de cele mai bune scoli de resurse umane si sunt la dispozitia nevoilor dumneavoastra de business.
Spargeti cotidianul si apatia din viata angajatiilor. Participati impreuna la programe de team building, personalizate din activitati:outdoor si teamadventure: rafting, speoturism, canyoning, alpinism, catarare . Obtineti rezultate exceptionale prin activitati care chiar sunt considerate distractie, astfel cei care urmeaza tratamentul participa cu placere la petrecere. Daca cititi aceste randuri, sunteti un specialist HR constient, ca cel mai important capital a firmei este OMUL si in cea mai mare parte succesul unei companii depinde de angajatii sai. EXPERIENTA ESTE CEL MAI BUN PROFESOR John Locke In invatarea prin experienta traita, puteti sconta la: eficientizarea in coeziunea echipei, perfectionarea comunicari interne, optimizarea puterii de decizie, dezvoltarea personalitati, depasirea limitelor individuale, cresterea nivelului de responsabilitate, dezvoltarea abilitatilor de rezolvare a conflictelor. Un calcul concret despre rentabilitatea capitalului uman: http://www.capital.ro/articol/managerii-investesc-putin-in-angajati-5124.html Putina teorie: http://www.pwc.com/ro/eng/ins-sol/publ/2008/rentabilitatea.html Zile insorite si rauri racoroase Sandor. PEREGRINUS & ZERGE ----------------------------- Nu zájec, pogogyi ! Ezt nem uszod meg szarazon The loosers say IT IS NOT FOR YOU Toti o sa-ti spuna: "Nu-i pentru tine" www.tura.ro
Suntem o agentie de modelling micuta dar cu un suflet mare. Ne ocupam cu pregatirea copiilor si adolescentilor pentru minunata meserie aceea de model. Organizam cursuri de modeling in cadrul carora avem incluse cursuri de balet mers scenic sedinte foto. Consiliere in imagine personala , comunicare, machiaj etc.
Firma noastra Sc Donis Consulting Srl din Barlad, ofera cursuri de perfectionare, consultanta. Noi iti asiguram viitorul. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic. Va asteptam.
IRN Consulting este o firma care are ca obiect principal de activitate consultanta in afaceri si management. Firma ofera servicii de consultanta si asistenta in domeniul managementului proiectelor de finantare (ne)rambursabila, consultanta ISO 9001 si consultanta in domeniul resurselor umane. Oferim consultanta pentru dezvoltarea ideilor de proiect vizate de urmatoarele domenii: resurse umane; investitii; certificare si implementare sisteme de management ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000; certificare produse; cercetare-dezvoltare.
Studioul Merlin din Cluj iti ofera posibilitatea sa faci un cadou special partenerei: o melodie personalizata ( CU NUMELE EI ) originala si unica, menita sa relanseze relatia voastra. Demo poate fi ascultata pe www.myspace.com/studiomerlin sau solicitata pe email. Trimite un email cu numele iubitei si in scurt timp vei primi piesa surpriza. Efectul este magic, seriozitate maxima.
Societatea noastra se ocupa cu servicii integrate de securitate si sanatate in munca, medicina muncii, prevenirea si stingerea incendiilor, autorizari ISCIR. Comercializam fise SSM, SU, carnete medicale.
Firma ofera servicii de consultanta protectia muncii si PSI. Servicu extern de prevenire si protectie. Intocmim documentatia de protectia muncii. Efectuam instructajele si evaluarea de riscrui de accidentare si imbolnaviri profesionale.
Suntem o companie cu capital integral privat care ofera servicii de consultanta si administrare in domeniul resurselor umane. Servicii: -administrare personal -servicii salarizare -consultanta in managementul resurselor umane -recrutare si plasare de personal -servicii de medicina muncii
Life Coaching Un coach este un individ antrenat sa te sprijine in a-ti exprima nevoile, sa te ajute si sa te incurajeze in a gasi solutii pentru ele. Un coach potrivit pentru tine este acela cu care te simti confortabil, in siguranta pentru a dezvolta increderea necesara schimbarii. In sedintele noastre de coaching eu voi sti sa pun intrebarile potrivite si voi avea instrumentele si tehnicile potrivite pentru ca tu sa gasesti raspunsul. Te voi sustine sa descoperi ce este "cel mai bine pentru tine". Te voi sustine si vom descoperi impreuna cum sa devii autonom. Vom lucra la definirea unor obiective si la analizarea cailor optime pentru atingerea lor. Vom identifica si vom dezvolta atuurile si abilitatile tale. Te voi sustine in a imbunatatii aceste atuuri si abilitati. Ce presupune programul meu de 3 luni alaturi de tine? • o prima sedinta de 50 de minute in care discutam nevoile si obiectivele tale; • o sedinta de coaching pe saptamana cu o durata de 50 de minute fiecare. Clientul va fi informat cu privire la tehnicile si termenii de specialitate folositi; • suport telefonic maxim 30 de minute pe saptamana. Suport prin e-mail nelimitat • o sedinta de evaluare a progresului, evaluare bazata pe observatii reale asupra a ceea ce faci acum mai eficient decat inainte de sedintele de dezvoltare ,si de stabilire a strategiilor de continuat la sfarsitul programului; • posibilitatea de a continua dupa cele 3 luni. Team Coaching Un coach este un individ antrenat sa te sprijine in a-ti exprima nevoile, sa te ajute si sa te incurajeze in a gasi solutii pentru ele. Un coach potrivit pentru tine este acela cu care te simti confortabil, in siguranta pentru a dezvolta increderea necesara schimbarii. Ce provoaca lipsa de performanta? Din experienta mea pot spune ca lipsa de performanta a unei echipe se datoreaza: • lipsei unui scop comun • lipsei increderii si deschiderii intre colegi/parteneri • unei comunicari precare • neclarificarii rolurilor • folosirii ineficiente a timpului • incapacitatii de a accepta si rezolva conflictele Toate acestea te impiedica pe tine sau echipa ta sa dezvolte nivele inalte de performanta. Ce poti face? Eu iti pot oferi trei tipuri de programe de coaching catre care te poti indrepta. Fie ca vrei suport pentru un eveniment particular sau o nevoie specifica, sau ajutor pentru a rezolva o anumita problema, fie ca iti doresti suport pentru a obtine sau imbunatati anumite abilitati, fie ca vrei sa iti atingi potentialul maxim sau pe cel al echipei tale.
În condiţiile actuale de pe piaţă, când orice cheltuială este foarte importantă şi când bătălia pentru preţul cel mai bun este mai ascuţită ca niciodată, echipa MOLDOVA SUPPLIER formată din oameni cu vastă experienţă în sectoarele achiziţii/ comercial/ vânzări vă pune la dispoziţie următoarele servicii: 1. Asistenţă la achiziţii de bunuri. Consultanţii noştri vă pot ajuta in procesul de negociere privind achiziţia de bunuri cu valoare însemnată pentru dumneavoastră ca persoană, dar şi pentru companie. Astfel, unul din membrii echipei noastre vă poate sta alături inclusiv în momentul negocierii, asigurându-vă de sprijin în momentele dificile ale discuţiilor. Putem prelua pentru dumneavoastră integral sarcina negocierii unei achiziţii! 2. Traininguri de negocieri. Dacă personalul din vânzări obişnuieşte să participe la astfel de cursuri, de negociere, de ce n-ar face-o şi cei din achiziţii? Organizăm pentru dvs traininguri de negociere în achiziţii dar şi în vânzări. 3. Verificarea corectitudinii cu care se fac achiziţiile în compania dvs. Prin metode diverse vom verifica modul în care angajaţii companiei dvs înţeleg să respecte societatea pentru care lucrează şi modul în care aceştia se preocupă de banii acesteia. 4. Externalizarea serviciului de achiziţii. Aveţi angajaţi în Compartimentul de achiziţii, dar aceştia nu-şi justifică salariul? Ei bine MOLDOVA SUPPLIER preia ca şi serviciu externalizat această sarcină, scăpându-vă de plata salariilor angajaţilor pentru o muncă ce nu le acoperă integral programul de 8 ore punându-vă la dispoziţie o echipă de specialişti, foarte bine pregătiţi. 5. Consultanţă în alegerea produselor sau a serviciilor importante pentru dumneavoastră (autoturisme, servicii de curierat, servicii de catering, servicii de curăţenie etc). Suntem pregătiţi să vă prezentăm cele mai bune oferte pentru servicii/produse de calitate şi să vă asistăm la negocierea pentru cumpărarea acestora. În speranţa că v-am atras atenţia asupra unor aspecte de loc de neglijat, aşteptam cu interes o oportunitate pentru o întrevedere cu dumneavoastră în care să vă convingeţi de profesionalismul echipei noastre.
Firma furnizeaza servicii de consultanta si investigatii private, protectie bunuri, valori, persoane si informatii. Avem atat parteneri inteni cat si externi. clientii sunt atat persoane private cat si juridice
Saniserv Protect Consult este o companie infiintata in anul 2009 cu scopul de a oferi servicii externe de sanatate si securitate in munca, situatii de urgenta si evaluari de riscuri, avand un personal calificat, pregatit in orice moment sa intervina in rezolvarea problemelor ivite.
Societatea comerciala ofera servicii de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca conform Legii 319 /2006 “Legea securitatii si sanatatii in munca” si a Normelor metodologice de aplicare a Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 aprobate prin Hotararea de Guvern 1425/2006. De asemenea oferim consultanta in domeniul resurselor umane si al salarizarii conform Codului Muncii - Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003.
Suntem un cabinet Psihologic care se ocupa cu: A. Psihologie Organizationala - oferind servicii de: 1. Consultanta/Consiliere pentru orice manager sau proprietar de afacere care trece prin: - problemele in relatiile interpersonale; - esec in ideplinirea obiectivelor profesionale; - nereusita in formarea si conducerea unei echipe de inalta performanta; - incapacitatea de a se schimba sau de a se adapta schimbarii in timpul unei tranzatii; - lipsa oportunitatilor de dezvoltare continua; - lipsa oprtunitatii de dezvoltare personala; - incapacitatea de a oferi feedback; - lipsa de sprijin pentru a incuraja si sustine schimbarea si dezvoltarea organizatiei. 2. Analiza si Orientare Organizationala prin: - diagnoza si evaluare organizationala; - programe de training si team buinding. 3. Dezvoltare Personala. B. Psihoterapie si consiliere psihologica.
Firma ofera consultanta juridica, DREPT COMERCIAL: AGA, revocare administrator, excludere asociat, plata dividende, cesiune, recuperare creante, contracte comerciale, consultanta juridica, societati comerciale, procese.
Niba Sistem SRL este o societate privata cu capital integral romanesc infiintata in anul 1999 avand ca specializare Seviciile de consultanta in eficienta energetica Serviciile de proiectare prestate de specialistii companiei noastre constau in : - Expertize termice. - Analize termografice in infrarosu. - Intocmirea Certificatelor de Performanţă Energetica ale imobilelor cu ocazia receptiei la finalizare lucrarilor de constructie . - Intocmirea Certificatelor de Performanţă Energetica ale apartamentelor din blocurile de locuinte cu ocazia vanzarii , cumpararii sau inchirierii. - Audit energetic si intocmirea Certificatelor de Performanţă Energetica in vederea reabilitarii termice a blocurilor de locuinte . - Participarea la elaborarea Studiilor de fezabilitate in conformitate cu Legea 372/2005. - Participarea la realizarea Proiectelor tehnice complexe pentru reabilitarea termică a clădirilor - Expertiza in intocmirea dosarelor de achizitii publice. Recomandarile beneficiarilor nostri (institutii publice si clienti privati) ,confirma competenta companiei in acest domeniu . Calitatea serviciilor de proiectare prestate de Niba Sistem SRL este asigurata de “Sistemul de management al calitatii ISO 9001:2001” implementat in anul 2009. PERSONALUL TEHNIC Personalul tehnic de baza care coordoneaza activitatea de proiectare, are urmatoarea structura : 2 Auditori energetici gradul I pentru cladiri si instalatii ; 3 Operatori termografie ; 1 Inginer specialitatea constructii civile; 1 Specialist devize 1 Expert achizitii publice DOTAREA TEHNICA Specialistii societatii noastre folosesc urmatoarele aparate pentru expertiza tehnica si termoenergetica a imobilelor studiate : Camera termoviziune in infrarosu (FLIR B200) Dispozitiv GPS (GUARMIN) Aparat foto digital (SONY DSRL A 200) Busola electronica Telemetru cu laser (DLE Profesional) Nivela laser Termo-higro-anemometru ( LM-8000) Sonometru (SL-4012) Scule si dispozitive pentru prelevarea mostrelor “ IN SITU” Toate aparatele utilizate sunt omologate si poseda certificate de calibrare. Prelucrarea informatiilor se efectueaza cu programe de calcul licentiate, dedicate fiecarei specialitati. Echipamentul de calcul si aparatura de birou folosite au performantele necesare elaborarii unor studii de calitate.
Valdivia Recruitment este o companie in plina dezvoltare in domeniul resurselor umane. In activitatea pe care o desfasuram, beneficiem de o echipa tanara, dedicata si cu mult entuziasm. Misiunea noastra este sa oferim solutii integrate in domeniul resurselor umane, prin dezvoltarea unor parteneriate de durata, bazate pe incredere si profesionalism, printr-o activitate care imbina experienta, expertiza si pasiunea pentru domeniu. Potrivirea valorilor tale individuale cu cele ale organizatiei in care lucrezi este esentiala. Rolul pe care il ai la serviciu este parte din propria ta identitate. In fiecare om se afla resurse valoroase care asteapta doar mediul propice pentru a se manifesta. Pentru ca intelege toate acestea, Valdivia Recruitment isi asuma rolul de consilier al tau in cariera si iti ofera oportunitatile de dezvoltare de care ai nevoie. Pentru a intra in baza noastra de date, trimite un CV prin intermediul site-ului www.valdivia.ro (sectiunea Depunere CV) sau te asteptam la biroul nostru din Bucuresti, Sector 1, Bld. Iancu de Hunedoara, Nr.2, Bl.H6, Sc.A, Et.1, Ap.4.(Piata Victoriei). Pentru informatii suplimentare, contactati-ne telefonic: 021/312 60 69. In urma furnizarii datelor cu caracter personal, conform legii 677/2001 beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor si sa solicitati stergerea acestora. Prin inregistrarea acestui curriculum vitae sunteti de acord ca Valdivia Recruitment sa prelucreze datele cu caracter personal declarate.
Scopul cu care ne-am creat a fost de a veni in sprijinul tuturor celor care necesita un sfat juridic prompt si competent. Sim Lex ofera persoanelor juridice nationale, dar si internationale servicii de consultanta profesionale in conditii avantajoase in urmatoarele domenii: •Asistenta juridica si consultanta in ceea ce priveste desfasurarea activitatii societatii clientului. •Redactarea de acte juridice, consultanta, redactare si asistenta de contracte comerciale si civile. •Consultanta, asistenta si reprezentare in orice fel de operatiuni la Oficiul Registrului Comertului si anume: 1.Infiintari societati comerciale, asociatii si fundatii; 2.Modificari acte constitutive; 3.Majorari/reduceri de capital social; 4.Cesiuni parti sociale, intrari/retageri asociati; 5.Numiri de administrartori/cenzori; 6.Infiintari/radieri puncte de lucur, sucursale, filiale; 7.Modificari de sedii, prelungire contracte sedii; 8.Modificare de denumire societate; 9.Autorizatii de functionare; 10.Completare obiecte de activitate; 11.Modificari date de identificare asociati. •Executare silita: 1.Reprezentarea in fata executoarului judecatoresc; 2.Recuperarea creantelor de la societatea debitoare 3.Urmarirea si supravegherea procedurii de executare; 4.Valorificarea creantei in cadrul procedurii de executare silita 5.Asistenta si negocieri de contracte si tranzactii. 6.Intocmirea de notificari, somatii, adrese. 7.Atestarea de contracte comerciale si alte acte. 8.Indrumarea in ceea ce priveste tranzactii in litigiu, medieri, concilieri de litigii, tranzactii in faza procesuala. •Asistenta si redactare documente privind obtinerea marcilor inregistrate, pe plan national. •Consultanta si suport pentru persoanele fizice autorizate, indrumari si consultanta privind statutul cetatenilor straini in Romania. •Consultanta juridica in urmatoarele domenii:drept comercial, drept civil(dreptul de proprietate, succesiuni, contracte, obligatii etc) dreptul transportului, dreptul muncii, dreptul familiei, etc •Asistenta la negocierea si redactarea de contracte; acte aditionale, conferirea de data certa cu atestarea continutului contractului si a identitatii partilor prin inscrierea in registrul de acte juridice atestate. •Plangeri impotriva proceselor-verbale de contraventie. •Recuperare debite-Executare silita-Somatii Aprecierea clientilor nostri ne onoreaza, de aceea vom face eforturi continue de a oferi servicii calitative pentru public. Lucrand cu Sim Lex veti castiga servicii de consultanta bine fundamentate juridic, impreuna cu servicii de reprezentare de cea mai inalta calitate, la onorarii proportionale cu valoarea si complexitatea proiectelor. Aveti o intrebare de natura juridica, la care doriti un raspuns urgent si eventual un ajutor in solutionarea problemei? Puteti opta pentru expedierea intrebarilor juridice la adresa de e-mail: simlexsrl@gmail.com sau la numarul de telefon 0740/246218. Indiferent de modalitatea aleasa, in cel mai scurt timp veti primi raspuns! Nu ezitati sa ne contactati daca serviciile noastre pot veni in intampinarea nevoilor dumneavoastra sau ale clientilor dumneavoastra.
S. C. Klein Consulting S. R. L. Sibiu desfasoara activitati de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii). Avand personal calificat, intocmim cele mai calitative evaluari de riscuri, fise post, etc.