SCA offers diversified and sophisticated business and investment consulting services to business and corporate entities as well as to individuals. Headquartered in Bucharest, Romania, but serving clients across the globe, SCA understands, anticipates and meets its clients’ changing financial needs through a variety of high-quality products and services. We assist our clients - affluent individuals, growing businesses and their owners - in attaining their business and investment goals. We build ongoing relationships based on the utmost levels of integrity, service and performance. SCA explores the financial markets of Europe and the U.S. with keen insight and intelligent focus on high impact, managed-risk investments. SCA handles Private Placements, Preferred Stocks and Corporate Bonds in carefully selected industries and arenas which have explosive growth potential.
Firma noastra este specializata in: - Consultanta in domeniul SSM (protectia muncii); - Consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); - Evaluare riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala. Planuri de prevenire accidente de munca.
SC Evin-Audentz SRL Tulcea, Naiman si-a propus sa devina partenerul de afaceri al firmei pe care cu onoare o reprezentati. Serviciile profesionale (studii de piata in scop investitional,studii fezabilitate etc) si consultanta fiscala va v-a ajuta sa dezvoltati, sa apreciati si sa evaluati valoarea informatiei (contabile), prin indentificarea resurselelor si a necesitatilor dvs. Colaboratorii si actionarii Companiei noastre sunt: Consultanti Fiscali membrii a CCF (Camera Consultantilor Fiscali din Romania), Experti contabili membrii a C.E.C.C.A.R. , Expert Evaluator Bunuri mobile (masini, utilaje etc) si imobile (terenuri si constructii) membru ANEVAR (Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania). Serviciile noastre sunt necesare, oportune si indicate in urmatoarele situatii: Certificare declaratiei 101 impozit profit – consultant fiscal ; Vize bilant ; Consultanta financiar - bancara, Analize ec-financiare , expertize fiscale – contabile, evaluari bunuri – patrimoniale, organizarea si tinerea contabilitatii (declaratii, evidenta salarii, evidenta contabila…..), etc.
Societate infiintata in baza Ordinului nr.147/2006 al Inspectorului de Stat Sef al ISCIR, prin care se impune obligativitatea tuturor institutiilor publice , unitatilor de interes public si unitatilor care ofera servicii publice, indiferent de forma de proprietate, care detin si exploateaza instalatii si echipamente ISCIR sa numeasca Responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor ( Operator RSVTI).
Infiintata in anul 2002, DAL Consulting este o firma de consultanta in management, marketing şi management de proiect, fiind orientata spre oferirea de servicii de calitate care aduc plus valoare clientilor sai. Din 2005, DAL Consulting este membru cu certificat de atestare AMCOR, fapt ce garanteaza capacitatea firmei de a oferi servicii de consultanta profesionale. Experienta: - 6 ani de activitate in domeniul consultantei manageriale; - Peste 70 de proiecte finalizate, de la servicii de consiliere in luarea deciziilor pana la servicii complexe de management al proiectelor de finantare sau al proiectelor de deschidere de puncte comerciale; - Peste 50 de clienti care au apelat la serviciile noastre; - Parteneriate strategice cu firme si organizatii nationale si internationale. Pentru mai multe informatii, vizitati-ne site-ul: www.dalconsulting.ro
Firma noastra realizeaza evaluari de proprietati imobiliare si bunuri mobile pentru: garantii bancare, impozitate, tranzactii de vanzare - cumparare. Se adreseaza societatilor comerciale cat si persoanelor fizice.
S.C. TecConsult S.R.L., societate abilitata de Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de sanse ca serviciu extern de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Companie cu traditie, cu produse si servicii necesare tuturor persoanelor, intrata pe piata romaneasca in anul 2000. In plina ascensiune, ofera consultanta clientilor, aflandu-le necesitatile, oferindu-le solutii. -produse -oferte -bonusuri -vanzare -servicii -service post vanzare
ASAE isi propune sa prezinte o buna imagine a astologiei si sa promoveze preocuparile pentru astrologie in Romania, sa formeze astrologi profesionisti, profesori de astrologie, sa ateste astrologi profesionisti, sa introduca si sa aduca la cunostinta publicului larg din Romania studiul eneagramei prin cursuri de eneagrama, conferinte, seminarii. Siteul ASAE va ofera posibilitatea de a consulta gratuit materiale de astrologie, sieneagrama si de a va inscrie la cursuri (online sau desfasurate la sediul asociatiei) de eneagrama, simbolistica , dezvoltare personala organizate de catre asociatia noastra. Va oferim pentru prima data in Romania cursuri / seminarii online GRATUITE de eneagrama.
Firma de contabilitate cu domeniul principal de activitate: Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal; membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Servicii: Contabilitate: Evidenta contabila completa: inregistrari contabile, intocmirea balantei de verificare, bilant. Calcularea impozitelor si taxelor datorate, depunerea declaratiilor Salarii: intocmire stat de plata, intocmire si depunere declaratii. Bilant: intocmirea si/sau certificarea bilantului Consultanta in: organizarea compartimentului financiar-contabil, angajarea personalului contabil, alegerea si implementarea programelor informatice de contabilitate Alte lucrari contabile solicitate de client. Lucrari financiare: Analiza financiara, diagnostic financiar (pentru aprecierea starii de performanta financiara a societatii) Organizarea activitatii pe bugete de venituri si cheltuieli, elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli Diverse situatii de urmarire si prognozare a cash-flow-lui. Finantare: Consultanta privind identificarea surselor de finantare a activitatii curente si de investitii Intocmire documentatii de credit ( plan de afaceri, cerere de credit, buget de venituri si cheltuieli, cash-flow) Alte servicii: Infiintari societati comerciale , modificari Acte Constitutive (inclusiv recodificare coduri CAEN)
Future Marketing este o firma de cercetare de piata infiintata in 2004. Echipa noastra are experienta in definirea problemelor, proiectarea/dezvoltarea cercetarii, executia de studii complexe, analiza de date si interpretarea rezultatelor pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa adreseze problemele si provocarile afacerilor lor. Cercetarea noastra se concentreaza pe o serie de produse specifice cu ajutorul unor metode statistice care trebuie sa ofere solutii relativ la problemele frecvent intalnite in afaceri. Compania noastra dezvolta programa create special pentru a va intari pozitia pe piata si a elabora o strategie corecta si coerenta. Compania noastra are o echipa tanara si motivata, calificata in studii de piata, resurse umane si proceduri operationale. Proiectele de consultanta pe care le-am dezvoltat pentru companii multinationale din diverse campuri operationale au creat o experienta vasta. In plus, prin colaboratorii nostri locali, putem identifica oportunitatile de dezvoltare in domeniile cu pozitii puternice pe pietele locale – pentru fiecare oras important din Romania.
Companie cu traditie, in plina ascensiune, dornica sa promoveze persoane cu potential in vanzari. Sloganul companiei noastre "clientul nostru, stapanul nostru", astfel oferindu-le informatii despre produsele nostre si beneficiile lor.
Compania este prezenta pe piata asigurarilor din Romania din 1995 si ofera solutii financiare garantate atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice. Compania ofera clientilor sai produse de asigurari de toate categoriile, concepute si gestionate cu profesionalism si motivatie de catre specialistii companiei.
D&D Consultanta si Servicii este o firma de consultanta ce reuneste specialisti din domeniul serviciilor si vine in intampinarea clientilor sai, ce doresc atat infiintarea de noi societati comerciale, filiale, reprezentante, puncte de lucru etc dar si servicii ulterioare : Autorizatii de Construire, Autorizatii de Functionare, Recrutare Personal, Consultanta de Specialitate Protectia Muncii si Prevenirea Situatiilor de Urgenta.
Societatea noastra va ofera consultanta in vederea implementarii si certificarii sistemelor ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si asistenta in vedera auditului de certificare pentru domeniile de standarde mentionate anterior.
Societate de consultanta; scriem proiecte pentru obtinerea de finantari nerambursabile pentru clienti persoane juridice si autoritati publice locale; cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de piata, etc.
Prezentarea firmei Statutul juridic - societate cu raspundere limitata, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/9547/2007, reprezentata legal prin Alexandru Lulea - Director general, cu sediul in Bucuresti, str. Sold. Modoran Ene nr. 10, sector 5 - C.U.I. RO 21752529 Abilitare : Certificat nr. 57/17.07.2007 Stimati Clienti, Avem placerea sa va oferim serviciile prestate de societatea noastra, in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Serviciile de prevenire si protectie includ urmatoarele: 1. Consultanta de specialitate privind legislatia in vigoare in domeniul ssm 2. Organizarea activitatii de prevenire si protectie ( intocmirea actelor decizionale ale conducerii si ale atributiilor functionale) 3. Efectuarea instruirii introductiv generale de securitate si sanatate in munca la angajare 4. Testarea periodica a personalului 5. Elaborarea planului tematic anual de instruire pe meserii / locuri de munca 6. Completarea Regulamentului de Ordine Interioara (capitolul privind securitatea si sanatatea in munca) 7. Fisa postului (raspunderile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca) 8. Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post/loc de munca 9. Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul) 10. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul) 11. Intocmirea planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor 12. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire 13. Intocmirea/completarea fiselor individuale de instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca 14. Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor, prin evidenta controalelor medicale periodice si a examenelor medicale la angajare. 15. Infiintarea, organizarea si functionarea comitetului de securitate si sanatate in munca (daca este cazul) 16. Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire 17. Controlul lunar/periodic al tuturor posturile de munca pentru a urmari respectarea intocmai a masurilor stabilite prin planul de prevenire si protectie 18. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie 19. Evidenta meseriilor care necesita autorizare 20. Evidenta si acordarea echipamentelor individuale de protectie 21. Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente) 22. Intocmirea rapoartelor si altor documente prevazute de Hotararile Guvernului in domeniul ssm 23. Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.
Firma de intermediere in programul aupair-ingrijire copii in special in Anglia dar si in alte tari europene. Programul AuPair este un program intercultural, prin intermediul caruia tinerii pot pleca in stainatate pentru perfectionarea cunostiintelor de limba straina, pentru cunoasterea tarii, culturii, obiceiurilor. Cazarea si masa este asigurata de o familie care solicita un usor ajutor in cresterea copiilor, menaj. Familia este obligata prin lege ca sa asigure cazare in camera separata, masa, timp liber pentru AuPair pentru frecventarea unui curs de limba, bani de buzunar 55 de lire pentru un ajutor de 25 de ore pe saptamana, doua zile libere pe saptamana, si un concediu de o saptamana semestrial. In Anglia poti sta ca AuPair maximum 2 ani, dupa care poti solicita drept de sedere de acest tip pentru alta tara.
"In 1990, angajat fiind la o firma din Hamburg, am realizat ca schimbarile politice si implicit economice din Europa de Est reprezinta sansa mea de a-mi realiza visul, de a avea propria mea firma… Acum, dupa multi ani de munca, inspiratie, noroc si consecventa, grupul de 20 de companii reunite sub RTC Holding angajeaza circa 3.500 de oameni si realizeaza un rulaj cumulat de peste 250 milioane EUR pe an. Organizat pe divizii, RTC-ul s-a dezvoltat prioritar prin patrunderea in domenii de afaceri diverse. Suntem liderii pietei de papetarie, de carte, de transport si curierat si speram sa devenim lideri si la distributia de IT. In afara de distributie avem si activitati de productie si de retail. Am creat branduri nationale puternice, cum ar fi RTC, Diverta, TCE. Dupa ce in 2004 ne-am extins activitatea in Republica Moldova, intentionam incepand cu 2008 sa investim si in Bulgaria. Mandri de specificul nostru romanesc (capital, management, mentalitate), dorim sa imbinam in RTC seriozitatea si profesionalismul occidental cu placerea de viata sudic-orientala. In felul acesta vrem mai mult decat sa creeam locuri de munca si succese financiare, dorim sa impartim notiunea de “Imi place” cu angajatii nostri si cu toti partenerii nostri! Realizarea dezideratelor enumerate mai sus ne da timpul si resursele necesare pentru a ne ocupa si de suflet…In acest sens, ma bucur ca Fundatia RTC a prins viata. Ea va inmanunchia toate actiunile filantropice desfasurate pana acum la nivelul fiecarei firme in parte. Suntem convinsi ca, adesea, “cu putin, se poate face mult bine”. Scopul Fundatiei noastre este acela de a ridica nivelul de cultura si de civilizatie al comunitatii in care traim, spre beneficiul nostru, al tuturor."
NERVIA CONSULTORES, S.L. este o societate de consultanta industriala, cu sediul permanent in Spania si Romania, fondata de un grup de profesionisti cu o larga experienta in administrarea industriala a companiilor la nivel international. Realizam studii de viabilitate pentru activitati noi, precum si de optimizare si retehnologizare a industriilor implantate. Specializarile noastre sunt Organizarea industriala si Internationalizarea activitatilor companiilor. Suntem experti în Reutilizarea Energiilor, ne bazam pe un grup de profesionisti cu experienta in implantarea si exploatarea parcurilor eoliene si solare. Oferim solutii integrale pentru problemele industriale de administrare, analizand tot lantul de aprovizionare, de la calculul costurilor de proiectare si fabricatie, la logistica si distributie, trecand prin definitiile tehnice, optimizarea proceselor, resursele umane. Abordam toate domeniile de administrare a companiei, economic, comercial si industrial.