Asiguram clientilor nostri cresterea performantei la nivel organizational, la nivelul proceselor si la nivel individual.Ne implicam 100 % si ne motiveaza bucuria lucrului bine facut. Rezultatele excelente din cei peste 10 ani de experienta vorbesc despre pregatirea pe care o avem si pasiunea pe care o punem in ceea ce facem dar, in egala masura, despre clientii nostri si despre parteneriatele pe care le-am construit pentru abordarea problemelor de performanta organizationala sau individuala. Lucram cu si pentru oameni pe care ii respectam si in care credem.
Asiguram clientilor nostri cresterea performantei la nivel organizational, la nivelul proceselor de business si la nivel individual. Va invitam sa ne cunoasteti. Este o invitatie la performanta. Performanta cum laude.
Mediacore CRM este solutia software româneasca pentru firmele mici şi mijlocii. Soluţia noastra ofera platforma pentru administrarea relaţiilor, contractelor si cazurilor de service cu clienţii şi furnizorii, gestionarea eficientă a informaţiilor, fluidizarea comunicării între departamentele unei companii. Se adreseaza cu precădere companiilor mici precum şi companiilor mijlocii al căror obiect de activitate îl constituie în principal vânzările şi prestările de servicii. Mediacore CRM poate fi descărcat si utilizat in mod gratuit în varianta cu un singur utilizator. Utilizarea soluţiei Mediacore CRM ca bază a organizării interne facilitează monitorizarea activitatăţilor unei companii şi anume a modului cum urmăresc şi fructifică departamentele relaţia cu clienţii precum şi oportunităţile de vânzare care apar.
Stimati Domni / Doamne, Avem onoarea de a va prezenta societatea noastra si de a va pune la dispozitie serviciile noastre de cea mai inalta calitate. Eurolider este o societate poloneza constituita de o echipa de economisti si juristi, cu o vasta experienta atat in domeniul fondurilor structurale ale Uniunii Europene, cat si in acela al consultantei si marketingului international, prestand servicii investitorilor polonezi si straini. Echipa noastra de profesionisti, cu calificare superioara in domeniul finantelor, comertului exterior, marketing, drept, economie, consultanta, logistica si fonduri structurale, pune la dispozitia clientilor intreaga sa experienta, metodologie si cunostinte in activitatile de asistenta comerciala si consultanta. Asiguram la cele mai inalte standarde urmatoarele servicii de consultanta: - asistenta la infiintarea de societati comerciale - asistenta in managementul afacerii - asistenta in aplicarea pentru fonduri europene si pentru grant-uri in cadrul programelor nationale - crearea de parteneriate in vederea proiectelor si stabilirea de parteneriate la nivel european - formare pentru investitori polonezi si straini - asistenta in participarea la licitatii publice Printre clientii si partenerii nostri actuali se numara societati comerciale, comerciale, administratii publice locale si centrale si organizatii neguvernamentale. Sediul firmei noastre se afla in localitatea Wroclaw (Silezia Inferioara). In cazul in care sunteti interesati legatura cu investitiile pe piata poloneza sau doriti stabilirea de contacte cu societati comerciale din Polonia, nu ezitati sa ne contactati. Va invitam la cooperare!
Infiintata in 2007, compania RSC Consulting ofera adultilor programe de formare profesionala de calitate, cu aplicabilitate imediata in exercitarea ocupatiilor vizate. Totodata, RSC CONSUTING raspunde clientilor care apeleaza la externalizarea serviciilor de administrare de personal prin furnizarea de servicii de calitate care sa le satisfaca nevoile de siguranta, confidentialitate si legalitate. RSC Consulting este furnizor autorizat CNFPA pentru formare profesionala a adultilor in: - peste 10 ocupatii din domeniile business, RU, asigurari, vanzari, comert - peste 10 competente comune mai multor ocupatii (comunicare, negociere, lucrul in echipa, competente informatice etc.) De la infiintarea companiei au fost instruite peste 1.000 de persoane, in cadrul a peste 100 de sesiuni de formare profesionala desfasurate in judetul Cluj sau alte judete din Transilvania. Clientii RSC CONSULTING sunt atat persoane fizice (70% din numarul de cursanti) cat si juridice (30% din numarul de cursanti). Detalii: www.rsc-consulting.ro
Societatea noastra priveste toate partile implicate in tranzactie cu cea mai mare corectitudine si fair-play si suntem bucurosi de fiecare data cand o cerere este solutionata cu succes. Daca sunteti interesat de achizitionarea unui nou imobil sunteti in locul potrivit. Daca doriti sa vindeti contactati-ne. Va asteptam!
Toate organizaţiile au nevoie de certificare ISO, pentru orice domeniu CAEN/NACE, datorită nevoii unei RECUNOAŞTERI RECIPROCE MONDIALE OBIECTIVE A CALITĂŢII PRODUSELOR/SERVICIILOR, dar mai ales datorită prevederii exprese a Organizaţiei Mondiale a Comerţului, având ca organism de reglementare Organizaţia Internaţională pentru Standardizare (ISO). Cu alte cuvinte, datorită faptului că pe piaţă nu întâlnim doar produse/servicii de calitate, Organizaţia Mondială a Comerţului a conceput un sistem de control mondial al organizaţiilor prin intermediul modului în care se respectă sau nu cerinţele minime de calitate. Condiţii iniţiale de îndeplinit pentru certificare : 1. un zâmbet permanent pe buze sau în suflet; 2. dacă simţiţi că aveţi potenţial, că sunteţi buni, că nu se poate să vă afirmaţi la adevărata valoare, pentru că pur şi simplu nu se poate să nu se poată; 3. dacă doriţi să aveţi şi o altă optică asupra modului de lucru în cadrul actual al globalizării, care să vă asigure menţinerea şi evoluţia chibzuită pe piaţă a firmei. Beneficii : 1. dezvoltă un mediu de lucru propice activităţilor şi dezvoltării personale a angajatului astfel încât să fie satisfăcut de munca prestată în firmă, obiectivele organizaţiei ajungând să fie considerate parţial sau în totalitate ca propriile sale obiective ; 2. rentabilizare prin reducerea costurilor financiare rezultate din îmbunătăţirea implicită a activităţilor: - curente ale organizaţiei, prin îndeplinirea cât mai bună a fiecărui proces în parte, a eliminării discontinuităţilor dintre procese şi a creşterii gradului de cooperare funcţională interpersonală şi interdepartamentală; - de instruire/perfecţionare ; - rezultate din cumularea de sarcini /funcţii (conform standardelor ocupaţionale şi prevederilor legale în vigoare) şi de eventual de reconversie internă a personalului ; - prin scăderea considerabilă a stresului, oboselii şi a posibilităţii de apariţie a accidentelor. 3. atragerea de clienţi prin însuşi lucrul bine făcut ; 4. asigurarea amortizării şocurilor schimbărilor legislative; 5. armonizarea standardelor naţionale cu standardele europene, respectiv internaţionale. Spre exemplu, dacă un producător din România oferă un produs/serviciu, oriunde în ţară sau în lume, el va fi asigurat că nimeni nu-i va mai putea spune că nu este competitiv. Noi facem această armonizare respectând "teoria formelor fără fond" (Titu Maiorescu). De exemplu, dacă trebuie făcută o investiţie costisitoare, se pot găsi portiţe în alte standarde pentru respectarea acelor cerinţe, dar şi cu anularea sau mai bine zis cu reducerea costurilor achiziţiei ; 6. creşterea competitivităţii interne şi externe; 7. participarea la licitaţii, în special cu autorităţile publice care doresc parteneri certificaţi. 8. crează premisele pentru creşterea prestigiului pe piaţă al firmei. Vă asigurăm şi de o ofertă de preţ avantajoasă şi rămânem în aşteptarea unui semnal de la dvs, pentru a ne prezenta şi încheia un contract. Plata se poate efectua şi în rate, în tranşe şi la intervale negociabile. PREŢURILE ÎNCEP DE LA 425E.
Administram pe baza de tarife si contracte la preturi avantajoase pentru proprietari, blocuri in bucuresti si imprejurimi, oferim servicii de contabilitate, cenzorat, casierie, consultanta si infiintare asociatii de proprietari. Oferim siguranta si transparenta totala, efectuam plati catre furnizorii de utilitati, depunem declaratiile obligatorii la administratiile financiare. TELEFOANE: 031.40.48.323; 021.684.41.13; 0722.514.205; 0740.088.387;0763660019; 0763660014.
Puiul tau a crescut si, desi ai dori sa-i fi in continuare alaturi, a venit vremea sa-l lasi in grija altcuiva? Ai un batran drag sufletului tau dar timpul nu-ti permite sa-i acorzi atentia necesara? Te intrebi adesea cand vei reusi sa iti dedici vreme si energie activitatilor de menaj din camin, iar raspunsul intarzie sa apara? Suntem aici pentru a te ajuta cu solutii! O echipa tanara, dar experimentata si profesionista, cu pregatire psiho-pedagogica iti sta la dispozitie pentru a gasi impreuna persoana potrivita pentru aceste situatii.
Suntem o firma privata de consultanta in afaceri, cu sediul in Timisoara, Romania. Oferim consultanta in afaceri in management, marketing, fiscalitate, analiza financiara, resurse umane si management de proiect. Gama de servicii e variata ca si complexitate, de la cele simple - precum infiintari de firme sau planurile de afaceri, pana la cele mai complexe analize - cum ar fi intocmirea documentatiei necesare pentru accesarea de fonduri nerambursabile. Apeland la noi, afacerea dumneavoastra va avea sprijinul unei echipe alcatuita din profesionisti maturi, cu expertiza si experienta in domeniile lor de activitate si tineri plini de entuziasm si energie. Experienta, know-how-ul, energia si entuziasmul sunt atuurile noastre si ele ne garanteaza reusita in ceea ce facem.
Prestari servicii S.S.M. ; Evaluare riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala ;Audit S.S.M. ; Comercializare produse specifice S.S.M. si S.U.; Consultanta S.S.M. ; Alte acte si documente de notorietate ale firmei privind S.S.M.
Firma care desfasoara activitatea in colaborare cu banci de renume in domeniul consultantei si serviciilor financiare. Activitatea se desfasoara in teren pe echipe. Ritm de lucru dinamic cu echipe tinere.
Suntem o comapnie de consultanta nou infiintata. Colaborama cu institutii ca: Ministerul de Finante, Interelektronic, Agentia de cadastru si publicitate imobiliara. Oferim servicii de traducere si cursuri de instruire a personalului.
Expert Contabil, Consultant Fiscal ofera urmatoarele servicii: SEMNAREA SI CERTIFICAREA DECL.101-IMPOZIT PE PROFIT a�� servicii profesionale de evidenta contabila, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscal; a�� consultanta financiar contabila; a�� expertize contabile judiciare si extrajudiciare; a�� organizarea si conducerea contabilitatii; a�� intocmirea statelor de plata a salariilor si evidenta contabila aferenta, intocmirea declaratiilor aferente taxelor si impozitelor, a fiselor fiscale si depunerea lor la autoritatile competente; a�� externalizarea partiala si/ sau totala a unor servicii financiar-contabile (imobilizari, salarii, etc); acordarea de asistenta pentru organizarea departamentului financiar contabil, a circuitului documentelor si a politicilor financiar-contabile a�� intocmirea ordinelor de plata a obligatiilor la bugetul de stat si celelalte bugete legate de activitatea beneficiarului; a�� intocmirea registrului de casa, a registrului de banca, a jurnalului de cumparari si vinzari; a�� intocmirea registrelor obligatorii; a�� intocmirea declaratiilor periodice si depunerea acestora la autoritatile competente, in termenele prevazute de lege; a�� intocmirea si depunerea raportarii contabile trimestriale, semestriale si anuale la termenele prevazute de lege; a�� intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale, adecvate la specificul activitatii dvs. (bilantul contabil, contul de profit si pierdere si anexele la bilant), certificari bilanturi si depunerea acestora la autoritatile competente de stat in termenele prevazute de lege ; a�� analiza situatiei datoriilor si creantelor; a�� refaceri acte contabile din lunile sau anii precedent; a�� asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri; Preturile practicate variaza in functie de complexitatea activitatii desfasurate.
Asiguram consultanta in domeniul IT, pornind de la proiectare,implementare si realizare retele de calculatoare, aplicatii software pentru diverse domenii, pagini web. De asemenea putem realiza diverse produse gen: carti de vizita, CD-uri multimedia, flyere, et.
Pentru prezentarea completa va rugam accesati www.tehnocom.ro Serviciile pe care firma noastre le ofera includ: - Dirigentie de santier pentru lucrarile de constructii si instalatii aferente ale acestora, lucrari edilitare, monumente de arta - Controlul, asigurarea si managemetul constructiilor - Verificari tehnice ale proiectului - Intocmirea Cartii Tehnice ale constructiei pe baza documentelor stranse de la proiectant si de la executant - Consultanta pentru intocmirea manualului calitatii (procedurile de certificare ISO 9001/2000) si a procedurilor de control conform legilor in vigoare. Fiecare investitor in domeniul constructiilor, conform legislatiei in vigoare,este obligat sa angajeze diriginti de santier pentru categoriile de lucrari executate in vederea asigurarii calitatii executiei.
Firma se ocupa de nunta in tot ceea ce inseamna ea: tinuta (rochie mireasa si nuntasi), organizare (flori, invitatii, aranjamente, decorare sala, organizare la starea civila si biserica), realizare (sonorizare, fotografii, sala, catering), etc.
Schink Consult Srl va ofera servicii de consultanta in design, IT, creatie web, indstria alimentara, precum si servicii conexe domeniilor de mai sus, intermedieri de companii straine pe piata romaneasca.
Cadru tehnic autorizat (eliberez factura), cu atributiuni in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, in conf. cu Legea 307/2006 si Normele generale/2007, execut instructajul pentru situatii de urgenta (PSI) angajatilor din orice domeniu de activitate, intocmirea documentatiei P.S.I din cadrul societatii si actualizarea ei in functie de modificarile ulterioare (valabil pentru Bucuresti).
Societatea realizeaza evaluari bunuri, imobiliare, afaceri (peste 2000 evaluari realizate). Studii de fezabilitate, planuri de afaceri. Training pentru societati in domenii legate de management (management, marketing, resurse umane, managementul proiectelor) Suntem specializati in realizarea de cereri de finantare Phare, Sapard, Ispa, Fonduri Structurale. Societatea realizeaza si managementul proiectelor. Am implementat 12 proiecte castigate pentru societate si clientii nostrii,din diferite surse de finantare.