Stankov si Parteneri este sinonim cu servicii si consiliere juridica de inalta calitate. Oferim servicii de consiliere persoanelor fizice, companiilor, institutiilor financiare, organizatiilor de invatamant si celor non-profit cu privire la toate aspectele ale legii. Clientii nostri se confrunta cu provocari complexe si diverse. Indiferent daca este o problema complexa de incredere in familie sau litigii si interese corporative, clientii nostri au nevoie de sfaturi juridice clare si de o abordare individuala pentru solutionarea cazului. De aceea ne aleg pe noi. Clientii nostri apreciaza experienta noastra si cunostintele noastre aprofundate. Dar ceea ce leaga intr-adevar relatia noastra de lunga durata este abordarea noastra: pragmatica, sincera si mereu consecventa in valorile noastre: respectarea stricta a legii si a regulilor de etica ale avocatilor, abordarea profesionala in protejarea intereselor clientilor, respectarea stricta a secretului profesional al avocatului, colegialitatea.
Societate de expertiza contabila, cu o vechime de peste 7 ani in domeniu , va ofera in principal servicii de contabilitate, servicii de personal salarizare, servicii de consultanta fiscala, fiind membra a Corpului Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR). Profesionalismul, promptitudinea, implicarea si relatia personalizata cu clientii nostri sunt principalele motive pentru care numeroase societati din judet au ales sa lucreze cu noi. Suntem intotdeauna conectati la ultimele noutati din domeniu, astfel incat toti clientii nostri sa beneficieze de servicii financiar-contabile si fiscale, la cel mai inalt standard profesional. Credem cu tarie ca succesul clientilor nostri se bazeaza atat pe un management de calitate, cat si pe calitatea informatiilor financiar-contabile furnizate de noi.
Oferim servicii de recrutare pentru muncitori asiatici cu tot ce implica contractarea de forta de munca din strainatate, in special din Asia - personal calificat sau necalificat asiatic pentru diferite domenii de activitate in Romania, precum constructii, HORECA, logistica, depozite sa.
Sc Consatet Intercom Srl Dorohoi, este infiintata in anul 2012 cu profilul si activitatea de baza - Servicii de dirigentare lucrari 1. constructii civile, industriale si agricole, 2. drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, 3. cai ferate, metrou, tramvai, 4. lucrari hidrotehnice, 5. constructii edilitare si de gospodarie comunala, 6. instalatii aferente constructiilor; cod CAEN 7112 - Activitati de inginerie si consultanta legate de acestea. Adresa : municipiul Dorohoi, str. Liliacului, nr.7, judetul Botosani, CUI : 30408932. Societatea nu are datorii la stat sau catre alte entitati.Suntem prezenti pe SEAP de unde putem fi contactati pentru eventuale colaborari, colaborari care sunt garantate de seriozitate, profesionalism, corectitudine, promptitudine si confidentialitate. Va asteptam.
Suntem o companie de consultanta si training ce ofera instrumente si solutii personalizate pentru dezvoltarea, re-organizarea si deschiderea centrelor spa si beauty. Spa Plus reprezinta un suport de baza si pentru industria HoReCa, dar nu numai, prin cursurile de Customer Care specifice pe care le construieste si le adapteaza nevoilor fiecarui client.
Autonom Invest are ca obiect principal de activitate, servicii de consultanta si management in afaceri - consultanta in domeniul accesarii de fonduri nerambursabile pentru solicitanti publici si privati. Serviciile de consultanta constau intr-un complex de activitati: consilierea potentialului solicitant privind selectarea celei mai potrivite linii de finantare in raport cu ideea de proiect, realizarea proiectului si depunerea acestuia, suport in etapa de contractare, implementarea proiectelor, suport in identificarea de furnizori etc. Pagina oficiala de Facebook: https://www.facebook.com/CMconsultanta Al doilea obiect de activitate, consta in realizarea de produse personalizate, din lemn, obtinute prin tehnica de gravura&decupaj laser. Aceasta activitate de desfasoara sub marca Laser Point. Pagina oficiala de Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054411043015
Danubian Energy Consulting is a dynamic consulting company established in 2006, located in Bucharest, Romania. Initial aim was to offer technical expertise, business development assistance, and specialized training for companies operating or entering Romania & Eastern Europe. Danubian Energy Consulting has become the leading consulting company in the region, with projects in Greece, Bulgaria, Romania, Serbia, Albania, Poland, and Hungary. Based on the skills developed within a competitive oil and gas industry with a long tradition such as Romania, we succeeded in developing a solid international reputation. Danubian Energy Consulting has now an international portfolio of exploration and development projects in Egypt, Kazakhstan, Italy, Mongolia, Tajikistan, UAE, and Oman.
Ieftin si rapid! Evaluarea de risc la securitate fizica conf. Legii 333/2003, republicata si actualizata. - Se realizeaza in cel mai scurt timp de la contact. - Se preda in timp util, conform contractului sau a procesului verbal. - Deplasarile se realizeaza pe intreaga raza a judetului Vaslui, Bacau,Iasi,Neamt si Galati. - Preturile difera in functie de obiectiv. - Evaluator acreditat si inregistrat in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizica - I.G.P.R. - Program de lucru, de Luni pana Duminica intre orele 08:00 - 20:00. - Seriozitatea si calitatea ne recomanda ! Inspectia se realizeaza in mod gratuit !
S.C. Civis Prest S.R.L. este membru ANEVAR inca din anul 2004 cand a luat fiinta si are ca obiect unic de activitate evaluari proprietati imobiliare si bunuri mobile. Echipa noastra formata din angajati proprii si colaboratori realizeaza rapoarte de evaluare a bunurilor aflate numai in judetul Harghita. Teritoriul restrinsa pe care desfasuram activitate ne permite sa cunoastem cat mai bine piata locala si sa executam serviciile de evaluare cu eficienta si performanta, scopul nostru principal fiind calitatea muncii noastre si satisfactia clientilor. Participanti pe piata evaluarilor imobiliare din anul 2004 ne-am angajat in furnizarea de informatii veridice si pertinente clientilor nostri, prin servicii de inalta calitate si profesionalism. Trebuie sa remarcam faptul ca angajatii si colaboratorii nostrii avand experienta in domeniul evaluarii de peste 20 ani, avand in vedere ca pana la infiintat societatea profesionala de evaluare S.C. CIVIS PREST S.R.L. ei au lucrat in domeniu in colaborare cu alte firme, sau ca liber profesinonisti, sau ca angajati ai unor institutii de credit. Fata de principalii nostrii competitori de pe piata si aria locala, ne remarcam prin acuratetea, promptitudinea si calitatea evaluarilor imobiliare si mobiliare realizate, urmarind in permanenta ca raportul pret/calitate sa fie unul just.
Experienta de peste 12 ani pe piata de consultanta Evaluari de proprietati imobiliare (rezidentiale, comerciale, industriale, terenuri) pentru diverse scopuri: vanzare-cumparare, raportare financiara, impozitare, garantare imprumut (credite bancare), reesalonari ANAF, altele. Evaluari bunuri mobile (masini, echipamente, instalatii, utilaje) pentru diverse scopuri: vanzare-cumparare, garantare imprumut (credite bancare), reesalonari ANAF, altele.
Inginer geodez din anul 2012 si Persoana Fizica Autorizata ANCPI in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei din anul 2016.
Domeniul de activitate al Euroconsultas Management Solutions Srl este cel al Consultantei in Management si Afaceri, cu accent pe accesare Fonduri Nerambursabile. Cu o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea de proiecte cu finantare nerambursabila echipa EUROCONSULTAS a sprijinit dezvoltarea a peste 100 de organizatii (publice si private). Ne punem in valoare cunostinele, experienta si profesionalismul de care cei interesati au nevoie pentru dezvoltarea sustenabila a organizatiilor lor, prin accesarea si implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila.
Imaginati-va un concediu petrecut intr-o zona rustica, inconjurati de natura: iarba verde, un parau care susura incet si multa, multa padure!!! Cu siguranta toti avem nevoie din cand in cand sa ne incarcam bateriile. Eu numesc acest lucru intoarcere la natura. Credeti-ma, si cateii au aceasta nevoie. La noi, la pensiunea canina Aryss, prietenii dumneavoastra se vor bucura de natura pe toata perioada cazarii lor. Mai mult de atat, nu se vor plictisi, pentru ca noi suntem in permanenta in preajma lor, locuind aici. Stim cum sa ii ingrijim si stim cata nevoie au de iubire. La fel ca dumneavoastra, suntem norocosi ca ne putem bucura, in fiecare zi de prezenta lor!
Activeconnect point ofera directorilor de afaceri din intreaga lume invitatii personalizate la meetinguri virtuale si evenimente live (cine) la nivel global, tinandu-i la curent cu tendintele din industrie si cu evolutiile tehnologice. Scopul nostru este sa ii ajutam pe directori de afaceri de top sa abordeze provocarile lor, conectandu-i cu experti de top si furnizori de tehnologie de clasa mondiala. Echipa noastra de directori si manageri cu experienta vasta aleg si selecteaza cu atentie experti care sunt lideri autentici in domeniile lor si ii conecteaza cu alte persoane strans legate de afaceri care au nevoie de ajutor de orice fel.
Societatea desfasoara, cu personal calificat si autorizat, activitati de coordonare de securitate si sanatate in munca pentru investitii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale, in santierele din Bucuresti si localitatile limitrofe. In plus intocmeste documentatii pentru managementul integrat calitate-mediu, in vederea certificarii ISO 9001/2015 si ISO 14001/2015 si asigura mentenanta acesteia.
Societatea APH Company are ca si activitate principala: lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale. Activitati secundare: -179 coduri CAEN. Pentru mau multe detalii despre serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati.
Platforma Prolist este un motor de cautare creat cu scopul de a facilita gasirea cu usurinta a unui meserias sau a unei firme, in vederea desfasurarii oricarei lucrari cu seriozitate si profesionalism.
Avem peste 11 ani de experienta in domeniul despagubirilor din accidente rutiere. Este cea mai mare companie care activeaza pe piata despagubirilor in Romania. Ajutam persoanele vatamate in urma accidentelor rutiere, dar si persoanele care au pierdut pe cineva drag intr-un eveniment rutier sa primeasca despagubirea cuvenita de la Societatile de Asigurare. Misiunea noastra este sa putem ajuta atat din punct de vedere juridic cat si financiar persoanele care au avut de suferit in urma accidentelor rutiere. Putem duce la indeplinire acest lucru prin obtinerea celor mai mari despagubiri de la societatile de asigurare din tara si de peste hotare, fie pe cale amiabila, fie in instanta. Avem birouri deschise in Romania, Cehia, Solvia, Ungaria.
We at Eunion Capital connect businesses with the best international trade opportunities to compete in a global market. We help business' owners to export valuable products and find new partners in foreign markets.
Activitatea Asociatiei Maria Andreea se desfasoara pe intreg cuprinsul Romaniei, precum si in alte tari cu legislatiei statului respectiv. Asociatia se implica in mod instutionalizat si voluntar in viata sociala ca act civic, caritabil si de milostenie cu scopul de a desfasura urmatoarele activitati conform statutului: Promovarea sanatatii; Asistenta sociala a oamenilor dezavantajati fizic, social, a copiilor si a persoanelor in varsta, a bolnavilor de orice fel; Organizarea de actiuni de informare, promovare si sensibilizare a populatiei; Promovarea principiilor si valorilor umane ale persoanelor cu dizabilitati; Reducerea impactului psihologic si social asupra celor bolnavi; Sustinerea diverselor institutii ce trateaza bolnavii de cancer; Sustinerea bolnavilor de cancer si de alte boli acute si cronice; Asistenta sociala si suport financiar pentru copiii care vor continua studiile in strainatate. Activitatea asociatiei este de interes general. In vederea realizarii scopului propus si asumat asociatia isi planifica urmatoarele obiective: Activitati de asistenta, consiliere si reprezentare in domeniul sanitar; Activitati si programe de informare, promovare, prevenire si sensibilizare a populatiei; Colectare si reimpartire de bunuri materiale si fonduri banesti; Asociatia poate primi donatii din tara si din strainatate de la persoane fizice, persoane juridice si institutii in scopul sustinerii scopurilor si obiectivelor acesteia; Organizarea in conditiile legii a unor centre de sanatate pentru persoane cu dizabilitati si promovarea unui regim de viata sanatos si de combatere a elementelor de risc cu incidenta in boala; Reducerea impactului psihologic si social asupra celor bolnavi; Organizarea in regie proprie, in colaborare sau asociere cu alte organizatii care au acelasi profil de activitate sau organizatii non-guvernamentale locale, nationale si internationale, ale unor actiuni de cunoastere reciproca, dezbateri si schimb de experienta; Organizarea unor activitati de colaborare internationala si din Uniunea Europeana cu asociatii similare; Productia de produse hand-made in vederea vanzarii catre populatie pentru atingerea scopului si obiectivelor propuse; Initierea si derularea de programe sociale, conform principiilor economiei sociale vizand: Amenajarea unor spatii de cazare, de preparare, servire a hranei si asigurarii de ingrijire medicala primara; Colectarea de fonduri de la donatori si redistribuirea lor catre persoane cu nevoi.