SC STANDARD CONT SRL este o societate de contabilitate infiintata in 2006, a carei servicii sunt destinate in principal societatilor comerciale. Clientii nostri sunt informati in permanenta si in timp util de schimbarile legislative din domeniul fiscal si financiar-contabil si sunt acoperiti de raspunderea contractuala. De asemenea, degrevandu-va de exercitarea activitatii financiar-contabile, depunerea multiplelor declaratii si raportari, castigati timp si va puteti concentra eforturile in vederea realizarii propriilor obiective.Principalele servicii oferite de societatea noastra sunt: 1.Contabilitate: -evidenta contabila completa, tinerea registrelor contabile obligatorii,calculul impozitului pe profit, pe venit, intocmire declaratii lunare si depunere la institutiile abilitate, raportari semestriale, verificarea si certificarea bilantului contabil etc. 2.Personal -intocmire dosare de personal,evidenta completa a personalului,intocmire state de plata, calcul concedii medicale, intocmire si depunere registrul electronic al salariatilor, calcul salarii etc.
Agentie cu personal tanar si calificat, oferim servicii de selectie si plasare forta de munca, protectia muncii si PSI, resurse umane, medicina muncii si traduceri autorizate in si din orice limba. Va asteptam sa ne contactati.
SERVICII MEDICALE : - ecografie ; - medicina de familie ; - homeopatie ; - ORL ; - ginecologie ; - oftalmologie ; - audiometrie ; - spirometrie ; - medicina de intreprindere ; - laborator clinic .
Societatea ThesanCo Srl. este o organizatie relativ tanara, infiintata in anul 2004 cu capital integral privat, romanesc, avand ca principala activitate Consultanta pentru documentarea, proiectarea, implementarea si certificarea Sistemelor de Management al Calitatii (conform ISO 9001), Sistemelor de Management de Mediu (ISO 14001), Sistemelor de Management al Sigurantei si Securitatii Ocupationale (OHSAS 18001). Fiecare manager isi doreste sa aiba la indemana metode utile in: optimizarea activitatilor, reducerea costurilor, cresterea profitului, imbunatatirea imaginii firmei. Un alt aspect deloc de neglijat este faptul ca trebuie sa indepliniti conditiile de participare la licitatii. 1. Fiecare organizatie / companie / societate comerciala trebuie sa dezvolte Sistemul de Management propriu, astfel incat acesta sa poata fi utilizat si imbunatatit in mod continuu. 2. Sistemele de Management nu pot fi cumparate ca un produs aflat pe raft, nu pot fi descarcate de pe vreun site specializat si nu pot fi create exclusiv prin contributia unui consultant – fiecare organizatie trebuie sa dezvolte propriul Sistem de Management, beneficiind de cele mai multe ori de serviciile profesionale ale unui consultant. Daca Sistemul dvs. de Management va fi proiectat si implementat conform cerintelor standardului ISO 9001:2000, atunci veti avea in utilizare un Sistem de Management al Calitatii ce poate fi certificat. Este ceea ce va oferim noi ! Oferta noastra de servicii este foarte precisa si se refera la - SERVICII DE CONSULTANTA pentru Proiectarea, documentarea, implementarea si certificarea Sistemului de Management conform standardelor internationale. - SERVICII POST-CERTIFICARE pentru mentinerea si imbunatatirea Sistemului deja implementat si certificat. Scopul nostru: Fiecare organizatie (client) sa obtina la sfarsitul proiectului, un Sistem de Management eficient si flexibil, un instrument util managementului de top al organizatiei, precum si intregului staff managerial, pentru a tine sub control calitatea produselor si serviciilor furnizate. Misiunea noastra: Sa creem conditiile necesare pentru ca managerii impreuna cu echipele lor sa identifice, sa foloseasca si sa imbunatateasca procesele proprii si sistemele de management, astfel incat sa obtina profit si sa previna pierderile, mai rapid decat competitorii lor! Sistemul nostru de lucru se bazeaza pe deviza: “Realizeaza si mentine un Sistem Simplu”. In fiecare proiect la care participam in mod activ, avem in vedere ca sistemul realizat sa elimine complet limbajul greoi, birocratia, rutina administrativa nefolositoare si regulile neinsemnate. Va propunem o colaborare onesta pentru realizarea obiectivelor dvs. de proiectare, implementare, certificare si mentinere a Sistemului de Management dorit (calitate, mediu sanatate si securitare ocupationala), colaborare in cursul careia promitem sa va sprijinim in evitarea celor mai frecvente greseli pe care managerii sunt tentati sa le comita. Pentru mai multe detalii despre Sistemele de Management, serviciile si solutiile noastre, va rugam sa accesati site-ul www.iso-management.ro. NOI LUCRAM PENTRU CA AFACEREA DVS. SA CREASCA ! echipa ThesanCo www.iso-management.ro
Companie de intermediere in asigurari. -brokeraj in asigurari de viata si nonviata. -gestionare contracte. -inspectii de risc. -consultanta gratuita in domeniul asigurarilor. -discount in cazul asigurarii mai multor bunuri.
Firma ce activeaza in domeniul imobiliar, cu precadere inchirieri in regim hotelier, avand clienti 80% cetateni italieni. Este prezenta pe piata din 2004 si colaboreaza de 1 an cu agentii imobiliare din Italia: Retecasa, Unioncasa si agentii de turism din Bucuresti si orasele limitrofe.
Seval Data S.R.L. este o firma tanara, infiintata in 2005, dinamica care va sta la dispozitie pentru extinderea sau optimizarea sistemului informatic deja existent in cadrul firmei dumneavoastra, cat si pentru creearea infrastructurii unui viitor sistem informatic. Seval Data este specializata in proiectarea, executia si intretinerea de retele de calculatoare, creare pagini web, hosting pe servere Linux.
Agentia Loft Tranzactii Imobiliare urmareste promovarea serviciilor de calitate, adoptarea unei atitudini responsabile si competente fata de clientii sai, avand in vedere permanent formarea unei echipe de profesionisti, care sa ofere solutii imobiliare de un inalt nivel, avand ca scop principal protejarea intereselor clientilor, asigurarea sigurantei si confidentialitatea tranzactiilor. Agentia noastra asigura promovarea imaginii firmei si a imobilelor aflate in portofoliul sau printr-o publicitate permanenta si eficienta.
ISO Consulting Tudorache Mihaela Claudia PFA, furnizeaza Servicii de consultanta privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemelor de management: calitate, siguranta alimentului, sanatate si securitate in munca, respectiv mediu, in conformitate cu urmatoarele referentiale: ISO 9001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si ISO 14001. De asemenea, furnizeaza SERVICII DE PREVENIRE SI PROTECTIE in domeniul SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA, conform Legii 319/2006, respectiv in domeniul SITUATIILOR DE URGENTA, conform Legii 307/2006 si Legii 481/2004. Experienta de peste 14 ani in aceste domenii a CONSULTANTULUI DVS. PERSONAL, ing. TUDORACHE MIHAELA CLAUDIA, este folosita in vederea eficientizarii activitatilor si a cresterii performantelor in cadrul firmei dvs. ISO CONSULTING T.M.C. PFA, -Lucreaza simplu, clar, transparent, practic, rapid si eficient. -Se adapteaza cerintelor si modului DVS. specific de lucru, adaugand plus de valoarea si crescand performantele activitatilor in cadrul firmei dvs. -Este oricand la dispozitia dvs., fiecare etapa din proiectul de consultanta fiind parcursa impreuna. Orice nelamurire a dvs. isi va gasi raspunsul; orice problema isi va gasi solutia. -Are cel mai bun raport preţ/calitate, la cele mai scăzute costuri in domeniu. -Va scuteste de stresul controalelor autorităţilor de stat (ITM, ISU, DSVSA, ANPM, etc.).
Va rugam sa vizitati site-ul nostru www.grouacse.ro.. Aici veti gasi informatii despre serviiciile oferite de noi si anume: - consultanta pentru obtinerea de finatari nerambursabila pentru proiecte de investitii. Consilierii societatii, care sunt in acelasi timp si parteneri in firma, sunt pregatiti sa ofere consultanta tehnica si finaciara si impreuna cu clientii pot stabili daca un proiect de investitii este fezabil sau nu.
Asociatia Comunitatii Imigrante Romane din Moura Portugal se ocupa cu apararea drepturilor imigrantiilor, ajutor juridic, contabil, socio-social, intermedierea de introducere de date in baze de date portugheze care sa serveasca la angajarea in spatiul portugez (munci sezonale in agricultura, servicii, constructii, etc.).
ANEVAR : Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania SC Vila Expert SRL a fost infiintata in anul 2004, avand ca domeniu de activitate expertize, evaluari si consultanta in domeniul constructiilor si utilajelor. Firma si-a stabilit o reputatie de profesionalism si corectitudine, avand un bogat porto- foliu de clienti. Firma SC Vila Expert SRL a elaborat pana in prezent rapoarte de evaluare, studii de fezabilitate pentru societati comerciale atat cu capital de stat, cat si cu capi- tal privat.
Sc Work Consulting Group Iasi, societate abilitata in prestarea serviciilor de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatiilor de urgenta, se prezinta in fata dumneavoastra cu cea mai completa oferta de servicii.
Afacerea ta cu Essence. Firma noastra este una dintre cele mai bune firme in sistem MLM care exista pe piata romaneasca,oferim o oportunitate mare pentru afacerea ta de succes.Poti castiga in doua moduri: din vanzare directa prin discount intre 25-35% si/sau prin dezvoltarea unei retele proprii de la 5 pana la 25%. Pentru managerii si Directorii de Retea avem discount suplimentar de pana la 6% si Bonusurile pentru Dezvoltare.
Firma noastra desfasoara urmatoarele activitati: - Servicii profesionale de: contabilitate, revizie contabila, evidenta si sustinere salarii, consultanta in domeniul fiscal orientate catre client. - Servicii resurse umane:Intocmire contracte individuale de munca; - Reprezentarea in fata autoritatilor specifice, inclusiv in caz de control ; - Intocmire / inregistrare la autoritati a statelor de salarizare si a declaratiilor lunare specifice (CAS, CASS, somaj, concedii medicale); - transmitere declaratii fiscale online cu semnatura electronica. Serviciu pentru: IMM si microintreprinderi, Asociatiilor de proprietari, PFA (persoane fizice autorizate), ONG, Cabinete/Birouri de avocatura, Cabinete/Birouri notariale, Cabinete/Birouri executori judecatoresti si tuturor entitatilor economice care intocmesc declaratii fiscale. Dorim sa oferim servicii care sa aduca vizibil schimbari si un maximum de eficienta in activitatea clientilor nostri.
Recrutare si plasare forta de munca in tara si in strainatate,intermediere contracte. Locuri de munca in Uniunea Europeana,Canada si America pentru muncitori calificati si necalificati. Joburi permanente si sezoniere , contracte de munca .
Rayna Decor "Pentru o nunta rupta din rai..." Infiintata in anul 2006, firma Rayna Decor isi propune sa aduca un suflu nou pe piata organizatorilor de evenimente prin imaginatie, creativitate si promptitudine. Avand la baza talentul, studiile in domeniul artelor plastice si experienta in organizarea de evenimente a angajatilor sai, Rayna Decor va veni in sprijinul clientilor pentru ca evenimentul organizat sa raspunda cerintelor si personalitatii acestora.
Prin personal de specialitate, societatea asigura toata gama de servicii incluse in codul CAEN 0141 - gradinarit peisagistic. Inginerii nostrii horticoli acorda, de asemenea, consultanta de specialitate, cu deplasare la fata locului. Serviciile sunt asigurate cu promptitudine, multa seriozitate si corectitudine fata de clienti.
Bun Venit ! Suntem o firma de consultanta cu capital privat, ce isi desfasoara activitatea in principal in Romania, in domeniul forestier si in domeniul comertului cu lemn si produse din lemn. Serviciile noastre se adreseaza atat investitorilor si proprietarilor de suprafete forestiere, cat si firmelor straine interesate fie in achizitionarea de paduri, lemn si produse din lemn din Romania, fie in stabilirea de contacte cu firme romanesti din domeniu.
Expert evaluator, membru titular ANEVAR, execut rapoarte de evaluare pentru persoane fizice sau juridice interesate in vanzare/cumparare imobiliare, raportari financiare, stabilire baza de impozitare, evaluare marfuri in vama, emigrare