Redactare contracte comerciale si civile, atestare identitate parti, negocieri contracte, redactare acte aditionale, infiintari societati comerciale, recuperari creante si urmarire debitori- executari silite, insolventa, proceduri preliminare litigiilor comerciale-concilierea directa, reprezentare litigii comerciale, litigii civile, litigii munca, litigii penale. CABINETUL DE AVOCATURA MAXIMIUC DAN MIHAIL (infiintat in anul 1999) a detinut si detine un portofoliu compus din contracte de asistenta juridica lunara si consultatii juridice cu urmatoarele societati comerciale: S.C. BANC POST S.A. S.C.TV ANTENA 1 S.A. S.C. MOLID TOTAL SECURITY S.A S.C. RAVIOLI S.R.L. S.C. ALMET GRUP S.R.L. S.C. GENERAL EL GRECO IMPEX S.R.L. S.C. MBM COMPUTERS S.R.L. S.C. COSMOS EVROPOLIS S.R.L. S.C. SWEET CORNER S.R.L. S.C. NEMAX GRUP S.R.L. S.C. EURODIDACTICA S.R.L. S.C. OPEN SERVICE SA S.C. INFO EDUCATIA SRL S.C. MIROSLAVA RESIDENCE S.R.L. S.C. EVE STYLE S.R.L. S.C. STEEL INOX S.R.L. S.C. ALMET MOB S.R.L. S.C. STIL IMOBIL SRL S.C. OSTAN IMPEX S.R.L. S.C. ESTIMA MEDICAL S.R.L. S.C. AFRODITA S.R.L. S.C. SEDCOM LIBRIS S.A. TIPOGRAFIA LIBRIS GRUPUL DE FIRME PIETA: S.C. COM BETON S.A. S.C. REMAT S.A. IASI S.C. AUTO REMAT S.R.L. S.C. ELECTROCOMP S.R.L. S.C. MECANO FUC S.A. –NEGRESTI S.C. PREDEMET S.A. S.C. REMAT VASLUI S.A. S.C. VINI COM COPOU S.R.L. S.C. COM GUARD S.R.L.
Ne remarcam prin eficienta, seriozitate in desfasurarea activitatii si de asemenea prin corectitudine fata de clientela noastra Serviciile prestate sunt prompte si de calitate iar rezultatele obtinute sunt in conformitate cu pretentiile clientilor nostri. Activitatea biroului este desfasurata in prezent de catre un avocat titular, un avocat colaborator si secretariat, impreuna incercand cu succes sa promovam servicile noastre la standardele mentionate mai sus .
Sc Magistra - Consiliere si Despagubire pentru Persoane Vatamate este o firma cu capital autohton, nou infiintata, care isi desfasoara activitatea in domeniul de consiliere a persoanelor vatamate ca urmare a evenimentelor rutiere nedorite si care are ca principal scop obtinerea de despagubiri cat mai mari valoric, cat mai juste, de la societatile de asigurare - in baza politei obligatorii RCA, pentru persoanele vatamate sau urmasilor persoanelor decedate in accidente rutiere.
Firma presteaza servicii de consultanta si management in resurse umane, consultanta juridica pentru societati comerciale, infiintare societati comerciale, precum si consultanta pentru accesarea si implementarea proiectelor cu fonduri nerambursabile.
Asigur consultanta de specialitate in vederea efectuarii tuturor demersurilor si actelor privind • Recuperari creante • Negocieri cu creditorii • Constatare prescriptie extinctiva • Asistenta notar public incheiere acte autentice; • Asistenta executare silita • Probleme imobiliare, cadastru, carte funciara, intabulari, contencios administrativ. NOU: Colaboram cu institutiile statului in vederea obtinerii de avize, acorduri, autorizatii, etc: o Oficiul Registrului Comertului o Dir.Gen.Finante Publice o Primarii o Fisc o ITM o Cartea funciara o Extrase C.F. o Cadastru / intabulari o Sanepid o Compania Apa o Electrica o Gaz Infiintari Firme o Infiintare S.R.L. o Infiintare S.A. o Infiintare P.F.A. o Infiintare I.I. o Infiintare I.F. Mentiuni o Infiintare/desfiintare puncte de lucru o Infiintare reprezentanta straina in Romania o Cesiune parti sociale o Schimbare obiect de activitate/denumire/ sediu social o Revocare/numire administrator o Majorare/reducere capital social o Modificari acte firma Suspendare/Dizolvare o Suspendarea temporara a activitatii o Dizolvare Firma o Insolventa – Faliment o Reorganizarea firmei o Fuziune/Divizare firma
Suntem o echipa tanara de consultanti concentrati pe activitati de atragere a fondurilor europene nerambursabile si managementul proiectelor. Pentru a realiza un proiect, trebuie depus la sediile Organismelor Intermediare un dosar care sa justifice investitia ce urmeaza a fi realizata si sa scoata in evidenta importanta proiectului si gradul de eligibilitate al solicitantului. Un proiect realizat defectuos poate conduce la pierderea finantarii, chiar daca obiectivele urmarite de solicitant coincid cu obiectivele Uniunii Europene. Cererea de finantare este insotita de studiul de fezabilitate/memoriu justificativ/plan de afaceri, avize si o serie de documente. Elaborarea cererii de finantare presupune cunostinte de management de proiect pentru realizarea unui proiect coerent, si cunostinte legate de accesarea fondurilor structurale europene. Obiectivul nostru principal este realizarea de proiecte viabile care sa corespunda cu solicitarile clientilor nostri si cu cerintele programelor finantate de Uniunea Europeana. Managementul de proiect este un proces care include planificare, punerea planului proiectului in actiune si masurarea progresului si a performantei. Implica identificarea cerintelor proiectului, stabilirea obiectivelor proiectului, analiza riscurilor.
Parte a Grupului de origine portugheza, Martifer , compania a fost infiintata in anul 2010 si presteaza activitati de consultanta pentru afaceri si management pentru toate companiile din componenta Grupului.
Mediator cu expertiza de peste 13 ani in domeniul uman, management, bancar si juridic in tara si inafara ei. Abordeaza prin tehnici specific orice tip de litigiu din aria familiei, commercial, bancar, munca, invatamanat, etc. In situatiile de familie (continuarea casatoriei, divort, etc) se ofera colaborare cu psiholog pentru definirea si intelegerea nevoilor copiilor minori. Biroul nostru ofera servicii de facilitare, negociere si mediere in Bucuresti sau alte localitati din tara si asigura informarea GRATUITA cu privire la mediere. In mod SPECIAL clientii nostril beneficiaza de asistenta post-mediere si o sedinta de discutie asistata GRATUITA. Va asteptam in mediere pentru conflicte rezolvate elegant!
Inginer Geodez, autorizat A.N.C.P.I, categoria B, autorizat Ministerul de Justitie in calitate de expert tehnic judiciar realizez lucrari de cadastru si intabulare pentru apartamente, case, terenuri intravilane si extravilane, dezmembrari, parcelari si/sau lotizari de terenuri intravilane si extravilane, comasari si/sau alipiri de terenuri sau parcele, consultanta in lucrari topografice, realizare planuri topografice de situatie, ridicari topografice, trasari limite de proprietate, avize/receptie PUZ, PUG, consultanta pentru suprapuneri, consultanta juridica.
Scopul Fundatiei Uniunea Profesionala a Burselor este acela de a contribui la organizarea unor activitati de reprezentare a intereselor profesionale ale tuturor burselor de profil din Romania, precum si de activitati de reprezentare in plan extern a acestora si de constituire a unei organizatii profesionale de tip bursier, prin realizarea si ducerea la indeplinire a unei initiative in acest sens, cu precadere prin atragerea de fonduri necesare realizarii acestui scop. II. OBIECTIVELE FUNDATIEI UNIUNEA PROFESIONALA A BURSELOR, in vederea realizarii scopului ei sunt: a) constituirea unei organizatii profesionale la care sa poata adera toate bursele de profil din Romania prin infiintarea UNIUNII NATIONALE A BROKERILOR SI ADMINISTRATORILOR DIN ROMANIA (UNBAR); b) infiintarea si organizarea de centre de orientare profesionala, scoli nationale, centre universitare, cu desfasurarea de cursuri de zi, cu fregventa redusa sau cu desfasurare la distanta ; c) infiintarea SCOLII NATIONALE DE BROKERI SI ADMINISTRATORI DE BROKERI SI ADMINISTRATORI DE CREANTE/DEBITE ; d) infiintarea ACADEMIEI ROMANE DE BROKERAJ, care sa pregateasca, sa initieze si sa formeze brokeri, administratori si specialisti in domeniul pietei de capital, in domeniul creantelor/debitelor, in domeniul imobiliar, asigurarii/reasigurarii, leasing operational si financiar, precum si in toate domeniile in care isi desfasuara activitatea toate bursele de profil din Romania ; e) infiintarea de filiale in tara si strainatate, care sa duca la dezvoltarea conceptului si proiectului generat de UNIUNEA PROFESIONALA A BURSELOR, la nivel national, european si international ; f) elaborarea din punct de vedere al legislatiei romane a statutului profesiei de broker si al celui de administrator / specialist bursier ; g) organizarea de noi ringuri bursiere, platforme de tranzactionare (inclusiv on-line), pe care sa activeze toate bursele de profil din Romania, cu impact major, pozitiv si adecvat in accelerarea pietei economico-financiare din Romania ; h) infiintarea si organizarea de centre zonale / teritoriale/regionale ale UNIUNII PROFESIONALE A BURSELOR, de sprijin al agentilor economici din Romania sau de a participa activ in ringurile bursiere si pe platforme de tranzactionare de produse bursiere la nivel national ; i) atragerea de fonduri, sponsorizari si donatii necesare realizarii scopului fundatiei.
Meli Mini Market is a recruiting firm and work placement, with experience in human resource, training and team building. With extensive experience in this area, over time we managed to prepare a diverse database formed of skilled and unskilled candidates. Our company is growing and thats why we are looking for national and international collaborators. We seek companies or recruitment agenties willing to work with us or help us in finding a suitable job for each candidate. We have no charges for companies. For a possible collaboration please contact us. Respectfully,
Medierea reprezinta o procedura alternativa de rezolvare a disputelor in care mediatorul ca terta persoana neutra, impartiala si nepartinitoare, faciliteaza comunicarea intre parti astfel incat partile sa constientizeze singure care este cea mai buna solutionare a conflictului dintre ele. Costurile reduse, rapiditatea, implicarea partilor la solutionarea conflictului, cadrul confidential sunt avantaje ale medierii ca modalitate alternativa de rezolvare a conflictelor. Birou mediator Gheorghe Adriana va asigura de profesionalismul cu care se vor rezolva disputele din domeniile: Asigurari, Bancar, Comercial, Creante, Dreptul muncii, Drepturi de autor, Familie, Minori, Penal, Protectia consumatorilor, Recuperari.
Nuta Debts Recovery & Parteners este o companie cu capital privat care se ocupa cu servicii de colectare si recuperare a creantelor pentru persone juridice si fizice care isi desfasoara activitatea pe intreg teritoriul Romaniei. Nivelul ridicat de profesionalism, flexibilitatea si pregatirea continua a specialistilor nostri in recuperari / colectari de creante, fermitatea si capacitatea de adaptare ofera partenerului sprijinul permanent in vederea fluidizarii fluxului de lichiditati. Cea mai des intalnita problema in Romania o constituie neincasarea in termen a facturilor scadente si in mod cert blocajul financiar generat de neachitarea de catre debitori a obligatiilor de plata pe care le au in plan civil si/sau comercial. Preocuparea noastra Preocuparea noastra o reprezinta rezultatele obtinute in vederea asigurarii unor servicii de recuperare profesioniste si in acelasi timp factorul uman pune accent in mod expres pe o orientare spre solutii menita sa duca la bun sfarsit activitatea de recuperare. Compania noastra adopta o politica de pret bazata pe comisioane “de succes” percepute ca procent efectiv din suma recuperate in functie de data scadenta si suma respectiva, astfel incat specialistii nostrii au toate motivele sa isi desfasoare activitatea intr-un mod cat mai eficient pentru partenerii nostrii.
Agd Recover Srl este o companie cu capital privat care se ocupa cu servicii de colectare si recuperare a creantelor pentru persone juridice care isi desfasoara activitatea pe intreg teritoriul Romaniei. Nivelul ridicat de profesionalism, flexibilitatea si pregatirea continua a specialistilor nostri in recuperari / colectari de creante, fermitatea si capacitatea de adaptare ofera partenerului sprijinul permanent in vederea fluidizarii fluxului de lichiditati.
Notarul public poate incheia orice tip de act juridic, cu conditia ca intre parti sa existe intelegere, partile care nu se inteleg urmand a se adresa instantei de judecata. Competenta notarului este limitata doar in cazul mostenirilor. Notarul public este investit sa indeplineasca un serviciu de interes public si are statutul unei functii autonome. Actul indeplinit de notarul public, purtand sigiliul si semnatura acestuia, este de autoritate publica si are forta probanta prevazuta de lege. Activitatea notariala se infaptuieste in mod egal pentru toate persoanele, fara deosebire de rasa, de nationalitate, de origine etnica, de limba, de religie, de sex, de opinie, de apartenenta politica, de avere sau de origine sociala. Notarul, in cadrul unui birou notarial, are obligativitatea sa verifice legalitatea si corectitudinea actului incheiat prin vointa partilor, scutindu-le astfel de consecintele incheierii unui act cu incalcarea prevederilor legale si care nu-si poate produce efectele dorite de parti. Ca specialist, acorda consultanta partilor, pe care le sfatuieste sa aleaga calea optima pentru realizarea intereselor lor in litera si spiritul legii. Actul autentificat de notar care constata o creanta certa si lichida are putere de titlu executoriu la data exigibilitati acesteia si asigura satisfacerea rapida a creantei creditorului scutindu-l de un posibil proces lung si costisitor. In lipsa actului original, titlul executoriu il poate constitui duplicatul sau copia legalizata de pe exemplarul din arhiva notarului public. Notarul efectueaza pentru parti serviciile de publicitate imobiliara (obtinere de extrase de carte funciara de autentificare, inscrierea dreptului de proprietate si/sau a celorlalte drepturi reale dobandite de parti, etc) garantand astfel siguranta tranzactiilor.
Cabinetul nostru se ocupa cu urmatoarele activitati : Infiintare societati comerciale,PFA,II, Asociatii Proprietari, Asociatii-ONG, puncte lucru, radieri, cesiuni, suspendari, majorari capital social, prelungire mandat administrator, diverse modificari societati-Registrul Comertului, schimbari sediul social, gazduire sediu social, redactari contracte, atestari acte, obtinere autorizatii de la primarie, sanitar veterinara, protan, administratie pentru societati comerciale, declarare punct de lucru administratie financiara, asistenta juridica gratuita in privinta infiintarii unei societati, diponibilitate de deplasare, contabilitate, inregistrare documente casa de marcat. Va oferim servicii rapide , ieftine si de calitate.
Compania CreditPlus are o experienta de peste 15 ani in domeniul recuperarii de datorii comerciale. Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si recupera creantele fara costuri suplimentare. No win, no fee - acesta este principiul nostru de functionare si garantia absoluta a eficientei si profesionalismului nostru. Suntem lideri de piata pe segmentul B2B, membrii exclusivi ai retelei internationale Sekundi Group si International Asociation for arbitration.
Membrii echipei Musat&Partners sunt pregatiti sa acopere aspecte legale din cele mai importante si variate domenii, oferind clientilor consultanta si asistenta juridica, reprezentare in instanta si servicii de due diligence. Toate aceste servicii pot fi oferite in limbile romana, italiana, engleza si germana.
Avocat român Franta (Paris)infiintat in 1995, cabinetul de avocatura Cujas face parte din Baroul de avocati Paris, Franta. Membrii cabinetului de avocati Cujas sunt specializati in domenii diverse si complementare si intervin pe tot teritoriul Frantei. Toti membrii cabinetului vorbesc limba româna. Principalele sale activitati sunt: dreptul societatilor, dreptul comercial, dreptul penal si dreptul familial. Infiintari de firme in Franta, filiale, sucursale sau birouri de reprezentanta, consilierea juridica in domeniul prestatiilor de servicii, subantrepriza, detasare de salariati din România in Franta, litigiile civile, penale sau administrative, sunt unele din domeniile principale de interventie ale cabinetului de avocati Cujas.
Va oferim servicii de consultanta si reprezentare in Romania, pentru cetateni romani si straini, in domeniile juridic, de afaceri, comercial, financiar, mediere, intermediere, asistenta, redactari de documente, cereri si petitii, etc.