Casa de avocatura Marius Gabriel Mogos, in parteneriat cu Stellvest, Abogados & Economistas din Spania (MGM | Stellvest), beneficiaza de un nivel de expertiza superior in materia consultantei legale si fiscale, deopotriva pe plan national, cat si international. Serviciile noastre, realizate in limbile romana, engleza, spaniola sau italiana, se adreseaza in princiu (insa nu exclusiv) companiilor mici si mijlocii. De la infiintarea sa (in anul 2006) si pana in prezent, MGM | Stellvest a asistat si reprezentat clientii sai la incheierea de tranzactii si realizarea de investitii a caror valoare depaseste 100.000.000 EUR. Principalele domenii abordate de noi sunt dreptul civil si procesual civil, dreptul societar, dreptul contractelor, dreptul muncii, dreptul fiscal, insolventa, dreptul administrativ si dreptul imobiliar. In cadrul contractelor de asistenta juridica de tip step by step, incheiate cu societatile comerciale, acoperim o gama vasta de materii pe care le implica activitatea curenta a acestora. Din dorinta de a veni in intampinarea necesitatilor specifice putem asigura pachete de servicii de consultanta integrate ce includ, alaturi de juridic, contabilitate, audit, optimizare fiscala, managementul resurselor umane, etc. De asemenea, oferim servicii de domiciliere societara ce au ca obiect stabilirea temporara a sediului social al companiilor la sediul nostru profesional, putand include (la cererea clientului) administrarea corespondentei, mergand pana la servicii fiduciare si de administrare generala. Nu in ultimul rand, pentru a face fata cu succes nevoii de a oferi in mod constant plus-valoare serviciilor puse in slujba clientilor sai, MGM | Stellvest deruleaza relatii de parteneriat permanent cu experti tehnici, experti contabili, auditori financiari, executori judecatoresti si bancari, traducatori autorizati, notari publici, entitati guvernamentale si nonguvernamentale etc. Stellvest & MGM Abogados es una firma hispano-rumana de amplia experiencia en la prestacion de servicios profesionales de asesoria y consultoria legal, tributaria y de negocio, cuyo unico objetivo es contribuir a la mejora de la gestion empresarial y la busqueda constante de soluciones e ideas que puedan generar a nuestros clientes valor en sus operaciones corporativas facilitando el cumplimiento de la normativa vigente.
Companie de intermediere contracte vanzare cumparare, consultanta juridica si financiara.Asistenta in relatii publice si juridice. Avem o echipa de consultanti de succes care va stau la dispozitie pentru orce problema di domeniile sus amintite !
Class Traduceri vine in intampinarea problemelor dumneavoastra cu solutii moderne si rapide. Biroul nostru de traduceri va ofera servicii diverse in domeniu: traducere, retroversiune, interpretariat, legalizare, apostilare, supralegalizare si vizare a documentelor oficiale, la cele mai avantajoase preturi. Garantam acuratetea si calitatea serviciilor si certificam traducerile efectuate de traducatori experimentati, autorizati de Ministerul Justitiei sau de Ministerul Culturii.
Companie financiara ofera consultanata in investii financiare asigurari de viata si de bunuri potentialilor clienti in functie de necesitatile fiecaruia si de potentialul financiar. Consultanta se bazaeaza pe o comunicare eficienta, empatie.
Pentru companii, oferim consultanta privind implementarea tehnicilor de mediere, privind imbunatatirea relatiilor in cadrul personalului, precum si obtinerea unei bune relatii ale reprezentantilor companiei cu clientii prin tehnici avansate de mediere. http://mediatorbucurestimustateanu.ro/ http://mediatorbucuresti.wgz.ro/ http://mediatordivort.wgz.ro/ http://mediatorgiurgiu.ro/ http://mediatorbucuresti.wordpress.com http://mediatorultau.wgz.ro/ http://mediator-bucuresti.blogspot.com/
Firma specializata de consultanta, administrare si lichidare judiciara. Oferim servicii complexe pentru salvarea afacerii dvs. Personal specializat de inalta clasa in domeniile juridic-economic. Oferim servicii de recuperari de creante, reprezentare in litigii comerciale.
Suntem o firma de tineri profesionisti, cu o experienta de peste 8 ani dedicati meseriei lor si orientati spre succesul clientilor. In orice situatie oferim clientului cea mai potrivita solutie la problemele sale. Suntem conectati in permanenta la modificarile legislative, sesizand implicatiile acestora asupra companiei dumneavoastra. Respectam cu strictete regulile deontologiei profesionale, garantand contractual confidentialitatea informatiilor gestionate in relatia cu clientul, atat in timpul colaborarii cat si dupa incetarea acesteia. Prin firma noastra de contabilitate dorim sa contribuim la corecta informare a agentilor economici asupra implicatiilor fiscale ale afacerilor pe care le deruleaza si la optimizarea cheltuielilor fiscale si nonfiscale ale acestora. Obiectivul nostru este sa oferim clientilor incredere prin profesionalism, prin gasirea unor solutii optime in domeniul financiar-contabil, salarizare si politica manageriala. Profesionalismul si calitatea serviciilor sunt principii dupa care ne ghidam in activitatea noastra.
Integrated Business Services ofera servicii de consultanta financiara, audit, contabilitate, consultanta fiscala, recuperare creante si consultanta juridica, servicii de business pentru cele mai diversificate nevoi. IBS este o companie locala cu peste 15 ani de experienta la nivel de partener, care intelege necesitatile si schimbarile din domeniul legislativ si fiscal pentru a oferi cea mai buna abordare a situatiilor cu care va confruntati. Oferim servicii integrate de consultanta fiscala si juridica prin colaboratorii IBS.
Într-un mediu de business mai dinamic ca niciodată, schimbarea continuă a devenit motorul dezvoltării organizaţionale. În aceste noi condiţii de piaţă, o instituţie sau un individ poate rămâne profitabil sau căutat doar dacă se adaptează cât mai repede la inovaţiile repetate: astfel, învăţarea se evidenţiază ca singura formă eficientă prin care facem faţă schimbării. ACUM cu clase in formare in Timisoara si Oradea pentru urmatoarele cursuri: INSPECTOR/REFERENT RESURSE UMANE si FORMATOR, va asteptam alaturi de noi pentru a va ajuta sa va dezvoltati, sa faceti fata cu succes schimbarilor.
Fondata de catre o echipa de specialisti cu o vasta experienta in domeniul debitelor si al creantelor, avind colaboratori de un inalt nivel profesional, in domeniul financiar, bancar sau juridic, fiind infintata pentru a raspunde celei mai inalte cereri de pe piata.
Cedez / predau / vand Asociatie ( ONG ) infiintata in anul 2010, toate actele la zi , fara activitate in 2011, viabila pentru atragerea de fonduri europene. Sediu social platit pe 1 an.
Oferim servicii de mediere a reprezinta o modalitate facultativa de solutionare a conflictelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei terte persoane specializate în calitate de mediator, în conditii de neutralitate, impartialitate si confidentialitate.
Oferim consultanta gratuita, nu percepem alte taxe suplimentare pe langa cele stabilite in contractul de prestari servicii, nu ascundem informatiile reale, care ar putea duce la indepartarea clientului.
Focus Consulting Co este abilitată conform autorizaţiei nr. 004301 / 25.11.2007, eliberate de CECCAR (Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din Romania), să desfăşoare activităţi financiar-contabile şi activităţi conexe acestora pentru clienţii săi. A�n 2009 societatea a fost auditată de catre CECCAR, primind cel mai bun calificativ. Focus Consulting Co este certificata ISO 9001:2008, conform certificatului Nr. 8281 din data de 9 februarie 2011.
Ne adresam tuturor persoanelor fizice si juridice interesate de produse imobiliare si de afaceri. Ofertele site-ului nostru sunt vizitate zilnic de cetateni romani si straini care isi desfasoara activitatea in mediul de afaceri, precum si de cetateni romani si straini care detin si/ sau administreaza proprietati imobiliare sau care doresc sa achizitioneze o proprietate imobiliara sau o afacere. Misiunea companiei noastre este de a va oferi cele mai bune proprietati imobiliare si afaceri (investitii) avand in vedere raportul calitate/ pret. De asemenea OnStartup Development System este un grup de profesionisti ce are ca obiectiv sustinerea autoritatilor publice locale, regionale si nationale, precum si a sectorului de afaceri din Romania, prin asistenta tehnica si consultanta in accesarea si implementarea Fondurilor Structurale si de Coeziune din perspectiva dezvoltarii sustenabile prin proiecte. Daca doriti sa accesati fonduri europene sau sa dezvoltati o afacere noi va stam la dispozitie cu un sistem inovativ si eficient. Este vorba despre un proiect in care se lucreaza cu cei mai buni specialisti pe baza de proiecte. Oferim consultanta si sprijin pentru orice tip de afacere nu doar pentru cele specifice cu fonduri structurale.
Cabinetul de Asistenta Juridica Avocat Bogdan Ionescu si Asociatii functioneaza din 1992. Titularul acestuia, Avocat BOGDAN IONESCU este membru al Baroului de Avocati din anul 1983. Avocat Bogdan Ionescu — Tel: 0722.233.444 • drept civil • lichidari societati falimentare • drept commercial • contencios administrative • drept penal • contracte de leasing si franchising • drept procesual penal • drept fiscal • drept bancar • valori mobiliare • contracte comerciale • privatizarea societatilor comerciale cu capitalde stat • MEMORII CEDO-reprezentare Curtea Europeana a Drepturilor Omului Strasbourg • Redactare si consultanta conventii matrimoniale, separatie patrimonii, dobandire bunuri comune in cote procentuale • Consultanta protectia dateloc cu caracter personal, Legea 667/2001. Alte activitati: publicarea unor carti de specialitate(“Retinerea si arestarea persoanei”), a unor articole in importante reviste si cotidiane, aparitii in calitate de consilier in domeniul dreptului civil si commercial, titularul cabinetului si asociatii sai au participat in cadrul unor emisiuni ale unor posture de televiziune importante: ANTENA 1, PRO TV, ACASA.
Firma de avocatura din Cipru, cu avocati romani, specializati in Drept international, cu drept de practica atat in Romania cat si in Cipru, oferim servicii de consultanta, reprezentare in fata Instantelor si a Institutiilor publice/ private, traduceri si apostilari acte, infiintari firme si maintenanta.
Cabinetul de Avocat Andreea Scriban se adreseaza persoanelor fizice sau juridice care sunt interesate de serviciile in materie de drept prezentate ca produse. Cabinetul asigura consultanta, asistenta si reprezentare juridica, precum elaborarea si redactarea de acte juridice (declaratii, plangerii, somatii, mentiunii ONRC, contracte, cereri de chemare in judecata, notificari, tranzactii, adrese, intampinari, cereri reconventionale, actiuni in nulitatea actelor, actiuni in constatare si in anulare a actelor juridice, actiuni in pretentii, mostenire, partaj, actiuni pentru intrarea in posesia unei mosteniri, recuperari de creante, iesiri din indiviziune, evacuari, executari silite, contestatii la executare. Onorariile practicate de cabinet sunt avantajoase, urmarim ca persoanele care vor apela la serviciile noastre in materie de drept sa fie pe deplin multumite din punct de vedere al calitatii serviciilor juridice prestate cat si al costurilor. Intelegem sa raspundem solicitarilor dumneavoastra cu profesionalism si cu celeritate, drept pentru care va invitam sa colaboram. Pentru mai multe informatii sau oferte personalizate, contactati: Cabinet de avocat Andreea Scriban Tel.: 0721 533 082
Suntem o firma de avocatura din Cipru specializata pe drept intern si drept international, infiintata in principal pentru a veni in intampinarea nevoilor cetatenilor romani stabiliti in Republica Cipru si nu numai.
Cabinetul de avocat “Troneci Dragos”, va ofera solutii juridice complete pentru toate problemele dvs. Indiferent de problema, contactand biroul nostru va vom asigura un raspuns prompt, onest si eficient.