Smart Tax Advisors s-a nascut din dorința de a oferi servicii integrate de consultanță în domeniile financiar – contabil și avocatură, atât pentru investitorii care doresc să demareze o afacere în România cât și pentru companii active pe piață. Principalul nostru OBIECTIV este de a oferi SERVICII PERSONALIZATE, preluând toate sarcinile ce nu țin strict de activitatea managerului, câștigând astfel timp prețios pe care dumneavoastră îl puteți dedica afacerilor. Serviciile oferite de noi si tinerea evidentei contabile se petrec IN TIMP REAL, iar comunicarea referitoare la documentele dvs. se va face CU ACEEASI PERSOANA in fiecare zi prin intermediul messenger, mail sau telefonic (in functie de preferintele dvs.).
Petrescu, Serban & Asociatii - Attorneys at Law ("PSA") is a law firm providing a wide range of legal services to both international and local clients, including but not limited to business law and litigation on most various issues. Established in 2001, PSA provided legal services to a number of both Romanian and foreign companies. Members of PSA also assisted and represented individual clients to their best interests in negotiations and/or litigation covering various family law, civil law, and criminal law issues. Our team is highly experienced in providing permanent business related legal advice to its clients, and has assisted numerous foreign and local entities in establishing, conducting and expanding their operations in Romania. Moreover, we successfully represented both legal and individual persons in Court litigation in a large variety of disputes, proving enthusiasm and astuteness in preparing and sustaining our argument, as well as high adaptability to unpredictable situations.
Avocat, membru al Baroului Constanta. Ofer servicii avocatiale complete in urmatoarele domenii: * Specializare: DREPTUL MUNCII. * Alte ramuri: Drept Penal, Dreptul Familiei, Drept Civil. Date de contact (numere de telefon / e-mail-uri): * 0721/477.720 (Vodafone) Educare si formare profesionala: 2003 - 2007 Licentiat al Facultatii de Drept si Stiinte Administrative, Specializarea Drept, din cadrul Universitatii OVIDIUS Constanta - media generala de absolvire a celor 4 ani de studii universitare de lunga durata este 9,64, iar media generala obtinuta in urma sustinerii examenului de licenta este 9,52. (Pozitia a 2-a in clasamentul final al licentiatilor in drept ai aceleiasi promotii) 2007-2009 Masterat in Drept Social European (domeniul principal de studiu: dreptul muncii, dreptul asigurarilor sociale etc.), Facultatea de Drept si Stiinte Administrative, Specializarea Drept, din cadrul Universitatii OVIDIUS Constanta - media generala de absolvire a celor 2 ani de studii universitare de masterat este 9,45, iar nota obtinuta in urma sustinerii lucrarii de dizertatie este 10. (Pozitia 1 in clasamentul final al masteranzilor in drept ai aceleiasipromotii) 2007 Premiul Special pentru lucrarea "Flexicuritatea pietei fortei de munca. Stare de fapt. Instrument analitic. Strategie", Ed. Bren, Bucuresti, 2007, acordat de Uniunea Juristilor din Romania, in colaborare cu Societatea "Titu Miorescu". http://avocat-soponaru-elena.blogspot.com/2009/04/cet-ouvrage-se-propose-realiser-une.html 2005 Certificat de participare la Trainingul Tehnici de negociere organizat de Asociatia Europeana a Studentilor la Drept - E.L.S.A. - Iasi, in perioada 31 martie - 3 aprilie 2005, la Poiana Muncel 2005 Diploma de participare la Seminarul Codul muncii - restrictii si oportunitati, organizat de Forumul Dezvoltarii Durabile Romania - Orizont 2025 in colaborare cu Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Asociatia Nationala a Profesionistilor in Resurse Umane, in data de 2 martie 2005, in Constanta 2005-2006 Atestat de absolvire a cursurilor pentru formarea de operatori si asistenti sociali pentru medierea familiala in probleme de abuzuri, violente si delincventa a minorilor, organizare in cadrul Programului "Pianeta@ B612" - II step, prin intermediul Facultatii de Drept si Stiinte Administrative, Universitatea "Ovidius" Constanta, 20.10.2006 2007-2008 Diploma de absolvire a Cursurilor Modulului Jean Monnet - Le dialogue entre les cultures et l'identite europenne - Ref. 07/0131 2008-2011 Licentiat al Facultatii de Sociologie-Psiholigie, Specializarea Psihologie, din cadrul Universitatii "Spiru Haret" Bucuresti - nota obtinuta in urma sustinerii examenului de licenta este 8,40. Martie 2010-Noiembrie 2010 Absolvent al Institutului National Pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor Bucuresti (I.N.P.P.A.).
Infiintata in C.E. si avand capital exclusiv romanesc, European Consulting Management Finance vine in ajutorul organizatiei d-voastre cu solutii optime in sustinerea dezvoltarii si imbunatatirii continue, printr-o serie de servicii de consultanta financiara/fiscala si juridica . Avand ca activitate principala activitatea de Consultanta pentru Afaceri si Management. Firma a fost infiintata in ideea aducerii unui nou concept in ceea ce priveste desfasurarea acestei activitati si totodata incearca pe langa activitatea principala sa asigure clientilor o serie de alte servicii la fel de importante Dezvoltarea paletei de servicii oferite de catre European Consulting Management Finance a venit de la sine, fie din initiativa celor care au infiitat aceasta societate, fie la cererea diferitilor clienti. Atat echipa manageriala cat si cea de lucru este una tanara si dinamica, cu un program de lucru flexibil venind intotdeauna in ajutorul clientilor European Consulting Management Finance isi propune aducerea unui nou sistem de colaborare cu clientii si oferirea unor pachete de servicii in functie de nevoile clientilor.
Igf Expert Consult Ipurl este organizata sub forma de societate profesionala unipersonala cu raspundere limitata si este membra a Uniunii Nationale a Practicienilor în Insolventa fiind inscrisă in Registrul Formelor de Organizare la numarul 11-0211 din lista practicienilor. Impreuna cu colectivul pe care il coordoneaza, asociatul unic Gheorghe Ionescu a desfasurat activitati specifice de administrare, reorganizare si lichidare judiciara de la data de 01.10.2004, data de la care a fost desemnat ca administrator/lichidator judiciar in diverse cauze. In prezent societatea are in portofoliu un numar de peste 250 de societati comerciale, agricole, asociatii familiale, etc. In acest fel, prin activitatea desfasurata, s-a acumulat o experienta deosebita pentru derularea procedurilor de insolventa in activitatea de administrator/lichidator judiciar desemnat in baza Legii 85/2006, in timp formandu-se un colectiv de profesionisti cu atributii specifice derularii tuturor aspectelor legate de procedura insolventei, toate dublate si de un suport logistic adevcat. Societatea este activa inca din anul 2004 in domeniul administrarii si lichidarii judiciare de societati comerciale, cu o bogata experienta in acest domeniu si isi propune oferirea de servicii de restructurare, insolventa si faliment mediului de afaceri, partenerilor sociali, cat si membrilor societatii civile. Capitalul social al IGF EXPERT CONSULT ipurl este de 115.630 lei si apartine unicului asociat Gheorghe Ionescu
Biroul de mediator – Valerica Ciupitu cerceteaza, studiaza, analizeaza si implementeaza modalitatile prin care disputele/conflictele pot fi solutionate pe calea bunei intelegeri dintre oameni. Rezolvarea alternativa a disputelor (RAD) reprezinta solutionarea amiabila a disputelor, in conditiile legii 192/2006.
Biroul de avocatura Cuculis si Asociatii asigura servicii juridice de cea mai inalta calificare. Colaborand cu profesionisti in domeniu juridic din Romania si nu numai, acopera o arie foarte larga de activitate. Echipa noastra va ofera consultanta juridica in domeniul dreptului comercial, drept bancar si fiscal, insolventa si faliment, drept european, maritim si vamal, dreptul familiei, transporturilor si asigurarilor, consultanta imobiliara. Biroul nostru de avocatura va sta la dispozitie cu servicii profesionale de reprezentare juridica si consultanta, pentru o solutionare cat mai promta si facila a problemelor dumneavoastra. Dispunem de un departament special care se ocupa cu recuperarea taxei de poluare si recunoasterea diplomelor de la Universitatea Spiru Haret. De asemenea dispunem de o echipa specializata in Procesele cu Bancile ce privesc comisioanele si cauzele ilegale trecute in contractele de creditare de la diferite societati bancare. Avocatii nostri sunt specializati si in operatiuni de infiintari, fuziuni, dizolvari si lichidari de societati comerciale precum si in intocmirea dosarelor pentru deschiderea procedurii de insolventa sau faliment.
Centrul de Analiză, Cercetare şi Consultanţă „JUSTSTUDIUMANIMA” este o companie specializată în serviciile de consultanţă, analiză, cercetare şi consultanţă juridică atat persoanelor fizice, cat şi persoanelor juridice pe diverse domenii de activitate.
Printr-o stransa colaborare cu bancile comerciale care doresc sa devina partenere, sa initieze o vasta actiune de identificare si recuperare a sumelor in cauza, utilizand, cu precadere si alte metode decat cele traditionale de recuperare legate de valorificarea garantiilor materiale, declansarea procedurilor de insolventa si faliment asupra debitorului, etc.
Daca ai necazuri de naura juridica pentru savarsirea de fapte de natura penala cautati-ne si veti beneficia de servicii juridice la cel mai accesibil pret de pe piata. Ofer consultanta juridica persoanelor urmarite penal pentru savarsirea de infractiuni de natura economico-financiara. Se plateste doar daca consultanta da roade.
Experienta de peste 5 ani ne-a invatat semnificatia unor servicii de calitate, importanta respectarii termenelor, de aceea oferim cele mai bune servicii. Firma noastra da dovada de corectitudine, etica in afaceri, profesionalism in tot ceea ce intreprindem, confidentialitate si rapiditate in tratarea problemelor.
Offshorevest reprezinta o echipa de profesionisti care ofera consultanta si solutii complete de optimizari fiscale. Oferta noastra presupune promtitudine, calitate, si mai ales confidentialitate in ceea ce priveste organizarea corecta si personalizata a fiecarui tip de afacere. Infiintarea unei companii internationale de tip offshore poate insemna transformarea afacerii dumneavoastra; transformarea unor costuri precum taxe, impozite, TVA, in profit net. Afacerea este punctul nostru comun.
Echipa noastră îndeplineste cu operativitate şi eficienţã o gamă completã de servicii de supralegalizare şi apostilare necesare în vederea recunoaşterii actelor dumneavoastră în străinătate. Acţionând prin intermediul nostru evitaţi orice fel de deplasare, contactul cu proceduri cu care nu sunteţi familiarizaţi şi disconfortul întreruperii activităţii dumneavoastră cotidiene. Pentru a prelua toate aceste sarcini avem nevoie de o simplă procură notarială. Comenziile dumneavoastră vor fi preluate şi livrate prin curier iar plata se va realiza ramburs la primirea lucrărilor finalizate.
Cabinetul de Avocat Malaescu Alexandra Gabriela s-a infiintat la sfarsitul anului 2006, potrivit Deciziei Baroului Bucuresti Nr.3539/05.dec. 2006. Cabinetul este condus de Malaescu Alexandra, avocat titular, membru al Baroului Bucuresti din data de 01 martie 2005. In cadrul cabinetului lucreaza un colectiv format din 3 salariati si colaboratori cu experienta in diverse domenii printre care drept administrativ si fiscal, dreptul muncii, dreptul familiei, drept comercial si drept civil. Cabinetul de avocat Malaescu Alexandra Gabriela, prin colaborare cu lichidatori judiciari, notari publici, executori judecatoresti, experti judiciari, traducatori autorizati si desigur, prin colaborarea cu alti colegi avocati, ofera clientilor sai o gama larga de servicii juridice, printre care amintim: consultanta juridica (drept civil, dreptul familiei, drept comercial etc), infiintari societati comerciale, dizolvari/lichidari societati comerciale, reprezentare/asistare juridica in instanta, oferim gazduire sedii sociale la infiintare firma 1 an - 150 Euro ! Va oferim un sediu virtual in Bucuresti pentru societatea dumneavoastra. In situatia in care nu puteti gasi un sediu social pentru sediul societatii dumneavoastra, va putem ajuta prin incheierea unui contract de asistenta juridica prin care va puteti stabili o perioada de 1 an sediul la adresa noastra, in schimbul unui onorariu accesibil. Serviciile oferite in pachetul sediului virtual sunt: - o adresa pentru afaceri in Bucuresti; - ridicarea si trimiterea corespondentei dumneavoastra; - un numar de telefon local la care va pot apela clientii, - preluarea mesajelor telefonice de catre persoane calificate si transmiterea lor in cel mai scurt timp catre societatea dumneavoastra. Pentru detalii si programari ne puteti contacta la tel.: 0726464354, 0768720890
Medierea reprezinta o modalitate de solutionare a conflictelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei persoane specializate in calitate de mediator, în conditii de neutralitate, impartialitate, confidentialitate si avand liberul consimtamant al partilor. Medierea este o activitate de interes public si se bazeaza pe increderea pe care partile o acorda mediatorului, ca persoana apta sa faciliteze negocierile dintre ele si sa le sprijine pentru solutionarea conflictului, prin obtinerea unei solutii reciproc convenabile, eficiente si durabile. Mediatorul este o persoana specializata si autorizata in conditiile Legii nr. 192/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care isi exercita activitatea de mediere in conditii de neutralitate,impartialitate si confidentialitate.
Firma ofera servicii de mediere, recuperare creanţe, redactare acte, formularea de cereri, petiţii, contestaţii, domicilieri firme, operaţiuni fiduciare, consultanţă, asistare şi reprezentare în dezlegarea problemelor de drept comercial, maritim fiscal, contencios administrativ, drept financiar-contabil, civil, locativ, funciar, dreptul familiei şi dreptul muncii, drept penal şi execuţional penal.
Solutions GC ofera servicii de consultanta in afaceri si management pentru sectorul public, privat si neguvernamental. 1. CONCEPERE SI INTOCMIRE DE PROIECTE * Identificarea surselor de finantare * Analiza alternativelor de investitii * Analiza eligibilitatii organizatiei prin prisma unui program de finantare * Documentatii de finantare - FONDURI STRUCTURALE; Guvernul Romaniei, BERD etc. * Planuri de afaceri * Studii de fezabilitate * Analize financiare, cost-beneficiu, risc si senzitivitate 2. IMPLEMENTARE PROIECTE * Realizare de dosare de achizitii si coordonarea achizitiilor * Intocmire de rapoarte tehnice intermediare si finale * Intocmire de rapoarte financiare intermediare si finale * Consultanta financiara si intocmire cereri de plata 3. EVALUARI * Realizare de rapoarte de evaluare pentru proprietati imobiliare, bunuri mobile si intreprinderi 4. CONSULTANTA IN MANAGEMENT * Evaluare-diagnostic a organizatiei si recomandarea unor directii alternative de dezvoltare * Strategii de dezvoltare pe termen scurt si mediu * Managementul proiectelor * Managementul financiar 5. RECUPERARE CREANTE PERSOANE JURIDICE * Reprezentanti unici in zona Galati-Braila ai firmei KRUK INTERNATIONAL * Recuperare facturi neincasate, bilete la ordin refuzate la plata,etc. * Intocmire rapoarte bonitate firme. * Plata activitatii de recuperare creante se constituie sub forma de COMISION DE SUCCES - NU RECUPERAM - NU PLATITI NIMIC.
Cabinet avocatial specializat pe drept penal, drept civil, drept comercial, dreptul muncii, dreptul familiei, drept administrativ. Asiguram reprezentare in oradea, judetul Bihor si la toate instantele din Romania inclusic Curtea Constitutionala si inalta curte de casatie si justitie.
Oferim consultanta juridica in domeniul comercial, societatii comerciale, resurse umane. Oferim clientilor o alternativa viabila de evitare a instantelor judecatoresti pentru rezolvarea oricarui fel de litigiu prin intermediul MEDIERII - modalitate de rezolvare pe cale amiabila a conflictelor.
Cab. Indiv. Av. Ţugui Camelia, Responsabilitati, realizari: Consiliez/ reprezint juridic in instanta persoane juridice si fizice; Pentru persoane juridice: - redeactare, asistenta si reprezentare juridica privind incheierea contractelor cu clienti; - probleme actionariat, adunari generale si ale consiliilor de administratie; - reprezint juridic societatile in relatiile cu RASDAQ, CNVM si registrul comertului; - somatii de plata; recuperare debite, - executari silite; - litigii comerciale si civile, etc; - infiintez si dizolv societati comerciale; - efectuez acte aditionale, cesiuni si preschimbari; - insolventa. - contencios administrativ, Pentru persoane fizice asigur consultanţă/reprezentare juridica in instanta: -pe civil (revendicari/restituiriri/despagubiri prin echivalent - in baza legilor 18/ 1991,1/2009,10/ 2001 şi a dreptului comun, evacuări, accesiune imobiliara, uzucapine, etc); - despagubiri materiale pentru cei care au fost candamnati politic Legea 221/ 2009; -comercial (somatii de plata, recuperare debite, executare silita, etc); -dreptul muncii; -dreptul familiei. Contact: Av. Camelia TUGUI Tel:0745 072 633