Suntem o echipa informata, eficienta si venim in ajutorul dumneavoastra! Membrii echipei noastre au peste 6 ani experienta in infintarii firme si mentiuni la Registrul Comertului. Detinem o vasta experienta in servicii de consultanta juridica impunandu-ne de la an la an pe piata prin calitatea pe care o oferim clientilor nostri. Servicii Registrul Comertului: -infiintare firma (SRL, SRL-D, PFA, II, IF, student) -gazduire sediu social -schimbare sediu social -cesiune parti social -deschidere/ inchidere punct de lucru -inchidere firma -modificare obiect de activitate Autorizatii de functionare: -DSV -DSP -ISU -Mediu -Primarie Servicii de contabilitate: -contabilitate lunara -obtinere cod TVA -obtinere cod special TVA -achizitie registre speciale.
Recuperam creante, debite, datorii pe cale amiabila, judiciara si extrajudiciara, inca din anul 2006. Kolcze Iliuta & Asociatii SRL a reusit intr-un interval relativ scurt de timp sa se impuna pe piata de recuperari creante din Romania, ajungand la inceputul anului 2007 sa aiba peste 1000 de clienti activi. Experienta si seriozitatea, dovedite de echipa noastra de-a lungul anilor, inainte de infiintarea societatii in 2006 si dupa, adunate cu un efort financiar deosebit, au dus la dezvoltarea si recunoasterea profesionalismului de catre Asociatia de Management al Creantelor Comerciale (AMCC) in anul 2008, acordand statul de membru cu drepturi depline.
Doresti sa ai afacerea ta? Doresti sa iti extinzi afacerea, sau de ce nu, doresti sa o restrangi, sau chiar sa inchizi o firma? Nu ezita sa ne contactezi! Suntem aici spre a-ti veni in ajutor. Prin intermediul site-ului nostru iti punem la dispozitie informatii detaliate cu privire la documentatia si pasii necesari in vederea indeplinirii formalitatilor dorite la Oficiul Registrului Comertului. In situatia in care vei considera ca este mai comod, mai simplu sau mai sigur ca persoane cu experienta in domeniu sa indeplineasca formalitatile respective in locul tau, iti stam la dispozitie prin serviciile oferite. Suna-ne sau scrie-ne un e-mail, fie ca ai nevoie doar de un sfat juridic, fie ca vrei sa apelezi la serviciile noastre juridice. Echipa noastra de avocati este gata sa raspunda intrebarilor tale si sa iti vina in ajutor! Infiintari firme, modificari firme, gazduire sedii firme, autorizari / infiintari case de schimb valutar si case de amanet, recuperari creante, asistenta juridica de specialitate, divorturi si partaje.
Specialistii Ges Cont Expert SRL va stau la dispozitie pentru a va oferi servicii profesionale de contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, juridica si de afaceri. Oferim pachete complete de servicii la preturi competitive!
Avocat - asiguram servicii juridice de reprezentare si asistare instanta de judecata si in fata autoritatilor publice, redactare, negociere, consiliere la incheierea contractelor, mediere, infiintari societati comerciale, consiliere drept comercial, recuperari creante, consultanta juridica drept civil, dreptul muncii, dreptul familiei (divort), drept administrativ si fiscal, drept comercial, dreptul IT. Serviciile juridice, asigurate prin intermediul societatii noastre de avocati, permit obtinerea unor raspunsuri si solutii rapide si profesioniste la problemele dvs, datorita experientei si a informatiilor dobandite de avocatii asociati si colaboratori.
Firma de contabilitate Integrate Accounting vine in intampinarea oamenilor de afaceri si a intreprinderilor de toate marimile, asigura servicii complete contabile si fiscale, pune accent pe normele privind organizarea activităţii jocurilor de noroc, de contabilitate primară, contabilitate financiară, consultanta financiara, indiferent de domeniu si obiectul de activitate a entitatii pe care o dezvoltati ( SRL, SA, PFA, intreprinderi individuale, cabinete avocatura, notari, medici, etca��). Suntem o societate de contabilitate si consultanta financiara Bucuresti care ofera servicii de contabilitate Bucuresti, administrare si salarizare personal, resurse umane, consultanta financiara si fiscala, asistenta financiara, infiintari de firme, contabilitate primara. Aria de acoperire este in principal cea nationala in domeniul jocurilor de noroc si in particular zona de sud a Romaniei cu o orientare catre clientii din toate domeniile de activitate pe municipiul Bucuresti (sector 1, sector 2, sector 3, sector 4, sector 5, sector 6) si Ilfov.
Cabinetul de avocatura a Martis Biatrice Olimpiaa pune la dispozitia clientilor si a partenerilor sai beneficiari asistenta juridica generala si de afaceri, consultanta juridica si reprezentare in domenii de expertiza complexe precum, dreptul civil, dreptul familiei, dreptul afacerilor, drept penal, protectia consumatorului. OferiM consultanta, asistenta si reprezentare in urmatoarele domenii: achizitii publice; proceduri de expropriere imobilelor pentru utilitate publica; infiintare asociatii si fundatii, contencios administrativ si fiscal; asigurari sociale si dreptul muncii; drept bancar; drept civil a revendicari si reconstituirea dreptului de proprietate precum si orice alt drept real conferit de lege; drept comercial societar; recuperari creante, executare silita; IT, telecomunicatii mass-media; obligatii civile si comerciale; proprietate intelectuala; procedura insolventei; real estate si constructii; dreptul concurentei; implementarea proiectelor cu finantare europeana.
IRIMIA SERVIS COM SRL, va ofera servicii de redactare acte Registrul Comertului, consultanta, infiintari, moficari firme si persoane fizice autorizate, deschidere punct de lucru, schimbare denumire, prelungire durata functionare, majorare capital social, cesiuni.
Consultanta de afaceri (comercial si societar) Consultanta si asistenta juridica pentru infiintarea de societati comerciale, PFA/II/IF, modificare acte constitutive, obtinere autorizatii si avize de functionare, consultanta aspecte drept societar, elaborare/revizuire/negociere contracte comerciale. Experienta, pasiunea pentru profesie, interesul crescut pentru cresterea si dezvoltarea afacerilor partenerilor Clientului sunt elementele care ne recomanda si contribuie la succesul business-ului dumneavoastra. Detinem resursele si informatiile care asigura securitatea tranzactiilor antreprenorilor mici si mari, suntem cei care depasim de multe ori asteptarile clientilor. Eficienta si rezonabilul sunt atributele care ne recomanda in acestor domeniu. Situatia fiecarui client este abordata, apreciata si analizata in mod particular si ne propunem ca in momentul in care se demareaza un proiect de afacere, sa asistam clientul in vederea transformarii ideii si dezvoltarii afacerii. In acest sens, ne sfatuim clientii sa apeleze la un profesionist atunci cand initiaza o afacere/un proiect/o asociere. Puneti in balanta cunostintele dumneavoastra si analizati motivele pentru care trebuie sa alegeti serviciile noastre. Viziunea noastra este una indreptata spre rezultate concrete, spre cunoasterea tuturor avantajelor si dezavantajelor in sensul adoptarii unei solutii optime pentru o situatie concreta. In activitatea de consultanti specialisti intotdeauna informam clientii asupra documentelor ce trebuie intocmite sau prezentate, asupra termenelor de solutionare si asupra onorariilor si taxelor. Rolul nostru activ incepe cu consilierea generala asupra formei juridice pe care o poate imbraca afacerea/proiectul clientului si asupra tratamentului fiscal aplicabil fiecarei forme juridice. Urmeaza parcurgerea etapelor infiintarii entitatii (societate comerciala, PFA, II, IF, asociatie, fundatie etca��), si indrumarea clientului cu privire la demersurile ce trebuie efectuate dupa predarea lucrarii. Dupa finalizarea procedurilor de infiintare asistam Clientii la dezvoltarea afacerii, la conceperea tuturor contractelor si procedurilor legate de functionarea structurii, precum si la rezolvarea incidentelor conflictuale derivand din raporturi de munca sau din executarea contractelor. Apelati cu incredere la serviciile noastre specializate si va castigati un partener de incredere care va ajuta sa derulati cu succes business-ul dumneavoastra!
Real Top Services este o societate de expertiza financiar - contabila si de consultanta in domeniul fiscal, dar si servicii de Gazduire Sediu Social Bucuresti, Inchiriere Birouri, Infiintare Firma Bucuresti, Inchiriere Sala Conferinte Bucuresti. Desi societatea noastra este relativ tanara, profesionistii care fac parte din aceasta au o experienta foarte buna in toate domeniile de competenta, specializati in prestarea de servicii financiar - contabile prompte si de calitate adaptate specificului fiecarui client.
Prevenirea.ro produce si comercializeaza toata gama de indicatoare de securitate destinate constructiilor civile si industriale in conformitate cu Directiva Comunitatii Europene nr.92/58/EEC-1992, conform Standardelor romanesti in vigoare si va ofera solutii cele mai fiabile pentru implementarea sistemului de management al securitatii PSI (307/2006) si sanatatii in munca (319/2006). AVIZE SI AUTORIZATII PSI www.prevenirea.ro - 0724 306714, Prin colaboratorii nostril in domeniile de Proiectare si Arhitectura sub coordonarea Expertilor tehnici de securitate la Incendiu, prevenirea.ro va oferta sevicii complete pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu dupa cum urmeaza : Descarca certificat PDF AVIZE SI AUTORIZATII PENTRU CONSTRUCTII CIVILE SI INDUSTRIALE AVIZE SI AUTORIZATII CASETE LUMINOASE AVIZE SI AUTORIZATII MEDIU AVIZE SI AUTORIZATII DSP AVIZE SI AUTORIZATII DSV AVIZE SI AUTORIZATII ISCIR SERVICII DDD SERVICII TOALETARI ARBORI PLAN DE EVACUARE IN CAZ DE INCENDIU
Cabinetul Individual de Avocat Constantin Adrian ofera servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru persoane fizice si juridice in domenii diverse ale Dreptului: - redactare si modificari acte constitutive societati comerciale; - consultanta juridica societati comerciale in materia contractelor comerciale interne si internationale; - reprezentare la Oficiiile Registrului Comertului; - reprezentarea persoanelor juridice in fata instantelor de judecata in litigii civile si comerciale; - asistenta juridica si reprezentarea persoanelor fizice in fata instantelor de judecata in litigii civile, comerciale si penale. - asistenta juridica si reprezentarea persoanelor fizice in fata autoritatilor publice, organelor de urmarire penala, a altor persoane fizice si juridice.
Cunoastem situatia financiara din ultima perioada si dorim sa venim in sprijinul dvs. Oferta noastra de colectare si recuperare debite se refera la situatiile in care dvs aveti in contabilitate facturi emise catre partenerii dvs de afaceri si ramase neincasate. Debt Security este o companie formata dintr-o echipa de profesionisti cu o vasta experienta in domeniu, care se implica cu succes in procesele recuperarii creantelor atat pe cale judiciara cat si pe cale extrajudiciara. Aria de acoperire a serviciilor noastre de recuperare creante si colectare debite se refera atat la debitori persoane fizice cat si la persoane juridice pe intreg teritoriul Romaniei si in statele membre UE. Obiectivul nostru este sa convingem debitorul, folosind numai proceduri legale, de avantajele stingerii datoriei pe cale amiabila fara a fi pus in situatia de a regreta ca nu a ajuns la o intelegere cu noi. Vom face toate demersurile legale posibile sa mediem orice litigiu, iar plata servicilor noastre o veti face numai in momentul recuperarii efective a debitelor. Ca si garantie pentru eforturile pe care le vom depune pentru a recupera debitele dvs in cazul in care Debt Security nu poate recupera debitul, dvs nu trebuie sa ne platiti nimic. In plus avem cele mai mici tarife existente pe piata recuperarii de creante care pornesc de la 1% din suma efectiv recuperata. Costurile dvs sunt pe baza comision succes,comision platit in momentul recuperarii creantei, toate celalalte costuri fiind suportate de Debt Security. Pentru mai multe informatii apelati la unul din reprezentantii nostri pentru o consultanta gratuita. Pentru mai multe informatii accesati www.debtsecurity.ro
Avocat Vasile Bruma ofera asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata si in fata institutiilor publice pentru societati comerciale si persoane fizice, consultanta juridica pentru firme si persoane fizice.
www.pavelmanagement.ro Lichidator judiciar Expert contabil Despre Manager: Facultatea MECANICĂ, promoţia 1979 Specialitatea: Tehnologia Construcţiilor de Maşini Facultatea: ŞTIINŢE ECONOMICE, promoţia 1997 Specialitatea: Contabilitate şi Informatică de Gestiune MASTERAT MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL Specializări – perfecţionări: Evaluare economico-financiară organizat de c.e.c.c.a.r; Standarde internaţionale ca stagiar în cadrul cursurilor de pregătire organizate de camera auditorilor financiari din românia în anul 2003; Auditul sistemelor informatice de gestiune şi regimul activelor deţinute pe termen lung în cadrul activităţilor întrerupte organizate de camera auditorilor financiari din românia în anul 2004; Combinări de întreprinderi organizat de camera auditorilor financiari din românia în anul 2004; Directiva a-iv-a şi a-vii-a europeanã organizate de camera auditorilor financiari din românia în noiembrie 2005 Curs organizat în perioada anului studii 1999-2000 în cadrul departamentului pentru pregătirea cadrelor didactice în cadrul academiei de studii economice bucureşti. Stagiul de pregatire lichidatori judiciari septembrie 2005 organizat de unprl Stagiul de perfecţionare şi pregătire pentru practicieni în reorganizare şi lichidare noiembrie 2006 organizat de unpir Accesarea fondurilor structurale decembrie 2006 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ Instruire perfecţionare cenzori octombrie 2007 organizat de ceccar Curs manager resurse umane octombrie 2007 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ Program manager proiect noiembrie 2007 organizat de ministerul muncii familiei şi egalităţii de şanse “improving your business – performance & profitability” decembrie 2007 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ în colaborare cu crownford house uk Închiderea exerciţiului financiar martie 2008 organizat de inter contact group Profesia de bază: Administrator judiciar/lichidator nr legitimaţie nr 11669 Expert contabil nr carnet expert 18428 Activitatea profesională a) În perioada 1979-1981- manager atelier CTC prelucrări prin aşchiere în cadrul SERVICIULUI CTC la SC UMARO SA ROMAN; b) În perioada 1981-1984 PROIECTANT în cadrul ATELIERULUI de PROIECTĂRI şi ASIMILĂRI PRODUSE NOI, UMARO SA, ROMAN; c) În perioada 1984-1990 manager proiecte prototip în cadrul atelierului PROTOTIP, UMARO SA, ROMAN; d) În perioada 1990-1996 PROIECTANT în cadrul ATELIERULUI de PROIECTĂRI CARUSEL, UMARO SA, ROMAN; e) În perioada 1996-1997 CONTABIL în cadrul serviciului CONTABILITATE UMARO SA, ROMAN; f) În perioada 1997-2003 CONTABIL ŞEF la SC DOVILG SNC, g) În perioada OCT-1998 - AUGUST 2002 PROFESOR la Liceul GRUP ŞCOLAR ALIMENTAR ROMAN la disciplinele finanţe-contabilitate şi informatică; h) În perioada 2002-2008 liber profesionist i) Membru Asociaţiei Internaţionale de Fiscalitate din 2008 LOCUL DE MUNCĂ ACTUAL / FUNCŢIA: A) ADMINISTRATOR JUDICIAR/LICHIDATOR, nr. legitimaţie nr 11669 B) EXPERT CONTABIL, nr CARNET EXPERT 18428
Infiintate in anul 2004, cabinetele de avocati ale caror titulari suntem si-au inceput si dezvoltat activitatea in domeniul dreptului civil ca, mai apoi, sa se specializeze in domeniul dreptului familiei, comercial si penal. Astazi, cabinetele, avand colaboratori, sunt specializate in: dosare C.E.D.O., restituiri imobile, recuperari taxe auto, dezbateri succesorale, divorturi si partaje, incredintare minori, aplicarea legii 221/2009, recuperari creante, infiintari/modificari societati si asociatii,concilieri directe, asistenta/reprezentare penala, anulari procese verbale de contraventie, etc. Clientii pot fi persoane fizice sau persoane juridice. Pentru persoanele juridice, incepand de la infiintarea societatilor comerciale, cu atestarea de catre avocat a actelor necesare, inscrierea mentiunilor la Registrul Comertului, pana la consultanta in domeniul dreptului comercial si fiscal, dreptul muncii, dreptul proprietatii industriale si asistarea sau reprezentarea acestora in fata instantelor de judecata de pe intreg teritoriul tarii, cabinetul se ocupa de intreg pachetul. Pentru persoanele fizice, serviciile acopera in special gama relatiilor de familie, divort, incredintare minori, partaj, dar si cu privire la relatiile sociale reglementate de Codul Civil - mostenire, revendicare, achizitii sau vanzari imobiliare, contracte. In domeniul dreptului penal cabinetul poate prelua si rezolva orice problema ce are sau nu legatura cu infractiunile prevazute de Codul penal si de legi speciale, asistand clientul in fata organelor de politie, parchet sau in fata instantelor de judecata. Cu o activitate intensa, atat de la infiintarea cabinetelor pana in prezent cat si inainte de aceasta, ca juristi consult, titularii au pus bazele unei structuri bine definite avand la baza o solida si temeinica pregatire profesionala. Fara a fi diminuata calitatea asistarii si reprezentarii clientilor, titularii percep onorarii decente astfel incat, orice persoana aflata in cautarea dreptatii sa se poata adresa cabinetului fara a fi descurajati de costuri. In urma consultatiei initiale acordate, ca urmare a verificarii veridicitatii probelor in atingerea scopului urmarit, clientii vor cunoaste sansele reale de realizare a dreptului lor si modalitatile de realizare a acestuia, urmarind costuri minime pentru atingerea lor. Orice nelamurire, clarificare, intrebare, clientul o poate adresa unuia din avocatii cabinetelor cu incredere, titularii semnand o clauza de confidentialitate privind datele primite de la client.
Daca aveti nevoie de ajutor calificat in domeniul juridic, faceti o alegere inteleapta apeland la specialistii nostri. Acestia asigura asistenta calificata in orice domeniu: drept civil, drept penal, drept comercial. Contact rapid si direct la telefon 0722868796.
Infiintat in anul 2002, Cabinetul a oferit de-a lungul anilor, servicii juridice in diverse domenii atat persoanelor fizice cat si celor juridice fiind in continua perfectionare si dezvoltare profesionala. Indiferent de domenii si solicitari, a putut sa ofere, fara exceptii, solutii, dupa studiul lor temeinic, tuturor spetelor supuse analizei juridice, solutii sustinute pe argumente legale si complete. Pasiunea pentru meserie si respectul fata de client au fost mereu motivele principale pentru care fiecare caz in parte a fost tratat cu aceeasi grija si meticulozitate profesionala. Cabinetul ofera servicii indiferent de zona. Detalii pe site-ul de prezentare.
Cabinetul de avocat Leonte Oana Madalina acorda consultanta juridica, asistare si reprezentare in fata instantelor de judecata in domeniul dreptului civil, muncii, familiei, comercial si societar. Revendicari imobiliare, anulare acte juridice, succesiuni, evacuari, pretentii, uzucapiuni, partaje, divorturi, incredintare minor, stabilire pensie de intretinere, litigii de munca, recuperare debite prin procedura somatiei de plata. Redactare si atestare contracte civile si comerciale. Asistare si reprezentare in activitatile desfasurate la Registrul Comertului, infiintare societati comerciale, dizolvare societati comerciale, cesiune de parti sociale, schimbare sediu, infiintare/radiere puncte de lucru, gazduire sediu social etc. Consultanta in domeniul dobandirii si instrainarii de imobile, operatiuni de intabulare a drepturilor reale ai alte operatiuni de cadastru, obtinerea certificatului de urbanism si a avizelor, documentatia necesara obtinerii autorizatiei de constructie etc. Prerogativa noastra principala este profesionalismul, responsabilitatea, calitatea serviciilor, intr-un cuvant stiinta dreptului, totul este pentru client.
Transilvania Recuperari Creante, Cluj-Napoca, efectuam toate demersurile legale pentru recuperarea creantelor de la debitori, persoane fizice si juridice. Dispunem de logistica necesara si de serviciile celor mai buni specialisti.