Sc Romexpert Consulting & Posting Srl are ca obiect de activitate procurarea, completatea si depunerea formularelor privind detasare de forta de munca de catre companiile romanesti in spatiul uniunii europene, inclusiv a tuturor formalitatilor privind aceasta activitate.
Firma Mircont Srl din Brasov este o societate de contabilitate si expertiza contabila, infiintata in anul 2003 avand personal expert contabil membru al CECCAR Brasov si consultant fiscal membru al Camerei Consultantilor Fiscali. Societatea presteaza servicii personalizate de contabilitate si expertiza contabila, personal - salarizare, consultanta financiar-contabila si consultanta fiscala pentru toate tipurile de activitati din toate domeniile Serviciile contabile si financiare constau in: - Evidenta contabila computerizata completa (jurnale, registre, fise cont, situatii furnizori-clienti, balanta contabila lunara); - Evidenta si calculul amortizarii imobilizarilor, conform normelor legale in vigoare; - Intocmire si depunere bilanturi; - Intocmire documentatii pentru accesare credite bancare, buget de venituri si cheltuieli, cash-flow; - Intocmire documentatii pentru leasing; - Calcularea, intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale; - Intocmire documente de contabilitate primara (NIR, bon consum, registru de casa, etc.); - Delegarea unei persoane la sediul beneficiarului pentru consultanta in privinta intocmirii documentelor de evidenta contabila primara; preluarea documentelor; asistenta informatica. - Asistenta la cererea contribuabilului pe timpul controalelor fiscale. Serviciile de personal si salarizare constau in: - Intocmire contracte de munca si acte aditionale legate de acestea, intocmire documente legate de incetarea contractelor de munca, intocmire si depunere Revisal, relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca; - Calcul salarii si concedii medicale, intocmire state de plata si fluturasi; - Intocmire declaratii pentru Administratia Financiara. Serviciile de consultanta fiscala: - Intocmirea si/sau certificarea declaratiei 101 privind impozitul pe profit anual; - Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, livrari si achizitii intracomunitare); - Calculul taxelor si impozitelor datorate prevazute de lege, in functie de specificul fiecarei forme de activitate. PFA/I.I. - oferim servicii de contabilitate in partida simpla pentru PFA si Intreprindei Individuale (Intocmirea registrului jurnal de incasari si plati si a registrului inventar, calcularea impozitului pe venit, intocmirea declaratiilor obligatorii pentru ANAF (declaratia unica, declaratii de inregistrare fiscala si de modificare a vectorului fiscal);Mentionam faptul ca dumneavoastra puteti alege un pachet complet de servicii, sau numai anumite componente. Important faptul ca va putem oferi in regim de colaborare utilizarea modulelor programului nostru informatic pentru contabilitatea primara (receptii, bonuri de consum, registru de casa, registru de banca, emitere facturi si chitante, evidenta stocuri, imobilizari, etc.) in vederea simplificarii activitatii comune.
Oferim asistenta si reprezentare juridica a societatilor in fata instantelor judecatoresti in litigii avand ca obiect: anulare contract de vanzare-cumparare, reziliere contract de executie constructie, somatii de plata, pretentii comerciale. * In materie civila, asistarea si reprezentarea juridica in fata instantelor judecatoresti a persoanelor fizice si juridice in litigii avand ca obiect: uzucapiune, iesire din indiviziune, revendicare , granituire, raspundere civila delictuala, pretentii, imbogatirea fara justa cauza, evacuare, retrocedarea de catre stat a contravalorii bunurilor confiscate abuziv ca urmare a condamnarii la pedeapsa inchisorii pentru infractiunea de refuz de intoarcere in tara, litigii privind asociatiile de proprietari, obligatia de a face, declararea disparitiei, divort, partaj. * negociere si redactare de contracte civile si comerciale (locatiune, mandat, comodat, tranzactie, cesiune de actiuni sau parti sociale) * asistarea sau reprezentarea clientilor in fata instantelor judecatoresti in litigii privitoare la: * dobandirea proprietatii asupra unui imobil prin interventia uzucapiunii, evacuare, somatii de plata, pretentii, divort, pensie alimentara, superficie, iesire din indiviziune, mosteniri.
Avocat cu experienta in litigii comerciale, civile si penale, membru al Baroului Vrancea, ofer servicii avocatiale, inclusiv reprezentare in fata instantelor de judecata. Tel. 0744.706.603, site: www.avocatix.ro
Oferim clienţilor noştri o gamă variată de servicii în diferite domenii. Acestea constau în asistarea sau reprezentarea clientului în orice fază procesuală s-ar afla acesta, consilierea la întocmirea sau redactarea de acte, stabilirea celei mai scurte şi mai convenabile variante pentru rezolvarea oricărei probleme de natură juridică. Domeniile de activitate sunt de asemenea variate, acestea cuprinzând dreptul penal, dreptul civil, dreptul comercial, dreptul familiei, drept administrativ, contravenţii, recuperarea debitelor etc. Totodată punem la dispoziţia clienţilor consiliere juridică şi reprezentare pentru cetăţenii români şi nu numai, aflaţi în străinătate, în orice problemă, în vederea evitării deplasării inutile a acestora în România. Cabinetul nostru de avocatură este de asemenea specializat în recuperarea taxelor de înmatriculare şi poluare, având la activ mai multe cauze câştigate sau în curs de soluţionare.
Societatea asigura servicii de consultanta juridica in special persoanelor juridice si reprezentare juridica numai pentru persoanele juridice. Serviciile sunt asigurate pe baza de contract iar plata se face in baza facturii emise.
Casa noastra de Avocatura cu sediul in Bucuresti, cu ajutorul colaboratorilor: avocati, mediatori, executori judecatoresti, lichidatori, notari si contabili, va ofera: Consultatii juridice, studiul dosarelor/spetelor, elaborarea opiniilor juridice vis-a-vis de spe?ele clientilor persoane fizice sau juridice, reprezentarea si asistarea acestora la medieri/ concilieri/ negocieri, reprezentarea in fata instantelor, a autoriatilor statului, in fata altor persoane fizice si juridice, formulari/ redactari actiuni, cereri/ plangeri/ somatii/ notificari/ acte/ contracte civile si comerciale in limba romana sau engleza. OFERIM VARIATE TIPURI DE ABONAMENTE, CLIENTILOR PERSOANE JURIDICE!!! PRETURILE ABONAMENTELOR SUNT FLEXIBILE, SE STABILESC IN FUNCTIE DE NECESITATILE CLIENTULUI SI DE VOLUMUL DE MUNCA NECESAR. ESTE POSIBILA SI NUMAI PLATA PER CONSULTATIE/STUDIU DOSAR/ LITIGIU - LA FIRMELE CU ACTIVITATE RESTR NS?. NOTA: Este mai profitabil pentru o firma sa colaboreze cu un avocat, in cadrul unui abonament juridic decat sa aiba un angajat jurist deoarece taxele, asigurarile platite statului pentru un angajat, sunt aproape dublul salariului cu care il remunerati. La avocat, aveti de plata NUMAI pretul abonamentului, care la cabinetul nostru porneste de la 100 euro/luna-pt firmele nou infiintate, fara a fi nevoie sa achitati nimic in plus. Pretul ABONAMENTULUI este facturabil si deductibil in contabilitate Avocatul Myra Vasilescu-Cimpean prin colaboratorii sai ofera: - Consultanta si asistenta juridica privind: constituirea, organizarea si functionarea asociatiilor profesionale si sociatatilor comerciale si modificarile acestora. - intocmirea, redactarea, negocierea, amendarea contractelor comerciale si a altor acorduri comerciale. - asistenta si servicii juridice cu privire la fuziuni, achizitii, insolventa, reorganizare, - recuperari creante, somatii de plata, - aspecte concurentiale, - contestatii la executarea silita, - plangeri penale, - litigii intre societatile comerciale sau intre actionari. Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati sectiunea Pentru Firme de pe siteul nostru www.avocat-mc.ro
Oferim training si atestare pernntru licente de taxi driver in companii din Marea Britanie, pentru soferii din Romania. Intermedierea infintarii statutului de Self-employed, pentru a putea presta activitati economice in UK.
Oferim consultanta juridica si reprezentare in instanta pentru societati comerciale, institutii publice si persoane fizice in domeniul dreptului civil, dreptul muncii, drept comercial, contencios administrativ si litigii de munca.
Aviziero este aplicatia online de gestiune in asociatiile de proprietari. Pentru ca Aviziero a fost creat cu gandul la el, proprietarul: - poate trimite din contul personal citirea lunara a contoarelor - are acces oricand si de oriunde la tabelul de cheltuieli si arhiva pentru a intelege mai usor cum se fac repartizarile. Presedintele si cenzorul: - supravegheaza asociatia de la birou sau de acasa, de la munte sau de la mare - au la indemana soldurile fondurilor, restantele la furnizori, proprietarii restantieri Nu in ultimul rand, administratorul: - se acomodeaza usor cu aplicatia, inca de la primul contact - are acces oricand si de oriunde la aplicatie si date, pentru ca Aviziero functioneaza actualizat la ultima versiune de pe orice computer, fara instalare - creeaza tabelul de cheltuieli cu oricate servicii si oricate criterii de repartizare este necesar, creeaza oricate fonduri - introduce date rapid si intuitiv: finalizeaza tabelul in mai putin de 10 minute si obtine chitante din doua clickuri - importa date din excel, printeaza sau exporta tabelul in excel si printeaza registrele, statele de plata, toate declaratiile fiscale lunare si anuale direct din Aviziero - pastreaza datele in siguranta de virusi si defectiuni ale computerului personal, pentru ca Aviziero functioneaza integral pe Internet. In varianta de Administrare Completa, puteti alege o firma partenera care foloseste Aviziero in activitatea de administrare.
Oferim servicii complexe juridice ce consta in avocatura, insolventa si executare silita. Firma Moraru& Asociatii Insolventa are deschise doua sedii unul in Slatina si Craiova fiind compusa dintr-o echipa profesionista de avocati, practicieni in insolventa si executori judecatoresti.
Mediator autorizat si detectiv particular Mircea Buda va ofera servicii de mediere juridica autorizata in baza Legii 192/2006. Mediatorul este: impartial, respecta confidentialitatea discutiilor, neutru, iar activitatea se desfasoara intr-un cadru privat cu costuri reduse, economisind timp si bani. Controlul asupra rezultatelor medierii apartid in totalitate celor doua parti care participa la mediere. Mediatorul este persoana calificata care mediaza conflictul si ajuta partile la solutionarea disputei intr-un cadrul legal. Hotararea instantei pe baza acordului de mediere este executorie. Mediez conflicte din domeniile: drept penal, drept civil, dreptul muncii, dreptul familiei, litigii comerciale, litigii bancare, orice fel de litigii inainte de punerea pe rolul instantei de judecata a conflictului sau dupa pana la ramanerea definitiva a unei hotarari judecatoresti, solutionarea tuturor litigiilor contraventionale care implica impacarea partilor. Detectiv particular - activitatea se desfasoara in baza Legii 329/2003 - Consultanta juridica - Supraveghere, filaj - Investigatii privind solvabilitatea unui partener de afaceri - Investigatii privind concurenta neloiala - Investigatii privind conduita morala a unor persoane - Investigatia privind scurgerea de informatii - Investigatii privind infidelitatea - Investigatii privind anturajul unor persoane - Investigatii privind bunurile asigurate - Identificarea bunurilor sustrase - Identificarea bunurilor in litigiu - Identificarea persoanelor cu credite sau debite (disparute) - Verificarea sau supravegherea angajatilor - Obtinerea de mijloace de proba pentru instantele de judecata.
O afacere de succes incepe cu un profesionist aproape! Un profesionist care sa iti ofere cea mai buna solutie legala, atunci cand ai decis sa incepi o afacere cat si pe parcursul derularii acesteia si care sa iti ofere un suport real in depasirea dificultatilor inerente de adaptare la schimbarile constante ale legislatiei romane! Suntem alaturi de dvs. inca de la inceput si depunem maxima diligenta in rezolvarea problemelor cu care va confruntati ! Va propunem sa fim parteneri! Seriozitatea si profesionalismul ne recomanda! Serviciile noastre: - consultanta si reprezentare Registrul Comertului: infiintari / modificari / autorizari / dizolvari societati comerciale; - inregistrare / monitorizare marci OSIM, consultanta / reprezentare in domeniul proprietatii intelectuale; - redactare contracte si a oricaror inscrisuri de natura juridica, necesare pentru o buna desfasurare a activitatii societatilor comerciale; - recuperari debite procedura urgenta; - consultanta juridica de afaceri.
Adevarata lupta cu criza:reduceri de onorarii de 11% pentru servicii juridice Noutate absoluta:Daca veniti cu o oferta scrisa,ferma de la concurenta cu onorarii mai mici decat ale noastre aveti o reducere de 15% din onorarii. Nu ne este frica de concurenta!Din contra o acceptam si facem oferte de nerefuzat pe acest segment de piata. Toate acestea au un singur nume:Casa de avocatura Coltuc Casa de avocatura Coltuc are urmatoarele onorarii: â– pe segmentul recuperari creante avem un onorariu succes. Clientul va plati o taxa de 250 lei de administrare dosare- nu este un onorariu, ci se acopera cheltuielile cu recomandatele postale. Avem un numar de 28 de procedurile legale-toate pe care le puteti face pentru a recupera o datorie Pentru sumele pana in 5000 lei avem un onorariu de 20 % din valoarea creantei recuperate ; pentru sumele mai mari de 5000 lei pana la 99999 lei un onorariu succes total de 10%,peste 100000 lei onorariul de 5% din suma recuperata. - pe departamentul consultanta Casa de avocatura are 2 tipuri de onorarii: a) per ora. Ora este de 250 lei b) per prestatie avocatiala. Onorariul este de 300 lei Exista posibilitatea incheierii unui contract pe baza de abonament lunar, care va avea valoarea de minim 100 euro.Pentru abonamentul de 100 de euro aveti: 4 litigii de recuperari creante,1 litigiu de munca, 5 consultatii juridice, 4 modificari de contracte,1 negociere. - pe departamentul litigii exista un onorariu de 500 ron pentru dosar.Este cel mai mic din tara! Urmariti-ne si la singura televiziune exclusiv juridica din Romania- http://juridictv.ro/email_m/link.php?M=193349&N=46&L=1&F=T Departamentul de marketing Casa de avocatura Coltuc.Fondata in anul 2005, dupa o indelungata experienta in domeniu, Casa de avocatura Coltuc a incercat si reusit sa se integreze pe deplin in piata juridica din Romania,oferind clientilor sai servicii profesionale prompte si eficiente. Casa de avocatura Coltuc, Electromagnetica Business Park Tel\fax 0314259385, Mobil-0745150894, Site: www.coltuc.ro
"Core business"-ul Euroconsulting S.P.R.L. este de a asigura servicii în domeniul administrarii lichidărilor judiciare si voluntare respectiv reorganizare judiciara respectiv consultantă pentru afaceri si management. De la înfiintare si până în prezent, membrii echipei noastre se perfectioneaza in mod continuu atat din punctul de vedere a metodelor de lucru utilizate dar cat si a noutatilor in materie legislativa.
Oferim servicii de formare profesionala la standarde europene in domeniul sanatatii si securitatii in munca, cursuri pentru inspectori de protectia muncii cu cei mai buni lectori din tara Consultana in domeniul sanatii si securitatii in munca. Consultanta manageriala. Recuperari debiteo.
Cabinetul nostru de avocatura ofera consultanta, asistare si reprezentare in procese civile, comerciale si penale. Ne rezervam dreptul de a selecta clientii in litigiile in care ne angajam. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Echipa noastra este formata din experticontabili si contabili cu experienta, membrii ai Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor autorizati din Romania, ce va ofera servicii complete de contabilitate si consultanta financiara. Fie ca reprezentati un IMM, sunteti Persoana Fizica Autorizata sau reprezentantul unei companii mari, preturile serviciilor noastre sunt accesibile tuturor. Oferim servicii complete perfect adaptate clientilor nostril, accesibile tuturor celor interesati !
Bryte Consulting este un prestator de servicii externalizate de finante-contabilitate. Incepand cu servicii de contabilitate si sfarsind cu o gama larga de servicii de consultanta, oferim solutii la nivel national.
Infiintam firme - (SRL/SA/SNC/SCA/PF/AF/II) prin pachetul de servicii Firme La Cheie, organizare de targuri si expozitii,cursuri de perfectionare, realizare de proiecte de finantare, Arbitraj Comercial, Inregistrare marci.