Credit Recover ofera servicii de recuperare creante pentru persoane fizice si juridice. Obiectivul nostru este indeplinirea cerintelor companiei dumneavoastra, materializata printr-o rata cit mai mare de recuperare a creantelor incredintate. Aria de acoperire: Aria de acoperire a serviciilor noastre se refera atat la debitori persoane fizice cat si la persoane juridice de drept public sau drept privat. Servicii oferite: * evidenta si colectarea facturilor (pina la maxim 15 zile de intirziere de la data scadenta) emise de catre dvs. in scopul asigurarii unui cash flow ce poate sustine finantarea afacerii desfasurate; *intocmirea de rapoarte privind partenerii de afaceri (viitori sau actuali); *colectarea facturilor neachitate (restante de maxim 90 de zile intirziere) atit pentru persoane juridice romane cit si pentru cele straine care nu au sau nu doresc deschiderea de reprezentante in Romania; *recuperarea creante (restante mai vechi de 90 de zile intirziere) pe cale amiabila si pe cale judecatoreasca; *recuperare bunuri ce fac obiectul contractelor de leasing / inchiriere / comodat. Sperăm ca această propunere generala să îndeplinească aşteptările Dumneavoastră. Pentru a putea discuta o oferta personalizata pe nivelul si caracteristicile companiei dumneavoastra va rugam sa ne contactati in vederea stabilirii unei intilniri. Site: www.creditrecover.ro
Cabinetul de avocatură oferă o gamă largă de servicii juridice, din diverse ramuri ale dreptului, adaptate astfel incat sa corespunda specificitatii fiecarui client persoana fizica sau juridica. Principalele domenii de interes sunt dreptul civil, societati comerciale, contracte, insolventa, dreptul muncii,achizitii publice, dreptul familiei etc.
Suntem distribuitor de detergenti lichizi, facuti dupa retete italiene, detergenti de vase, rufe, podea, geamuri, covoare-mochete, dezinfectant, balsam de rufe, degresant, detartrant, sapun lichid, gel de dus, balsam de par si de vinuri din Republica Moldova. Cautam colaboratori: pensiuni, hotele, spalatorii, magazine.
Logistical Support Services este o companie romaneasca fondata de catre asociati din tari diferite cu o vasta experienta si cu succes in afaceri. Compania este specializata in servicii de asistenta si consultanta in domeniile juridic, financiar si resurse umane, pentru firme create de intreprinzatori romani si straini. In portofoliul nostru de clienti se regasesc firme din Romania si Spania. Serviciile oferite de Logistical Support Services vin in intampinarea nevoilor oamenilor de afaceri si a companiilor mici si mijlocii, prin elaborarea de solutii personalizate in functie de nevoile si posibilitatile clientilor. Specialistii nostri preiau sarcini operative din cadrul companiei contribuind astfel la eficientizarea managementului si economisirea unei dintre cele mai pretioase resurse – timpul. Oferim servicii specializate in domeniile mentionate mai sus, in functie de necesitatile clientilor, dar in acelasi timp oferim si servicii integrate juridice, de contabilitate si de resurse umane ceea ce ne permite o abordare globala a business-ului, menita sa asigure continuitatea si eficientizarea activitatilor din cadrul firmei.
Cabinetul de avocatura „Daniela Cristina Serghie” a luat fiinta în anul 2004 in temeiul Legii 51/1995 privind organizarea si exercitarea profesiei de avocat. Titularul si fondatorul cabinetului de avocatura este absolvent a Facultatatii de Drept a Universitatii “Al.I.Cuza” Iasi din anul 2002, precum si absolvent a Facultatii de Economie a Universitatii „Petre Andrei” din anul 2004. Din 2002, este membru al Baroului de avocati Iasi. In anul 2006 a absolvit master-ul in „Drept european” al Centrului de Studii Europene din cadrul Universitatii „Al.I.Cuza” Iasi. Din 2004 activează in calitate de Legal Adviser pentru mai multe companii private. Cabinetul este format dintr-o echipa profesionista, dinamica si tanara si este situat in Centrul Civic al orasului Iasi.Obiectivul nostru principal este acela de a oferi intotdeauna servicii juridice complexe si de calitate persoanelor fizice si juridice din Romania sau din strainatate. Valorile si standardele etice dupa care ne ghidam in activitatea noastra sunt: servicii juridice ireprosabile, integritate profesionala, respectarea angajamentelor luate, respect, incredere reciproca si confidentialitate absoluta.
Cabinet avocat cu sediul in Timisoara ofera urmatoarele servicii de asistenta juridica la sediul nostru sau al clientului. - Consultanta juridica in domeniul comercial, societar, civil, familiei, muncii, penal; - Asistenta si reprezentare juridica in procese civile comerciale, litigii de munca etc.; - Recuperare datorii persoane juridice; - Infiintari SRL, PFA, II(Interprindere individuala), IF (Interprindere familiala), ONG-uri (Asociatii si Fundatii); - Orice modificare ulterioara a statutului societatii:schimbare sediu social, activitate principala, denumire societate, administrator, asociati (cesiune parti sociale), completare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, suspendare/ reluare activitate; - Dizolvari si lichidari de firme; - Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate; - Autorizatii si avize speciale (Primarie, ITM, AOFM, DMSSF, etc.). - Schimbare forma juridica, fuziuni, radieri; - Redactare de acte constitutive, acte aditionale, contracte. - Extrase CF, caziere fiscale, certificate de atestare fiscala, certificate constatatoare etc. Relatiile cu clientii nostri sunt bazate pe onestitate, probitate, corectitudine, sinceritate si confidentialitate. ONORARII NEGOCIABILE !!! Se pot incheia contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase ! Ciprian Saftoiu Avocat Tel.: 0721/094614, 0788/390389, 0723/741959, 0764/437391, 0740/947182.
Beta Cont Consult - firma de specialitate, oferim servicii complete de evidenta contabila, consultanta fiscala si financiar contabila, evidenta salarizarii si a personalului, controlling, planificare si analiza economica, intocmire si certificare bilant, intocmire si depunere declaratii fiscale, relatii cu ITM, reprezentare control fiscal precum si consultanta juridica, infiintari/autorizari societati comerciale, infiintari puncte de lucru/cesiuni de parti sociale/recodificare CAEN/alte modificari, infiintari PFA, obtinere avize/autorizatii/licente, suspendarea temporara a activitatii, dizolvarea/lichidarea/radierea societatilor comerciale, actiuni in anulare, redactari contracte comerciale si alte documente, recuperari creante/debite, inregistrari marci OSIM, obtinere permise de munca, vize sedere temporara pe teritoriul Romaniei, obtinere atestate de recunoastere a studiilor de catre Min. Educatiei si Cercetarii. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre, contactati-ne la tel.: 0758 066 397.
Nomenius este o echipa tanara de experti in inregistrarea si protejarea marcilor si desenelor industriale, coordonati de doamna avocat Elena Grecu. In calitate de consilieri in proprietate industriala, ne mandrim cu inregistrarea a peste 200 de marci, obtinand titlurile de protectie chiar si in situatii dificile, in urma a numeroase proceduri in fata comisiilor OSIM. Ne ocupam atat de depunerea dosarelor de inregistrare la OSIM dar, avand in echipa si avocati, aparam drepturile clientilor nostri si in fata instantelor de judecata. Site: www.nomenius.ro
Intr-o societate in care normele juridice sunt in continua schimbare, in care procedura juridica este tot mai extinsa, nevoia unui specialist in drept este absolut necesara. Cabinetul nostru de avocati are colaborari cu specialisti din toate domeniile adiacente sferei juridice, asa incat, la orice moment, o echipa completa de profesionisti va poate da o consiliere competenta si gasi solutiile cele mai potrivite. Ne aflam în plina afirmare pe piata de avocatura din Romania, dezvoltandu-ne odata cu cerintele realitatilor economico-financiare ale prezentului si cu necesitatile mediului de afaceri din noul cadru comunitar. In concluzie, noi suntem echipa care va poate gasi cea mai buna solutie la problemele pe care le aveti, fiind pentru dumneavoastra un partener de incredere! Obiectivul nostru este dezvoltarea relatiilor pe termen lung cu clientii nostri! Proprietate intelectuala - Inregistrare marci www.avocatii-tai.ro
Avem o vasta experienta in ceea ce priveste domeniul juridic, avem o serie de clienti fideli din diverse domenii si putem veni in intampinarea problemelor dumneavoastra de ordin juridic in ceea ce priveste: dreptul comercial, dreptul muncii, dreptul civil, adaugand la toate acestea si recuperari si asistenta juridica in cazul in care aveti nevoie la semnarea unor contracte, negocierea unor aspecte contractuale.
Membră a AllConsulting Group (www.allconsulting.ro), Hosting Agency se ocupă cu Brokeraj imobiliar, Facilitarea şi securizarea tranzacţiilor imobiliare, Gestionarea colaborării între agenţiile de Real Estate, Consultanţă în domeniul juridic. SC Hosting Agency se adresează societăţilor interesate de a se afilia grupului AllConsulting, societăţi care încheie cu aceasta un contract de hosting în vederea promovării cât mai eficiente a produselor şi serviciilor de intermediere şi consultanţă imobiliară şi juridică (mai multe detalii pe www.hostingagency.ro).
Promovam drepturile omului, sustinem si ajutam toti oamenii indiferent de nationalitate, religie sau sex, suntem impotriva discriminarilor de orice natura, impotriva nedreptatii in justitie, impotriva ingradirii libertatilor fundamentale ale omului, impotriva cenzurii asupra libertatii de exprimare.
Oferim consultanta de specialitate in domeniul juridic, constituire companii, financiar avand in vedere ultimele modificari legale in materie. Suntem alaturi de clientii nostri in permanenta astfel incat orice alegere ar avea de facut aceasta sa fie in cunostinta de cauza.
Documentul " Recuperari Creante" reprezinta o consultatie juridica specializata si complexa oferita de Cabinetul de Avocatura Teleman si care va vine in ajutorul dumneavoastra in cunoasterea si aplicarea corecta a legii in cazul debitorilor de rea-credinta si restanti.
Cabinetul de avocatura situat in Iasi asigura servicii de asistenta si consultanta juridica, reprezentare juridica in fata instantelor judecatoresti din Iasi si din Romania, autoritatilor centrale, locale sau alte institutii.
Compania REAL information a fost infiintata de putin timp, insa poseda un potential garantat si o dorinta puternica de afirmare pe piata de prestari servicii din Romania. Se urmareste construirea unui sediu principal, realizarea unui site web si cel mai important extinderea in orasele principale din tara. Clientul nostru se prezinta ca fiind o persoana fizica sau juridica care, in timp util, are nevoie de o informatie clara si precisa dintr-un domeniu de interes maxim. Practic, noi cautam la cerere in locul clientului informatia si ii prezentam in termeni veridici ceea ce el doreste sa afle. Costul serviciului se va stabili in functie de tema informatiei si modalitatea de obtinere.
I. Cine suntem? Unic Management Consulting S.R.L. este o companie infiintata in anul 2005 care acorda consultanta in restructurare/ privatizare, evaluare operationala, strategie corporativa si guvernanta corporativa. La fiecare serviciu principal, compania acorda asistenta juridica.
Suntem o companie specializata in recuperare de bunuri si debite; vanzare de echipamente si vehicule second-hand; consultanta juridica pentru persoane juridice. Societatea detine un parc auto unde pot fi vizionate autovehiculele si echipamentele oferite spre vanzare.
Societatea Eurogroup Business Center, infiintata in 2005, are ca activitate principala consultanta pentru afaceri si management. Prin intermediul echipei si al partenerilor, S.C. Eurogroup Business Center S.R.L. acopera o gama larga de servicii: recuperari creante, infiintari societati, contabilitate si consultanta in domeniul achizitiilor publice.
DSP Consulting ofera: - Suport in vederea intocmirii documentatiei de finantare, iar ulterior semnarii contractului de finantare asiguram managementul efectiv al proiectului. -Instruire pentru scrierea unei cereri de finantare, management de proiect, astfel incat informatiile cu privire la acest domeniu sa fie accesibile celor interesati. - Intocmire studii de fezabilitate, planuri de afaceri - Abonamente de informare cu privire la finantari existente si viitoare - Evaluari propuneri de proiecte - Organizare sesiuni de informare cu privire la finantari nerambursabile pentru mediul de afaceri - Managament de proiect, de la analiza idei pana la finalizare, inclusiv intocmire documentatie - Gasire linii - informare privind sursele de finantare (nerambursabile, credite, leasing, fonduri de investitii, business angels).