Societatea comercială Politrad SRL a luat fiinţă în anul 2005, in Timişoara, având ca obiect principal de activitate traducerile şi interpretariatul, legalizarea şi apostilarea documentelor. În acest moment suntem una dintre cele mai importante companii de profil din oraşul Timişoara şi din regiunea Banat, având o serie de colaborari de durată cu importante societăţi comerciale şi instituţii din ţară şi din străinătate dar şi cu numeroase persoane fizice care au ales să apeleze la serviciile noastre. Echipa noastra de traducatori profesionisti, autorizati de Ministerul Justitiei, efectueaza traduceri cu orice nivel de dificultate din/in limbile: engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, portugheza, greaca, maghiara, sarba, bulgara, rusa si altele. De asemenea facilitam obtinerea legalizarilor notariale si a Apostilei de la Haga pe actele traduse.
Cabinet de Avocatura, ofera servicii juridice cu promptitudine : Inregistrari de mentiuni la Registrul Comertului, Redactare de acte constitutive, acte aditionale, contracte de cesiune, contracte de comodat, declaratii pe propria raspundere, decizii ale asociatului unic, hotarari ale adunarii generale a asociatilor sau actionarilor, precum si orice alte acte modificatoare ale actului constitutiv al unei societati. Proceduri de modificare a statutelor si a actelor constitutive, schimbare denumire societate, rezervare si inregistrare emblema societate, cesiune de parti sociale si/sau actiuni, numiri revocari si schimbari de administratori, numire, schimbare/modificare cenzori, majorare sau reducere de capital social, avizare si/sau autorizare a activitatilor desfasurate, infiintare/radiere puncte de lucru, precum si infiintare sucursale si filiale, schimbarea obiectului principal de activitate si completari ale obiectului de activitate secundar, suspendare a activitatii unei firme pe o perioada de maxim 3 ani, indreptari erori materiale, schimbarea formei juridice a unei societati, obtinerea de certificate constatatoare si de informatii punctuale din Registrul Comertului, fuziuni, radieri, dizolvari, lichidari, consultanta si asistenta juridica referitoare la organizarea si functionarea societatilor comerciale si organizatiilor. De asemenea Apostilari si Acte Notariale. tel 0721717221 av. Asistent Tatiana Calaras
Suntem o societate mixta specializata pe consultanta juridica si consultanta financiar-contabila si dezvoltare proiecte, consultanta financiar-contabila, depunere declaratii, salarizare, consultanta juridica, drept comercial si dreptul muncii, reprezentari registrul comertului . Efectuare orice fel de modificari.
Suntem o firma care ofera servicii de: -Recuperari debite civile si comerciale, -Repunere in posesie de bunuri mobile si imobile, -Consultanta Juridica, -Infiintari societati comerciale, -Analiza bonitatii si Solvabilitatii firmelor, -servicii de urmarire si eficientizre a incasarilor.
Compania a luat fiinta in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate consultanta in management si afaceri. In anul 2007 firma isi largeste domeniile de activitate prin autorizarea activitatii de curatenie.
Mirus is a multi- disciplinary firm focusing on tax, audit, accountancy & payroll and advisory services. Our approach is to understand the plans, challenges and vision of each firm. Our customized approach makes a long-term difference to our clients' success. Our clients span large, listed multinational companies, investment funds and private equity houses, small foreign owned and local businesses as well as public institutions.
Cabinet de avocatura specializat in dreptul afacerilor ofera o gama variata de servicii juridice, de la redactare contracte la infiintari si modificari firme; negociere/mediere inclusiv in conflicte colective de munca (concedieri, CCM si procedura de declansare a grevei), consultanta generala de afaceri, asistenta si reprezentare juridica in procese civile, comerciale si de munca. Va asteptam.
Societatea noastra are experienta indelungata (prin avocatii ce o compun) in domenii variate cum ar fi: -drept civil (retrocedari, divorturi, contracte civile, contracte referitoare la imobile etc.) -drept comercial (recuperari de creante, contracte comerciale, infiintari si modificari de societati comerciale etc.), -falimente, -drept fiscal, -dreptul muncii etc.
Oferim servicii de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică: - specializare în negocieri şi litigii comerciale, de muncă, proprietate intelectuală, concurenţă; proceduri arbitrale; drept societar (înfiinţări, modificări, avize şi autorizaţii, legislaţia aferentă obiectului de activitate); posibilitate colaborare permanentă cu onorariu lunar fix; - civil: atenţie deosebită acordată litigiilor privind proprietatea; negocieri şi litigii privind contractele civile, relaţiile de familie (divorţuri cu cererile accesorii, moşteniri, partaje, testamente); asociaţii şi fundaţii; - specializare în dreptul penal: consultanţă şi asistenţă juridică în cursul urmăririi penale sau a judecăţii; dreptul penal al afacerilor. Oferim consultanţă juridică şi în limba engleză, franceză şi italiană, folosind mijloacele moderne de comunicare (fax, email, FTP, voIP) şi de documentare (baze de date informatizate de legislaţie, practică judiciară şi literatură de specialitate).
Intr-o lume a concurentei, fără precedent in Romania, societatea noastră va poate ajuta sa gasiti echilibrul necesar oricarei intreprinderi de succes. Specialistii nostri va stau la dispozitie cu informatii competente, la zi, pe domenii de activitate si servicii diverse, adaptate in permanenta fiecarui tip de client.
Fqcert Kalite Belgelendirme,Iso,Turkak,Dar,Tga, National/International recognition of our clients management systems. ISO 9001 , OHSAS , HACCP , ISO 14001 , OHSAS 18001 , ISO 22000 certification http:www.fqcert.com
CAVD - Cabinet Avocat Dumitru - este o casa de avocatura infiintata ca urmare a separarii avocatului titular de o alta societate civila de avocati, dupa peste 11 ani de practica judiciara. În tot acest timp, imbinarea cu succes a pledoariilor la bară în cauze extrem de complexe cu activităţile de consultanţă juridică acordate multor companii române sau străine, atât în activitatea curentă, cât şi în tranzacţii de mare anvengură, a constituit o reţetă ideală pentru a putea asigura în prezent clienţilor CAVD o plaja destul de largă de servicii juridice în diverse ramuri ale dreptului. Gasiti detalii despre serviciile pe care vi le oferim pe site-ul nostru: www.cavd.ro. Dacă problema dumneavoastră juridică se încadrează în lista domeniilor de activitate şi problematicii pe care o acopera biroul nostru de avocatură, va asteptăm cu drag!
Cabinetul de avocatura raspunde cererilor clientilor sai adoptand solutii optime in rezolvarea cazului. Suntem un partener atent la solicitarile d-voastra, activ si promt in rezolvarea cererilor si nu in ultimul rind pastram cu strictete confidentialitatea informatiilor. Serviciile oferite sunt urmatoarele: -Consultatii si cereri cu caracter juridic -Asistare si reprezentare juridica -Redactare de acte juridice, atestare a identitatii partilor, a continutului si a datei actelor prezentate spre autentificare Consultatiile juridice pot fi acordate in scris sau verbal si constau in:redactarea si ;furnizarea, dupa caz, a opiniilor juridice si informatiilor cu privire la problematica solicitata a fi analizata; elaborarea de opinii legale; elaborarea proiectelor de acte juridice (contracte, conventii, statute etc.) si asistarea la negocierile referitoare la acestea; participarea in calitate de consultant la activitatea organelor deliberative ale unei persoane juridice, in conditiile legii; orice alte consultatii in domeniul juridic. Asistarea si reprezentarea in fata instantelor judecatoresti, a autoritatilor si institutiilor publice . In cazul in care ne vom angaja sa va asistam si sa va reprezintam in fata instantelor de judecata sau ;a altor autoritati publice, veti beneficia de o pregatire temeinica a cauzelor, dosarelor si proiectelor, cu promptitudine si potrivit naturii cazului. Infiintam si inregistram societati comerciale . Acte juridice importante pentru dumneavoastra vor fi redactate si atestate prin semnarea in fata unui avocat si vor purta o incheiere, o rezolutie, o stampila sau un alt mijloc verificabil de atestare a identitatii partilor semnatare, a consimtamantului si a datei actului respectiv. Darea de data certa inscrisurilor se realizeaza prin indicarea datei (anul, luna, ziua) si ora, daca se solicita, precum si starea in care se afla inscrisul. Inscrisul pentru care se solicita atestarea se intocmeste in numarul de exemplare cerut de client. Vom intocmi si formula in numele si/sau interesul clientului cereri, notificari, memorii sau petitii catre autoritati, institutii si alte persoane, in scopul ocrotirii si apararii drepturilor si intereselor legitime. Va vom reprezenta cu diligenta unui bun profesionist, in limitele legii. Cabinetul de avocatura ofera consultatii si cereri cu caracter juridic, asistare si reprezentare juridica, redactare de acte juridice in urmatoarele domenii: ASIGURARI DREPTUL MUNCII DREPT COMERCIAL RECUPERARI DEBITE DREPT CIVIL DREPT BANCAR DREPTUL FAMILIEI FUNDATII
Societate de consultanta juridica, in afaceri si management specializata pe drept societar, fuziuni si achizitii, lichidari companii, recuperari debite, contracte, concurenta si proprietate intelectuala.
Cabinetul desfasoara urmatoarele activitati juridice: - constituire societati comerciale, asociatii/ fundatii (redactarea actelor constitutive si inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului); - elaborarea de opinii legale prin care oferim solutii concrete problemelor ce rezulta din derularea activitatii curente a societatilor comerciale (pe baza de abonament); - fuziuni, divizari, lichidari de societati comerciale, cesiuni, negocierea si derularea tranzactiilor comerciale, recuperarea creantelor de la debitori, etc.; - insolventa: reorganizare judiciara sau faliment; - consultanta legala privind transferul dreptului de proprietate/ achizitii, finantare si derulare proiecte de dezvoltare imobiliara. Mai multe detalii aflati accesand: www.avocatsarghe.ro Av. Sarghe Catalina Tel.: 0743.134.474
Cabinetul de Avocatura Cimpu Maria Cristina ofera clientilor sai asistenta juridica si reprezentare in urmatoarele domenii: Drept Penal, Drept Civil, Drept Comercial, Dreptul Familiei, Dreptul Muncii, Contencios Administrativ.
Compania noastra ofera consultanta pentru inregistrarea de companii, cesiuni, inregistrare de marci, companii offshore si on shore, palnuri de afaceri si multe altele. Serviciile de consultanta oferite vizeaza investitori care dezvolta afaceri in orice domeniu de activitate. Calitatea serviciilor noastre este o garantie a succesului dumneavoastra.
Echipa tanara pentru care principiile sunt singurele reguli viabile de aceea gasim intotdeauna o solutie care sa ti se potriveasca pentru ca unul din principii este " CLIENTUL NOSTRU este cel care trebuie sa castige ceva intotdeauna". AG TEAMSUPORT
Compania noastra a fost infiintata in anul 2005 si este situata in Bucuresti. Avand peste 10 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: intermedieri vanzari, cumparari, inchirieri, servicii de cadastru, intabulare, consultanta. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere: Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Vanzarile noastre au crescut cu 10% numai in ultimul an. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Daca organizatiile ar fi angrenaje mecanice complexe, iar oamenii piese din aceste angrenaje, nu ar fi nevoie de un sistem de management ci de un plan de intretinere si reparatii. Insa stim cu totii ca nici masinile , nici oamenii nu sunt masini perfecte si ca organizatiile depind de oameneii din interiorul lor. De aceea organizatiile au nevoie de sisteme de management care sa permita coordonarea grupurilor de oameni, sa permita gestionarea de activitati si obiective concrete de management din activitatea zilnica. Noi venim cu o solutie de certificare rapida ce se implementeaza in maxim 30 zile.