Societate de consultanta juridica care prin specialistii sai acopera intreaga ramura de drept, oferind clientilor sai si potentialilor clienti servicii de asistenta si consultanta juridica. Reprezentarea este asigurata in orice instanta de orice grad. Asiguram consultatii persoanelor juridice si fizice, apararea intereselor patrimoniale si nepatrimoniale, analiza si eleborarea contractelor de orice natura, acte aditionale, acte constitutive, statute, etc. Asistenta legala si consultanta juridica de specialitate cu privire la Legea nr.31/1990 republicata si modificata precum si clasificarea CAEN 2008. Examinarea contractelor si asistenta la negocierea si semnarea acestora. Infiintam societati comerciale de orice natura/tip, preschimabari certificate si obiecte de activitate, infiintam sucursale, filiale, sedii secundare, cesiuni de parti sociale. Infiintam asociatii, fundatii, asociatii de proprietari. Asiguram rapid si eficient recuperarea debitelor de orice natura si indiferent de debitor. Asiguram persoanelor fizice straine consultatie si asistenta juridica de specialitate pentru obtinerea vizei de afaceri, studii, permise de munca, permise de rezidenta temporara si permanenta, obtinerea cetateniei romane. Contact: Tel:0768.404.087
Societatea functioneaza in P. Neamt, Jud. Neamt, Romania, efectuaza servicii profesionale in domeniile, management firma, organizare si conducerea contabilitatii, audit financiar, audit intern, evaluari de proprietati si firme, administrare societati, administrare judiciara, lichidator.
AVSC Casa de Avocatura STAICULESCU CALIN - Lupta pentru cauza Dumneavoastra ! AVSC ofera consultanta, asistare si reprezentare juridica in majoritatea domeniilor dreptului public si privat. Asistenta juridica legala in domeniul drepturilor individuale si ale afacerilor. Asistenta legala in rezolvarea litigiilor personale, cat si pentru infiintarea, cesionarea, fuziunea si dizolvarea societatilor comerciale. Lasati experienta, dedicatia si priceperea noastra sa preia cazul Dumneavoastra! Preluam cazuri si din afara tarii.! www.avsc.ro
CABINETUL DE CONSILIERE în PROPRIETATE INDUSTRIALĂ GLADCOV - PROINVENT, autorizat legal cu liberă practică, în vederea protejării solicitanţilor impotriva concurenţei neloiale şi asigurării succesului demersurilor lor la Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci în vederea protejării proprietăţii industriale, acordă asistenţă de specialitate în domeniul proprietăţii intelectual - industriale şi reprezentarea clienţilor săi în faţa OSIM precum şi faţă de terţi, în procedurile reglementate legal, la scară naţională şi internaţională, având în vedere că proprietatea intelectual - industrială, oricât ar fi de modestă, ca de exemplu o etichetă originală, un tip nou de ambalaj sau de şurubel, poate fi declarată ca patrimoniu al solicitantului şi poate contribui la succesul lui în afaceri în lumea actuală a concurenţei globalizate, în care orice produs, material sau intelectual este tentant spre a fi furat de cei ce vă fac o concurenţă neloială. Proprietatea industrială (referitor la care stăm la dispoziţia clienţilor noştri cu tarifele cele mai mici, sprijinindu-i competent şi autorizat) poate face parte din următoarele categorii utilizate frecvent: desene/modele (design), mărci sau invenţii Titularul CABINETULUI DE CONSILIERE în PROPRIETATE INDUSTRIALĂ GLADCOV - PROINVENT, prof. univ. dr. ing. Petre Gladcov este autorizat de Oficiul European de Armonizare in Comertul Intern al Uniunii Europene, in calitate de Reprezentant al acestuia, cu nr. 39973.
Suntem o societate serioasa care isi respecta clientii si se mandreste cu rezultate notabile in activitatile prestate. Avem legaturi cu unii dintre cei mai de seama avocati din Ramnicu Valcea, cu executori judecatoresti, cu diversi prestatori de servicii din Romania. Colaborand cu noi veti beneficia de informatii de calitate, de consultanta de elita, de rezultate pe masura asteptarilor!
Infiintata in mai 2003, Sc Deus L& G Administrare 2003 si-a stabilit, inca de la inceputul activitatii sale, ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activitatii de administrare a proprietatii. SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL are ca obiect principal de activitate administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract - cod CAEN 6532. SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL, prin conducerea sa, poarta intreaga raspundere fata de derularea in cele mai bune conditii a contractului de administrare a imobilului si fata de functionalitatea si integritatea elementelor proprietatii comune, fata de mijloacele materiale ale asociatiei de proprietari si de utilizarea in bune conditii a acestora. Administrarea se face cu personal specializat, angajat al SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL. Experienta intregului colectiv al firmei (economisti, contabili, operatori calculator, administratori imobile atestati, electricieni, curieri, casieri) in domeniul administrarii imobilelor, profesionalismul si responsabilitatea acestuia in rezolvarea problemelor cu care se confrunta proprietarii de imobile in fiecare zi, ne permit si oferim servicii de inalta calitate in activitatea pe care o desfasuram. Conducerea firmei este asigurata de personal cu studii superioare economice si tehnice, specializati in administrarea imobilelor prin cursuri organizate de Ministerul Muncii,fiind atestati de catre autoritatile administratiei publice locale. Deviza SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL este: PROFESIONALISM, TRANSPARENTA, PROMPTITUDINE, CALITATE SI SERIOZITATE.
Our goals are to accomplish profit and more important a safe and friendly environment in Romania for investors. Due to the fact that Family Trust is a company adapted on the market through know-how Technologies, we are able to satisfy any side of your business. We have developed in several fields: -strategies in sales. -strategies in marketing. -strategies in management. -strategies in negotiation. -strategies in promoting/advertising. -strategies in branding. Legal assistance. Weekly reports. Headhunting. Financial consultancy. ISO consultancy.
Oferim servicii in psihologia clinica: 1. diagnostic si evaluare clinica; Servicii in psihoterapie- psihodrama clasica: 1. sesiuni de psihoterapie individuala 2. sesiuni de psihoterapie de grup Servicii in psihologia muncii si organizationala: (1) analiza psihologica a muncii; (2) evaluare, selectie si expertiza psihologica in vederea angajarii, autorizarii / mentinerii in functie sau la solicitarea institutiilor abilitate; (3) evaluarea in scopul avizarii psihologice pentru protectia muncii si siguranta circulatiei si a navigatiei; (6) analiza şi prevenirea fenomenelor de inadaptare profesională; (7) studiul şi prevenirea stresului ocupaţional; (8) studierea şi evaluarea modalităţilor de îmbunătăţire a adaptării operatorului uman în activitatea de muncă; (9) diagnoză şi intervenţie organizaţională; (10) consiliere pentru orientarea în carieră şi dezvoltare personală; (11) informare şi consiliere în vederea reconversiei şi integrării socio-profesionale; (14) consultanţă psihologică pentru managementul resurselor umane; (15) realizarea de studii şi cercetări ergonomice în vederea îmbunătăţirii performanţelor umane în activitatea de muncă. Servicii de Psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale: a) evaluare şi selecţie profesională: - cunoaşterea profilului psihologic al candidaţilor la ocuparea unor funcţii/ posturi; - raportarea profilului psihologic al candidaţilor la cerinţele psihologice ale postului; - avizarea psihologică a candidaţilor; b) analiza psihologică a activităţii; c) analiza şi prevenirea accidentelor de muncă; d) identificarea şi gestionarea factorilor de risc şi a vulnerabilităţilor psihologice individuale şi de grup, în scopul prevenirii fenomenelor de inadaptare profesională; e) cunoaşterea şi asistenţa psihologică a personalului; f) asistenţa psihologică a persoanelor care execută pedepse privative de libertate şi a altor categorii de persoane, conform legislaţiei în vigoare şi competenţelor profesionale; g) diagnoză şi intervenţie organizaţională; h) managementul stresului; i) managementul situaţiilor de criză şi negocierea; j) asigurarea psihologică a situaţiilor operative; k) asigurarea suportului psihologic al misiunilor şi activităţilor specifice; l) cercetarea metodologică; n) formarea profesională a psihologilor în domeniul de specialitate. Examinari si avizari psihologice conform legii 333/ 2003 ; legii 295/ 2004 si legii 17/ 1996 in vederea obtinerii autorizatiei: - agenti de paza si ordine neinarmati ; - agenti de paza si interventie inarmati cu arme letale, - agenti garda de corp, cu sau fara arma letala ; - permis port-arma de vinatoare ; - permis port-arma letala ; - permis pentru tir sportiv. Expertiza psihologica judiciara
Pana in prezent am acordat consultanta in marketing si dezvoltare, iar in ultima perioada ne-am axat pe servicii de instalare, reparatii si intretinere aer, apa, gaz, caldura si pe montaj diverse elemente de amenajari interioare, unde asiguram servicii complete de la consultanta si pana la transport. Ne straduim sa fim catmai aproape de exigentele dvs.
Suntem o firma din Tg-Mures, formata din oameni cu experienta in acest domeniu de activitate, si va oferim serviciile noastre pentru firmele care doresc sa obtina finantari, pentru investitii, pentru dezvoltarea si extinderea afacerii personale. Va stam la dispozitia dvs. si deasemeni daca este cazul ne deplasam si la firme, in vederea unei colaborari reciproc avantajoase. Cu toate ca exista concurenta, ca in orice domeniu de activitate, ne dorim sa ne mentinem cat mai mult pe piata romaneasca, si in momentul in care clientii se intorc la noi, stim ca am facut o treaba buna. Asteptam sa ne contactati sa va convingeti de serviciile noastre, in speranta unei colaborari cat mai avantajoase pentru ambele parti.
Societatea noastra este o societate serioasa, iar profesionalismul de care dam dovada ne recomanda. Facem toate demersurile legale posibile si mediem orice litigiu. Suntem licentiati in drept, consilieri juridici, gata sa raspundem solicitarilor dvs. la orice ora, 7 zile din 7. Infiintam firme, preschimbari certificate, cesiuni, modificari ale actului constitutiv, redactari contracte de orice fel, hotarari AGA, etc. Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic si administrativ. Punem la dispozitie orice model de contract, cerere-actiune in justitie. Redactarea proiectelor de contracte, contractelor civile si comerciale necesare derularii activitatii curente a clientului; redactarea oricaror acte juridice, la cerere - informarea permanenta a clientului cu privire la modificarile legislative intervenite, cu incidenta in planul activitatii curente a clientului; aceasta informare va fi insotita si de comentariile consultantului cu privire la aceste modificari. Mentinerea relatiei cu Registrul Comertului si cu alte institutii de stat sau private, consultatii si cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului (civil, penal, fiscal-financiar, procedural civil, procedural penal, comercial, afacerilor, turism, comercial international, proprietati intelectuale, etc), asistenta, consultanta si reprezentare juridica a persoanelor fizice/persoanelor juridice si altor entitati interesate.
Firma de contabilitate, audit si expertiza contabila, oferim servicii complete de contabilitate , intocmiri declaratii, depunerea acestora la institutiile corespunzatoare, intocmirea de bilanturi, intocmirea de state de salarii, reprezentarea firmei in cazul controalelor si inspectiilor de la administratia financiara, itmb, etc.
Consultanta si asistenta privind implementarea standardelor ISO, pre si post certificare. Consultanta si asistenta privind finantari de orice tip. Aveti alaturi o echipa formata din profesionisti care va stau la dispozitie cu sufletul.
Baza evolutiei noastre o constituie consultantii bine instruiti si orientati catre service. Pregatirea, stimularea si sprijinirea cat mai eficienta a eforturilor acestora constituie un tel primordial al nostru. Piata noastra, piata europeana a serviciilor financiare ne ofera noi potentiale de dezvoltare, atat acum cat si in viitor. Privatizarea serviciilor sociale de stat va duce la o cerinta crescanda pentru concepte individuale de asigurare financiara si pensie. Viitorul nostru Strategia noastra a fost intotdeauna clara. Ne concentram exclusiv asupra consultantei independente si a planning-ului financiar. Astfel vom evolua mai rapid si mai profitabil decat domeniul nostru, iar cota noastra de piata in Europa va creste. Alte activitati - credite, imobiliare, consultanta juridica, ONG.
Cabinetul de avocatura ofera clientilor consultanta juridica, reprezentare in litigii in Romania, la preturi rezonabile, in domeniile: DREPT COMERCIAL: AGA, revocare administrator, excludere asociat, plata dividende, cesiune, recuperare creante, arbitraj, contracte comerciale, consultanta juridica, societati comerciale, procese, legislatie, cec/BO fara acoperire, verificari firme, fraude bancare, oportunitati imobiliare, licitatii imobile atractive, consultanta imobiliara, recuperare legala a creantelor. DREPTUL FAMILIEI:DIVORT/ PARTAJ: Divort prin acord, partajul bunurilor comune prin intelegere, incredintarea copilului minor. DREPT CIVIL (MOSTENIRE/ succesiuni): Deschidere susccesiune, anulare certificat de mostenitor emis de notar, iesire din indiviziune, testament, partaj succesoral, litigii, consultatii juridice. DREPTUL MUNCII/CONTENCIOS ADMINISTRATIV: Contestarea in instanta a aspectelor legale privind cercetarea disciplinara, decizia de sanctionare, desfacerea disciplinara a contractului individual de munca, sanctiuni disciplinare, drepturi salariale, clauze speciale(clauza de confidentialitate, clauza de neconcurenta, clauza de fidelitate etc.), situatii de discriminare, atit pentru personal contractual, cit si pentru functionari publici DREPT CONTRAVENTIONAL redactare plingeri contraventionale si contestare in instanta, anulare amenda. DREPT PENAL: asistenta si reprezentare in fata autoritatilor de urmarire penala si in instanta.
"CHIRU, PINCIU, RADU - Societate civila de avocati" cu sediul in Giurgiu B-dul CFR nr. 24, acorda asistenta juridica si reprezentare pentru persoane fizice si juridice la Politie, Parchet sau in fata oricarei instante de judecata.
Cabinetul de avocatura Budusan si Colaboratorii, infiintat in 1999 in Cluj-Napoca, ofera prin avocatii sai specializati servicii de consultanta comerciala si fiscala, precum si de dreptul muncii si contencios administrativ. Avocatii cabinetului ofera consultanta in total in 5 limbi straine: engleza, franceza, italiana, germana si spaniola. Activitatea de consultanta se completeaza in mod natural cu reprezentarea clientilor in fata instantelor judecatoresti, pentru toate fazele de jurisdictie. Cateva principii care ne conduc in activitate: * Sa obtinem cele mai bune rezultate pentru clientii nostri, oferindu-le solutii legale si practice, adaptate necesitatii fiecaruia, atat in domeniul consultantei legale cat si in ceea ce priveste reprezentarea in instanta. * Sa satisfacem asteptarile clientilor intr-o gama de servicii ce acopera cea mai mare parte din domeniile vaste ale legislatiei romanesti. * Sa oferim o comunicare directa si nemijlocita cu clientii nostri care sa aiba la baza principiul intransingent al confidentialitatii in relatia dintre client si avocat. * Ne obligam sa respectam loialitatea in cauzele incredintate noua asigurand totodata informarea continua a clientilor asupra stadiului rezolvarii problemelor juridice. * Nu este datoria clientilor nostri sa ajunga la o intelegere deplina a complexitatii legii romane, a doctrinei si jurisprudentei. In consecinta, ne asumam rolul de a ne ghida clientii prin lumea de multe ori complicata si adesea contradictorie a normelor legale din Romania. * Ceea ce veti obtine de la noi este totodata intelegere si sprijin in depasirea dificultatilor inerente de adaptare la schimbarile constante ale legislatiei romane * Ne onoreaza faptul ca, pentru multi dintre clienti echipa noastra este o parte indisolubila a propriei afaceri, sau, de ce nu, a propriei vieti, astfel incat ne asumam cu seriozitate responsabilitatea impusa de increderea acordata. * Ne mandrim ca suntem avocati, ca avem o profesie nobila pe care o servim ramanand credinciosi juramantului asumat la momentul la care am decis sa ne dedicam
Suntem o societate prestatoare de servicii, autorizata si certificata ISO 9001-2001, infiintata in anul 2004. Va stam la dispozitie cu orice serviciu din domeniul instalatiilor sanitare si termice, din domeniul constructiilor, din cel al livrarilor si montajelor de acoperisuri din tigla metalica, precum si din cel al consultatiei juridice si tehnice legate de activitatea noastra. Casa dumneavoastra este universul nostru !!!
Suntem o societate de expertiza contabila autorizata de CECCAR. Suntem o echipa tanara, cu experienta, dornica de afirmare prin calitatea serviciilor prestate si o permanenta pregatire profesionala prin intermediul cursurilor de perfectionare la care participam frecvent. Acoperim toata gama serviciilor contabile, pornind de la inregistrarea lunara a notelor contabile, la intocmirea si certificarea situatiilor financiare ale intreprinderii, depunerea rapoartelor contabile, expertize, cenzorat, personal-salarizare etc. Va furnizam solutii si idei pentru toate problemele curente ale firmei dumneavoastra A ntr-un mediu de afaceri destul de complex si dificil. Aveti de luat o decizie importanta de ordin economic si financiar vreti o parere pe care un organism intern al societatii nu ar putea sau nu ar vrea sa o ofere, aveti nevoie de contabil pur si simplu ... apelati cu incredere la serviciile noastre.
KOLCZE ILIUTA & ASOCIATII este o agentie cu sediul in Bucuresti, specializata in colectarea si recuperarea creantelor comerciale si civile de la rau-platnici pe plan national. Oferind servicii prompte si efective incercam sa intelegem nevoile fiecarui creditor si sa cautam continuu noi solutii pentru a creste procentul de reusite. Politica noastra "Nu recuperam - nu ne platiti !" este o garantie pentru eforturile pe care le vom depune pentru a recupera debitul dumnevoastra. Nu va vom solicita nici o plata in avans sau alte taxe de administrare a dosarului.