Serviciile cabinetului sunt orientate spre acoperirea tuturor situaţiilor care se pot ivi pe parcursul activităţii unei societăţi comerciale. Soluţiile juridice propuse de cabinet sunt implementate cu succes atât în cadrul companiilor romaneşti, cât şi în cadrul companiilor multinaţionale. Aceste soluţii urmăresc realizarea atât a unei funcţii preventive, printr-o activitate de informare continuă a clienţilor în legătură cu cadrul legal al iniţiativelor lor, cât şi a unei funcţii de garantare a exerciţiului deplin al tuturor drepturilor în cazul iniţierii unei proceduri judiciare sau extrajudiciare împotriva acestora. Clienţii cabinetului sunt mereu în centrul atenţiei avocaţilor noştri, aceştia fiind pregătiţi să anticipeze implicaţiile legale ale oricărei iniţiative comerciale, precum şi să rezolve încă din fazele incipiente problemele şi litigiile care afectează afacerile clienţilor. Avocaţii cabinetului nostru acţionează ca o echipă unită a cărei activitate se desfăşoară în colaborare cu o gamă largă de profesionişti care ne asigură ajutor specializat, precum notari publici, executori judecătoreşti, experţi tehnici, contabili, auditori independenţi şi traducători autorizaţi. Pregătirea profesională solidă, experienţa, ambiţia şi seriozitatea membrilor echipei noastre sunt garanţiile care stau la baza dezvoltării unor relaţii pe termen lung cu clienţii noştri cu respectarea principiilor eticii profesionale, confidenţialităţii şi legalităţii. Asistenţa juridică şi consultanţă este asigurată în limbile română, engleză, franceză şi italiană. Cabinetul nostru are o misiune esenţială: aceea de a încununa cu succes activităţile clienţilor noştri. În scopul îndeplinirii acestei misiuni, filozofia noastră se axează pe următoarele principii fundamentale: ambiţia, angajamentul, calitatea serviciilor şi spiritul de echipă. Întrunirea acestor atribute şi felul în care acestea se armonizează arată ceea ce este cabinetul nostru, ceea ce reprezentăm noi, care sunt crezurile noastre profesionale. Asistăm clienţii noştri în rezolvarea unui cadru larg de probleme juridice, începând cu aspecte de mică importanţă şi terminând cu aspectele substanţiale şi complicate. Minimalizarea riscurilor apariţiei unor eventuale litigii prin negocieri iniţiale amănunţite este unul din principiile fundamentale ale activităţii Cabinetului de Avocat „Ana-Maria Plaveti”. Principalele servicii oferite de către Cabinetul de Avocat „Ana-Maria Plaveti” sunt: - consultanţă juridică în orice domeniu redactare documente, contracte, cereri adresate instanţelor de judecată sau instituţiilor publice; - asistare şi reprezentare juridică în fata instanţelor judecătoreşti, instanţelor de arbitraj, Oficiului Registrului Comerţului şi instituţiilor publice. Suntem abilitaţi să oferim asistenţă şi reprezentare legală în faţa oricăror instanţe judecătoreşti, inclusiv în faţa Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie şi a Curţii de Conturi înfiinţare societăţi comerciale, fundaţii şi asociaţii. Drept civil, Domeniul imobiliar Achiziţii şi finanţări publice Drept societar Drept comercial Drept penal - infracţiuni economice Dreptul muncii Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei Proprietate intelectuală şi industrială Privatizare Dreptul transporturilor
Beneficiind de un larg portofoliu de solutii, de experienta si parteneriate puternice, S.C. Legal Consult SRL este in masura sa ofere solutii legale competitive si sa satisfaca toate exigentele societatilor comerciale existente pe piata romaneasca. Legal Consult acorda consultanta si reprezentare juridica. Ne ocupam de: -obtinerea autorizatiilor si avizelor necesare functionarii legale; -recupererea debitelor; -legislatia muncii; -legislatia financiar–fiscala; -incheierea contractelor comerciale; -modificari acte constitutive; -infiintari puncte de lucru; -depunere acte la Registrul Comertului; -raport legislativ saptamanal (noutati legislative). De asemenea, Legal Consult ofera: -servicii de PROIECTARE, ARHITECTURA, REZISTENTA case, vile, birouri, apartamente, spatii comerciale, hale industriale, retele apa-canal; -intocmirea DOCUMENTATIEI, obtinerea AVIZELOR si AUTORIZATIILOR; -urmarirea si coordonarea executiei (DIRIGENTIE DE SANTIER).
Cabinet specializat de avocatii cu preponderenta in domeniul funciar, respectiv in probleme legate de carte funciara si titluri de proprietate, tranzactii imobiliare si fructificarea IMEDIATA a imobilelor cu probleme juridice majore (numai case si terenuri, in special intravilane).Zona de operare si interes - Timisoara Metropolitana. Colaboram cu firma straina de investitii imobiliare care ofera posibilitatea constructiei de case pe terenuri proprietate sau dorite de catre client, inclusiv cu plata in rate (nu si a serviciilor noastre...), posibilitate de garantie cu terenul pe care il detineti in proprietate.Aceast sistem nu contine nici o forma de dobanda sau comision. Cabinetul mai ofera si posibilitatea colaborarii pe baza de abonament flexibil, in functie de tipul de consultanta sau serviciu juridic dorit, perioada de timp pentru care doriti asigurarea acestuia si volumul efectiv de informatie solicitata.Acest abonament, nou pe piata romaneasca, este pe larg practicat in Uniune, tocmai avantajelor sale, atat pentru client, cat si pentru avocat. In Timisoara nu exista problema legala in domeniul imobiliar pe care sa nu o putem rezolva la un onorariu corespunzator.Adresati-va cu incredere. Avocat Ioan Danut MAGHET si colaboratorii. detalii pe http://arhit.myblog.ro/
Cabinetul de Avocat Gadea Cristian-Alin isi desfasoara activitatea in cadrul Baroului Bucuresti in baza legii nr.51/1995 si statutului profesiei de avocat, fiind specializat in consultanta, asistenta si reprezentarea persoanelor fizice si juridice in fata instantelor judecatoresti. Avem o experienta de peste 17 ani in domeniul juridic. Contractul de asistenta juridica permanenta incheiat cu Cabinetul nostru de Avocatura va asigura stabilitate, siguranta si consiliere la preturi minime. Cabinetul nostru ofera o gama larga de servicii adresate persoanelor fizice si juridice, in urmatoarele domenii: 1. Asistare si reprezentare in fata Inaltei Curtirnde Casatie si Justitie, a Curtii de Conturi si a Curtii Europene a Drepturilor Omului. 2. Drept penal 3. Drept civil (mostenire, succesiuni) 4. Drept imobiliar 5. Drept Comercial 6. Dreptul Muncii si Securitatii Sociale 7. Dreptul Proprietatii Intelectuale 8. Drept Financiar, Fiscal si Bancar (valutar) 8. Dreptul Familiei (divort, partaj). 9. Drept Administrativ 10. Drept contraventional 11. Dreptul Transporturilor 12. Drept Vamal 13. Achizitii si finantari publice 14 Comunicatii si tehnologia informatiei 15. Telecomunicatii si IT 16. Diverse proceduri 17. Gazduire sediu social 18. Legislatie sportiva non -profit (asociatii, club sportiv, fundatii, federatii). Echipa: Cabinet de Avocat Gadea Cristian-Alin & S.C. ELLE'S Models Agency S.R.L. - Bucuresti (departamentul ELLEa's Consulting). Avocat Gadea Cristian-Alin Tel. 0734.329.315 (cu programare) www.cabinetavocatcristianalingadea.com/ Colaborator: Elena Sofronie Tel: 0724.217.487; 0771.734.952 Daca nu aveti timp sa veniti la cabinet, ne deplasam la biroul dvs. sau intr-o zona apropiata!
PRI Intellectual Property este un cabinet de proprietate industriala, specializat in domeniul inregistrarii marcilor de produse sau servicii. PRI prezinta avantajul unui personal cu inalta calificare (consilieri in proprietate industriala autorizati OSIM si Oficiul European de Marci si avocati membri ai Baroului Bucuresti) si o vasta experienta in domeniu. PRI este garantul unor servicii de inalta calitate la cele mai avantajoase preturi.
Societate civila de avocatura din Timisoara, specializata in recuperari de creante, contracte comerciale interne si internationale, consultanta si audit juridic firme, infiintari/modificari de companii.
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane. Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting ,precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman. Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Portofoliul ABC Human Capital cuprinde proiecte de recrutare pentru multinationale si companii mari romanesti precum: Pepsi, DuPont, Glencore, IKEA, GDF Suez, Iwostin, Centrofarm, Emag si multe altele. Majoritatea proiectelor se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutare de personal pentru posturi de entrylevel. Viziune: sa fim consultantul de business preferat cu privire la nevoile si practicile specifice HR-ului. Misiune: "Sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii: cel intelectuala." Valori: Incredere: suntem dedicati comunicarii deschise, gestionam cu seriozitate, onestitate si spirit etic relatiile cu partenerii nostrii, oferind intotdeauna solutiile potrivite nevoilor dvs. Respect: partenerii sunt intotdeauna respectati si pretuiti Atitudine castigatoare: suntem concentrati pe obiectivul de a ajunge cei mai buni si asiguram intotdeauna cel mai inalt standard calitativ al serviciilor noastre Parteneriat: lucram si colaboram cu partenerii nostrii in echipa, valorificand impreuna oportunitatile aparute Ne-am propus sa ascultam cu atentie nevoie clientilor si candidatilor nostrii, oferind la timp cele mai bune solutii de care au nevoie si asigurandu-ne ca toti partenerii nostrii sunt pretuiti si respectati.
Sc Eval Cosmix Srl activeaza in domeniul evaluarilor imobiliare, bunurilor mobile si intreprinderi, avand ca personal de specialitate membri ANEVAR. Scopul evaluarii consta in vanzarea/ cumpararea unei proprietati, fuziuni de schimburi de proprietati, garantarea imprumuturilor, rezolvarea de litigii, impozitare, asigurare, inregistrarea valorii activelor in situatii financiare, etc.
Firma noastra este reprezentat prin profesionisti cu experienta de peste 30 de ani in domeniul financiar-contabil, format din experti contabili si tineri cu studii superioare economice. Experienta acumulata o punem in slujba dumneavoastra.
Avocat Cristina Cristian ofera consultanta si reprezentare juridica in toate domeniile dreptului,in cadrul instantelor judecatoresti, a organelor de urmarire penala si a notarilor publici, redactari de acte juridice, infiintari firme.
S.C. LEGIS S.R.L. este infiintata in anul 2004 si prin personalul sau dinamic, tanar si eficient asigura si colaboreaza cu societati din orice domeniu de activitate din judetele Botosani si Iasi. Programul de lucru este flexibil si se adapteaza la necesitatile clientilor nostri. Noi va ajutam sa infiintati firma si sa desfasurati activitati profitabile asigurandu-va cadrul legislativ pripice.
Cabinetul nostru de avocatura ofera sfaturi juridice online, redactari si asistenta si reprezentare in procese civile, de dreptul familiei, dreptul de autor si drepturi conexe. Tel. 0722-798-614. http://www.lege.myforum.ro
Societate de avocati, specializata in drept civil, drept comercial, dreptul muncii. Oferim consultanta juridica gratuita tuturor celor care au nevoie de un sfat in acest domeniu si nu stiu incotro sa se indrepte.
Cabinet Avocat Gindu Ruxandra din Bucuresti ofera servicii de consultanta, reprezentare, asistare clienti la negocieri contracte, incheieri contracte comerciale si civile, reprezentare recuperare debite, formulare cereri faliment, reprezentare creditori in procedura falimentului, reprezentare in litigii civile si comerciale.
Societate de avocatura specializata in consultanta, asistenta juridica si reprezentare in domeniul dreptului comercial, maritim, civil, administrativ si penal. Experienta si profesionalism. www.munteanusimunteanu.ro
Prezentare a Cabinetului de avocat Magdalena Popeanga, care ofera consultanta juridica, reprezentare in litigii in Romania, la preturi extrem de rezonabile: - Divort, pensie de intretinere, stabilire si tagaduire paternitate, custodie, dreptul familiei - Infiintari si modificari firme, notificari, litigii comerciale, redactare documente, negociere contracte - Alte litigii civile si penale, proprietate intelectuala. Web: www.avocatromania.ro
Juridic Consulting este o firma de consultanta in afaceri ce reuneste specialisti din domeniul juridic si economic care vine in intampinarea oamenilor de afaceri din Romania & strainatate, ce doresc atat infiintarea de societati comerciale, filiale, reprezentante, dar si servicii de, consultanta legislativa, contraventionala, legislatia muncii, comerciala, recuperari debite, etc.
Cabinetul de Avocatura "Pusa Alexandru Catalin" este constituit dintr-o echipa de profesionisti, compusa din avocati si experti contabili specializati in drept comercial, fiscal, penal, familiei. Echipa noastra de profesionisti, functionand ca un tot unitar, va ofera atat servicii legale/juridice, cat si servicii financiar-contabile si fiscale complete, inclusiv expertiza contabila, planificare si optimizare fiscala, analiza financiara, asistenta la controalele autoritatilor romane.
The Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest is a non-governmental, public-interest, self-sufficient organization meant to promote Romanian trade and industries both at home and abroad, and to defend the interests of Romanian traders before the domestic authorities and in their relations with specialized foreign organizations. The members of CCIRB are companies, professional organizations, non-governmental organization, other organizations and territorial chambers of commerce and industry. The internal structure of CCIRB has two components: - Department for National Level; - Department for Bucharest. The organizational and functional structure of the Department for National Level of CCIRB is as follows: Managing Board Department for Promotion and Relations with Members Department of Information and Business Development Department for Strategy and Inter-institutional Relations Marketing and PR Office Information Technology and Communications Department Department of Foreign Relations, International Co-operation European Integration Department Euro Info Centre The main activities of these departments: Business consulting; Assistance to company formation and operation; Promotion of business contacts: bilateral and multilateral business partnerships; organization of fairs, exhibitions and commercial events at home and abroad; organization of Romanian business missions abroad; organization of foreign business missions to Romania; advertising and commercial promotion; charts of top companies; High-standard distribution of products and services; Quality guarantee of products and services, standardization; Assistance in matters of ecology and consumer protection; Basic information and co-operation in local development problems; Reception of signals from businesses with regard to regulations in force and initiation of new legislative norms and regulations; Organization of meetings with Chamber members and other businesses located in Bucharest and in the country; Organization of focused debates on topical problems of general concern to the end of promoting economic development and upsurge in business; Initiation of meetings with policy-makers and other decision-making factors for the benefit of the business community; Development of programme-documents of the Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest with regard to economic, financial and investment problems and forwarding of these documents to relevant bodies; Diffusion among businesses in Bucharest and in the country of local, national and international regulations of major importance to the Romanian business community; Partnerships with similar Romanian and foreign organizations, including signing of co-operation protocols and agreements. Short-term advanced courses in business organization, management and programming; Organization of symposia, colloquia and round tables focused on business training. CCIRB major goal-mission: A THRIVING BUSINESS COMMUNITY The main objectives: - Support and promotion for the benefit of businesses in the field of industry, agriculture, trade, tourism and services; - Representation and protection of the Romanian business community's interests in relation to policy-making bodies at local and national level; - Occupational training and further training of economic operators in Bucharest and in the country; All these goal-missions are developed by a wide range of specific forms and methods drawing on the national and international experience of chambers of commerce, with the contribution of the departments and offices of the Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest, as well as of the commercial companies in which the Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest holds the controlling interest. http://www.ccir.ro
Mediere reprezinta o modalitate facultativa de solutionare a conflictelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei terte persoane specializate in calitate de mediator. Beneficii: - partile participa activ la derularea procesului de mediere; - partile au controlul asupra luarii deciziilor; solutia nu este impusa ci aleasa de parti; - presupune economie de timp si bani, fata de apelarea la instanta; un proces in instanta poate dura cativa ani, o mediere dureaza cateva ore/zile; un proces inseamna onorarii pentru ambele parti implicate (avocati, taxe), la mediere se plateste doar mediatorul; - asigura confidentialitatea discutiilor si informatiilor; un proces in instanta este public, iar problema ta poate fi cunoscuta si de altii, la mediere sedintele sunt confidentiale; - in urma unui proces in instanta una din parti castiga, cealalta pierde – motiv pentru ruperea relatiei; in urma medierii vei constata ca poti coopera cu celalalt. - recuperarea taxei de timbru; - informarea gratuita; - sedintele de mediere au loc la biroul mediatorului dupa un program stabilit cu partile etc.. INFORMATII SUPLIMENTARE si PROGRAMARI ZILNIC LA TELEFOANELE 0722 300 892 si 0742.100.026