Va punem la dispozitie o gama larga de servicii IT: - web design (magazine online, site, blog) - social media (facebook, ,twitter, google plus, goole adwords, etc) - service IT - retelistica (instalare si proiectare retele, configurare echipamente, etc) - consultanta IT - recuperare date.
H&S Support Solutions ofera externalizare de servicii IT in scopul prevenirii problemelor ce pot aparea in echipamentele clientilor nostri. Asa cum probabil cu totii simtim zi de zi, serviciile in Romania nu sunt inca la un nivel ridicat. De aceea, H&S Support Solutions si-a propus sa vina in intampinarea clientilor sai cu o serie de servicii de calitate, care sa le ofere solutii in timp real la costuri reduse. Avand o experinta de peste 10 ani in domeniul IT si oferind servicii multor companii multinationale, am invatat sa raspundem cu profesionalism oricarei cerinte a clientilor nostri, pentru a reusi sa le indeplinim dorintele. Chiar daca externalizarea serviciilor IT a luat nastere in Romania in urma cu 9 ani, doar criza economica a facut companiile romanesti sa se orienteze spre externalizarea serviciilor, cu toate ca in Occident acest tip de colaborare exista de mai bine de 20 de ani. Printre avantajele colaborarii cu o firma specializata in domeniu, in comparatie cu crearea unui departament sau angajarea unui salariat profesionist, se numara garantia rezolvarii oricarei probleme in domeniu, costuri de pana la 5 ori mai mici, eliminarea timpilor morti ai angajatilor in lucrul cu calculatorul si cu reteaua, rapoarte de status obiective si relevante privind modalitatea de gestionare a mijloacelor infrastructurii IT de catre personalul angajat si/sau colaboratori, disponibilitate permanenta etc. In plus, contractul de outsourcing va garanta confidentialitatea informatiei. Astfel, atunci cand un angajat va pleca din societatea dumneavoastra, nu veti avea nicio teama ca ar putea divulga informatii confidentiale. Avantajul major al unei colaborări în acest sens cu H&S Support Solutions este existenţa unui specialist pentru Dvs., care cunoaşte caracteristicile sistemului IT din societatea Dvs. şi astfel poate să rezolve în timp util orice problemă ar apărea pe parcursul funcţionării.
Incepand din anul 2004, am evoluat de la un singur administrator de sistem, la o intreaga echipa de profesionisti IT. Suntem animati de dorinta de a furniza servicii de inalta calitate, flexibil si proactiv. Ne adresam tuturor celor care inteleg necesitatea serviciilor oferite de noi, atat companii cat si consumatori rezidentiali.
VitrinaDeko este firma specializata in furnizarea de solutii complete pentru decorarea vitrinelor, a spatiilor comerciale si a standurilor expozitionale. Livram urmatoarele servicii: - consultanta si propuneri personalizate - concept design personalizat pentru fiecare spatiu - implementare completa a proiectului agreat - decoratiuni tematice si sezoniere pentru magazine si spatii comerciale.
Oferim solutii integrate pentru trecerea de la birourile traditionale la "birourile verzi". Daca doriti sa scapati de o mare parte dintre hartiile de zi cu zi sau de arhiva care s-a acumulat de-a lungul anilor, noi va putem oferi cel putin o solutie viabila pentru oricare din aceste activitati. Ramane sa aveti curajul de a trece la o etapa superioara in fluxul de documente pe care il aveti.
Solutions Factory este o companie specializata in selectia de sisteme ERP, project management si modelarea proceselor de business. Este o companie independenta care ajuta companiile sa evalueza si sa selecteze sistemele de tip ERP/CRM. In acelasi timp faciliteaza toate schimbarile aduse de un nou sistem si se asigura ca fiecare dintre clientii ei atinge nivelul maxim de satisfactie in urma implementarii sistemului ERP.
Firma IT - specializata in servicii IT, mentenanta IT, securitate IT, consultanta IT, hosting web, promovare web. Servicii la sediul clientului, telefonie, sisteme supraveghere. Seriozitate, profesionalism/
Suntem o societate cu capital privat romanesc, infiintata in 1998, in judetul Ilfov, la o distanta de 3 km de Bucuresti (Rosu-Chiajna). Oferim cu maxima seriozitate si promptitudine: - servicii de consultanta in domeniul sudarii metalelor, inclusiv proceduri de sudura; - executie lucrari de strunjire, frezare, lacatuserie, confectii metalice, conform documentatiei tehnice a clientului, pe masini universale sau pe utilaje cu comanda numerica. Nu ezitati sa ne contactati in vederea unei eventuale colaborari.
Membru Federatiei NAtionale a Agricultorilor din Moldova " AGROinform". Consultanta in marketingul agricol, cooperarea producatorilor agricoli. Organizarea meselor rotunde pe diferite produse, amplasarea cererilor si ofertelor pe bursa Agricola, efectuarea microstudiilor pe produs.
Proiectul "Gazeta de agricultura", lansat in 2007, urmareste realizarea unei infrastructuri online care sa se ofere specialistior din sectorul agricol toate informatiile de care au nevoie pentru realizarea cu succes si maxim de profit a activitatii lor. In paginile site-ului acestia gasesc stiri, noutati si articole de specialitate din agricultura, consultanta, idei si oportunitati de afaceri, oferte, anunturi, firme, fonduri europene si multe, multe altele.
Sc Auraceacis Srl comercializeaza software pentru managementul ISO. Software ca si servicii, deci, platesti doar o rata lunara si totul este inclus: - licente pentru un numar nelimitate de angajati, indiferent de cat de mare este firma. - gazduire si mentenata serverelor - pachete de ore inclus de consultanta cu expert ISO Solutia perfecta pentru trecerea la noile cerintele versiunii ISO 9001:2015.
Scopul nostru este de a raspunde nevoilor dumneavoastra in evolutia tot mai mare in domeniul IT. Putem sa fim profesionistii dvs. de IT, departamentul dumneavoastra de informatica, sa completam departamenul cu rolul de IT Manager, simplii specialisti, sau sa oferim consultanta in planificarea si implementarea proiectelor IT.
Activitatea companiei consta in consultanta, training si project management pentru, optimizarea proceselor si reducerea costurilor folosind metodologia LEAN six sigma; identfcarea si dezvoltarea de furnizori noi care a livreze produse de calitate, la timp conform cerintelor clientilor.
SC 2000 LCH SRL are ca scop principal sprijinirea intreprinzatorilor in accesarea fondurilor nerambursabile. Este alaturi de clientii sai in toate fazele afacerii: de la infiintarea societatii comerciale, la promovarea produselor si serviciilor; de la stabilirea fluxului de productie si a capacitatilor la punerea in functiune; de la elaborarea proiectelor de investitii, la verificarea implementarii proiectului in conformitate cu metodologia de finantare a fondurilor structurale si primirea fondurilor europene din partea finantatorului .
SC Viab Consulting SRL este o firmă de management si consultanţă în constructii, inginerie şi proiectare, înfiinţată în 2007, dispunând de un personal tânăr şi bine pregătit. Specialiştii noştri, ingineri şi proiectanţi de mare valoare, atestaţi de Inspecţia de Stat în Constructii, Ministerul Lucrarilor Publice, Transportului şi Locuinţei şi-au definitivat studiile şi s-au specializat în ţară şi în străinătate, unde au participat la realizarea unor obiective de mare importanţă, fiind la curent cu cele mai noi tehnici şi materiale în proiectare, asistenta tehnica, management şi execuţie.
SC Credit Consulting SRL este o societate cu capital integral privat, de consultanta in afaceri si management de proiecte cu finantare ne/rambusabila, precum si consultanta si intermediere financiara pentru toata gama de produse financiar-bancare. SC Credit Consulting SRL este o companie dinamica aflata in plina ascensiune. Echipa sa de specialisti, seriozitatea ofertei sale si relatiile excelente cu partenerii sai reprezinta garantia faptului. Infiintata in anul 2006, SC CREDIT CONSULTING SRL a aparut pe piata firmelor de consultanta luand in calcul nevoile foarte mari de finantare ale populatiei, cat si ale organizatiilor romanesti, precum si modul cum acestea pot fi satisfacute prin intermediul fondurilor structurale.
Tineri intreprinzatori care dorim sa venim in ajutorul dumneavoastra si sa gasim solutii eficiente pentru orice problema a dumeavoastra. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon.
Culegere date, analiza situatiilor financiare, eventual economice, calcule, pregatire de solutii concrete pentru reduceri de cheltuieli, eficientizare investitii, economisiri cu randamente cat mai profitabile si cat mai garantate. Oferim solutii de pe intrega paleta a Pietei Financiare: asigurari generale si de viata, credite si managementul contului bancar, imobiliare, economisiri si speculatii monetare si de bursa, software de eficientizare si multe altele.
IIRUC Service imbina experienta de jumatate de secol a vechii companii IIRUC cu cele mai moderne metodologii in IT&C la nivel international. Ne-am creat o noua identitate in 2004, cand a luat fiinta IIRUC SERVICE, pastrand numele IIRUC, o companie de traditie pe piata romaneasca de IT&C. Din februarie 2008 suntem parte a Raiffeisen Informatik Austria, unul dintre cei mai furnizori de servicii IT&C in Austria si in Europa de Est, alaturi de companii de renume, precum PC Ware/ Comparex, BAT Groupware, D2D, GEMDAT NO, TSI s.a. IIRUC SERVICE si-a canalizat activitatea in doua directii de business: servicii IT pentru companii si servicii pentru IMM-uri. Serviciile IT Corporate se adreseaza companiilor care doresc o solutie integrata de servicii IT, suport tehnic la sediul companiei, externalizarea departamentului de IT, client management. Lucram ca unic contractor pentru solutii hardware si software, ceea ce scurteaza timpul alocat de companii pentru a identifica si selecta cele mai bune oferte de pe piata. De asemenea, oferim solutii si suport pentru terminale bancare si comerciale. Serviciile pentru IMM-uri cuprind activitati de retail cu case de marcat, masini de numarat banii, cantare si serviciile aferente fiecarei categorii. Avem o gama larga de produse de la diferiti producatori, prin care oferim solutii personalizate nevoilor firmelor mici si mijlocii. IIRUC SERVICE are acoperire nationala, oferind service pentru produse in max 2 ore de la solicitare prin cele 58 de puncte de lucru existente in toata tara, coordonate prin sediul central de la Bucuresti. Cu un numar de 350 de angajati si 130 masini de interventie, echipele IIRUC SERVICE pot oferi rapid servicii de calitate si suport in orice punct al tarii pentru o gama extinsa de sisteme si produse.
Capgemini is headquartered in Paris, France and operates in more than 30 countries. We are, above all, a people company—with over 90,000 employees in North America, Europe, and the Asia Pacific region. With more than 300 offices around the globe, we are one of the world’s largest providers of Consulting, Outsourcing and Technology Services.