Firma de contabilitate, atestata CECCAR, ofera servicii complete si profesionale de evidenta contabila pentru: asociatii proprietari (atestat), PFA, microintreprinderi, societăţi comerciale mici şi mijlocii cu orice domeniu de activitate economică, intocmire si certificare bilant, declaratii fiscale, servicii personal, salarizare, refacere evidente contabile.
Centrul de Traduceri Ploiesti este o societate comerciala autorizata in furnizarea serviciilor de traducere si interpretariat. Dispunem de traducatori autorizati, pregatiti in domeniu care dau dovada de profesionalism datorita experientei cumulate de-a lungul exercitarii acestei profesii. Traducem in/ din 35 limbi de circulatie internationala. Materialul tradus va fi livrat catre dvs. in forma dorita (pe hartie, pe suport electronic), cu ştampila traducatorului, cu sau fara legalizare notariala. Oferim servicii de consultanta gratuita in ceea ce priveste documentele necesare intocmirii dosarului de asistenta medicala pentru strainatate, a dosarului pentru declaratia de valoare, cat si actele necesare pentru romanii din strainatate in cazul obtinerii rezidentei, casatoriei, divort, preschimbare documente. -Apostilare Haga pe orice documente. -Proceduri complete - Servicii complete Contacteaza acum Centrul de traduceri Ploiesti !! Tel.: 0244 544 144, 0729 819 862, 0763 642 818. Site: www.dasmak.ro Pentru clientii fideli se ofera reduceri cat si pentru volum mare de lucru!
Firma ofera urmatoarele servicii: 1.ÎNFIINŢARE SOCIETĂŢI COMERCIALE, SUCURSALE, FILIALE, PUNCTE DE LUCRU •Înscrierea modificărilor intervenite în societate la Registrului Comertului •Asigurarea relaţiei cu Cartea Funciară. 2.ADMINISTRARE PERSONAL a.Gestionare dosare de personal: •documentarea şi întocmirea dosarelor de personal ale salariatilor •întocmirea şi înregistrarea contractelor individuale de muncă •elaborare clauze speciale pentru contracte individuale de muncă ( ex. Clauze de mobilitate, confidenţialitate, formare profesională, neconcurenţă etc.) •întocmire acte adiţionale CIM, decizii ( încetare CIM, suspendare,detasare, delegare etc.) •oferte de angajare şi verificare îndeplinire conditii de încadrare a salariatului •eliberare adeverinţe de venit, vechime, adeverinta care să ateste calitatea de contribuabil la sistemele de asigurări sociale şi de sanatate •scrisoare evaluare perioadă de probă •scrisoare pentru informari preliminare modificărilor clauzelor CIM •scrisori de multumire pentru acordare prime, bonusuri •conventii de detaşare •note de lichidare b.Întocmire fişe de post pentru angajaţi c.Întocmirea Regulamentelor interne şi a Contractelor Colective de Muncă la nivel de unitate d.Înregistrarea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale, deciziilor de încetare a contractelor individuale de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu e.Menţinerea relaţiei cu Inspectoratul Terirorial de Muncă, Casa Judeţeană de Pensii, Agenţia Judeţeana de Ocupare a Forţei de Muncă, Medicina Muncii, Casa Judeţeană de Sănătate f.Întocmire şi depunere dosare de pensie g.Întocmire proceduri speciale de lucru h.Întocmire programe speciale de lucru i.Evaluări de personal •-evaluări de performanţă prin definire indicatori de performanţă, fişe de evaluare, conventii de evaluare •-evaluarea angajatilor la terminarea perioadei de probă j.Negocieri individuale k.Consultanţă pentru cercetări disciplinare şi desfacere contract pentru necorespundere profesională •-întocmire procedură cercetare disciplinară şi procedură necorespundere profesională •-efectuare cercetări disciplinare şi procedură necorespundere profesională •-întocmire tipizate necesare pentru respectarea pasilor legali de urmat pentru cele două procedure l.Consultantă în raportul cu sindicatul m.Identificarea de solutii viabile pentru eficientizarea procesului de muncă n.Completarea şi transmiterea Registrului General de Evintenţă al Salariaţilor în format electronic la I.T.M. Sibiu precum şi transmiterea modificărilor care intervin în evoluţia contractului individual de muncă p.Întocmire documentaţie şi efectuare procedură concediere colectivă 3.SALARIZARE a.Procesarea lunară a statelor de plată, respectiv întocmire state de plată, centralizatoare, formulare şi ordine de plată b.Calculul salariilor c.Depunerea lunară a declaraţiilor obligatorii pentru fondul de sănătate, asigurare socială şi pensie, formalităţi necesare cu autorităţile statale 4.ECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ •elaborarea documentaţiilor necesare în vederea obţinerii autorizatiei de funcţionare a peroanelor juridice din punct de vedere al Protecţiei Muncii şi Situatiilor de Urgenta, PSI •Efectuarea instructajului de Protectia Muncii şi PSI, precum şi a testării cunoştintelor în domeniul Protectiei Muncii, Situaţiilor de Urgenta, PSI pentru anumiti angajati 5.Consultantă permanentă privind legislatia în domeniul Dreptului Muncii şi litigii de munca 6.Asigurarea consielierii pe toată durata când societatea este supusă controlului instituţiilor de control ale statului, respective ITM Sibiu, AJOFM etc.
Firma asigura servicii complete in domeniul infiintarilor de societati comerciale , in cel mai scurt timp si in cele mai bune conditii ca forma de organizare initiala . Ulterior asiguram si contabilitatea acestora alaturi de o consultata fiscala riguroasa in functie de obiectul de activitate al societatii , indrumari si solutii optime pentru forma de organizare a companiei pentru optimizarea facilitatilor fiscale ale momentului.
Cabinet de avocatura specializat in dreptul afacerilor ofera o gama variata de servicii juridice, de la redactare contracte la infiintari si modificari firme; negociere/mediere inclusiv in conflicte colective de munca (concedieri, CCM si procedura de declansare a grevei), consultanta generala de afaceri, asistenta si reprezentare juridica in procese civile, comerciale si de munca. Va asteptam.
Este o companie noua care se ocupa cu infiintarea de societati si modificarea de acte pentru societati adica acte aditionale acte constitutive contracte de munca protectia muncii contracte prestari servicii. Va asteptam.
Oferim servicii de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică: - specializare în negocieri şi litigii comerciale, de muncă, proprietate intelectuală, concurenţă; proceduri arbitrale; drept societar (înfiinţări, modificări, avize şi autorizaţii, legislaţia aferentă obiectului de activitate); posibilitate colaborare permanentă cu onorariu lunar fix; - civil: atenţie deosebită acordată litigiilor privind proprietatea; negocieri şi litigii privind contractele civile, relaţiile de familie (divorţuri cu cererile accesorii, moşteniri, partaje, testamente); asociaţii şi fundaţii; - specializare în dreptul penal: consultanţă şi asistenţă juridică în cursul urmăririi penale sau a judecăţii; dreptul penal al afacerilor. Oferim consultanţă juridică şi în limba engleză, franceză şi italiană, folosind mijloacele moderne de comunicare (fax, email, FTP, voIP) şi de documentare (baze de date informatizate de legislaţie, practică judiciară şi literatură de specialitate).
Intr-o lume a concurentei, fără precedent in Romania, societatea noastră va poate ajuta sa gasiti echilibrul necesar oricarei intreprinderi de succes. Specialistii nostri va stau la dispozitie cu informatii competente, la zi, pe domenii de activitate si servicii diverse, adaptate in permanenta fiecarui tip de client.
Dim Expert Professional are ca obiect principal de activitate recrutarea si selectia de personal pentru toate nivelurile de cariera si de pregatire. De asemenea, oferim consultanta in domeniul resurselor umane si management. Pentru mai multe informatii cu privire la serviciile firmei asteptam sa ne contactati.
CAVD - Cabinet Avocat Dumitru - este o casa de avocatura infiintata ca urmare a separarii avocatului titular de o alta societate civila de avocati, dupa peste 11 ani de practica judiciara. În tot acest timp, imbinarea cu succes a pledoariilor la bară în cauze extrem de complexe cu activităţile de consultanţă juridică acordate multor companii române sau străine, atât în activitatea curentă, cât şi în tranzacţii de mare anvengură, a constituit o reţetă ideală pentru a putea asigura în prezent clienţilor CAVD o plaja destul de largă de servicii juridice în diverse ramuri ale dreptului. Gasiti detalii despre serviciile pe care vi le oferim pe site-ul nostru: www.cavd.ro. Dacă problema dumneavoastră juridică se încadrează în lista domeniilor de activitate şi problematicii pe care o acopera biroul nostru de avocatură, va asteptăm cu drag!
InWest Romania S.L. es una empresa dedicada a la prestación de servicios integrales de consultoría e intermediación dentro de más sectores en el Oeste de Rumania. Particularizamos nuestros servicios para cada uno de nuestros clientes para cubrir las necesidades de asesoramiento, gestión, situación fiscal y mercantil - todos los tramites. Somos la única consultora del Oeste de Rumania especializada en las empresas de España. Facilitamos las inversiones en Rumania, os ponemos en contacto con proveedores, distribuidores, si hace falta somos tu representante delegado. Necesitan ayuda en poner en marcha una inversión inmobiliaria en Rumania o quiere mover su producción o su negocio en un país más rentable, con una mano de obra mas barata. Pincha el contacto y manda un correo con todas tus preguntas.
Orice punere in aplicare a unui proiect se confrunta la termen cu nevoia de finantare. Preocuparile si dificultatile pe care le aveti in gasirea de capital sunt numeroase, complexe si adesea legate de disponibilitatea d-voastra. Acestea necesita mobilizarea d-voastra partiala si cea a personalului d-voastra, pot chiar sa va impiedice buna derulare a activitatii. EGIS SERVICES va elibereaza de aceste constrangeri si va ofera solutiile necesare atat pentru demararea unei afaceri cat si pentru dezvoltarea afacerii existente, astfel incat aceasta sa devina competitiva pe piata, in conditiile aderarii la Uniunea Europeana, solutii eficiente si imediate in cel mai bun raport cost-calitate.
Suntem o echipa entuziasta in domeniul decoratiunilor de evenimente. In viziunea nostra orice loc poate sa fie cu adevarat frumos, daca e bine pus bine in valoare. Suntem aici sa venim in intampinarea nevoilor dumneavoastra de frumos, mai ales pentru evenimentul care marcheaza orice existenta: nunta; dar si botezul, ziua de nastere, lanasarea de produs, petrecerea privata, si de companii. Va invitam sa ne vedeti portofoliul si sa va convingeti. Site: www.nuntiexpert.ro Va stam la dispozitie pentru detalii.
Firma noastra infiinteaza companii offshore. Deschidere de conturi in strainatate pentru: - companii offshore - companii romanesti - persoane fizice De asemenea oferim consultanta in alegerea jurisdictiei potrivita afacerii fiecarui client. Mai multe informatii le puteti gasi pe site-ul: www.taxhaven.ro si pe forum http://forum.taxhaven.ro.
Cabinetul Individual De Practician in Insolventa Mantegazza Miriana Oana este infiintat in anul 2009, cu experienta vasta in domeniul contabilitatii si insolventei si un inalt grad de competenta, corectitudine, seriozitate si profesionalism. Avem o echipa formata din avocati, experti contabili, contabili autorizati si lichidatori judiciari ce va stau la dispozitie pentru realizarea cu promptitudine de a raspunde necesitatilor dumneavoastra. Cabinetul este condus de doamna Mantegazza Miriana Oana, practician in insolventa, expert contabil.
Ne propunem sa oferim cele mai bune solutii in domeniul financiar-contabil, politicii manageriale si al resurselor umane astfel incat sa asiguram cu profesionalism partenerilor nostri siguranta in luarea celor mai profitable decizii in afaceri.
Sc Atlas System srl ofera servcii de asistenta si consultanta pentru infiintarea de societati comerciale, modificari acte constitutive, anunturi pentru publicare in Monitorul Oficial, convocatoare licitatii.
Loradra Serv SRL este o firmă tânără, aflată la inceputul afirmării pe piaţa românescă. Desfăşoară activităţii de consultanţă şi prestări servicii, in domeniul protectei muncii şi resurselor umane. Inchiriem autoturisme cu sofer.
Oferim servicii profesionale de consultanta comerciala si financiar-bancara clientilor romani si straini. Suntem o echipa tanara,dinamica si cu expirenta in domeniile vizate. De asemenea, pentru a oferi si dezvolta o gama calitativa de servicii clientilor nostri, am selectat colaboratorii potriviti, avand criterii exgente , datorita principiului ce ne determina intreaga activitate: consolidarea si dezvlotarea proiectului dvs. Prin transparenta, profesionalism si eficienta avem printre clientii fideli companii atat din Romania , cat si din strainatate. Suntem pregatiti pentru orice provocare venita din partea clientilor nostrii. Gama noastra de servicii este in continua perfectionare si adaptare in privinta calitatii serviciilor si produselor oferite.
Prin experienta acumulata de-a lungul anilor, societatea noastra asigura prestarea serviciilor enuntate, in cel mai scurt timp, cu profesionalism si cu acuratete in intocmirea documentelor aferente acestor servicii. Daca ni se solicita, reprezentam autoritatile publice sau operatorii economici in instanta, sau in fata oricaror organe sau organisme din Romania.