Agentia imobiliara LANG se recomanda ca fiind cea mai buna solutie in privinta tranzactiilor de vile, case, apartamente, garsoniere, terenuri si spatii comerciale. Totodata, ofera spre inchiriat apartamente si spatii pentru birouri precum si hale si depozite. LANG IMOBILIARE ofera consultanta privind CREDITUL IMOBILIAR si ipotecar, faciliteaza obtinerea acestora si pregateste dosarul clientului. Paleta variata de servicii pe care le punem la dispozitie, ne ajuta sa fim aproape de clientii nostri, indiferent de complexitatea cerintelor acestora.In consecinta, eficienta agentiei noastre se concretizeaza in contracte avantajoase, indiferent daca obiectul tranzactiilor sunt imobile sau terenuri. La biroul societatii Lang va asteapta, gata oricand sa va raspunda la intrebari, oameni bine pregatiti si informati. Ofertele de actualitate si prezentarea detaliilor cat mai exacte reusesc sa faca din agentia LANG IMOBILIARE un competitor dur pe piata imobiliara. Nu ne ramane decat sa ne bucuram de satisfactia pe care clientii o exprima in urma colaborarii cu noi. Pentru orice tranzactie imobiliara in ARAD sau zonele limitrofe agentia imobiliara LANG este cea mai de incredere solutie la care puteti apela. De aceea, putem sa folosim cu incredere motto-ul: Daca la noi nu gasiti, inseamna ca nu exista !
Firma noastra se ocupa cu consultanta juridica, consultanta afaceri, verificari clienti/parteneri afaceri, verificare marci inregistrate, furnizare acte normative, personalizare contracte, web design, web marketing, optimizare pt motoare de cautare, creare brand, sondaje opinie clienti, pentru detalii va stam la dispozitie.
Suntem o echipa tanara de specialisti care venim in intampinarea atat a celor care doresc sa isi desfasoare activitatea ca persona fizica independenta cat si a companiilor de toate marimile care intentioneaza implementarea sistemului PFA. In urma cu doi ani, cand B&P …a pasit pe piata serviciilor de consultanta, ne-am propus sa oferim clietilor nostri servicii de cea mai buna calitate. Daca am reusit acest lucru o pot spune clientii nostri de pana acum.
Kolcze, Iliuta si Asociatii este o agentie specializata in recuperarea creantelor / debitelor / datoriilor comerciale si civile de la rau-platnici pe plan national. Nu va vom solicita nici o plata in avans sau alte taxe de administrare a dosarului, iar politica noastra “Nu recuperam – Nu platiti nimic!” este o garantie pentru eforturile pe care le vom depune pentru recuperarea creantelor dvs.
Cabinetul nostru asigura asistenta si reprezentarea juridica necesara in fata oricarei instante judecatoresti, a oricarei alte institutii publice sau private, garantand exercitarea tuturor diligentelor necesare obtinerii rezultatului scontat.
Firma noastra se ocupa cu infiintari societati, persoane fizice autorizate, asociatii, asociatii familiale, declarari puncte de lucru, cesiuni, recodificari conform caen 2008, autorizari, retragere administrator, cooptare asociat, completare / schimbare obiect de activitate, depunere declaratii societati, angajari, autorizatii primarie si mediu, avize constructii, certificate de clasificare, intermediere proiectare, intermediere expertize tehnice, avize pompieri, lucrari juridice.
Societatea are sediul in Suceava si are ca activitate intocmirea de documentatii, depunerea documentatiilor in vederea inregistrarii, autorizarii societatilor comerciale, reprezentarea in fata institutilor din judetul Suceava, precum si in alte judete din tara.
Ai bani de incasat? Asta te face sa nu-ti respecti propriile obligatii de plata? Scapa de-o grija. Transmite-ne facturile neincasate si scapa de o mare grija. Suntem "Mereu in sprijinul partenerilor nostri".
Krystal Media Service va ofera servicii contabile si de consultanta la cele mai ridicate standarde, dar la preturi accesibile oricui. Preturile noastre incep de la numai 150 lei lunar pentru firmele mici si se pot negogia in functie de volumul de activitate.
Prestari servicii de infiintari societati, modificari acte constitutive,cesionari, inregistrari la ORC Mures, intocmire documentatie FP, AF, depunere documentatie fiscalizari case de marcat, obtinere c. constatatoare orc, depunere bilant ORC, MODIFICARI ACTE SOCIETATI.
Juristi cu experienta asiguram asistenta si consultanta juridica in materie de societati comerciale (operatiuni Registrul Comertului): infiintare firme, suspendare activitate, schimbari denumire firma, cesiuni de parti sociale, numirea/ revocarea unui administrato, autorizatii de functionare (PSI, Protectia Muncii, Mediu, Sanitar si Sanitar-Veterinar) pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, schimbari de sediu social, declararea de puncte de lucru, inclusiv cu obtinerea avizelor sau autorizatiilor enuntate mai sus, recodificari CAEN, declarari ale obiectului de activiate principal, declarari sau extinderi ale obiectului de activitate secundar, indreptari de erori materiale, schimbare forma juridica, fuziuni, dizolvari, lichidari, radieri, redactarea de acte constitutive, acte aditionale, contracte de cesiune, contracte de comodat, precum si orice alte modificari ale actelor constitutive ale unei societati comerciale, pret incepand cu 150 Ron. Tel.: 0744.658.222, 0770.500.283
AN CONTAB AUDIT SRL isi desfasoara activitatea pe piata financiar-contabila din Romania de peste 3 ani. Suntem o echipa tanara si dinamica, pregatita profesional, avand in componenta, experti contabili, contabili autorizati, auditor,consultanti fiscali , inspector de resurse umane, jurist si consultant in domeniul protectiei muncii. Scopul nostru este acela de a ajuta intreprinderile, indiferent de domeniul de activitate si de marime, sa isi imbunatateasca si sa isi dezvolte activitatea oferindu-le servicii contabile de inalta calitate. Informatiile contabile in timp real si corecte, sintetizate in situatiile financiare, nu sunt numai o cerinta legala, dar si instrumente cheie care ii pot ajuta pe manageri sa evite costurile nedorite si timpul pierdut pentru a minimiza efectele adverse, dandu-le astfel posibilitatea de a se concentra pe oportunitatile de pe piata. Oferim o gama larga de servicii menite sa acopere nevoile clientii nostri, fiind certificati ISO 9001, de catre TUV CERT Germania, recunoscand angajamentul nostru de a oferi numai servicii de inalta calitate. Serviciile noastre reprezinta un punct forte pentru clientii nostrii, oferindu-le un avantaj competitiv si suportul pentru luarea celor mai bune decizii.
Prioritatea cabinetului este prestarea unor servicii avocatiale de calitate clientilor sai. Clientii pot fi persoane fizice sau persoane juridice. Serviciile adresate acestora sunt foarte variate. In cazul persoanelor juridice, incepand de la infiintarea societatilor comerciale, cu atestarea de catre avocat a actelor necesare, inscrierea mentiunilor la Registrul Comertului, pana la consultanta in domeniul dreptului comercial si fiscal, dreptul muncii, dreptul proprietatii industriale si, nu in ultimul rand, asistarea si/sau reprezentarea acestora in fata instantelor de judecata de pe intreg teritoriul tarii. Pentru persoanele fizice, serviciile acopera in special gama relatiilor de familie, divort, incredintare minori, partaj, dar si cu privire la relatiile sociale reglementate de Codul Civil - mostenire, revendicare, achizitii si/sau vanzari imobiliare, contracte.
Societate cu capital integral privat, cu o vasta experienta in domeniu, o echipa de colaboratori cu un inalt grad de profesionalism, apta sa raspunda cerintelor pietii in domeniul consultantei in afaceri , a consultantei juridice si economice.
"CHIRU, PINCIU, RADU - Societate civila de avocati" cu sediul in Giurgiu B-dul CFR nr. 24, acorda asistenta juridica si reprezentare pentru persoane fizice si juridice la Politie, Parchet sau in fata oricarei instante de judecata.
Societate nou infiintata care patrunde incet dar sigur pe piata romaneasca reusind sa se achite de obligatiile contractuale astfel incat clientii existentii sa poata fi permanent o carte de vizita onorabilla pentru viitorii clienti.
Cabinet de avocat, ofera consultanta si asistenta juridica persoanelor juridice si fizice. Infiintam societati comerciale, si efectuam orice operatiune la Registrul Comertului. Recuperam debite, consultanta referitoare la contracte comerciale.
Cu o vasta experienta in transporturile si expeditiile interne si internationale de marfuri, Damarc Sped Trans va ofera servicii profesionale cu precadere in transporturile rutiere de marfa. Societatea noastra a luat fiinta din dorinta de a promova si dezvolta segmentul de piata al intermedierilor in transporturi, de a fi un bun liant intre clientii de transport si transportatori. In acest sens am recurs la stabilirea unor contacte si relatii de colaborare cu diverse companii mari cu care mentinem colaborarea inceputa de la infiintarea societatii. Aceasta colaborare pe termen lung a fost posibila datiorita profesionalismului, flexibilitatii , a tarifelor practicate si a unei deosebite adaptabilitati la cerintele clientilor nostri. Damarc Sped Trans respecta si promoveaza etica in afaceri , avand o buna relatie si cu clientii de transport si cu transportatorii , astfel oferind servicii de calitate ambelor tipuri de parteneri. Departamentul de expeditii va asigura reducerea timpului si a eforturilor depuse cautand un mijloc de transport potrivit, cu care marfa dumneavoastra sa fie transportata cu promptitudine si livrata la timp. Pe durata desfasurarii serviciilor noastre, partenerii sunt informati permanent despre stadiul desfasurarii transportului . Baza activitatii noastre o constituie siguranta ce o oferim intr-o relatie de afaceri profesionista si mutual avantajoasa. Cu deosebita consideratie Colectivul Damarc Sped Trans www.damarc.ro Va multumim anticipat si asteptam sa ne contactati.
Societate romana care presteaza servicii de consultanta pentru management si afaceri. Se vizeaza domeniul financiar-contabil si pe cel juridic. Aria de desfasurare este in principal Bucurestiul si zonele limitrofe acestuia insa nu sunt excluse colaborarile cu societati din alte zone. www.finlex.ro
UHY AUDIT CD Srl este membru al UHY (Urbach Hacker Young), organizatie internationala a companiilor independente care ofera servicii de consultanta fiscala si audit. Fiecare membru al UHY este o firma separata si independenta. In calitate de membri exclusivi ai UHY in Romania, va oferim solutii complete la problemele Dumneavoastra, la cele mai inalte standarde de calitate.