Visul tau de azi e realitatea ta de maine. Echipa noastra de specialisti te ajuta sa fii cu un pas mai aproape si iti ofera consultanta in domeniul dreptului societar. Misiunea noastra este sa va facem viata mai usoara. Stim cat de obositoare poate sa fie birocratia uneori si tocmai din acest motiv o luam de pe umerii tai. Ne concentram activitatea in mare parte reprezentand clientii in fata diferitelor institutii precum ONRC, OCPI, OSIM, ORDA, acordam consultanta juridica de specialitate si solutii pe proiecte in domeniul dreptului societar (operatiuni simple si complexe de inmatriculari II, IF, PFA, SRL, SRL-D, SA, precum schimbarea sediului profesional / social, modificarea si actualizarea obiectului de activitate, majorarea si reducerea capitalului social, transmiterea partilor sociale, infiintarea sau inchiderea punctelor de lucru, excluderea sau retragerea asociatilor, etc.). Valorile dupa care ne ghidam sunt profesionalismul, transparenta, seriozitatea iar daca te regasesti si tu in cuvintele noastre te asteptam pe la noi.
Societatea noastra, va ofera servicii de: 1 CONSULTANTA JURIDICA Consultanta juridica in relatia cu Oficiul National al Registrului Comertului, infiintare si modificare societati cu raspundere limitata, ONG, Asociatii in relatia cu judecatoriile 2. CONSULTANTA IMOBILIARA Identificarea, analizarea imobilelor, verificarea actelor de proprietate, gasirea de cumparatori/vanzatori, asistarea la semnarea contractului de vanzare-cumparare, sau orice alte documente care trebui sa le obtinem in vederea semnarii vanzarii. Avem birouri notariale cu care lucram la preturi foarte bune. 3. CONSULTANTA ADMINISTRATIVA Va putem ajuta cu obtinerea de extrase funciare, intocmire cadastru, dezmembrare cadastrala, alipire cadastrala, ridicari topo, studiu geo, puz, etc Va asteptam sa ne contactati pentru a va putea ajuta in demersul dumneavoastra pe care il inteprindeti. Cu stima, Maria Avram Manager SBW
Infiintari | Modificari | Radieri firme in toata tara | Consultanta GDPR | Infiintam rapid firme in toata tara. Infiintare firma cu ASOCIAT UNIC - pachet complet 550 lei* taxe incluse, ce consta in: - consultanta de specialitate in vederea infiintarii - consultanta in alegerea codurilor CAEN - rezervarea denumirii la Registrul Comertului - redactarea tuturor documentelor necesare - intocmirea dosarului complet - depunerea dosarului si ridicare Infiintare PFA - pachet complet 250 lei* taxe incluse ! La cerere, documentele pot fi transmise prin servicii de curierat. Taxele de curier se achita separat. Inregistrare si autorizare punct de lucru - 300 lei Majorare/reducere capital social - de la 400 lei Cesiune parti sociale - de la 400 lei Numire/schimbare administrator - 350 lei Schimbarea sediului social in acelasi judet/in alt judet - de la 450 lei Prelungirea sediului social - 250 lei Dizolvare si radiere - 600 lei Suspendare activitate/Reluare activitate - 300 lei Schimbare denumire persoana juridica - 350 lei Actualizare date de identificare - 220 lei Suspendare/reluare activitate P.F.A./I.I./I.F. - 220 lei Radiere P.F.A./I.I./I.F. - 250 lei *Preturile de mai sus nu includ taxele la Registru Comertului Va putem asista si reprezenta in toate demersurile ulterioare infiintarii unei entitati juridice.
Luma Solutions Service reprezinta partenerul ideal pe care te poti baza si care iti poate furniza in timp real servicii de consultanta, call center, intermedieri comerciale Ro - IT. Experienta echipei noastre de peste 15 ani ne recomanda si ne obliga sa oferim clientilor nostri expertiza pertinenta, viziune de ansamblu asupra managementului riscurilor precum si profesionalism si competenta.
Compania asigura servicii de audit financiar, contabilitate, expertize cu profesionalism, avand un portofoliu de clienti fideli. Compania are asigurare de risc profesional. Clentii de audit sunt din Bucuresti, Valcea, Arges, Gorj.
Experienta noastra este confirmata de stabilitatea relatiilor cu clientii nostri in prestarea serviciilor de asistenta si reprezentare juridica, dezvoltand, in cele mai multe cazuri, colaborari de lunga durata. www.cabinetavocatgalati.ro
Oferim clientilor nostrii servicii la un inalt nivel de profesionalism si seriozitate. Serviciile oferite de noi sunt: servicii financiare, protectia muncii, infiintari societati, consiliere juridica, administrare imobile.
Avocat Bucuresti va pune in legatura cu un avocat specializat in drept penal. Suna sau trimite un mesaj si in cel mai scurt timp vei fi contactat de un avocat. Atat in faza de urmarire penala cat si in faza de judecata: Strangerea si administrarea de probe in aparare; Cereri de inlocuire sau revocare a masurilor preventive; Cereri de liberare provizorie sub control judiciar; Cereri de scoatere de sub sechestru. In faza de executare a pedepselor penale: Cereri de liberare conditionata; Contestatii la executare; Cereri de intrerupere/amanare a executarii pedepselor; Cereri de contopire a pedepselor aplicate. Promovarea plangerilor si a cailor de atac impotriva rezolutiei/ordonantei procurorului; Formularea si inaintarea de plangeri penale catre organele competente; Reprezentarea partilor civile in toate fazele procesului penal indiferent de instanta competenta.
Suntem o echipa de profesionisti formata din avocati, consilieri juridici, experti in achizitii publice si ingineri. Oferim consultanta in domeniul achizitilor publice precum si servicii de infiintare / modificare societati, inclusiv gazduire de sediu social in Cluj-Napoca.
SIS Echipament este o companie prezentă pe piața de servicii B2B de peste 30 de ani, furnizând consultanță personalizată firmelor aflate în special în județul Ilfov. ANAF, ONRC, Mediu, ISC, sunt acronime pe care le cunoaștem foarte bine. Găsiți o listă a acestor servicii la pagina dedicată acestora. Recent am deschis o nouă linie de business ce va promova și vinde software dezvoltat de compania germană FACTON GmbH. Software-ul este dedicat relevării, comparării, agregării și simulării factorilor și resurselor ce formează costurile într-o companie mai mică sau mai mare. Mai multe pe pagina dedicată FACTON EPC.
Suntem o echipa formata din Experti Contabili si Avocati membri ai Baroului Bucuresti care a luat nastere in 2016 din dorinta de a aduce pe piata servicii de un inalt standard calitativ la preturi competitive. Echipa noastra, prin experienta vasta de care da dovada, va poate oferi servicii profesionale dedicate considerand ca preocuparea noastra finala este dezvoltarea afacerii dumneavoastra. Gama noastra de servicii este dedicata atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice si garantam in ambele situatii profesionalism. Oferim Servicii de: infiintari firme bucuresti contabilitate bucuresti firme de contabilitate bucuresti expert contabil bucuresti contabil bucuresti servicii contabilitate bucuresti firma contabilitate bucuresti experti contabili bucuresti cursuri de contabilitate acreditate bucuresti firme de contabilitate si audit bucuresti expert contabil judiciar bucuresti
Cabinetul de avocatura Braila vine in ajutorul dvs., cu avocati si juristi specializati in drept comercial, drept penal, drept civil, drept fiscal, drept vamal, dreptul muncii, dreptul transporturilor, etc.
Cabinet Avocat ce are o vasta experienta in domeniu, un colectiv unit de profesionisti, avocati si economisti, care pot sa-ti ofere consultanta specializata la cele mai inalte standarde, hotarati sa gaseasca alaturi de tine cea mai buna cale de rezolvare a problemelor pe care le intalnesti.
Borhan HR este o companie romaneasca specializata in consultanta resurse umane. Oferim cu profesionalism si promptitudine servicii de recrutare forta de munca din strainatate, asistenta obtinere autorizatii de munca si vize pentru straini, management resurse umane si asistenta juridica. Echipa noastra organizeaza interviurile direct in tarile de origine ale candidatilor, asigurandu-se ca intrunesc toate conditiile angajatorilor din Romania.
Prin gestionarea profesionista a contabilitatii si a dosarelor de personal, te ajutam sa castigi timp pentru administrarea si cresterea afacerii tale. - Gestionare profesionista a contabilitatii si dosarelor de personal; - Abordare proactiva - ne implicam in activitatea companiei; - Asistenta de specialitate pentru a lua cele mai bune decizii de business; - Ne platesti doar pentru cat muncim - tarif adaptat la nevoile tale specifice.
Infiintam firme in doar 3 zile prin cabinet de avocat. Vii cu cartea de identitate si de restul ne ocupam noi. Iti gazduim sediul firmei, redactam, depunem si ridicam actele in numele tau. Fara stat la cozi, fara birocratie, noi ne ocupam de tot! Seriozitate si profesionalism! Experienta de peste 10 ani in domeniu. Suna pt o oferta! 0720656175
Suntem o echipa cu o experienta de peste 18 ani si va oferim servicii si consultanta in contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Punem accent pe profesionalism! Fiecare membru al echipei Arteco Expert beneficiaza de programe de formare profesionala si cunoaste indeaproape cele mai recente modificari legislative. Din anul 1999 suntem membri C.E.C.C.A.R. Elaboram in timp util rapoarte exhaustive pentru clientii nostri si oferim informatiile esentiale pentru cele mai bune decizii de business. Ne asumam prin contract responsabilitatea pentru serviciile oferite, iar tarifele noastre sunt corecte, stabilite in functie de volum si de complexitate.
Sc Multi Contab Srl este o firma de contabilitate si expertiza contabila cu conducere cu vasta experienta in domeniul financiar contabil si fiscal, infiintari sc si pfa, dizolvari, lichidari sc, evaluari bunuri imobile si mobile, expertize contabile si fiscale, membru CECCAR, CCF, UNPIR, ANEVAR.
Persoana fizica independenta, membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania si membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania, ofer servicii de audit financiar pentru societatile care sunt obligate sa isi auditeze situatiile financiare anuale, servicii de expertiza contabila extrajudiciara, servicii de contabilitate, inclusiv intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si a bilantului contabil, inregistrare in Revisal.
We believe that building strong relationship with our clients in an important part of what we do. This allows us to learn your specific needs, and meet them using our expert knowledge and commitment to do this, which is why Grace tax & audit services are so well recommended by our loyal clients. Reduce the stress and complications that tax & accountancy can bring, allowing you to continue on the running of your company, and leave the rest to us.