Ne ocupam de gestionarea eficientă a procedurilor de insolvenţă şi reorganizare judiciară A�n vederea reducerii semnificative a prejudiciilor financiare aduse sistemului public sau privat, cu efecte pozitive asupra modului de funcţionare a mediului economic.
Servicii profesionale oferite de juristi cu experienta. Start afacere - infiintare: SRL SRL-D, PFA; Servicii flexibile, inclusiv consultanta necesara si reprezentare in relatia cu Registrul Comertului Gorj. Va oferim ajutor specializat pentru ca firma Dvs. sa faca primul pas spre SUCCES! CASA DE CONSULTANTA PAPU & ASOCIATII - Partenerul firmei tale !
Adiflor Universal Srl este o societate ce ofera servicii de contabilitate, salarizare si personal, infiintari - desfiintari societati, consultanta, venind in sprijinul clientilor societatii cu servicii si informatii prompte. Asigura relatia cu institutiile statului si reprezinta clientii din portofoliu in fata organelor de control . Angajatii societatii sunt experti contabili, inspectori resurse umane, avocati.
Orientat catre rezultate si capabil sa construiesc relatii pe termen lung cu toti clientii mei, dornic de interconectare B2B in cele mai bune conditii si la cele mai inalte standarde. Experienta in crearea de noi tipologii de gandire, de organizare a tuturor activitatilor de la A la Z, fara pierderi inutile de timp si de energie.Adeptul unui nou mod de gandire si de abordare a problemelor si dificultatilor intalnite, printr-o ordine si o disciplina construite si aplicate in mod exemplar. Capabil sa dezvolt o expertiza de management care sa functioneze intr-o piata care se afla in continua evolutie. Dornic sa ma implic in activitatile unor companii cu grad ridicat de stabilitate financiara si cu o ambitie puternica de dezvoltare printr-un management de resurse umane adecvat si prin sprijinul tehnologiei moderne. Sunt disponibil prin serviciile mele unor companii care isi doresc cu adevarat sa aiba succes si sa castige o cota de piata importanta in domeniul in care activeaza, sa devina lideri in industria respectiva si sa aiba rezultate financiare in functie de modul in care evolueaza. Pentru o oferta sau un parteneriat sunt la dispozitia dumneavoastra !
Phoenix Business Solution este o firma de consultanta juridica si fiscala, formata dintr-o echipa tinara cu studii de specializare si experienta in domeniu. MISIUNEA noastra este sa-ti facem munca mai usoara , sa te ajutam sa-ti incepi propria afacere, dupa care te v-om indruma pas cu pas spre cele mai bune solutii in domeniile pe care le acoperim. Te mai putem ajuta si cu : - infiintarea si autorizarea la Registrul Comertului (O.N.R.C.) a diferitelor tipuri de entitati (cu sau fara personalitate juridica): societati comerciale (S.R.L-ul, S.A.), persoana fizica autorizata (P.F.A.), intreprindere individuala (I.I.), intreprindere familiala (I.F.); - Inregistrarea mentiunilor ce se impun a fi autorizate la un moment dat, in oricare dintre etapele afacerii dumneavoastra (deschidere punct de lucru, schimbare sediu social, extindere obiect secundar de activitate, cesiune parti sociale etc.); - Dizolvari - Lichidari - Radieri; - Gazduirea sediului social ; - Inregistrarea marcilor la O.S.I.M.; - Servicii financiar-contabile(obtinere T.V.A., operator intracomunitar, REVISAL, depunere declarati A.N.A.F.); Atat in Bucuresti si Ilfov, cat si in restul judetelor din tara!
Suntem o firma de consultant si brokeraj in asigurari, imobiliare, infiintari, lichidari firme, puncte de lucru, sedii sociale, evaluari, cadastru si intabulare, certificate energetice, activitati Xerox A3-4, laminari, materiale de constructii (depozit).
Cabinetul de avocat Toader Marcel asigura consultanta juridica, asistenta juridica si reprezentare juridica la toate instantele de judecata sau arbitrale ( inclusiv la Inalta Curte de Casatie si Justitie ).
Societate de consultanta juridica vine in sprijinul clientilor pentru infiintare societati (SRL, PFA, II); inregistrarea marcilor la nivel national sau european; lichidare/inchidere societati. De asemnea oferim si servicii de contabilitate pentru firmele interesate.
PFA Marius Cojocaru va ofera servicii de consultanta pentru Infiintarea PFA cu 50 de lei pe sedinta, Ghid PFA cu 50 de lei, Curs gestionare PFA (promotie 225 lei), Soft Contabilitate PFA "Expertul Tau" cu plata in rate.
Cabinetul nostru de avocatura, de peste 15 ani, ofera clientilor din Romania si strainatate: consultanta juridica, asistenta in cadrul medierii / concilierii / negocierii, formulare actiuni, acte, contracte civile & comerciale, cereri, notificari, contestatii, plangeri & procese penale, revendicari / retrocedari, despagubiri,divort, succesiuni, partaj, custodie minori, obtinere cetatenie, vize si permise de sedere/munca, recuperari creante, litigii ANRP, procese legea 10/2001, actiuni CEDO, infiintari/ modificari/ lichidari firme, asistenta si reprezentare in fata tuturor instantelor de judecata, in fata autoritatilor si in fata altor persoane fizice si juridice. Pentru detalii: 0723-537992, www.avocat-mc.ro
De-a lungul anilor ne-am remarcat prin furnizarea de servicii de consultanta in mai multe arii de business. Dovada muncii noastre o reprezinta clientii multumiti si recomandarile acestora. Mai jos va prezentam cele mai importante segmente de business – specialitatea Legal Consulting. 1. 1. Industria jocurilor de noroc Experienta noastra practica in domeniul gambling-ului romanesc se intinde pe o perioada de peste 7 ani prin furnizarea de servicii de consultanta si asistenta juridica si fiscala. Ne dorim sa fim un partener de incredere pentru organizatorii de jocuri de noroc de orice tip ( slot machines, pariuri in cota fixa, bingo, cazino, etc. ). Jocurile de noroc sunt un domeniu reglementat specific si orice mica eroare in organizarea exploatarii poate conduce uneori la anularea licentei de organizator. Va prezentam o parte din serviicile pe care le putem oferi: - redactam regulamente de joc, de ordine interioara, contracte de colaborare cu detinatorii punctelor de lucru, acte aditionale si orice alte acte juridice impuse de lege; - consultanta de business si consultanta legala pentru orice problema in domeniul jocurilor de noroc si la nevoie asistenta in fata organelor de control; - intocmirea dosarului necesar la Oficiul National Pentru Jocuri de Noroc pentru obtinerea autorizatiilor pentru exploatarea jocurilor de noroc, mentionam ca acestea au valabilitate un an de zile de la data emiterii; - intocmirea dosarului necesar la Oficiul National Pentru Jocuri de Noroc pentru obtinerea LICENTEI pentru exploatarea jocurilor de noroc, mentionam ca aceasta are valabilitate 5 ani de la data emiterii; - asigurarea obtinerii autorizatiilor si licentei pentru exploatarea jocurilor de noroc; - transmiterea deciziei Oficiului de aprobarea a dosarului National Pentru Jocuri de Noroc privind dosarele dvs, ridicarea autorizatiilor de exploatare si expedierea acestora catre dvs; - intocmirea si depunerea oricaror alte notificari: de schimbare de spatiu pentru mijloacele de joc, importul, achiziţia intracomunitară, vânzarea/cumpărarea, scoaterea din funcţiune a mijloacelor de joc impuse le legislatia jocurilor de noroc; - obtinerea rapida a bileletelor de intrare pentru mijloacele de joc tiparite in regim special de Imprimeria Nationala si expedierea imediata catre dvs; - intocmirea dosarului si obtinerea de Aprobari de Tip, certificate de verificari tehnice initiale si periodice de la Biroul de Metrologie Legala Bucuresti; - elaboram dosar cu documentatia initiala obligatorie in fiecare punct de lucru. 2 Drept societar - infiintari societati comerciale 350 lei - infiintari PFA 200 lei - infiintari/radieri puncte de lucru 200 lei - infiintare ONG 700 lei - schimbare forma juridica, schimbare sediu social, obtinere certificate inmatriculare, schimbare denumire firma, preluare societati comerciale, cesiune parti sociale, majorare capital social, divizari, fuziuni de societati, adaugare de noi obiecte de activitate, suspendare / reluare activitate firme - elaborare de contracte specifice obiectului de activitate al societatii dvs - consultanta juridica 3. Obtinere cetatenie
Cu ce ne ocupam? -acordam consultanta la infiintari firme <preturi minime> -intermediem credite pentru persoane fizice si juridice -acordam consultanta in management si marketing -consultanta in domeniul psi si ssm -recrutari personal
Ne remarcam prin eficienta, seriozitate in desfasurarea activitatii si de asemenea prin corectitudine fata de clientela noastra Serviciile prestate sunt prompte si de calitate iar rezultatele obtinute sunt in conformitate cu pretentiile clientilor nostri. Activitatea biroului este desfasurata in prezent de catre un avocat titular, un avocat colaborator si secretariat, impreuna incercand cu succes sa promovam servicile noastre la standardele mentionate mai sus .
Interactive Accounting Srl, companie membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania incepand cu anul 2011, vine in sprijinul tuturor persoanelor fizice autorizate si a persoanelor juridice care doresc sa-si externalizeze serviciile de contabilitate, personal si salarizare. Obiectivul nostru principal il reprezinta furnizarea unor servicii de o calitate exceptionala adaptate in functie de necesitatile tuturor companiilor cu care colaboram.
Asigur consultanta de specialitate in vederea efectuarii tuturor demersurilor si actelor privind • Recuperari creante • Negocieri cu creditorii • Constatare prescriptie extinctiva • Asistenta notar public incheiere acte autentice; • Asistenta executare silita • Probleme imobiliare, cadastru, carte funciara, intabulari, contencios administrativ. NOU: Colaboram cu institutiile statului in vederea obtinerii de avize, acorduri, autorizatii, etc: o Oficiul Registrului Comertului o Dir.Gen.Finante Publice o Primarii o Fisc o ITM o Cartea funciara o Extrase C.F. o Cadastru / intabulari o Sanepid o Compania Apa o Electrica o Gaz Infiintari Firme o Infiintare S.R.L. o Infiintare S.A. o Infiintare P.F.A. o Infiintare I.I. o Infiintare I.F. Mentiuni o Infiintare/desfiintare puncte de lucru o Infiintare reprezentanta straina in Romania o Cesiune parti sociale o Schimbare obiect de activitate/denumire/ sediu social o Revocare/numire administrator o Majorare/reducere capital social o Modificari acte firma Suspendare/Dizolvare o Suspendarea temporara a activitatii o Dizolvare Firma o Insolventa – Faliment o Reorganizarea firmei o Fuziune/Divizare firma
Firma noastra va ofera: -Servicii de consultanță și suport pentru afaceri -Creditare și refinanțare pentru persoane fizice și juridice -Asistență și consultanță pentru afaceri și management -Recuperarea daunelor personale provocate de accidente -Asistență și consultanță pentru operațiuni pe piața de capital.
Cabinetul nostru se ocupa cu urmatoarele activitati : Infiintare societati comerciale,PFA,II, Asociatii Proprietari, Asociatii-ONG, puncte lucru, radieri, cesiuni, suspendari, majorari capital social, prelungire mandat administrator, diverse modificari societati-Registrul Comertului, schimbari sediul social, gazduire sediu social, redactari contracte, atestari acte, obtinere autorizatii de la primarie, sanitar veterinara, protan, administratie pentru societati comerciale, declarare punct de lucru administratie financiara, asistenta juridica gratuita in privinta infiintarii unei societati, diponibilitate de deplasare, contabilitate, inregistrare documente casa de marcat. Va oferim servicii rapide , ieftine si de calitate.
Consultanta comerciala ce faciliteaza drumul spre ascensiunea absoluta a afacerii dumneavoastra, creandu-va dependenta de succes! ABSOLUTE Consulting se dedica in totalitate sustinerii demersurilor efectuate de catre antreprenorii de sezon sau cei cu viziune pe termen lung, in vederea dezvoltarii si mentinerii celor mai inalte standarde de excelenta in domeniul afacerilor. Ne-am propus, inca de la inceput, sa ne impunem in domeniul consultantei antreprenoriale, sa devenim atat de buni, incat sa nu ne puteti ignora. ABSOLUTE Consulting va supune atentia asupra urmatoarelor servicii: - Infiintarea si autorizarea la Registrul Comertului (O.N.R.C.) a diferitelor tipuri de entitati (cu sau fara personalitate juridica) - societati comerciale (dintre ele, amintim S.R.L-ul), persoana fizica autorizata (P.F.A.), intreprindere individuala (I.I.), intreprindere familiala (I.F.); - Inregistrarea mentiunilor ce se impun a fi autorizate la un moment dat, in oricare dintre etapele afacerii dumneavoastra (deschidere punct de lucru, schimbare sediu social, extindere obiect secundar de activitate, cesiune parti sociale etc.); - Dizolvari - Lichidari - Radieri; - Gazduirea sediului social (in curand); - Inregistrarea marcilor la O.S.I.M.; - Servicii financiar-contabile(in curand); - Consultanta antreprenoriala (in afaceri si management). Toate acestea, atat in Bucuresti si Ilfov, cat si in restul judetelor din tara! Pentru informatii suplimentare sau programarea unei intalniri, va rugam sa ne contactati (telefonic/e-mail).
Membrii echipei Musat&Partners sunt pregatiti sa acopere aspecte legale din cele mai importante si variate domenii, oferind clientilor consultanta si asistenta juridica, reprezentare in instanta si servicii de due diligence. Toate aceste servicii pot fi oferite in limbile romana, italiana, engleza si germana.
Cu un portofoliu bogat, societatea AKI Invest Grup este o ramura a grupului AKI, un grup de societati focusate pe consultanta financiara, fiscala, audit si contabilitate, consultanta juridica si management in reorganizare si lichidare societati, precum si imobiliare.