Sunteti in cautarea unor specilaisti care sa va ofere servicii performante? Top Proiect Consulting poate fi partenerul ideal al afacerii dumneavoastra! De ce? Pentru ca scopul nostrum este de a respecta exigentele clientilor si de a le oferi proiecte de calitate. Echipa Top Proiect Consulting este pregatita sa raspunda tuturor cerintelor dumneavoastra in materie de: servicii cadastrale, lucrari topografice, constructii civile si industriale, proiectare retele de apa si canalizare, dirigentii de santier, studii de fezabilitate.
Sov Consulting ofera consultanta pentru obtinerea de finantari nerambursabile prin fonduri europene pentru toate domeniile de activitate. Identificam fondurile adecvate, intocmim si implementam proiecte finantate prin P.O.R., F.E.A.D.R., P.O.S. C.C.E., P.O.S. D.R.U., P.O.S. Mediu, U.N.P.D. etc. Nu preluam decat idei care conduc la proiecte de succes, toate cererile de finantare depuse de societatea noastra fiind selectate pentru finantare. Activitatea noastra se centreaza pe judetele Maramures si Satu Mare, dar avem proiecte in curs de implementare si in judetele Cluj, Calarasi, Piatra Neamt.
Compania realizeaza proiecte de accesare fonduri structurale nerambursabile pentru imm-uri, pentru productie(linii de productie, retehnologizare, dotare, constructii, extinderi sectii de productie)activitati piscicole, dezvoltrea afacerilor, resurse umane, monumente istorice, implementare de sisteme de calitate, mediere comerciala(neonorarea contractelor, nerespectarea clauzelor contractuale, neplata obligatiilor contractuale, pret, prestatii) facilitari.
Societatea comercială Damax Consult a fost înfiinţată în anul 2006, având activitate de bază arhitectură, inginerie şi consultanţă tehnică în construcţii, înregistrată la Registrul Comerţului cu codul CAEN 7420. Serviciile de consultanţă tehnică au constat în principal în activităţi de dirigenţie de şantier. Societatea noastră asigură prin personal calificat şi atestat servicii de dirigenţie în construcţii ce sunt sub incidenţa legii 10/1995 şi HG 766/1997 şi a normativelor în vigoare pentru lucrări de construcţii civile şi industriale. Serviciile oferite de societatea noastră în activitatea de dirigenţie de şantier implică responsabilităţile faţă de beneficiar (investitor) şi organele de control ale statului în domeniul construcţiilor civile, industriale, monumentelor istorice şi lucrări de artă pentru investiţii categoria de importanţă A, B, C şi D. Principalele legi care stau la baza desfăşurării activităţii noastre sunt: -Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii; -Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii; -HG 273/1994 privind aprobarea regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora; -HG 272 aprobarea regulamentului privind controlul de stat al calităţii în construcţii; -HG 766/1997 aprobare unor regulamente privind calitatea în construcţii. Serviciile oferite de firma noastră includ: -Dirigenţie de şantier pentru lucrările de construcţii, instalaţii, lucrări edilitare, monumente de artă; -Controlul, asigurarea calităţii şi managementul construcţiilor; -Verificarea tehnică a proiectului; -Întocmirea carţii tehnice a construcţiei pe baza documentelor strânse de la proiectant şi executant; -Consultanţă pentru întocmirea manualului calităţii şi a procedurilor de control conform legilor în vigoare; -Întocmirea de devize şi situaţii de lucrări; -Servicii de audit energetic pentru clădiri; -Expertizarea tehnică a construcţiilor. Printre clienţii societăţii noastre se numără: -SC Impact Developer & Contractor SA Bucureşti -Cartier rezidenţial Class – Voluntari; -Cartier rezidenţial Azur2 – Voluntari; -Clădire multifuncţională 2S+P+8E – Voluntari; -Cartier rezidenţial Roua - Ploieşti -Petrom Service -Construire tribună stadion Chimia Brazi -Primăria Cărbuneşti -Construire anexă Şcoala Cărbuneşti -Primăria Ariceştii Zeletin -Reamenajare, extindere şi consolidare Şcoală Generală -Consolidare şi reamenajare Dispensar -EMDEP – E-Testboards -Modernizare hală industrială de producţie -Ministerul Integrării Europene -Reabilitarea a 13 şcoli, laboratoare şi ateliere, în programul TVET – PHARE 2004: Rucăr, Curtea de Argeş, Costeşti, Bărcăneşti, Câmpina, Sinaia, Plopeni, Ceraşu, Sângeru, Starchiojd, Bălţeşti, Valea Călugărească, Măneciu. -Banca Românească -Amenajare agenţii în Ploieşti, Sinaia. Braşov.
Firma ofera servicii de infiintare inchiriere companii OFFSHORE in PARADISURI FISCALE, taxe si impozite ZERO, conturi bancare anonime, Refacturare, servicii consultanta, leasing, asigurari, intermedieri financiare etc. Preturi minime, promptitudine, discretie. Utilizare si detalii pe website. Tel:0726654594.
Bridge Europe Consulting este o firma Britanica de consultanta care creaza o punte de legatura intre organizatiile din vestul si estul Europei, furnizand totodata servicii de consultanta firmelor romanesti care doresc sa ridice finantari de orice fel, inclusiv accesarea fondurilor nerambursabile. Experienta vasta pe diverse proiecte si sectoare, precum si reteaua de contacte foarte bine dezvoltate, dau posibilitatea firmei sa ofere o varietate mare de servicii, adaptate nevoilor specifice ale fiecarui client. Bridge Europe Consulting isi ajuta clientii sa acceseze fondurile necesare pentru a derula programele de investitii propuse, avand o vasta experienta in identificarea surselor relevante de finantare pentru diferite proiecte. Astfel, Bridge Europe Consulting isi consiliaza clientii in accesarea fondurilor nerambursabile, precum si in obtinerea de imprumuturi bancare, sau alte tipuri de finantari. Un factor de diferentiere al firmei noastre este abilitatea echipei Bridge Europe Consulting de a determina structuri optime de finantare, care maximizeaza valoarea fondurilor nerambursabile, si minimizeaza aportul propriu de capital (contributia proprie). Suntem unul din putinii jucatori pe piata care are capacitatea de a dezvolta si executa structuri complexe de finantare.
S.c. Mar&Mar-Invest S.r.l. este o societate cu capital 100% privat, nou infiintata, dar cu un personal calificat si peste 1 deceniu de experienta in domeniul "Prestari-Servicii". Societatea noastra isi desfasoara activitatea atat pe teritoriul Romaniei cat si in afara tarii, in special, Spania, unde o parte din personalul societatii, si-a desfasurat parte din activitate in ultimii 10 ani. Aparte de clientii si partenerii societatii, garantia noastra este "Cea mai buna prestatie CALITATE / PRET / TIMP".
Sc Phyto Expert Srl este o firma specializata in elaborarea documentaţiei privind accesarea fondurilor europene, precum si in implementarea acestora. In cadrul companiei lucreaza o echipa tanara, cu o experienta in domeniu de peste 4 ani, experienta dobandita in cadrul unor companii mari de profil. Moto: Singura cale de a obtine succesul este sa-i ajuti pe altii sa aiba succes.
Compania de Consultanţă SC LICINIU SRL este o societate comercială romanească cu capital integral privat, cu sediul în Sibiu, specializată în elaborarea de proiecte de consultanţă şi management în domenii variate, cu preponderenţă pentru accesarea fondurilor europene nerambursabile. SC LICINIU SRL vă oferă soluţii complete la elaborarea proiectelor pentru finanţare din fondurile structurale europene prin realizarea documentaţiei necesare şi asistenţă pe durata întregului proces de finanţare şi implementare a proiectului. Documentaţia presupune realizarea studiului de fezabilitate, a planului de afaceri, a strategiei de marketing, realizarea şi modelarea previziunilor financiare şi pregatirea documentelor anexate în forma solicitată de finanţator.
Firma E-Training este specializata intr-o gama larga de servicii din domeniul consultantei. In primul rand, realizeaza servicii de consultanta pe diverse domenii de activitate, printre care consultanta in elaborarea de proiecte cu finantare europeana. Pana in acest moment a relaizat o serie de parteneriate cu institutii publice si private, asigurand suportul metodologic pentru derularea in parteneriat a 6 proiecte din Fondul Social European. Experienta si resursele umane bine pregatite o recomanda pentru realizarea oricarei etape din procesul de dezvoltare, implementare si gestionare de proiecte prin fonduri europene. Totodata, un alt obiectiv de activitate il constituie derularea de activitati formative. In acest sens, detine un centru de formare profesionala si cun centru de evaluare de competente profesionale, fiind specializata in realizarea de cursuri de formare/evaluare de personal si in elaborarea de instrumente, programe si metodologii formative. Dorind sa aduca un plus pe piata formarii profesionale din Romania, compania E-Training promoveaza si efectueaza cursuri de formare on-line din diverse domenii de activitate.
Odată cu aderarea României la structurile Uniunii Europene există posibilitatea de a accesa fonduri nerambursabile pentru proiecte de dezvoltare - pentru aproape toate ariile economiei naţionale – prin intermediul Fondurilor Structurale şi de Coeziune. Aceste Fonduri sunt instrumentele financiare ale Uniunii Europene prin care acţionează pentru eliminarea disparităţilor economice şi sociale între regiuni, în scopul realizării coeziunii economice si sociale. Metodus Consulting SRL. stă la dispoziţia partenerilor săi cu o structură complexă a serviciilor de consultanţă. Serviciile noastre acoperă toată perioada de “viaţă” a proiectului de dezvoltare: de la ivirea ideei de dezvoltare, prin fazele de pregătire şi prin elaborarea cererilor de finanţare corespunzătoare şi a documentaţiei aferente până la implementarea, realizarea proiectului.
Societate comerciala, cu linii de business diferite: -Consultanta realizare proiecte fonduri structurale nerambursabile domeniile public si privat -Servicii de cazare in pensiune turistica 3 margarete Bran. -Comert en gross fructe prospete/ congelate, legume, dulciuri, proteine, la comanda sau din stoc.
Sc Techno Weld Invest Srl este o firma de sudura, infiintata la sfarsitul anului 2007, care se ocupa cu reparatii prin sudura pe materiale speciale (inox, cupru, aluminiu, titan, nichel, cobalt si diverse alte aliaje speciale), executii constructii sudate si reconditionari diverse piese uzate prin metalizare dura, testare sudori pentru angajarea in tara si strainatate, consultanta tehnica de specialitate acordata de inginer sudor european, autorizari sudori/ firme, omologari sudura, etc.
Firma de consultanta specializata in formarea profesionala si consultanta financiara bancara pentru persoane fizice si companii, cu sediul in Bucuresti, avand o experienta de piata de aproape 9 ani, cauta persoane integre pentru reintregirea echipei.
Filosofia BCR Asigurari de Viata Alegerea asigurarii de viata potrivite reprezinta o decizie importanta pentru oricine. Pentru noi, fiecare client este UNIC. Atentia acordata analizei nevoilor, atitudinii fata de economisire, profilul financiar unic al fiecarui client reprezinta cheia expertizei noastre. Portofoliul de produse si servicii, solutiile individualizate pe care le oferim ii ajuta pe clientii nostri sa ia decizia justa pentru viitorul lor financiar.
Marketing Development ofera servicii de consultanta si asistenta cu privire la identificarea si fructificarea oportunitatilor de finantare nerambursabila aplicabile pentru diverse tipuri de organizatii. Site: www.mkdev.ro
SP Audit Consulting este o societate comercială de contabilitate, revizie contabilă, consultanţă în domeniu fiscal şi audit cu capital integral românesc, autorizată CECCAR, CCF şi CAFR. Echipa noastră, deşi extrem de tânără, este caracterizată de profesionalism şi de o puternică tenacitate. Garanţie pentru capacitatea firmei noastre de a oferi soluţii chiar şi celor mai dificile probleme stau realizările de până acum precum şi respectabilitatea clienţilor atraşi. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu obiecte de activitate variante: comerţ, prestări servicii, producţie sau construcţii. Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Tarifele propuse sunt calculate în funcţie de timpul de lucru necesar efectuării lucrărilor şi aferent consultanţei, de profilul companiei şi de volumul de activitate. Pentru o cât mai corectă apreciere a acestor factori compania noatră agreează o perioadă de tatonare şi analină de până la 90 zile în urma căreia, de comun acord cu reprezentanţii companiei Dumneavoatră, se vor stabili tarifele finale. -Caraş-Severin, Reşiţa, Caransebeş, Băile Herculane: 0722.625.120. -Timiş, Timişoara, Lugoj, Buziaş: 0722.617.995.
Initial Advisory ofera clientilor sai prezenti si potentiali o gama variata de servicii de consultanta specializate (din gama generic numita "corporate finance" dar nu numai), ca si o flexibilitate maxima, impreuna cu firme partenere complementare, cu parteneri tehnici alesi pe principiul maximei specializari in domeniul necesar. Varietatea serviciilor noastre provine din - si in acelasi timp este subsumata - obiectivului principal: a servi Clientul prin toate mijloacele : - pentru a-si intari EFICIENTA si de aici DURABILITATEA afacerii si - pentru a-si DEZVOLTA afacerea cu inteligenta STRATEGICA. Asistenta obtinere FINANTARE: 1. Fonduri Nerambursabile: Fondurile STRUCTURALE si de COEZIUNE ale UE 2. Banci - diverse linii de finantare, proprii sau BERD, KfW, BEI, BIRD s.a. 3. Investitori Privati ("Angel investors") sau Fonduri de Risc ("Venture Capital") Serviciile noastre enumerate includ: - analiza Fezabilitatii si Oportunitatii proiectului de dezvoltare si finantarii lui (inclusiv analiza sanatatii afacerii Dvs.) - elaborarea unui Plan de Afaceri inclus intr-un dosar complet de finantare, conform cu "psihologia" si cerintele specifice fiecarui tip de finantator. In plus, punem in legatura intreprinzatorul si afacerea de finantat cu finantatorul optim pentru proiectul de dezvoltare avut in vedere (vezi si "Corporate Broking" detaliat mai jos). Diagnostic Strategic si plan de Rentabilizarea Afacerii / Holdingului, inclusiv prin: - Fuziuni si Achizitii *("M&A") - servicii de analiza a oportunitatii si planificare cash-flow - Asistenta Listare Bursa (BVB) & Finantare Publica prin emitere Actiuni noi sau Obligatiuni - "Corporate Broking" - Noi punem in legatura toti actorii si resursele necesare unei Afaceri de Succes: 1. Oameni cu Idei / Intreprinzatori ("Antreprenori"); 2. Manageri recunoscuti pe piata / Companii deja dezvoltate din domenii compatibile, care au deja "Business Processes" puse la punct, apte sa dezvolte afaceri noi "Joint Venture" cu cel care propune idea / intreprinzatorul lipsit de resursele organizationale si de know-how necesare pentru a-si pune in practica idea. 3. Finantatori de orice tip si "psihologie" - ingredientul esential pentru ca "mariajul" de sus sa reuseasca.
Firma noastra ofera : -documentatii tehnice PT si DDE in constructii, electro, automatizari, utilaje, montaj, tehnologie -intocmeste documentatii pentru avize de urbanism, avize de mediu, avize sanitare, scenarii de securitate la incendii, documentatii pentru autorizatii de construire, etc. -ofera servicii de consultanta si de inginerie.
Alyates Design Srl asigura proiectarea integrala a instalatiilor pentru constructii civile si industriale, pentru toate specialitatile (termice, electrice si sanitare) si fazele de proiectare (PAC, PT, DE), la un standard ridicat de calitate. Proiectele sunt intocmite in conformitate cu legislatia in vigoare, de catre persoane cu pregatire de specialitate si atestate profesional si sunt verificate de catre un verificator autorizat MLPAT. Toate proiectele sunt coordonate cu toti factorii implicati arhitectura, structura, etc. Societatea noastra are o experienta de aproape 10 ani in: - realizarea de studii de fezabilitate si oferirea de solutii pentru orice tip de investitie; - executia documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare; - elaborarea completa a proiectelor pe faze. Portfoliul lucrarilor executate de noi cuprinde circa 150 de proiecte de instalatii pentru locuinte unifamiliale si zone rezidentiale, cladiri de birouri, magazine si showroom-uri, hoteluri si pensiuni, cladiri industriale, etc. toate realizate cu minutiozitate maxima. Mai multe pe www.alyates.ro