Experienta de peste 12 ani in elaborarea de proiecte cu finantare din fonduri europene nerambursabile. Exemple de proiecte realizate: ferme de vaci, porci, gaini, incubatoare de oua, pensiuni turistice, centre de imbuteliere apa, laboratoare pentru procesare miere, abatoare, carmangerii, patiserii, brutarii, achizitii de utilaje, pomicultura, sere de legume, etc
Companie de consultanta in afaceri si management ce deruleaza servicii pentru START-UP, dezvoltari si reorientari afaceri prin investitii cu fonduri europene sau pirvate. Litigiile si disputele in faceri pot fi solutionate cu profesionisti din domeniu, ce au pregatire certificata de catre institutiile din Romania si din UE sau SUA.
Oferim servicii de consultanta si implementarea de proiecte pentru mediul de afaceri, urmarind sa fim recunoscuti ca un partener de incredere puternic, stabil si profitabil, un partener care livreaza servicii profesionale in mod eficient si creste in mod dinamic.
S.c. Kapterra Consult S.r.l. dispune de experienta necesara astfel incat sa oferim solutii adaptate perfect nevoilor clientilor prin oferirea unei game variate si complexe de servicii de consultanta si proiectare. Personalul specializat, implicat in proiectele noastre, este instruit pentru a indeplini angajamentul organizatiei, de a furniza servicii de o calitate excelenta, in concordanta cu cerintele si asteptarile clientului. In acest context, S.c. Kapterra Consult S.r.l. vine in sprijinul clientilor sai si oricarei organizatii interesate. Astfel, va supunem atentiei propunerea noastra privind gama de servicii pe care le furnizam: - studii geotehnice preliminare, definitive, faza unica, de detaliu, monitorizare geotehnica, etc. (constructii civile, industriale, drumuri, poduri, stabilizare versanti, PUZ, etc.); - penetrari dinamice usoare, medii si grele si penetrari dinamice standard; - studii hidrogeologice preliminare privind posibilitatile de alimentare cu apa; - proiectarea captarilor de apa (foraje, puturi, izvoare de coasta, drenuri etc.); - studii hidrogeologice definitive privind instituirea zonelor de protectie sanitara si a perimetrului de protectie hidrogeologica; - documentatii tehnice in vederea obtinerii avizului de amplasament in zona inundabila a albiei majore sau in zonele de protectie; - documentatii tehnice in vederea obtinerii notificare din punctul de vedere al gospodaririi apelor; - documentatii tehnice in vederea obtinerii avizului si autorizatiei de gospodarire a apelor; - breviare de calcul privind necesarul si cerinta de apa privind dimensionarile obiectivelor, din punct de vedere al gospodaririi de apa; - plan de prevenire si combatere a poluarilor accidentale; Pentru informatii despre alte servicii oferite, sau orice detalii si informatii suplimentare, va stam la dispozitie prin persoana noastra de contact, la telefon 0753.776.876, fax. 0334.117.393. In asteptarea raspunsului Dumneavoastra, va asiguram de intreaga noastra disponibilitate pentru colaborare.
Evaluari autorizate ANEVAR proprietati imobiliare (terenuri si cladiri), bunuri mobile (echipamente, utilaje, aparaturi, instalatii, mijloace de transport, etc.) in Bucuresti-Ilfov si nivel National. Onorarii negociabile in functie de volumul bunurilor supuse evaluarii si durata contractului. Cele mai scurte termene de intocmire a rapoartelor de evaluare. Pentru detalii vizitati: www.evaluariproprietati.wordpress.com
Oferim servicii profesionale si de calitate maxima la preturi accesibile tuturor, clienti multumiti, ajutor acordat clientului in orice moment de impas. Gasirea de solutii legale si eficiente in avantajul clientului.
Suntem o organizatie non-profit, partenera in 2 proiecte POS-DRU, cca 200 de membrii, care faciliteaza absorbtia de fonduri europene din PNDR, cursuri de calificare, consiliere si mediere, legumicultura, consultanta agricola, etc.
Analizarea documentaţiilor de atribuire publicate de autoritatile contractante în scopul identificării procedurilor pentru care operatorul economic interesat îndeplinineste condiţiile de calificare. Se elimină astfel costurile nejustificate ocazionate de întocmirea ofertelor/candidaturilor pentru participare la proceduri de atribuire în cadrul cărora nu sunt indeplinite condițiile minimale de calificare; - intocmire documente de calificare - propunere tehnica - propunere financiara - Solicitarea de clarificări din partea autorităţiilor contractante cu privire la aspecte de natură tehnică, economică, juridică şi/sau procedurală, in vederea intocmirii ofertelor in conditii optime; - Intomirea ofertei/candidaturii în vederea depunerii acesteia in cadrul procedurilor de achizitie publica care prezinta interes pentru operatorii economici solicitanti in conditii care sa permita maximizarea sanselor de castig; - Asistenţă/reprezentare în cadrul întâlnirilor cu autoritatatile contractante (ex.: şedinţa de deschidere a ofertelor / candidaturilor, desfăşurarea rundelor de dialog / negociere, negocierea şi semnarea contractului / acordului-cadru, etc.); - Consiliere în vederea utilizării căilor de atac, daca este cazul – contestaţie/plângere; - Asistenţă pentru negocierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru şi asistenţă pe parcursul derulării acestora; - Asistenţă pentru renegocierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru şi/sau ajustarea preţului acestora; - Notificarea modificărilor legislative din domeniul achiziţiilor publice şi prezentarea implicaţiilor acestora asupra activităţii curente;
Firma noastra se ocupa cu prestari servicii, consultanta, accesare fonduri europene. Profond Management este o firma de consultanta privind accesarea de fonduri nerambursabile nationale, europene, alte tipuri de finantatori si implementarea de proiecte. Firma este un furnizor de formare profesionala a adultilor. Programele de formare sunt recunoscute la nivel national. Firma are o experienta de peste 6 ani de activitate. Experienta firmei a fost dobandita in furnizarea de servicii catre intreprinderi, institutii publice si organizatii non-guvernamentale. Scopul firmei este de a furniza servicii de consultanta si formare profesionala in special in domeniul managementului de proiect. Firma sprijina clientii in atingerea planurilor lor de dezvoltare, prin proiecte implementate cu fonduri nerambursabile din programe de finantare nationale si europene.
Orientat catre rezultate si capabil sa construiesc relatii pe termen lung cu toti clientii mei, dornic de interconectare B2B in cele mai bune conditii si la cele mai inalte standarde. Experienta in crearea de noi tipologii de gandire, de organizare a tuturor activitatilor de la A la Z, fara pierderi inutile de timp si de energie.Adeptul unui nou mod de gandire si de abordare a problemelor si dificultatilor intalnite, printr-o ordine si o disciplina construite si aplicate in mod exemplar. Capabil sa dezvolt o expertiza de management care sa functioneze intr-o piata care se afla in continua evolutie. Dornic sa ma implic in activitatile unor companii cu grad ridicat de stabilitate financiara si cu o ambitie puternica de dezvoltare printr-un management de resurse umane adecvat si prin sprijinul tehnologiei moderne. Sunt disponibil prin serviciile mele unor companii care isi doresc cu adevarat sa aiba succes si sa castige o cota de piata importanta in domeniul in care activeaza, sa devina lideri in industria respectiva si sa aiba rezultate financiare in functie de modul in care evolueaza. Pentru o oferta sau un parteneriat sunt la dispozitia dumneavoastra !
Suntem o echipa tanara, care crede cu convingere in viziunea sa. Avand ca fundament educatia celor 7 ani de acasa, am ridicat pe temelia studiilor universitare si post universitare, cu care ne mandrim, cultul auto-educatiei. Fiecare dintre noi a capatat un obicei din a citi, din a se documenta si din a invata, tot soiul de chestii menite sa nasca idei dintre cele mai eficiente. Misiunea noastra este sa aducem plus valoare afacerilor din Romania. Ne adresam oricarui tip de afacere, din orice domeniu, de la orice nivel. E facerea ta e la inceput de drum, sau simti ca trebuie sa faci ceva, ca sa vinzi mai mult? Noi iti spunem ca se poate sa vinzi cat de mult! Facem pariu!?
Vanzare de produse financiar bancare de la o companie multinational. Companie in continua dezvoltare atat pe partea de vanzae cat si pe recrutare. Investitie continua in angajati si in produse noi care confera siguranta vazarilor in piata.
Sadc Expert Consulting este o societate comerciala cu sediul in Cluj-Napoca, avand o vasta experienta in domeniul accesarii si implementarii de proiecte finantate atat din fonduri europene nerambursabile, cat si din fonduri guvernamentale.
Hidrogeotehnica Consult Srl este persoana juridica romana, cu sediul social in oraş Darmanesti, str. Lapoş, nr. 329, judeţ Bacău si are ca activitate principala “Activităţi de inginerie si consultanţă tehnică legate de acestea – CAEN 7112” S.C. Hidrogeotehnica Consult S.R.L. este specializată în elaborarea de studii si documentatii in domeniile geologie, geotehnică si hidrogeologie, angajatii si colaboratorii, avand o experienta de peste 8 (OPT) ani atat in proiectare cat si in executie.
Compania desfasoara activitate de consultanta in afaceri si management pentru firmele care doresc sa faca investitii, in conditiile unei piete dinamice si are ca scop promovarea firmelor si a produselor acestora in conditii de performanta si competitivitate. Compania desfasoara activitati de unic importator pentru produsele cosmetice Bielita Vitex.
Kerst Business Transformation, specialistul Dumneavoastra in management, marketing, rating si controlling, va ofera consultanta si asistenta in: - introducerea si dezvoltarea afacerii pe piata din Germania - cautarea de parteneri de afaceri si comenzi elaborarea de documente de prezentare/ contracte/ acorduri, s.a. - Procesarea si decontarea de contracte - dezacorduri si conflicte - imbunatatirea competivitatii pe piata germana si internationala. Noi gasim solutia succesului Dumneavoastra.
Firma se ocupa cu evaluare proprietati imobiliare: case/vile, apartamente, terenuri, spatii birouri, spatii comerciale, hale industriale. Termen executie: intre 3-5 zile de la data inspectiei. Evaluator proprietati imobiliare - Atestat ANEVAR.
Societatea Valjol Business Srl ofera servicii de consultanta in accesarea fondurilor europene precum si in domeniul imobiliar, respectiv vanzarea / inchirierea/administrarea de spatii de depozitare/productie, spatii de birouri, terenuri, pe zona Arad, Timis, Bihor.
Expert contabil autoriz CECCAR, ofer servicii complete de contabilitate, fiscalitate, evaluare si expertiza contabila, firmelor din Bucuresti si Ilfov Descriere Contacteaza-ma si vom stabili impreuna o intalnire in care ne vom cunoaste, vom intelege specificul afacerii tale si vom gasi impreuna metoda cea mai eficienta a unui parteneriat. Sunt perfectionista in ceea ce fac, iar experienta si calitatea serviciilor oferite ma recomanda cu prisosinta. Pentru a-ti conduce afacerea eficient ai nevoie de servicii integrate: • Contabilitate de la A la Z; • Consultanta si analiza economico-financiara; • Un specialist care sa se ocupe de relatia electronica cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) respectand ultimele reglementari ale Codului Muncii • Reprezentare in fata autoritatilor statului; Servicii de evidenta contabila • consultanta privind legislatia financiar-contabila, strict legata de obiectul de activitate; • Arhivarea impecabila a documentelor si organizarea contabilitatii primare; • Intocmirea registrului de casa, a notelor de intrare receptie, bonuri de consum etc; • Intocmirea jurnalelor de cumparari, vanzari, conturi curente, etc; • Inregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare; • Intocmirea registrului jurnal si a balantei de verificare; • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele; • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare (Bilant, Cont de profit si pierdere, Note explicative, Situatia fluxurilor de trezorerie, Situatia modificarilor capitalului propriu); • refacerea evidentei contabile; • intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii. Servicii Resurse Umane Pot reprezenta orice companie in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti si Ilfov. Ma diferentiez de concurenta prin servicii extrem de utile afacerii tale: • conceperea unui regulament de ordine interioara al companiei respectand ultimele prevederi ale Codului Muncii • intocmirea fiselor de post; Pe langa aceasta, ma ocup si de: • redactarea contractelor individuale de munca; • redactarea deciziilor conducerii si a actelor aditionale modificatoare a contractelor individuale de munca; • intocmirea statelor de plata; • depunerea in termenele legale a tuturor documentelor si declaratiilor prevazute de lege aferente salariilor; • comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor; Nu mai sta pe ganduri, contacteaza-ma. DATE DE CONTACT: 0733801632 https://www.facebook.com/Fiscalitate.contabilitate https://www.facebook.com/irina.spataru.79 https://www.facebook.com/groups/contabilitate.financiar/
Suntem primul furnizor de servicii premium Consultantilor Imobiliari din piata romaneasca, la un standard de calitate ridicat si comisioane de 100% Din anul 2004, cladim personalitati, cream oportunitati, exploram nise de servicii, construind pas cu pas, mai greu sau mai repede, viitoarele valori si standarde in piata imobiliara romaneasca. Daca am reusit sau nu, ne va spune singurul critic care poate sa ne darame sau sa ne ajute, TIMPUL!