Agentia A.M. Mira Intermedieri Locuri de Munca. Suntem o agentie de recrutare si plasare de personal pentru fortele de munca. Daca sunteti interesati sa va angajati sau sunteti interesati sa gasiti personal pentru acest domeniu, nu ezitati sa ne contactati.
Miha Project ofera servicii de consultanta in domeniul accesarii fondurilor structurale (precontractare, implementare, postimplementare), inclusiv partea de constructie a proiectului (SF, PT, devize, autorizatii, etc.).
FinancialTrends te ajuta sa iei decizii importante. Nu credem in retete magice, dar credem in cifre. Cifrele care reprezinta industria, cifrele care reprezinta riscurile, cifrele care reprezinta ce vor clientii, cifrele care reprezinta concurenta, si multe alte cifre ce iti ofera o viziune completa asupra mediului in care activezi. Trebuie sa ai motive serioase in spatele unor decizii, nu doar presupuneri; noi iti propunem sa ai cifre concrete care nu pot minti. FinancialTrends iti descifreaza si prezinta cifrele. Mii de statistici explicate intr-un mod atat de usor, incat pot fi intelese de catre oricine in cateva minute. Explicatiile sunt o imagine a ceea ce urmeaza, creionand o viziune a intregii vieti a afacerii tale intr-o piata ce pare nesigura, dar pentru tine trebuie sa fie clara. Antreprenorii nu ar trebui sa fie influentati de pareri, ci de explicatii rationale si argumentate cu cifre reale. FinancialTrends te ajuta sa fii informat. Statistic vorbind, daca citesti 3 carti dintr-un anumit domeniu, vei deveni mai informat decat 90% din oamenii din aceeasi industrie. FinancialTrends iti usureaza viata. Centrul creatiei acestor rapoarte este reprezentat de misiunea noastra de a inlatura stresul din decizii, de a te ajuta sa fii mai relaxat si increzator in viitorul afacerii tale. Ce facem noi defapt? Noi facem analize de piata si analize personalizate pentru companii. Analizele sunt ceva atat de comun incat putini se mai gandesc la importanta lor, dar analizele nu sunt doar niste foi de calcul. Analizele sunt prezentari argumentate ale viitoarelor miscari ale pietelor sau ale firmelor; pe scurt, sunt un puternic avantaj competitiv pentru orice antreprenor. Cu cine am mai lucrat? Am lucrat cu companii de top din industriile romanesti si internationale, reusind prin implicare, atentie la detalii si proactivitate sa castigam increderea si, de ce nu, chiar simpatia companiilor. Contact: Telefon: 0749.257.560 Facebook: https://www.facebook.com/FinancialTrends.ro/ Website: http://financialtrends.ro/ Linkedin: https://www.linkedin.com/company/financial-trends-romania
Profesionisti cu o bogata experienta in domeniul Achizitiilor Publice oferim consultanta de specialitate pentru participarea firmei dumneavoastra cu succes la licitatiile organizate in Romania. Punem la dispozitie o gama completa de servicii, de la inregistrarea firmei in SEAP si derularea procedurilor de achizitie online pana la intocmirea ofertei complete pentru participarea la licitatii si asistenta juridica la incheierea contractelor castigate. Nu ezitati sa ne contactati! Aldex Team Management S.R.L.-D. In sprijinul dumneavoastra! tel: 0784824691 fax: 0345819910 web: www.aldex-team.weebly.com
Societate mica (doua persoane pregatite tehnic si economic) specializata in activitati de proiectare si implementare proiecte de investitii. Venim cu idei de afaceri sau dezvoltam ideea clientilor daca acestea se dovedesc fezabile.
Doresti sa-ti cresti vanzarile? Echipa Valdar Business Consult iti sta la dispozitie cu cele mai eficiente produse de marketing: - Publicitate Pay-per-Click - Google Adwords, Facebook Ads - Content marketing - Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) - Social Media marketing (Facebook, Twitter, etc.). Prin campaniile on-line veti ajunge la clientii pe care ii vizati, va imbunatatiti si va creati propriul brand.
De ce E-Advertising? Suntem 100 % focusati pe clienti si oferim solutii rapide si personalizate. Avem rezultate dovedite ale campaniilor SEO implementate. Folosim cele mai avansate instrumente si metode ale marketingului online. Oferim pachete complete de servicii cu rezultate durabile. Avem o echipa tanara dedicata succesului clientilor nostri.
Suntem o companie tanara in plina ascensiune ce vine in ajutorul firmelor prin consultanta de recrutare personal. Noi asiguram personal de la cel mai mic nivel (personal ecalificat), pana la top-manager si nu numai, intr-un timp foarte scurt.
Sunte o societate de evaluare membru corporativ ANEVAR - Haintz Consulting SRL. Colectivul societatii este alcatuit din experti evaluatori ANEVAR, acreditati si autorizati pentru urmatoarele tipuri de evaluare: - evaluare bunuri mobile (automobile, utilaje, etc.) - evaluare imobiliara (case, cladiri, apartamente, hale etc.) - evaluare întreprinderi. Evaluarile sunt realizate pentru urmatoarele scopuri: - Evaluari pentru impozitare - Evaluari pentru informare - Evaluari pentru raportare financiara. www.haintz.ro
Cu o experienta de 16 ani in industria Automotive, oferim training si consultanta in Managementul calitatii si productie Automotive. Cursurile sunt organizate in regim open sau in-house. Oferta o gasiti pe site-ul nostru www.t-quality.ro
Expert independent. Consultanta in achizitii publice si pentru elaborarea si implementarea proiectelor finantate cu fonduri europene nerambursabile (management de proiect). Printre cele mai importante proiecte se numara asistenta si consultanta acordata autoritatilor contractante locale in pregatirea documentatiei de atribuire, derularea procedurii de achizitie pentru achizitie de echipamente cercetare-dezvoltare si implementarea proiectelor europene. De asemenea, am asistat autoritati contractante in derularea procedurilor de atribuire pentru achizitia de lucrari de dezvoltare si modernizare a unor importante sedii administrative.
Suntem o echipă care am acumulat experiență și expertiză pe care dorim să o punem în folosul dumneavoastră. Pornim de la conceptul: ”Cea mai importantă resursă a unei organizații este resursa umana”. Pentru a valorifica eficient și eficace această resursă venim în sprijinul dumneavoastră cu următoarele servicii: - consultanță în eleborarea și implementarea unui sistem de mamangement care vă v-a ajuta să creați un flux informațional și o imagine clară și completă a activităților și responsabilităților din organizație; - consultanță resurse umane: elaborare și implementare proceduri privind crearea unei politici și culturi organizaționale sustenabile - identificare necesar de formare profesională și formare profesională continuă având scopul creșterii calitative a competențelor profesionale ale angajaților.
We are a marketing research company with a strong focus on mystery shopping. Our company has been in business since 2008 and is growing every year due to the efforts of a highly skilled and dedicated team.
Fineco Insolvency S.P.R.L. a fost infiintata in anul 2007 de o echipa de practicieni in insolventa care activeaza in acest domeniu de peste 14 ani. In toata aceasta perioada am asigurat servicii de calitate clientilor nostri, in conformitate cu standardele profesionale practicate pe plan international. Asociatii si colaboratorii societatii noastre formeaza o echipa de profesionisti specializati in consultanta juridica, financiara, fiscala, managementul de criza, expertiza contabila si evaluari de active.
Inoveo, partener Landor in Romania, beneficiaza de o metodologie de lucru care a stat la baza crearii unor branduri internationale de renume, devenite "lovemarks". Programele noastre de branding implica workshop-uri si dezbateri derulate impreuna cu clientii, care se implica astfel activ in (re)definirea brandurilor lor. Credem in puterea brandurilor de a ajunge in inima si mintea oamenilor. Pentru ca in spatele brandurilor stau oameni, noi credem in puterea simpla si naturala a empatiei, a curiozitatii si a creatiei.
Full Commercial Business este o companie infiintata in 2011, cu sediul in Bucuresti, sector 4, care se ocupa cu servicii de consultanta. Ca numar de angajati are sub 5 persoane. Este o firma mica, un startup, cu dorinta mare de crestere.
Stimati parteneri, Compania noastra, Amond-Tim SRL, este o companie tanara, formata din forta profesionista de vanzari si vine in intampinarea dumneavoastra cu servicii de vanzare profesioniste, ducand experienta comerciala la un nivel maxim posibil. Niciodata nu a fost mai simplu sa organizati activitatea dumneavoastra comerciala decat este acum prin intermediul Amond-Tim. Fie ca prestati servicii, comercializati anumite produse sau intermediati diferite activitati noi va putem ajuta sa cresteti incasarile si portofoliul dumneavoastra de clienti atat pe plan intern cat si international, iar asta optimizand cheltuielile la maxim cu salariatii si oferindu-va o imagine puternica si profesionista in piata. Ce va oferim? - promovare online si offline in cadrul bazei noastre de date ce contine toate firmele din Romania, precum si peste 2 milioane de companii din cadrul Uniunii Europene - organizare de campanii de e-mail cu continutul stabilit de dumneavoastra, trimitere de oferte promotionale periodice, mesaje de sarbatori, etc - informarea dumneavoastra despre licitatiile publice si private in derulare care sunt compatibile cu domeniul dumneavoastra de activitate - intermedieri in obtinerea caietelor de sarcini, cererilor de oferta, transmiterii ofertelor, urmarirea acestora si raportarea feed-back-ului obtinut - suport profesionist in cadrul negocierilor de contracte / comenzi - redirectionarea catre dumneavoastra a tuturor cererilor de oferta compatibile cu domeniul de activitate pe care il aveti - verificarea bonitatii financiare a clientilor dumneavoastra, raportarea riscurilor identificate - urmarirea desfasurarii contractelor, raportari despre satisfactia clientilor - urmarirea incasarilor si gestionarea intarzierilor de plata - servicii de marketing online si ofline, calendare, agende, website-uri, fluturase, campanii de distributie de materiale publicitare tiparite - Key Account Services - va putem pune la dispozitie o persoana care se va ocupa dedicat de vanzarea produselor si serviciilor oferite de dumneavoastra, aceasta persoana urmand a fi instruita corespunzator si dotata cu tot suportul logistic pentru deplasari, intalniri cu clientii dumneavoastra, discutii si intermedieri de contracte, efectuand raportari zilnice / saptamanale despre activitatea desfasurata. - oferirea unui sistem win-win, costurile serviciilor noastre fiind direct raportate la vanzarile si contractele intermediate de noi. Va stam la dispozitie pentru cereri de oferta si pentru orice fel de informatii suplimentare.
Firma noastra va ofera consultanta - traduceri autorizate pentru locuri de munca disponibile in Uniunea Europeana, Europa (state ne-membre UE), SUA, Canada, Noua Zeelanda, Emiratele Arabe Unite (Dubai, Abu Dhabi), Qatar, etc.
Fotosfera este o agentie media full service, cu experienta in servicii foto-video, web design, design grafic, identitate vizuala si online marketing. Echipa de profesionisti Fotosfera ofera la cerere productie foto-video si grafica publicitara.
Suntem laborator specializat pentru incercari de ape (freatice, de suprafata, uzate), aer (imisii, emisii), sol, deseuri, zgomot. Servicii de consultanta in domeniul gospodaririi apelor si protectiei mediului