Stimati parteneri, Compania noastra, Amond-Tim SRL, este o companie tanara, formata din forta profesionista de vanzari si vine in intampinarea dumneavoastra cu servicii de vanzare profesioniste, ducand experienta comerciala la un nivel maxim posibil. Niciodata nu a fost mai simplu sa organizati activitatea dumneavoastra comerciala decat este acum prin intermediul Amond-Tim. Fie ca prestati servicii, comercializati anumite produse sau intermediati diferite activitati noi va putem ajuta sa cresteti incasarile si portofoliul dumneavoastra de clienti atat pe plan intern cat si international, iar asta optimizand cheltuielile la maxim cu salariatii si oferindu-va o imagine puternica si profesionista in piata. Ce va oferim? - promovare online si offline in cadrul bazei noastre de date ce contine toate firmele din Romania, precum si peste 2 milioane de companii din cadrul Uniunii Europene - organizare de campanii de e-mail cu continutul stabilit de dumneavoastra, trimitere de oferte promotionale periodice, mesaje de sarbatori, etc - informarea dumneavoastra despre licitatiile publice si private in derulare care sunt compatibile cu domeniul dumneavoastra de activitate - intermedieri in obtinerea caietelor de sarcini, cererilor de oferta, transmiterii ofertelor, urmarirea acestora si raportarea feed-back-ului obtinut - suport profesionist in cadrul negocierilor de contracte / comenzi - redirectionarea catre dumneavoastra a tuturor cererilor de oferta compatibile cu domeniul de activitate pe care il aveti - verificarea bonitatii financiare a clientilor dumneavoastra, raportarea riscurilor identificate - urmarirea desfasurarii contractelor, raportari despre satisfactia clientilor - urmarirea incasarilor si gestionarea intarzierilor de plata - servicii de marketing online si ofline, calendare, agende, website-uri, fluturase, campanii de distributie de materiale publicitare tiparite - Key Account Services - va putem pune la dispozitie o persoana care se va ocupa dedicat de vanzarea produselor si serviciilor oferite de dumneavoastra, aceasta persoana urmand a fi instruita corespunzator si dotata cu tot suportul logistic pentru deplasari, intalniri cu clientii dumneavoastra, discutii si intermedieri de contracte, efectuand raportari zilnice / saptamanale despre activitatea desfasurata. - oferirea unui sistem win-win, costurile serviciilor noastre fiind direct raportate la vanzarile si contractele intermediate de noi. Va stam la dispozitie pentru cereri de oferta si pentru orice fel de informatii suplimentare.
Firma noastra va ofera consultanta - traduceri autorizate pentru locuri de munca disponibile in Uniunea Europeana, Europa (state ne-membre UE), SUA, Canada, Noua Zeelanda, Emiratele Arabe Unite (Dubai, Abu Dhabi), Qatar, etc.
Fotosfera este o agentie media full service, cu experienta in servicii foto-video, web design, design grafic, identitate vizuala si online marketing. Echipa de profesionisti Fotosfera ofera la cerere productie foto-video si grafica publicitara.
Suntem laborator specializat pentru incercari de ape (freatice, de suprafata, uzate), aer (imisii, emisii), sol, deseuri, zgomot. Servicii de consultanta in domeniul gospodaririi apelor si protectiei mediului
Hirevi Reengineering ofera un portofoliu complex de servicii in domeniul resurselor umane: recrutare si selectie de personal, evaluarea performantelor angajatilor, training, administrare si salarizare. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon 0720536682.
EBE Romania desfasoara activitati de consultanta in diferite domenii de activitate cat si productie, mobilier, constructii, amenajari design interior / exterior. Dorim sa dezvoltam si un departament specializat in obtinerea de fonduri europene pentru a veni in ajutorul companiilor noi infiintate.
Dupa multi ani de experienta in corporatii am ales in 2010 sa ne construim propria echipa si sa ne implicam in proiecte care ne reprezinta. Suntem pasionati, cunoscatori si performanti in management de proiect, e-learning si accesare de fonduri.
Experienta de peste 12 ani in elaborarea de proiecte cu finantare din fonduri europene nerambursabile. Exemple de proiecte realizate: ferme de vaci, porci, gaini, incubatoare de oua, pensiuni turistice, centre de imbuteliere apa, laboratoare pentru procesare miere, abatoare, carmangerii, patiserii, brutarii, achizitii de utilaje, pomicultura, sere de legume, etc
CSD Recruitment este o agentie de recrutare cadre medicale pentru lucru in Republica Irlanda. Am fondat aceasta companie din dorinta de a oferi servicii cat mai complete si de calitate candidatilor nostri.
Advice Consulting Group implementeaza proiecte europene, servicii accesare fonduri, fonduri europene, fonduri guvernamentale, fonduri nerambursabile, fonduri ue, proiecte europene, start up nation, start-up nation, proceduri control intern, registru riscuri, proceduri operationale, control intern, OSGG 400, acreditare ANMCS/ CONAS, acreditare spital, proceduri operationale Indiferent de provocarile, riscurile cu care te confrunti, suntem mereu alaturi de tine. Iti punem alaturi peste 10 ani de pasiune, expertiza si exemple de succes din cele mai relevante industrii / domenii de activitate, peste 150 de organizatii private si de stat De asemenea, facilitam: - Elaborare documentatii de management public, educational, medical - Proceduri sisteme educationale, proceduri operationale CEAC / standarde ARACIP, planuri de dezvoltare institutionala/PAS cf Lege nr.1/2011 - Consultanta management medical, acreditare ANMCS, acreditare ANMCS/CONAS, standarde ANMCS/CONAS, acreditare laboratoare RENAR, - Control intern - Proceduri operationale / registru riscuri - Ordin 400/2015 - OSGG 400/ 2015 -Ordin 200-OSGG 200 - Consultanta accesare fonduri nerambursabile/guvernamentale/PNDR/POR/POC
“Serviciu extern de prevenire si protectie” Va ofer servicii complete, in domeniile SSM si PSI: -evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; -elaborarea, actualizarea planului de prevenire si protectie; -întocmire instrucţiuni proprii (specifice)pentru fiecare loc de munca; -instruire personal (IIG) participare instruire periodica; -efectuarea tuturor activitatilor specifice de prevenire si protectie, in domeniile securitatii si sanatatii in munca, si situatiilor de urgenta (PSI) conf.L 319/2006 si 307/2006. Un raport CALITATE/PRET f.bun ptr.clientii nostrii.
TQM Consult a intrat pe piata de servicii de consultanta, audit si instruire in anul 2004. Primii ani de consultanta au fost niste ani de pionierat in domeniul sigurantei alimentului, fiind si anii in care certificarea sistemelor de management in Romania era intr-o dezvoltare puternica. Consultantii TQM Consult si-au adus o contributie importanta in dezvoltarea unor documentatii ale sistemelor de management al sigurantei alimentului, avand de la inceput dorinta de a fi cat mai aproape de client. De la inceputul activitatii, misiunea firmei a fost de a elabora documente foarte bine structurate, concentrate si adaptate perfect la activitatea firmei. In acelasi timp, ne-am propus sa ne asistam clientii in implementarea sistemelor de management dand dovada de mult profesionalism si implicare. A n 10 ani, activitatea firmei s-a dezvoltat mult, completandu-si domeniile de competenta si castigand recunoastere pe mai multe domenii de activitate. Expertiza noastra principala este pe industria alimentara. Ne place aceast domeniu si facem eforturi de a spijini dezvoltarea acestuia prin misiunile de consultanta pe care le-am dezvoltat si le dezvoltam in continuare, prin cursurile prin care pregatim specialisti in domeniu, cat si prin pregatirea noastra continua in directiile noi de dezvoltare ale pietei. In acesti 10 ani am sprijinit peste 150 de companii in implementarea, certificarea si imbunatatirea sistemelor de management al calitatii, sigurantei alimentului, mediului si sanatatii ocupationale, oferindu-le servicii de: - Consultanta in vederea certificarii sistemelor de management conform standardelor internationale; - Consultanta in vederea implementarii sistemelor HACCP si conformarii cu cerintele legale; - Instruiri in domeniul calitatii si sigurantei alimentului, in mod deosebit instruiri realizate la sediul clientului, adaptate pe nevoile si documentatia acestora; - Audit intern; - Audit extern in colaborare cu organisme de certificare precum SRAC Cert sau TUV Hessen; - Audit la furnizor. Echipa TQM Consult este formata dintr-un Consultant Senior si trei Consultanti. In cazul proiectelor de consultanta mai mari, compania apeleaza la colaboratori externi, cu care incheie contracte de colaborare si care respecta aceleasi standarde inalte in ce priveste profesionalismului si relatia cu clientul. Printre domeniile de activitate in care am castigat expertiza se numara : alimentatie publica, depozitare, comercializare, servicii logistice, formare profesionala, ambalare alimente, procesare: carne, lapte si miere de albine si productie de: paine, patiserie, cofetarie, paste fainoase, produse zaharoase, conserve de legume si fructe, bauturi, ambalaje pentru industria alimentara, etc.
Echipa noastra de consultanti are expertiza relevanta in vanzari, comunicare, management, marketing, Customer Care, Customer Support, resurse umane. EXPERIENTA = PERFORMANTA It’s time to bust the Business. It’s time to reinvent Management. SharExperience - Growing People: The Heart of the Organizational Transformation O abordare complet noua, inovativa,eficienta! De ce un process de Transformare? • Investind in oameni, cresterea este una continua iar schimbarea vine din INTERIOR catre EXTERIOR. • Pana acum cursurile erau privite mai mult ca un eveniment decat ca un proces in sine. Un proces de dezvoltare necesita continuitate si iefra rezultate in timp, pas dupa pas. • Pana acum, in programele de curs nu se facea altceva decat un transfer de cunostinte, idei,concepte, informatii. Procesul de transformare inseamna concentrare asupra OMULUI in intregul sau: minte,corp si suflet. Pana acum cativa ani, cand vorbeam despre conceptul de Transformare auzeam frecvent antreprenori ce spuneau: “Nu as face asta. Sa imi las oamenii sa decida ce e mai bine pentru ei? Daca nu ii mai pot controla?” Din experienta va spun si pot garanta ca, atat timp cat oamenii sunt incurajati sa se dezvolte din interior catre exterior, in deplina concordanta cu valorile companiei si cu obiectivele acesteia, rezultatele sunt WOW! - Adelina Cirstea - fondatorul conceptului SharExperience - Growing People. BENEFICIILE implementarii conceptului SharExperience: • Dubleaza productivitatea si performantele angajatilor. • Creste gradul de satisfactie al angajatilor, implicit gradul de satisfactie al clientilor. • Asigura o buna intelegere a directiilor critice ce necesita corectie si dezvoltare. • Oferaa toate instrumentele si cunostintele necesare dezvoltarii afacerii. • Creste increderea oamenilor si amplifica exponential gradul de implicare. Mai mult, absolventii Programului isi vor dezvolta • Abilitati de auto-observare si auto-corectare. • Capacitatea de ascultare, intelegere si implicare. • Atitudinea si sentimentul de apartenenta la echipa. • Nivelul de asumare a responsabilitatilor. • Sentimentul de implinire si auto-motivare.
Companie de consultanta in afaceri si management ce deruleaza servicii pentru START-UP, dezvoltari si reorientari afaceri prin investitii cu fonduri europene sau pirvate. Litigiile si disputele in faceri pot fi solutionate cu profesionisti din domeniu, ce au pregatire certificata de catre institutiile din Romania si din UE sau SUA.
Cu experienta de 20 ani in Marketing Management Consultig oferim servicii, contracte protejate (Patent Exclusivitate Distrubutie) cu firme Europene, in general din Germania, cu intentia de parteneriat in Romania cu obiectivele (Productie Distributie Marketing Transport Logistic, etc.).
Societate de consultanta specializată în elaborarea de proiecte de finantare şi management în domenii variate, cu preponderenţă in accesarea fondurilor europene nerambursabile si a fondurilor guvernamentale, servicii de management in implementarea proiectelor.
Biroul de consultanta "Neagu Imobiliare Pitesti" va poate ajuta in domeniul intermedierilor imobiliare (agentie imobiliara acreditata ABI Asociatia Brokerilor din Romania), sau in domeniul evaluarilor (expert evaluator acreditat ANEVAR pe segmentul EPI Evaluarea Proprietatilor Imobiliare si EBM Evaluarea Bunurilor Mobile), in diverse scopuri: obtinere finantari (ipoteci bancare/leasing), vanzare-cumparare, informare periodica asupra valorii de piata, raportari financiare, impozitare primarii, evaluare portofoliu primarii, rescadentare TVA, etc. Va asteptam cu servicii de calitate la 0732.440773.
Echipa Venro este printre promotori marketingului direct (MD) in Romania, cu experienta de 20 de ani in consultanta, import, distributie si promovare produse noi pe piata romaneasca. Viziune: Transformarea in lider al pietei de Marketing Direct, promovarea in Romania, dar si in tarile vecinte, a unor modele de business noi, inovative. Transformam experienta noastra practica acumulata in ani, in servicii de marketing direct acordate altor companii, urmarind atragerea de noi parteneri externi si locali, promovand serviciile si produsele lor pe o piata importanta de consum. Cele 3.000.000 id din bazele noastre de date permit trimiterea mesajelor si materialelor Dvs. promotionale pe cale electronica sau prin posta si curier.
Exelo Training & Development, Partenerul in Romania al Global Knowledge, este compania de training care abordeaza ciclul de dezvoltare al solutiei de business prin intermediul unei combinatii de instrumente aferente domeniilor de expertiza: Analiza de Business, Management de Proiect si Abilitati de Business. Trainerii nostri sunt practicieni cu o experienta vastă (minim 10 ani in profesie si 5 ani in instruirea pentru adulti). Pentru detalii va invitam in sectiunea Echipa.
Ca și PFA lucrez în domeniu de ani de zile. Multe cazuri am avut și am văzut, multe discuții am avut cu inspectori și auditori, nenumărate ori am avut nopți albe înaintea unui control sau audit... Și mie îmi era mai ușor, dacă cineva îmi dădea un sfat sau o mână de ajutor, ce vă ofer eu acum. Dacă sunteți administratorul unei IMM, sau o persoană desemnată, doriți să vă documentați pe linia de SSM (protcția muncii) – Evaluarea riscurilor profesionale – SU (PSI) – Atunci sunteți la locul cel mai potrivit. Sediul meu este în Oradea, dar sunt onorată să colaborez şi să am ca şi parteneri firme din zone limitrofe. Scopul final, este de a oferi solicitanţilor soluţii profesionale la un nivel atât de înalt, încât munca investită să se reflecte în rezultatele obţinute de solicitant.