Activitati de consultanta in urma carora au fost certificate peste 50 de firme. Servicii de protectia muncii si Situatii de urgenta la peste 40 de firme. Peste 200 de audituri de terta parte. Peste 100 de rapoarte de evaluare si expertize tehnice judiciare.
Servelect este o companie specializata pe identificarea si implementarea solutiilor tehnice si organizatorice care conduc la reducerea costurilor electro si termo energetice. In activitatea acumulata de 8 ani, SERVELECT a castigat experienta si profesionalism care vine in intampinarea necesitatilor clientilor, fructificand astfel relatia bidirectionala.
Firma noastra se ocupa cu: - Intocmirea documentatiilor necesare accesarii fondurilor, indiferent de programul pe care se solicita finantare (POS CCE, POS DRU, POR, PNDR, etc). - Intocmirea studiilor de prefezabilitate si fezabilitate, conform cerintelor legale in vigoare si a Ghidurilor Solicitantului. - Intocmirea de analize financiare, analize de sustenabilitate, multicriteriale. - Intocmirea analizelor cost-beneficiu pentru proiecte. - Intocmirea cererii de finantare. - Intocmirea devizelor generale - Completarea documentelor anexe Cererii de Finantare pentru toate axele. - Depunerea documentatiei, spre aprobare, la Autoritatea de Management. - Feedback permanent oferit partenerilor, precum si solutionarea clarificarilor solicitate de catre Autoritatile de Management. - Sprijin in implementarea proiectelor, indiferent de masura de finantare, care include: o Managementul proiectelor, o Intocmirea caietelor de sarcini pentru licitatii si organizarea de licitatii, o Realizarea de analize ex-post pentru proiectele implementate.
We are Leading Innovators, Developers and Implementers of now days market requirements and provide with Solutions and Services that add value to all those who are crossing their paths with us. Cursuri in domeniul HoReCa, Management de proiect si activitati conexe, facilitare plasament in strainatate
Infiintata in anul 1993, firma noastra este o companie cu capital integral privat, avand ca unul dintre obiectele de activitate transportul national si international de marfuri. Calitate si profesionalism In prezent, compania are implementat standarde de inalta calitate, urmarindu-se cresterea calitatii serviciilor, cresterea multumirii clientilor, a cotei de piata si atingerea standardelor internationale in transportul de marfuri. Sfera de activitate Transportul national si international de marfuri (grupaje, sau camion complet), este derulat in conformitate cu prevederile conventiilor CMR, TIR sau dupa caz Conventiei Tranzit, respectiv "Conditiile Generale de Reglementare a Operatiunilor Efectuate de Casele de Expeditii" elaborate de Uniunea Societatilor de Expeditii din Romania (U.S.E.R). Camioanele sunt dotate cu tot ceea ce reglementeaza legile in vigoare, inclusiv truse ADR, pentru transportul de marfuri periculoase. https://www.facebook.com/pages/SC-Neoti-Impex-Com-Prod/499519713415088
Starjobs face parte dintr-o rețea de specialiști de resurse umane, oferind clienților și candidaților posibilitatea de a avea cel mai profesionist hands-on de serviciu la nivel local si international, asigurând în același timp puterea unei rețele globale, din 2006. Dacă aveti nevoie de forță de muncă, însă nu vreti să angajati, Starjobs va ajuta cu servicii specializate de leasing de personal si recrutare in dferite domenii de activitate, prin echipa de profesionisti care sta la dispozitia dvs. Pentru ca să fiti productivi, completăm serviciile de leasing de personal (selecție și recrutare) cu cele de medicina muncii, administrare de personal, salarizare și plăți, servicii de protecția muncii, training, etc. Putem fi contactati la nr. de telefon 0264 431985, 0756 635384, pe adresa de email sau pe site: www.starjobs.eu.
Our mission is the Sustainable Development of Human Resources. In other words, what we want is to invest in people, in their personal and socio-professional development. We work mainly with young people (18-35 years) and secondarily other groups. We have developed more than 100 projects and training courses.
Our successful activity and long experience on the Romanian market since 2004 have helped us come into contact with businesses from a variety of different sectors. Since 2010 has been honored with the distinction of official representative of the Greek International Business Association
Grup de actiune locala cu rol in implementarea unei Strategii de dezvoltare locala. Grupul de actiune locala - Microregiunea Belcesti-Focuri se intinde pe raza judetelor Iasi si Suceava, cuprinzand comunele din partea central nordica a judetului Iasi si orasul Dolhasca din partea sud estica a judetului Suceava. Din punct de vedere administrativ, Grupul de actiune locala - Microregiunea Belcesti-Focuri cuprinde 9 unitati administrative teritoriale, 8 comunesi 1 oras, avand an componenta un numar de 41 localitati.
PFA Expert Contabil, membru CECCAR, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare si consultanta la Reg. Comertului pentru SRL, SRL-D, PFA, II. Tarife avantajoase in functie de domeniul de activitate, volumul de documente si numarul de salariati.
Grupul de Actiune Locala “Ceahlau” reprezinta un parteneriat public-privat format din 41 de membri, respectiv 12 comune (Bicaz-Chei, Bicazu Ardelean, Borca, Ceahlau, Damuc, Farcasa, Grinţies, Hangu, Pipirig, Poiana Teiului, Tasca si Rasca) si orasul Bicaz.
Companie care se ocupa cu activitati de consultanta pentru afaceri si management, in special cu evaluarea bunurilor mobile, a proprietatilor imobiliare si intreprinderilor, avand angajati experti evaluatori autorizati.
Reteaua Onesp isi propune cresterea capacitatii organizatiilor neguvernamentale din judetele Neamt, Bacau, Suceava si Iasi de a colabora cu institutiile administratiei publice locale si judetene din judetele Neamt, Bacau, Suceava si Iasi.
Firma specializata in administrarea de parcuri auto, oferind servicii complete de management de flote - program de gestiune specializat, evidenta si analize lunare ale cheltuielilor cu reparatiile, carburantii, foi de parcurs, accidente, furnizare de piese de schimb, reparatii, asigurari, asistenta rutiera non-stop cu acoperire nationala (include servicii suplimentare ca masina de inlocuire sau transport la domiciliu). Toate serviciile sunt oferite in urma unei analize a flotei clientului,in scopul reducerii cheltuielilor cu intretinerea si utilizarea parcului auto si asigurarea mobilitatii flotei.
Sc. Prod Invest Grup Srl. din Buzau este o firmă de consultanta fonduri europene, inființata in anul 2002, ca raspuns la solicitarile existente in ceea ce privește atragerea de fonduri nerambursabile, specializata in management si concepere de proiecte fonduri rambursabile si nerambursabile (europene).
Serviciile noastre constau in: contabilitate primara, contabilitatea imobilizarilor corporale, contabilitate de gestiune, declaratii fiscale lunare si trimestriale, obligatii de plata, refaceri acte contabile, servicii profesionale de evidenta contabila, expertize si servicii de audit, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala, servicii de personal si salarizare. Aceste servicii se adreseaza societatilor mici, microintreprinderilor, intreprinderilor individuale si familiale, cat si societatilor mijlocii si mari.
B.E.C. ofera servicii de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Personalul nostru detine o bogata experienta in domeniu si oferim clientilor servicii profesionale si de calitate, serviciile fiind adaptate nevoilor pietei. Garantam calitatea serviciilor, etica, seriozitate si ne asumam raspunderea pentru corectitudinea proceselor contabile; toate acestea la un pret avantajos. Oferim servicii complete de: contabilitate primara, contabilitatea imobilizarilor corporale, contabilitate de gestiune, declaratii fiscale lunare si trimestriale, obligatii de plata, refaceri acte contabile, servicii profesionale de evidenta contabila, expertize si servicii de audit, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala, servicii de personal si salarizare. Aceste servicii se adreseaza societatilor mici, microintreprinderilor, intreprinderilor individuale si familiale, cat si societatilor mijlocii si mari.
Ne dorim sa ne completam echipa. Venim in intampinare cu experienta acumulata si suntem dornici sa crestem impreuna. Suntem oameni dinamici, orientati atat pe rezultate cantitative si calitative cat si pe respectarea standardelor profesionale.
Va oferim servicii de reparatii auto, servicii de consultanta fonduri europene nerambursabile POS CCE, POSDRU, REGIO, Ajutor de Minimis, intocmire plan de afaceri si asistenta in implementarea proiectelor inclusiv, raportari catre Autoritatea de Management.
Portofoliul si prezentarea noastra poate fi vazuta mai clar pe internet la adresa www.protektorgrup.ro. MISIUNE Misiunea noastra este aceea de a oferi solutii inovatoare si integrate adaptate particularitatilor fiecarui client, criteriile pe baza carora ne desfasuram activitatea fiind profesionalismul, seriozitatea, rapiditatea si oferirea de solutii, atat in ceea ce priveste relatia noastra cu clientii, cat si in ceea ce priveste relatia cu furnizori de servicii si bunuri. VIZIUNE Obiectivul nostru este sa devenim o companie care sa ofere solutii complete la nivel national. VALORI Profesionalism, Respect, Obiectivitate, Transparenta, EFICIENTA, Calitate, Tenacitate, Onestitate, Reusita.