Companie recent infiintata pe baza experientei acumulate in unitati bancare de prestigiu (BCR; BCR Asigurari), consultanta in domeniul financiar bancar, asigurari, mediu, constructii si servicii in constructie.
Trendul spre flexibilizarea pietei de munca continua. In viitor dezvoltarea demografica va aduce cu sine noi provocari in gasirea de personal. Un punct forte al muncii noastre il reprezinta perfectionarea continua a lucratorilor nostril. Lucram cu institute de formare impreuna, care sprijina filozofia firmei noastre.
Firma noastra va ofera : pachete decoratiuni pentru nunti si botezuri: huse scaune, fete de masa si napoane, aranjamente florale, buchete de flori, consultanta in managementul afacerilor: planificarea afacerii, contabilitate primara, servicii de curatenie: la domiciliu, la sedii ale companiilor, inlaturarea zapezii si a ghetii, etc.
Sc. Cammar Srl. este constituita ca persoana juridica romana sub forma de „societate cu raspundere limitata” conform prevedilor legii nr. 31/1990, republicata si completata si are capital integral privat. Scopul autorizarii sub forma de SRL este acela al fructificarii oportunitatii oferite de PNDR si alte programe de sprijin in sensul finantarii investitiilor propuse de potentialii beneficiari. Oferim servicii de consultanta si consiliere in managementul unei entitati juridice privind accesarea de fonduri europene prin masuri de acces la resurse.
Compania Business2u a luat fiinta pentru a veni in ajutorul persoanelor cu spirit antreprenorial care doresc sa-si construiasca propria afacere. Avand in vedere ca majoritatea antreprenorilor au idei, dar nu au suport financiar, relatii sau timp suficient pentru a se ocupa de afacerea lor, compania Business2u le ofera o solutie la toate aceste probleme. Avantajul unic al companiei Business2u este faptul ca nu se percepe nicio taxa pana in momentul in care afacerea clientului nu devine profitabila.
Va ajutam in reuperarea TVA extern precum si Acciza pe combustibil. Toata documentatia necesara ne-o puteti trimite electronic iar noi vom tine permanent legatura cu Administratia Fiscala a fiecarei tarii de unde avem de returnat TVA. Comisionul este de 7% din suam de rambursat, fara alte taxe fixe, iar suma este platita catre dvs direct de catre statul respectiv.
Firma nou infiintata, cu sediul in Comuna Dumbravita, jud. Timis, la 5 km de Mun. Timisoara, isi propune pe de-o parte sa ofere consultanta tinerilor inteprinzatori care doresc sa-si infiinteze si sa-si dezvolte propria afacere, un srl-d, iar pe de alta parte, ofera servicii de caliate deosebita in domeniul reconditionatul mobilierului vechi din lemn masiv. De asemenea, venim in intampinarea dorintelor clientilor nostri pretentiosi si le propunem mobilier realizat la comanda din panel foarte rezistent si foarte aspecuos. Va asteptam sa ne contactati, fie ca sunteti persoane fizice care doresc sa-si reconditioneze mobilerul sau doresc sa-si comande un nou set, fie ca sunteti persoane juridice, firme existente deja pe piata, care doriti sa colaborati cu o echipa tanara si dinamica care doreste sa va sprijine in dezvoltarea afacerii! Contactati-ne si vei fi placut surprinsi de seriozitatea si promtitudinea serviciilor noastre! De asemenea, ne aratam dispusi sa colaboram cu alte firme in vederea dezvoltarii si implementarii unor proiecte comune!
Va oferim servicii complete pentru realizarea investitiilor co-finantate din fonduri europene structurale si/sau de coeziune nerambursabile. Va asteptam cu interes la sediul nostru din Bucuresti, str. Acvila, nr. 41, sector 5 - zona Palatul Parlamentului. www.ccid.ro
Compania noastra se ocupa de optimizarea costurilor clientilor de telefonie mobila, fixa si IT, indiferent de operator. Va punem la dispozitie experienta de peste 10 ani a echipei noastre in acest domeniu. La noi se plateste doar performanta, nu se percep taxe suplimentare. Mai exact nu veti plati doar daca solutia propusa de noi este implementata cu succes. Se face o auditare serioasa, riguroasa, analiza costuri, analiza servicii incluse, se propune solutia optima cu acceptul dumneavoastra, si vi se ofera consultanta in modalitatea obtinerii solutiilor de la operator. In anumite cazuri va putem insoti la negocierile cu operatorul, sau chiar va putem reprezenta in acest caz.
Firma noastra va ofera: - servicii complete de contabilitate: contabilitate primara, financiara si de gestiune, declaratii si raportari - evidenta personal - salarizare - consultanta fiscala - consultanta in afaceri.
Euro Business LRJ este o societate de practicieni in insolventa din Iasi, ce ofera servicii de insolventa, lichidare administrativa, lichidare judiciara, etc Societate de practicieni in insolventa - Euro Business LRJ.
We are a company who work in construction and industry field, givin services to our clients in SSM, Tecnical asistance, OHSAS, learning, consultancy, and all requirements in the healt and safaty field, how our clients need.
Consultanții nostrii au experiența a peste 600 de colaborări cu diferite firme și instituții publice (primării, consilii județene, spitale, regii autonome) din România. Pentru fiecare client în parte, Best Control Team Srl va oferi soluții personalizate astfel încât acesta să își atingă rezultatul dorit. Fie că este vorba de implementarea unui Sistem de Control Intern Managerial, fie că se dorește obținerea acreditării CONAS, sau pregătirea pentru obținerii certificării ISO, echipa Best Control Team Srl va fi alături de Dvs. Pe întreaga durată a procesului și va garantează atingerea obiectivelor atât timp cât se respectă pașii recomandați de către specialiștii noștrii.
Compania este formata din consultanti cu experienta in sute de proiecte de consultanta ISO, finalizate prin certificari cu toate marile organisme de certificare straine si romane. Din experienta acumulata stim ca, de cele mai multe ori, clientii nostri isi doresc o certificare rapida si ieftina. Noi iti oferim servicii complete in certificari ISO la preturi avantajoase!
Ioana Focsa Inc a fost creata initial in SUA si s-a extins incet si in alte tari si offshore si are peste 500 angajati companie care se axeaza pe consultanta financiara si de management si strategica BPP customer service ERP servicii.
Firma Ltq Management, infiintata in anul 2007, va ofera: -Consultanta in implementarea si certificarea ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007, ISO 22000:2005 /(HACCP) SA 8000 e.t.c. -Servicii Securitate si Sanatate in Munca -Evaluare Risc. -Control Managerial.
Marandmi Cons ofera consultanta manageriala inca din anul 2002 pentru firme de constructii de prestigiu si pentru dezvoltatori imobiliari de pe piata din Romania. Desi sediul nostru este in Bucuresti contractele incheiate si onorate s-au desfasurat in Brasov, Constanta, Chitila, Turnu Severin, Pitesti erc
Compania isi dezvolta activitatea in domeniul controlului calitatii, cu preponderenta in industria auto. Compania este tanara si promite sa dezvolte si sa intreprinda activitati de sortare, retusare si triere la nivel national, in beneficiul clientilor sai.
Ne adresam tuturor persoanelor fizice si juridice interesate de produse imobiliare si de afaceri. Ofertele site-ului nostru sunt vizitate zilnic de cetateni romani si straini care isi desfasoara activitatea in mediul de afaceri, precum si de cetateni romani si straini care detin si/ sau administreaza proprietati imobiliare sau care doresc sa achizitioneze o proprietate imobiliara sau o afacere. Misiunea companiei noastre este de a va oferi cele mai bune proprietati imobiliare si afaceri (investitii) avand in vedere raportul calitate/ pret. Prin platforma online www.profiestate.ro se asigura in plus suport si consiliere clientilor cumparatori pentru obtinerea de Fonduri Europene si/sau alte tipuri de finantari in vederea concretizarii in bune conditii a tranzactiilor. De asemenea Profi Estate sustine dezvoltarea Pietei de Imobiliare din Romania si dezvoltarea unui mediu concurential corect si sanatos pe aceasta piata viciata de numeroase probleme.
In 14 countries in Europe, around 5,000 full-time financial advisors provide consultation and support for 2.89 million customers in all matters of financial security, risk protection and asset growth. Our focus is on private households with a middle to upper income as well as on companies with sales of up to 10 million euros. Currently, more than 60 percent of OVB's customers reside in Central and Eastern Europe. OVB cooperates with more than 100 prestigious banks and insurance and investment companies throughout Europe and selects customer-specific solutions on the basis of their offers. Our customers value OVB as a reliable partner with a long-term consulting approach that speaks their language. OVB has a 42-year history and adopted the legal form of a corporation as of 2000. OVB has been trading on the stock exchange since 2006.