Noi vom intocmi si redacta actele firmei, vom obtine toate avizele si aprobarile necesare ca firma dumneavoastra sa poata functiona legal. Apeland la serviciile noastre de consultanta si asistenta juridica economisiti timp, bani si aveti certitudinea ca ati ales varianta optima pentru dumneavoastra. Infiintari firme Craiova in 3 zile - infiintare srl - infiintare pfa - modificari srl - modificari pfa - radiere srl - radiere pfa - gazduire sediu social.
Principala preocupare a noastra este fiinta umana. In acest sens prioritatea numarul unu este sanatatea umana. Pentru a putea ajuta oamenii sa ajunga la succes si sa-si maximizeze potentialul este necesar ca acestia sa fie sanatosi. Societatea Fortune Invest International isi propune sa sprijine persoane fizice sau juridice sa isi dezvolte propriile afaceri de succes si sa-si atinga maximul de potential in domeniul lor de activitate. Viziunea companiei este o comunitate globala prospera si sanatoasa. Valorile noastre sunt: 1. Integritatea: facem ceea ce spunem si spunem ceea ce facem 2. Respectul: ne tratam partenerii de afaceri asa cum ne-am dori sa ne trateze si ei 3. Etica muncii: Muncim alaturi de partenerii nostri pana la realizarea scopurilor comune, fara a ne lasa influentati de obstacole. 4. Perseverenta: Ne ridicam de fiecare data indiferent de cate ori ne prabusim si ii ajutam si pe ceilalti sa se ridice - " nu conteaza de cate ori cazi, important este de cate ori te ridici" 5. Altruism: "Poti obtine orice in viata daca ajuti suficient de multi oameni sa obtina ceea ce vor" Zig Ziglar Misiune: Sprijinirea persoanelor fizice si juridice in realizarea scopurilor propuse Scop: Devzoltarea potentialului uman
Elbestrio propune, celor interesati, achizitionarea de produse de inalta calitate din categoria bauturilor nutritive, a suplimentelor alimentare si cea de ingrijire personala si ofera consiliere in vederea dezvoltarii unei afaceri si de proiecte in acest domeniu sau in domenii conexe.
Coaching Partners este rezultatul viziunii a patru dintre cei mai buni specialisti in livrarea de programe si cursuri de training si coaching care si-au stabilit ca misiune formarea de profesionisti in domeniul coaching-ului. Coaching Partners concepe si livreaza programe profesioniste de coaching, care sa contribuie la cresterea bunastarii si calitatii vietii, a performantei personale si a organizatiilor. Ce oferim? O cale sigura, rapida si profesionista pentru: - profesionistii care doresc sa-si alinieze performantele organizatiei la nivel de excelenta cu ajutorul tehnicilor, instrumentelor si cele mai bune practici livrate de coachi recunoscuti la nivel international - oricine doreste sa-si dezvolte o cariera in domeniul coaching-ului prin programe certificate de ANC (Asociatia Nationala pentru Certificari) si ICF (International Coaching Federation)
Suntem o mica companie care combina o afacere clasica cu network marketingul. Facem prezentari ale planurilor de afaceri ale companiilor de marketing cu care colaboram si suntem distribuitori autorizati a produselor promovate de aceste companii.
Societatea noastra, desi foarte tanara, prin personalul ei are o experienta de peste 10 ani in elaborarea si implementarea proiectelor finantate de catre UE, avand si rezultate remarcabile. Oferim servicii de consultanta la cel mai inalt nivel calitativ pentru accesarea fondurilor nerambursabile! Elaboram proiecte integrale pentru finantari europene nerambursabile de pana la 100%: cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate, analize cost beneficiu, etc.
We offer you design, manufacture and supply of technological equipment for milk: - cheese, pasta filata - feta, tvorog - melted cheese - dosing automatic line - CIP automatic sistems - toos, technological and transport vessels. www.eng-project.net
Obiectul de activitate: consultanta pentru afaceri si management. Servicii suport pentru afaceri adaptate start-up business, microintreprinderi si IMM. cezariulian.ro - blog teme business - proiectare si implementare canale de marketing online B2B
Expert Business Center (EBC) presteaza servicii de consultanta si organizeaza cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) si seminarii in domeniul afacerilor si managementului, fiind specializata pe Achizitii Publice si proiecte finantate cu Fonduri Europene nerambursabile. Echipa EBC formata din formatori si consultanti experti in domeniul in care livreaza cursuri sau presteaza servicii de consultanta, va asigura profesionalism, promtitudine, eficienta si rezultate exceptionale! Experienta bogata a acestora in Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, sau Companii Multinationale ii face aliatul perfect in dezvoltarea afacerii dvs.!
Specialistii Ges Cont Expert SRL va stau la dispozitie pentru a va oferi servicii profesionale de contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, juridica si de afaceri. Oferim pachete complete de servicii la preturi competitive!
Firma de contabilitate Integrate Accounting vine in intampinarea oamenilor de afaceri si a intreprinderilor de toate marimile, asigura servicii complete contabile si fiscale, pune accent pe normele privind organizarea activităţii jocurilor de noroc, de contabilitate primară, contabilitate financiară, consultanta financiara, indiferent de domeniu si obiectul de activitate a entitatii pe care o dezvoltati ( SRL, SA, PFA, intreprinderi individuale, cabinete avocatura, notari, medici, etca��). Suntem o societate de contabilitate si consultanta financiara Bucuresti care ofera servicii de contabilitate Bucuresti, administrare si salarizare personal, resurse umane, consultanta financiara si fiscala, asistenta financiara, infiintari de firme, contabilitate primara. Aria de acoperire este in principal cea nationala in domeniul jocurilor de noroc si in particular zona de sud a Romaniei cu o orientare catre clientii din toate domeniile de activitate pe municipiul Bucuresti (sector 1, sector 2, sector 3, sector 4, sector 5, sector 6) si Ilfov.
Va oferim consultanta privind Protectia Mediului-Serviciu de externalizare a managementului deseurilor. Serviciile noastre sunt apreciate de clienti pentru calitate si promptitudine si sunt destinate imbunatatirii performantei de mediu si financiare a organizatiilor, prin reducerea impacturilor si riscurilor de mediu, prin optimizarea proceselor si eficientizarea investitiilor. Firma noastra va ofera o multitudine de servicii din care cele mai importante sunt: - Consultanta privind protectia mediului - Obtinere Autorizatii / avize/ raportari Agentia pt Protectia Mediului/Raportari Administratia Fondului pentru Mediu - Managementul integrat al deseurilor - Achizitie-transport-valorificare deseuri. www.ecorecycling-cne.ro
ODA Romania, prezenta la nivel national, ofera servicii de infiintare/mentiuni firme, PFA sau ONG, consultanta in afaceri si management, dezvoltare strategii, bazate pe nevoile companiei si suport in etapele de implementare. Inceputurile in antreprenoriat, stim ca nu sunt usoare, un start up presupunand multe provocari si emotii. Asa este firesc, insa important este sa faci ceea ce te pasioneaza cu adevarat, sa decizi strategia de dezvoltare si sa iti asumi riscuri. Mai putin asumarea unor riscuri in relatia cu diverse institutii, fie ca vrei sa infiintezi o firma sau sa-i faci modificari sau chiar sa iti protejezi produsul sau marca proprie, incercand demersuri la OSIM si din diverse motive nu ai reusit. Suntem la un click distanta, consultanta noastra este gratuita! Nu vei pleca needificat, iar daca vei avea nevoie de serviciile noastre, vom fi bucurosi si noi ca existam.
Geotech perfect home este o companie din Iasi, specializata in proiectarea si executie constructiilor indiferent de tipul si destinatia acestora. Suntem o echipa alcatuita din ingineri, arhitecti si consultanti. Oferim calitate si profesionalism in executia si proiectarea constructiilor.
Suntem o firma specializata in consultanta in afaceri, implementarea de strategii pentru dezvoltarea numarului de clienti, cursuri de vanzari pentru forta de vanzari directe, metode de recuperare a sumelor restante din piata, consultanta pentru obtinerea de fonduri europene, intocmire planuri de afaceri pentru obtinere de fonduri rambursabile sau nerambursabile
Consultanta de afaceri (comercial si societar) Consultanta si asistenta juridica pentru infiintarea de societati comerciale, PFA/II/IF, modificare acte constitutive, obtinere autorizatii si avize de functionare, consultanta aspecte drept societar, elaborare/revizuire/negociere contracte comerciale. Experienta, pasiunea pentru profesie, interesul crescut pentru cresterea si dezvoltarea afacerilor partenerilor Clientului sunt elementele care ne recomanda si contribuie la succesul business-ului dumneavoastra. Detinem resursele si informatiile care asigura securitatea tranzactiilor antreprenorilor mici si mari, suntem cei care depasim de multe ori asteptarile clientilor. Eficienta si rezonabilul sunt atributele care ne recomanda in acestor domeniu. Situatia fiecarui client este abordata, apreciata si analizata in mod particular si ne propunem ca in momentul in care se demareaza un proiect de afacere, sa asistam clientul in vederea transformarii ideii si dezvoltarii afacerii. In acest sens, ne sfatuim clientii sa apeleze la un profesionist atunci cand initiaza o afacere/un proiect/o asociere. Puneti in balanta cunostintele dumneavoastra si analizati motivele pentru care trebuie sa alegeti serviciile noastre. Viziunea noastra este una indreptata spre rezultate concrete, spre cunoasterea tuturor avantajelor si dezavantajelor in sensul adoptarii unei solutii optime pentru o situatie concreta. In activitatea de consultanti specialisti intotdeauna informam clientii asupra documentelor ce trebuie intocmite sau prezentate, asupra termenelor de solutionare si asupra onorariilor si taxelor. Rolul nostru activ incepe cu consilierea generala asupra formei juridice pe care o poate imbraca afacerea/proiectul clientului si asupra tratamentului fiscal aplicabil fiecarei forme juridice. Urmeaza parcurgerea etapelor infiintarii entitatii (societate comerciala, PFA, II, IF, asociatie, fundatie etca��), si indrumarea clientului cu privire la demersurile ce trebuie efectuate dupa predarea lucrarii. Dupa finalizarea procedurilor de infiintare asistam Clientii la dezvoltarea afacerii, la conceperea tuturor contractelor si procedurilor legate de functionarea structurii, precum si la rezolvarea incidentelor conflictuale derivand din raporturi de munca sau din executarea contractelor. Apelati cu incredere la serviciile noastre specializate si va castigati un partener de incredere care va ajuta sa derulati cu succes business-ul dumneavoastra!
Serviciile noastre includ: 1. proiectarea, implementarea, auditarea, mentinerea si imbunatatirea urmatoarelor sisteme de management: - al calitatii (ISO EN 9001, ISO/IEC 17025) - al mediului (ISO EN 14001) - al sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS 18001) - al securitatii informationale (ISO/IEC 27001) - al sigurantei alimentului HACCP (ISO 22000) - al responsabilitatii sociale (SA 8000/ ISO 26001) - al serviciilor IT (ISO /IEC 20000). 2. Proiectarea si implementarea sistemului de control intern managerial (Ordin nr. 946 din 2005 cu toate modificarile si completarile ulterioare).
Infiintata in anul 2005, XTel Marketing Grup Srl se bazeaza pe calitatea serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in judetul Constanta. Compania XTel Marketing Grup Srl asigura servicii de comunicare integrata de marketing si consultanta resurse umane. Totodata prestam servicii specializate de asigurari fiind agent autorizat pentru Allianz-Tiriac Asigurari SA Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Bucurandu-ne de o buna reputatie in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastrevor raspunde exigentelor dumneavoastra. Experienta XTEL MARKETING GRUP SRL, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Apelati cu incredere la un partener de calitate P.f.a. Rosu Adrian Ciprian va pune la dispozitie experienta variata in calitate de consultant ISO si auditor ISO, pentru a va oferi servicii adaptate nevoilor, posibilitatilor si prioritatilor Dvs. in ceea ce priveste implementarea standardelor SR EN ISO 9001 : 2008, SR EN ISO 14001: 2005, SR OHSAS 18001: 2008, SR ISO/HACCP 22000: 2005, SR ISO/CEI 27001: 2006, SA 8000: 2008. Pentru a facilita certificarea ISO, P.F.A. ROȘU ADRIAN CIPRIAN va propune organismul de certificare potrivit si va oferi asistenta, asigurand astfel o finalitate in procesul de implementare al standardelor ISO. De asemenea, pentru mentinerea si imbunatatirea Sistemelor de Management ISO implementate, pentru pregatirea pentru audituri externe, pentru instruirea angajatilor despre particularitatile standardelor ISO, etc., puteti alege serviciile de mentenanta care combina experienta de auditor ISO cu cea de consultant ISO pentru a identifica ariile de imbunatatire si a aplica masurile corespunzatoare.
Dirigintie de santier, certificare energetica, evaluare imobiliara Servicii de urmarire lucrare din faza de proiectare, bugetare, contractare pana la finalizare, intocmire buget inclusiv cu finisaje, evaluare cheltuieli pe etape de lucru, proiectare/reproiectare pentru cost optim, executie constructie cu echipa autorizata raport pret/calitate avantajos, executie amenajari interioare si exterioare, alegere de materiale performante, solutii simple si practice, etc. Site: http://www.isc-web.ro/autorizari www.dirigintesantier.com.ro