Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1557 companii
  • Patronatul nationl roman este un ONG care este recunoscut de Guvernul Romaniei, cu filiala in fiecare judet al Romaniei si cu membrii in consiliile administrative, de sanatate, fortele de munca la nivel de consiliu judetean.

Targoviste Altul
  • De-a lungul celor aproape 18 ani de activitate, am clădit un business care s-a sprijinit puternic pe tehnologie și pe instrumente profesionale. Pe baza experienței în domeniul resurselor umane (din 2007 suntem an de an între primii 3-5 furnizori de profil din România), am evoluat natural spre SaaS. Soluțiile noastre web se adresează celor care trebuie să pună în practică activitățile de resurse umane eficient, fără complicații inutile. Recrutarea și selecția, administrarea personalului, susținerea activităților de management al performanței, evaluarea 360 grade, susținerea inițiativelor de talent management și a programelor de dezvoltare, sunt activități tipice pe care orice companie se sprijină în managementul capitalului uman și pe care APT le pune la dispoziție în formula SaaS. Ceea ce face unice și valoroase aplicațiile noastre este că ele s-au născut din experiența și exigența lucrului de specialitate efectiv și a eficientizării proceselor specifice de resurse umane. Platformele noastre web sunt puternic ancorate în realitate și sunt validate prin administrarea a mii de angajați în beneficiul clienților noștri. Lista de servicii ale Grupului APT include: • servicii BPO implementate conform condițiilor de performanță cerute de client, cu garantarea obiectivelor de business și a calității rezultatelor; • plasarea de personal în misiuni de muncă temporară; • servicii HR: executive search, recrutare & selecție, salarizare, managementul beneficiilor, administrarea dosarelor de personal, relația cu angajații, managementul performanței, dezvoltarea personalului și managementul carierei; • închirierea de platforme web pentru susținerea activităților de HR (SaaS); • consultanță pentru definirea strategiei de resurse umane, analiză și diagnoză organizațională; • furnizarea de programe de pregătire profesională și dezvoltare a aptitudinilor în următoarele domenii: vânzări, servicii client, comunicare, competențe de natură personală, management și leadership, consiliere în carieră, pregătirea trainerilor, managementul proiectelor, programare și operare cu baze de date; • servicii de comunicare internă – ateliere de lucru în echipă, evenimente pentru creșterea coeziunii echipei (teambuilding); • marketing și event management – organizări de evenimente, marketing online, prezentări de produse și realizarea de campanii promoționale. Pentru a afla mai multe detalii vă invităm să ne vizitați online la adresa www.apt.ro și să ne faceți onoarea de a ne considera prietenii dumneavoastră pe Facebook, adăugându-ne în grupul de discuții la adresa http://www.facebook.com/pages/APT-Group-Bucharest-Human-Resources-Services-and-Software/126797990714909.

Bucuresti Servicii
  • Dorim sa trimitem personal roman la munca in Italia si alte tari europene. Firma are baza materiala si personal cu experienta in domeniul in are doreste sa activeze pe piata noastra si in strinatate in diverse tari vest europene.

Oradea Servicii
  • Oferta noastră include coordonarea întregului ansamblu de reguli, proceduri si tratamente contabile privind aplicarea directivelor europene, concretizate in stabilirea politicilor contabile si a tratamentelor contabile alternative precum si stabilirea unei politici fiscale optime. Deasemenea in cadrul serviciilor oferite de noi este inclusa si consultanta contabila si fiscala acordata in scris pe marginea unor probleme punctuale solicitate de client. Referitor la oferta tehnica S.C. Expert Consult DO – S.R.L., societate membra CECCAR si a Camerei Auditorilor din România, trebuie sa menţionam ca aceasta conţine: - Înregistrarea in contabilitate a tuturor operaţiunilor economicio-financiare si efectuarea tuturor evidentelor contabile in conformitate cu Legea Contabilităţii utilizând evidentele operative introduse in societate. - Stabilirea politicilor fiscale si a tratamentelor contabile alternative permise de legislaţie. - Întocmirea declaraţiilor fiscale privind impozitul pe profit/venit, taxa pe valoarea adăugata si a celorlalte impozite datorate către bugetul de stat. - Întocmirea statelor de salarii si a declaraţiilor aferente obligaţiilor datorate bugetelor de asigurări sociale si depunerea acestora la organismele abilitate. - Întocmirea situaţiilor financiare anuale si a tuturor raportărilor efectuate la închiderea exerciţiului financiar si depunerea lor. - Întocmirea de analize financiare solicitate de client. - Acordarea de consultanta la solicitarea clientului. EVIDENTA CONTABILA, PAYROLL si CONSULTANTA FISCALA - înregistrarea cronologica a documentelor primare in articole contabile - contabilitate financiara - verificarea registrului de casa - întocmirea statelor de plata, stabilirea obligaţiilor legate de buget - întocmirea jurnalelor de vânzări si cumpărări si stabilirea TVA-ului de plata/rambursat - întocmirea registrului inventar, registru jurnal - stabilirea obligaţiilor lunare si trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora - întocmirea declaraţiilor privind taxele si impozitele - întocmirea bilanţului contabil - întocmirea fiselor fiscale - reprezentarea in relaţiile cu organele de control - depunerea declaraţiilor de taxe si impozite - depunerea fiselor fiscale, declaraţiilor cas, cass, şomaj - depunerea bilanţului contabil - relaţia cu administraţia financiara de sector - întocmirea de declaraţii intrastat, declaraţii de operaţiuni intracomunitare, declaraţii privind prevenirea si combaterea salarii banilor - consultanta privind legislaţia financiar contabila si fiscala Servicii suplimentare: - formularistica, registre, jurnale necesare - semnalarea unor noi cerinţe financiar-fiscale - întocmirea unor acte specifice domeniului dvs. de activitate (documente necesare obţinerii unui credit); - întocmirea unor situaţii financiare lunare/ trimestriale, pentru a cunoaşte in amănunt evoluţia activităţii si spre informare Actionariatului; - întocmirea unei analize financiare la încheierea exerciţiului financiar, pentru a putea fi prezentata in Adunarea Generala a Asociaţilor.

Bucuresti Servicii
  • SC Decum SRL a dezvoltat activitati de inginerie, proiectare si consultanta, management proiect, marketing, inca din anul 2002, pentru: 1. orice tip de organizatie care intentioneaza sa implementeze si sa certifice un SISTEM DE MANAGEMENT (al calitatii, de mediu, sanatate si securitate; acreditari laboratoare, etc.); 2. orice tip de organizatie care doreste sa impementeze PROIECTE EUROPENE prin accesarea finantarii prin FONDURI STRUCTURALE (ex. Programele POS-CCE, POS Mediu, POR, POSDRU, PNDR, etc.), ALTE FINANTARI (ajutor de stat, ajutor de minimis, etc.). Asiguram personal de specialitate, numai cu studii superioare si experienta in profesia de baza intre 5 ani si 20 ani, cu studii si calificari conexe, unele dintre aceste persoane detinand importante titluri stiintifice, fiind specialisti in toate domeniile economice si sociale, cu o bogata experienta in activitate.

Bucuresti Servicii
  • Suntem o companie tanara, sub umbrela ei suntem  noi. Pana in prezent exista 1800 de colaboratori in toata tara pana in acest moment. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon.

Arad Altul
  • Hercules Group - Techology For Marketing Research Hercules Group  a luat fiinta in anul 2006 si este o companie care ofera echipamente si solutii ce acopera simultan managementul, contorizarea vizitatorilor, dar si pontajul personalului bazat pe amprenta digitala. Solutiile furnizate vin cu scopul de a veni in sprijinul dumneavoastra cu solutii in domeniu retail si nu numai. Solutiile oferite sunt adaptate de necesitatile clientilor. Dispunem de o vasta experinta in crearea si implementarea de solutii hardware si software. Site: www.herculesgroup.ro

Arges Producator
  • Oferim proiecte pentru accesare fonduri europene: investitii, cproductie si investitii productive, centre de afaceri si parcuri industruale si logistice echipamente, turism, resurse umane, calificarea angajatilor, organizare de targuri virtuale in diferite domenii.

Bucuresti Financiar
  • Societatea comerciala Pantor Consult a fost infiintata in anul 2004, avand ca domeniu principal de activitate, consultanta in afaceri cat si prestarile de servicii in marketing si realizarea de proiecte de rentabilizare.

Bucuresti Servicii
  • Aster Consulting Group ofera servicii de consultanta specializata in vederea certificarii/ acreditarii conform standardelor ISO, consultanta si realizare de proiecte pentru obtinere de fonduri nerambursabile, realizare studii de prefezabilitate/fezabilitate/ planuri de afaceri/ proiecte tehnice, consultanta specializata de mediu-realizare bilant de mediu/evaluare de mediu/ studiu de impact/ studiu de risc/ raport de mediu.

Iasi Servicii
  • We ofer services in Finance Management / Consulting: Finance Analysis - Variance, Cash Flow Analysis, Budgeting, Financial Modeling, Strategic Planning, Forecasting, Financial Statements (BS, IS), ROI / ROA / ROE, Accounting / Bookkeeping, Income Tax Preparation. Business Management / Consulting: Business Analysis, Business Valuation, Business Modeling (KBM), Performance Measurement, Project Management, Business Planning, Business / Company Registration.

Ontario Servicii
  • Firma asigura servicii de consultanta atat pentru firme romanesti care doresc sa intre pe piata daneza, cat si firmelor daneze interesate de piata romaneasca. Asiguram servicii de reprezentare atat in Romania cat si in Danemarca, pentru firmele interesate.

Logstor Altul
  • Inregistrarea firmei se va face la Registrul Comertului in orasul Dobrich. Societatea poate fi cu raspundere limitata cu un singur proprietar (EOOD) si societate cu raspundere limitata cu doi sau mai multi asociati (OOD). In Bulgaria cota TVA este de 20%, impozitul pe profit de 10%. Capitalul social minim in Bulgaria este acum de numai 2 leva. O societate comerciala poate avea  mai multe domenii de activitate, denumirea firmei va fi aleasa de catre dvs. Sediul social va fi asigurat de catre noi in cazul in care nu detineti sau nu doriti sa inchiriati o proprietate in Bulgaria. Semnatura administratorului trebuie sa fie autentificata la notar. La Registrul Comertului se depune: Cerere pentru rezervarea denumirii firmei; Hotararea adunarii generale a asociatilor; Act constitutiv; Declaratie pe propria raspundere a administratorilor; Specimen de semnatura; Contract de administrare; Dovada pentru depunerea capitalului social; Dovada platii taxelor legale; Cerere de inregistrare.

Constanta Servicii
  • "Concurenta este inaintea ta ? Asta pentru ca ei m-au contactat deja. Tu ce mai astepti ?" Pregatim si evaluam agenti de vanzari, marketing tactic, initieri campanii de promovare pe baza de contract de consultatie, indiferent de localitate.

Iasi Servicii
  • SC A&M GeneralSoft SRL Piatra Neamt, Aleea Paltinbilor 3, B2/91 CUI RO14848524, ORC J27/433/2002 Persoana de contact: Caramatescu Adrian, telefon 0744 988 002. Sloganul firmei: software personalizat pentru clienti cu personalitate. Pe langa produsele enumerate pe scurt firma poate asigura dezvoltarea si implementare oricarui software de baze de date, garantand profesionalism, seriozitate si o buna intelegere a cerintelor personalizate clint.

Piatra Neamt Producator
  • Serviciile noastre se adresează întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate, productie, comerţ şi prestări servicii. Oferim serviciile noastre în funcţie de opţiunea clientului. Site: www.contabcraiova.com

Craiova Servicii
  • Karpat Quality Certification este Organismul de certificare Iso care doreşte să vă ofere servicii pentru certificarea sistemelor de management, printr-o abordare directă, neutrǎ şi obiectivǎ, aducând valoare adǎugatǎ acesteia prin acţiunile corective iniţiate, observaţiile pertinente şi recomandǎrile experţilor noştrii. Echipa noastră de auditori oferă încredere şi profesionalism prin prisma unei vaste pregătiri profesionale şi a experienţei relevante în domeniul certificării sistemelor de management (ex. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 / HACCP, ISO 27001 şi ISO 20000). Karpat Quality Certification se recomandǎ prin modul de lucru meticulos şi documentat, datoritǎ faptului cǎ punem accent pe confidenţialitatea informaţiilor accesate la client, suntem imparţiali şi avem condiţii şi reguli clare pentru certificarea sistemelor de management de tip Iso. Cum nimic nu este întâmplător, toate aceste eforturi au avut şi au un scop precis: acela de a câştiga încrederea fiecărui client în parte care s-a adresat şi se adresează Organismului nostru de certificare în vederea obţinerii certificǎrii Iso. Pentru Cerere de oferta, mai multe detalii sau nelǎmuriri nu ezitaţi sǎ ne contactaţi: Tel: 0722-750347 Fax: 0364-813998

Cluj Napoca Servicii
  • Societate cu activitati multiple, bazata in special pe consultanta in domeniul sanatatii si securitatii muncii, evaluarea riscurilor, audit SSM. Efectuam audituri de calitate si acordam consultanta in implementarea Sistemului Integrat de Managemet, certificari. Ca activitati secundare societatea efectueaza transport marfa-ciment vrac si comercializare ciment vrac. Oferim consultanta in domeniul furnizarii energie electrice.

Bicaz Neamt Servicii
  • Compania ofera servicii de consultanta de specialitate pentru accesarea fondurilor nerambursabile europene si nationale, precum si servicii suport de de dezvoltare a afacerii. Totodata, firma si-a castigat un nume important pe piata locala a consultantei prin faptul ca ofera o gama variata de servicii privind elaborarea de rapoarte si documentatii specifice aferente acestui tip de servicii: studii de piata, studii de pre-fezabilitate si fezabilitate/ memorii justificative, planuri de afaceri, analize cost-beneficiu, planuri de investitii, strategii de dezvoltare a afacerii, studii de oportunitate, studii de piata, due-dilligence, consultanta economica, etc. Ne mandrim cu peste 100 de proiecte cu finantare nerambursabila in valoarea de cca. 55 milioane Euro, peste 125 misiuni de consultanta in dezvoltarea afacerii din peste 25 de domenii de activitate din agricultura, industrie, servicii si sectorul public, 91% clienti multumiti - acoperire la nivel national.

Timisoara Servicii
  • Business Concept ofera servicii de: - proiectarea de infrastructura rutiera si constructii civile, - dezvoltare strategica, - consultanta in afaceri, - comunicare strategica si identitate vizuala. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

Cluj-Napoca Servicii