Suntem o societate specializata in atragerea de fonduri nerambursabile europene si guvernamentale, cu experienta in peste 120 de proiecte cu finantare comunitara. Progress Advisory Romania isi propune sa ofere valoare initiativelor dvs. printr-o abordare personalizata si prin fructificarea oportunitatilor de finantare existente, oferindu-va servicii complete si noi tactici de dezvoltare, in concordanta cu valorile europene. Echipa noastra va poate sustine atat in pregatirea, depunerea, contractare, cat si in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Societatea noastra este partener al firmei Progress Consulting Limited Liability Company Polonia. Va invitam sa colaboram!
Oferim servicii de instruire si consultanta in vederea implementarii si de certificarii sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 & ISO 15189 pentru Farmacii, Cabinete Medicale si Spitale; Laboratoarele de Radiologie si Analize Medicale in vederea incheierii Contractului-cadru cu Casa de Asigurari Nationale de Sanatate. Oferim servicii de instruire si consultanta in vederea implementarii si de certificarii sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 pentru organizatii industriale, comerciale, constructii, etc.
Firma noastră, sub forma actuală, a fost înfiinţată în anul 2003, cu capital social integral românesc. Prin evolutia continuă a reusit ca în prezent să ofere o gamă completă şi difersificată de servicii financiare. Dezvoltarea noastră a fost si este posibilă în continuare datorită politicii pro client pe care o promovăm. Experienţa în domeniul financiar contabil de mai bine de 8 ani a partenerilor seniori ai companiei noastre vine în întâmpinarea necesităţilor tot mai diversificate, cu un grad mai ridicat de complexitate dezvoltate pe piaţa serviciilor financiare. Fiecare pas spre dezvoltarea şi consolidarea unui business atrage resurse şi concentrează soluţii unice. Standardele la care ne raportam în oferirea acestor soluţii ne integrează în sistemul financiar european şi ne ajută clienţii în evaluarea businessului propriu. Reprezentăm ca atare o resursă, un element care adaugă valoare, o componentă a unui sistem şi suntem convinşi că oferim echilibru businessului dumneavoastră.
Oferim servicii de calitate in domeniile resurselor umane, plasare forta de munca, consultanta si management. Consilieri experimentati va stau la dispozitie pentru servicii de un excelent nivel profesional. Referinte pentru plasamente in Romania si in tarile Uniunii Europene.
Serviciile companiei noastre se ridica la cele mai inalte standarde. In intreaga noastra activitate urmarim rezolvarea problemelor clientilor nostri prin serviciile pe care le avem, iar colaboratorii cu care lucram ii instruim prin cursuri de specialitate.
Societate cu capital privat, prestatoare de servicii de management in vanzarile directe. Specializata pe domeniul de produse de uz casnic: - pentru prepararea hranei; - servirea mesei; - electrocasnice; - produse medicale. Principalul beneficiar: Zepter International Romania.
Oferim consultanta in management si afacerim specialiizare pe investitii si mai ales pe tot ce tine de "Mergers&Acquisitions" La sediul clientului, In tara si strainatate, Calificari interne si internationale, emise de foruri recunoscute Mare experienta si domeniu, dublata de o retea de colaboratori profesionisti.
Compania ofera servicii specifice intocmirii documentatiilor necesare obtinerii finantarilor din fonduri europene, realizeaza studii de piata si ofera consultanta de marketing, branding, rebranding.
Suntem o firma de consultanta lider al unui grup de companii, este specializata in gestionarea fondurilor europene, training, noile tehnologii, societatea informationala si serivicii de inginerie. Misiunea noastra este de a oferi solutii administratiei publice, companiilor private, organizatiilor sociale si cetatenilor in general, pentru a satisface cerintele pietei in diferitele sectoare si de a transforma ideile acestora in realitati de succes, oferind sprijin pe parcursul intregului ciclu al proiectelor.
Firma asigura servicii de consultanta si management pe baza de contract de colaborare. Aria de activitate se intinde in tot judetul Constanta si la cerere in judetele alaturate sau acolo unde este cerere.
Interesul pentru protectia afacerilor clientilor sai, impreuna cu capacitatea financiara proprie, au determinat societatea mixta, cu capital integral privat, constituita in august 1994, sa devina, intr-o perioada scurta de timp, un partener credibil in domeniul asigurarilor.
Societatea noastra are ca obiect de activitate consultanta specializata in desfasurarea activitatilor de management al riscurilor si incheierea de asigurari, cautand solutii pentru reducerea cheltuielilor determinate de expunerea la risc a clientilor nostri. Din anul 2001 societatea noastra este membru a Uniunii Nationale a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania - UNSICAR. De la sfarsitul lunii august 2006 societatea noastra a devenit reprezentant oficial pentru Romania al retelei HLA Global.
Companie de consultanta si management, oferim toate tipurile de asigurari. Suntem interesati de colaboratori intrucat consideram ca este o oportunitate deosebita de dezvoltare avand in vedere domeniul asigurarilor care ofera numeroase oportunitati.
Tehnic Jobs a incheiat de-a lungul timpului parteneriate cu Agentii de plasare de forta de munca si cu Angajatori din toata lumea. Oferim servicii de recrutare, selectie si plasare forta de munca. Agentia este acreditata de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale. Daca sunteti interesat de o colaborare cu agentia noastra, nu ezitati sa ne contactati. Colaborarea va fi benefica pentru ambele parti, deoarece noi ne bazam pe incredere, sinceritate, profesionalism si implicare totala in aceste parteneriate. Asteptam propunerile Dumneavoastra de colaborare.
OVB Allfinanz este cea mai mare companie de servicii financiare din Europa. A fost fondata in anul 1970 in Germania, cu sediul in Koln si activeaza in domeniul financiar. Compania este prezenta in 14 tari europene, fiind cea mai puternica forta de vanzari independenta din Europa. Exista peste 850 de birouri in care activeaza 18.000 de consultanti financiari. Acestia au aproximativ 4 milioane de clienti. Noi analizam permanent intreaga piata financiara si selectam cele mai bune solutii pentru clientii nostri, astfel incat acestia pot ajunge pe drumul cel mai rapid si sigur la telurilor lor.
Sloganul nostru este " Trebuie sa stii sa mergi, inainte de a putea alerga!". Experienta de peste 12 ani acumulata in domeniul vanzarilor, din care peste 7 ani, manager, m-a determinat sa ma ocup de dezvoltarea profesionala a oamenilor si a companiilor. Am absolvit Masterul in Management la stat - "Managementul dezvoltarii afacerilor in contextul globalizarii" si am obtinut urmatoarele diplome de certificare: Certificat de absolvire "Formator de formatori" Certificat de absolvire " Manager de Proiect " Certificat de absolvire "Director de vanzari " Diploma "Planificarea si organizarea strategica a companiei" Diploma "Leadership, conducerea schimbarii, cooperare in echipă, management prin obiective, delegare, feedback si coaching de performanta, negociere"
Companie prestari serivicii intermediere produse bancare, prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 2003. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon.
Pfa Jujau Manolache este abilitata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectie Sociale ca Serviciu Extern de prevenire si protectie pentru desfasurarea urmatoarelor activitati; - evaluarea riscurilor pe componentele locurilor de munca conform L319/2006,art.7,alin.2,lit.b; - elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; - elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate; - elaborarea de tematici pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor HG 1048/2006; - participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177; - colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, serviciile interne/externe de prevenire si protectie, medicale de medicina muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; - colaborarea cu lucratorii desemnati/serviciile interne/serviciile externe ai/ale altor angajatori, in situatia in care mai multi angajatori isi desfasoara activitatea in acelasi loc de munca; - intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati. Consultanta privind apararea impotriva incendiilor conform L 307/2006 - intocmirea actelor de autoritate; - intocmirea fisei obiectivului; - intocmirea planurilor de protecţie împotriva incendiilor; • planul de evacuare a persoanelor; • planul de depozitare şi de evacuare a materialelor clasificate; • planul de intervenţie; • intocmire instructiuni proprii, tematici si fise de instructaj.
ROM Quality Cert este una dintre cele mai accesibile firme de consultanta ISO din Romania. ROM QUALITY CERT s-a infiintat ca urmare a cresterii interesului manifestat de catre firmele romanesti pentru servicii de consultanta ieftine si de calitate. Principala activitate a ROM QUALITY CERT consta in implementarea sistemelor de management ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000/HACCP, ISO 15189, ISO 17025, ISO 27001, ISO/TS 16949, SA 8000. Personalul ROM QUALITY CERT a oferit asistenta in implementarea sistemelor de management ISO la numeroase companii private sau de stat, precum si autoritati publice, finalizate prin certificari cu toate marile organisme de certificare atat romanesti cat si straine. Metodologia de lucru este conceputa in asa fel incat implicarea Dvs in implementarea proiectului sa fie minima iar timpul de realizare al obiectivului propus sa fie cel mai scurt. Programul de consultanta al ROM QUALITY CERT identifica necesitatea parcurgerii urmatoarelor etape pentru realizarea obiectivului propus si anume implementarea unui sistem de management ISO: 1. Analiza initiala a sistemului de management existent in organizatie; 2. Elaborarea si lansarea documentatiei; 3. Predarea documentatiei si instruirea personalului; 4. Implementarea sistemului de management ISO ales; 5. Auditul intern a sistemului ISO implementat; 6. Analiza de management. Experienta asimilata in cadrul sutelor de implementari ISO pe care consultantii ROM QUALITY CERT le-au efectuat ne intareste convingerea ca ROM QUALITY CERT este una dintre cele mai experimentate firme de consultanta in implementarea sistemelor de management ISO si printre putinele care garanteaza certificarea sistemului implementat cu orice organism de certificare ales, fie romanesc, fie strain. Pe parcursul activitatii sale, ROM QUALITY CERT a adaugat in lista de activitati servicii de consultanta privind certificarea de produs – aplicarea marcajului CE, servicii de consultanta privind obtinerea de fonduri europene nerambursabile, precum si consultanta in implementarea cerintelor Ordinului Ministerului Finantelor Publice OMFP 946/2005 privind aprobarea codului controlului intern la entitatile publice.
Scopul declarat al fundatiei Alexandru Bogdan Pitesti il reprezinta promovarea artelor si literaturii, stimularea interesului pentru valorile estetice autentice, conservarea patrimoniului cultural national.