Companie serioasa, reprezentata in Bucuresti si in Giurgiu, ce intermediaza servicii financiare si de vanzare pe termen mediu si lung si care ofera consultanta in domeniu. compania se extinde in continuare si creeza noi puncte de lucru in bucuresti.
Premium Business Consulting este o companie de consultanta si training specializata in servicii de consultanta de afaceri, solutii complete de personal, managementul vanzarilor. Prin solutiile pe care le dezvoltam, vizam cresterea performantelor, producerea unor schimbari reale si durabile in afacerea clientilor nostri. SERVICII: - Salarizare si administrare personal - Recrutare - Outsourcing HR - Solutii managementul resurselor umane - Management financiar - Managementul vanzarilor - Training - Consultanta in cariera.
Procesuality Consulting Group s-a materializat dintr-o echipa de specialisti din toate domeniile de activitate: economic, financiar, marketing-vanzari, psiho-sociale. Astfel s-a creat posibilitatea de a oferi clientilor interesati servicii integrate de consultanta, management, marketing si resurse umane. Serviciile oferite implica atat informari si analize, cat si proiectare de strategii, implementarea si evaluarea acestora. Furnizam toate aceste servicii avand ca obiectiv fundamental dezvoltarea durabila a clientilor nostri.
Firma a fost infintata pentru a venii in ajutorul celor care vor sa deschida un Restaurant,Salon de infrumusetare,Catering, CMI, Farmacie, Gradinite particulare. Consultanta doreste sa evite costurile inutile ale patronului privind amenajarea spatiilor conform circuitelor functionale conform legislatiei in vigoare evitand astfel neavizarea spatiului precum si nereguli constatate de controale (OPC, Inspectia Sanitara de Stat, Controale de la Primarie, etc.).
Suntem o echipa formata din specialisti din diverse ramuri ale economiei. - directori, economisti, avocati, consultanti, functionari, ingineri etc. din vanzari, industrie alimentara, industrie chimica, constructii etc. Grupul nostru s-a format virtual si activam in acelasi mod. Orice persoana poate adera gratuit printrun simplu email cu prezentare personala . Modul de lucru este simplu: compania dvs. are o problema - transmiteti in scris problema - vi se dau solutii - dvs. alegeti pe cea mai buna - o aplicati - raportati. Nu sunt costuri. Pentru functionarea grupului avem nevoie de seriozitate.
Ofer asistenta si consultanta juridica in materie de infiintare sau modificare societati comerciale; - Infiintari societati comerciale indiferent de forma juridica solicitata (infiintare societate - SRL, SA, SNC - Microintreprindere sau Macrointreprindere); - Schimbari de denumire de firma; - Schimbare certificat de inregistrare in urma modificarii atributului fiscal; - Cesiune de parti sociale (intrarea sau iesirea unui asociat sau actionar din firma); - Numirea sau revocarea unui administrator in cadrul unei firme; - Majorare de capital social cu numerar sau natural; - Diminuari de capital social; - Obtinerea autorizatiilor de functionare prin Registrul Comertului (PSI, Protectia Muncii, Mediu, Sanitar si Veterinar) pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate; - Schimbare de sediu social al unei firme; - Infiintare de puncte de lucru, inclusiv cu obtinerea avizelor sau autorizatiilor.
Oferim servicii de consultanţă orientată către client, strategii de dezvoltare locală durabilă, evenimente de înaltă clasă, instruire şi informare pentru adaptarea continuă la standarde europene.
GS Integrated Ideas va ofera control in timp real asupra afacerilor facute de companie cu fiecare dintre clienti. Va oferim unealta potrivita pentru a intelege clientii si pentru a rezolva orice situatie individuala a fiecarui client,inainte ca aceasta sa devina o problema reala pentru Companie. Obiectivul nostru este sa va ajutam sa va mentinenti pozitia competititva pe piata. Pentru a va mentine o pozitie competitiva este vital sa intelegeti opinia clientilor si sa va adaptati la dorintele si nevoile lor.
Cabinet de contabilitate si consultanta fiscala, atestat CECCAR si Camera Consultantilor din Romania, ofera servicii complete de evidenta contabila: consultanta financiara si fiscala; intocmire si certificare bilant; servicii juridice, infiintare societati comerciale Evidenta contabila completa, consultanta fiscala, servicii personal-salarizare, servicii juridice, infiinatare societati comerciale. Firma contabilitate, consultanta fiscala si juridica.
Somadris 98 Srl va ofera servicii de management si consultanta in obtinerea de fonduri europene, elaborare documentatie proiect, studii de fezabilitate, management de proiect, consultanta pentru identificare programe, eligibilitate, scriere proiect, documentatii, studii de piata.
Cel mai mare concern de servicii financiare din Europa. Fondata in anul 1970 in Germania, Koln, firma activeaza in domeniul financiar-bancar. Compania este prezenta in 14 tari europene, fiind cea mai puternica forta de vanzari independenta din Europa. Avem peste 850 de birouri in care activeaza peste 18.000 de consultanti financiari.
Compania ofera servicii de cea mai buna calitate in domeniul resurselor umane,consultanta si management de personal. In acelasi timp prin colaboratorii nostrii oferim si servicii de protectia muncii, P.S.I. si servicii de medicina muncii. Tot ceea ce inseamna management de personal,recrutare, training, le veti regasi la cel mai inalt grad de profesionalism in serviciile prestate de catre compania noastra. Punem in slujba clientilor nostri experienta acumulata in timp in domeniul resurselor umane si ne asumam rolul unui partener de dialog si de analiza in ceea ce priveste evaluarea personalului, a proceselor si procedurilor de resurse umane si de dezvoltare organizationala. Increderea si profesionalismul stau la baza relatiei dintre noi si numerosii clienti care ne-au ales sa le fim alaturi in procesul de dezoltare ale afacerilor pe care le conduc.
Cea mai puternica forta de vanzari independente pe domeniul financiar bancar. Se urmareste cresterea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti prin promovarea produselor financiare existente in cadrul companiei: investitii financiare, produse bancare, pensii private, etc.
Companie de consultanta in infiintarea de firme offshore si servicii conexe. Avantajele unei compani offshore: - inmatriculare rapida; - scutirea de taxe si impozite; - flexibilitate corporativa; - costuri reduse de operare; - protectia averii personale si un grad ridicat de confidentialitate; - administrare simpla ; - birocratie redusa; - sisteme bancare sigure; - raportare minima (fara audit, fara raportare a impozitelor, fara informatii financiare in dosarele publice).
Sunt un Profesionist din domeniul Resurselor Umane, cu experienta de 12 ani ca Manager Resurse Umane (Dunarea Textile Lugoj si Solectron Timisoara) si 4 ani ca si Senior Consultant intr-o firma de Executive Search.
SNIF Oltenia ofera asistenta tehnica, consultanta, proiectare si executie in domeniul imbunatatirilor funciare: sisteme de irigatii, desecari, terasari, alunecari de teren, baraje, podete la cele mai mici preturi cu personal ultracalificat in MEHEDINTI, GORJ, OLT, VALCEA, DOLJ. Relatii la : 0744643353 sau e-mail. SNIF Oltenia inchiriaza birouri, spatii productie, spatii depozitare si utilaje pentru terasari: buldozere, excavatoare, etc, la cele mai mici preturi. Relatii la : 0744643353 sau e-mail. SNIF Oltenia ofera servicii de contabilitate firma, exploatare IT, instalatii electrice, bobinaj, etc, la cele mai mici preturi de pe piata cu personal ULTRA CALIFICAT. Relatii la : 0744643353 sau e-mail.
Pi 2 [pi:tu] este o agentie de Relatii Publice infiintata de un grup de specialisti in comunicare cu o experienta de peste 10 ani in domeniu. General Manager Pi 2: Mirela Pitu Website: www.pi2.ro
Suntem o companie dinamica care ofera consultanta pentru promovarea deservicii si echipamente atat bancare si de alte categorii. Oferim consultanta pentru materiale consumabile utilizate la automatele de bauturi
Suntem dintre primii abilitati dupa legea 319/2006.Avem personal calificat cu experienta si un portofoliu de clienti vizibil pe site. Site: www.evaluareprotectiamunciipsi.ro Avem puncte de lucru si in tara unde vrem sa extindem reteaua de colaboratori.
Lifelong Learning Solutions este o societate care promoveaza educatia permanenta pentru orice varsta, oferind solutii profesionale de coaching, consultanta si training in domeniul organizational si in cel al dezvoltarii potentialului uman, atat companiilor, cat si tuturor persoanelor interesate. Domeniile noastre de expertiza: -Comunicare eficienta -Consiliere pentru dezvoltare personala -Consultanta pentru Managementul Resurselor Umane -Evaluare psihologica sub licenta PCM -Formare introductiva si training pentru Process Commmunication Model (PCM=Modelul Procesului de Comunicare) -Formare si perfectionare in domeniul Resurselor Umane -Life coaching personal si profesional -Training personalizat la locul de munca -Ateliere (workshop-uri) de dezvoltare personala pentru copii si adulti Principii care ne ghideaza: -Dezvoltam prin cunoastere -Inspiram si oferim incredere -Investim integritate personala si profesionala in tot ce facem -Promovam atitudinile pozitive -Respectam si sustinem competenta Toate cursurile sunt personalizate in urma realizarii unei analize de nevoi privind formarea angajatilor si atingerea obiectivelor organizationale pe termen lung: -Evaluarea performantelor la locul de munca si dezvoltarea abilitatilor personale pentru imbunatatirea competentelor profesionale -Eficientizarea activitatii specialistilor in Resurse Umane -Definirea si implementarea programelor de mentorat pentru pozitiile de management -Stimularea atitudinii pozitive fata de diversitatea culturala si a interesului de a cultiva sau de a dobandi competente noi de comunicare De ce noi? -Traineri specializati: identifica rapid problemele si solutiile -Experienta vasta: in coaching, consiliere, dezvoltare personala si profesionala, legislatia muncii, managementul resurselor umane -Capacitate de a oferi ghidare si planuri de dezvoltare personalizate (oameni si procese) -Parte a unei comunitati internationale (suport si know-how).