ADITUS VERO ofera solutii de business - audit, consultanta&implementare, dezvoltare personala&profesionala in domeniile: marketing&vanzari, comunicare&PR, HR, business general. Clientii ADITUS VERO sunt companii in stadii diferite de viata si de dezvoltare si urmaresc sa devina eficiente, competitive, profitabile. Avem aceasi viziune despre PERFORMANTA. Echipa de management are studii si experienta in Bucuresti si Sibiu in domeniile in care activeaza. Echipa ADITUS VERO are urmatoarele certificari: Management de proiect pentru accesarea fondurilor europene (Certificare CNFPA); Coaching si mediere - (certificare NLP Professional Practitioner, NLP Austrian Training Center - Membru European Coaching Federation); Formarea personalului (autorizatie CNFPA); Evaluarea competentelor profesionale (certificare CNFPA); Sistemul de management al performantei si calitatii SIX SIGMA („Green belt”). Mai multe informatii despre servicii si filosofia de business a companiei se pot gasi pe www.aditusero.ro.
Calcul salarii, administrare personal si consiliere Compania PayrollExpert a fost creata pentru a veni in ajutorul angajatorilor, persoane fizice si juridice in interpretarea si aplicarea prevederilor legale in domeniul legislatiei muncii, a salarizarii si a contributiilor sociale. Modificarile dese ce apar in legislatia muncii, calcul salarii, fiscalitate salariala si intocmirea declaratiilor va dau batai de cap in activitatea de zi cu zi ? PayrollExpert are solutii pentru problemele dumneavoastra! In parteneriat cu noi veti putea evita desele erori care se fac in aplicarea prevederilor legale, scapand astfel de urmari: pierderi financiare, conflicte de munca, procese interminabile. Rolul nostru este sa ajutam ca afacerea dumneavoastra sa functioneze fara probleme si eficient, iar in acelasi timp sa fie in acord cu cadrul legal ce guverneaza activitatile specifice celor doua activitati cu mare expunere: calcul salarii si administrare resurse umane. Noi oferim cele mai bune produse si servicii concentrandu-ne pe nevoile si dorintele clientilor nostri. Actionam eficient, automat, folosind cele mai bune tehnologii si tehnici manageriale. Satisfactia muncii noastre este data de faptul ca dumneavoastra ne veti contacta, stiind ca specialistii de la PayrollExpert sunt cel mai bine pregatiti sa va asiste si nerabdatori sa va depaseasca asteptarile. Datorita acestor considerente, noi am creat un mediu de lucru pozitiv de care beneficiaza atat clientii nostri cat si angajatii clientilor nostri. Cu noi economisiti bani si timp simplificand procesul de salarizare si crescand confortul afacerii dumneavoastra. Site: www.payrollexpert.ro
Companie romano-austriaca de asigurari de viata infiintata la Graz in anul 1828, care a intrat in Romania in anul 2000 cu produse de asigurare adaptate la necesitatile si posibilitatile financiare ale clientilor.
Microintreprindere activa in domeniul scrierii de proiecte POSDRU, PNDR, POSCCE. De asemenea livram pachete de training in domeniile SSM, formare formatori, contabilitate primara. Avem o paleta larga de clienti, atat autoritati publice, cat si ONG-uri si intreprinderi si incercam sa gasim cele mai fezabile solutii de finantare in functtie de nevoile si potentialul lor.
Cu o experienta de multi ani in domeniul logisticii, din care 3 in implementari de sisteme integrate de management pentru logistica, WMS(warehouse management system) si TMS (transportation managemet system) am decis incepand din anul 2009 sa activez ca independent in domeniul consultantei pentru logistica. In acest moment am parteneriate de colaborare cu diverse companii din diferite domenii, cum ar fi: IT Software&Hardware, distributie FMCG (temperatura controlata), servicii logistice (3PL), consultanta IT, transport. Incepand din ianuarie 2010 am incheiat un parteneriat cu compania Quantum Software din Polonia, colaborarea vizand vanzarea si implementarea in Romania a solutiilor integrate de management supply chain (Wms, Tms, Yms, Dashboard, etc). Principalele lor produse fiind Qguar WMS PRO si Qguar TMS. Tot in ianuarie 2010, impreuna cu cativa profesionisti in domeniul supply chain, am creat Asociatia Customer Management, care isi propune sa ofere servicii integrate globale de management, fiind unul dintre membri fondatori. Va multumesc pentru vizita si sper sa va pot fi de folos in viitor. Cu stima, Cornel Tutunaru Consultant Logistica. Site: http://www.consultantalogistica.ro/
Oferim servicii complete de contabilitate, asistenta pe timpul desfasurarii controalelor fiscale, servicii de management financiar, servicii selectie si implementare solutii informatice ERP (SAP, EXACT Holland etc.)
Firma noastra ofera: 4619 - Intermedieri in comertul cu produse diverse 4643 - Comert cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodaresc, al aparatelor de radio si televizoarelor 4741 - Comert cu amanuntul al calculatoarelor. unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate 7022 - Activiati de consultanta pentru afaceri si management 7430 - Activitati de traducere scrisa si orala (interpreti) 7810 - Activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca 9522 - Repararea dispozitivelor de uz gospoddresc si a echipamentelor pentru casa si gradina.
Oferim servicii de protectia muncii, consultanta prevenire si stingere, servicii de medicina muncii; evaluarea riscurilor profesionale, consultanta iscir si ISO, comercializare materiale si echipamente de protectie.
Oferim servicii de consultanta societatilor din toate domeniile de activitate, care doresc implementarea unuia din standardele ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, ISO 18001:2008, SA 8000:2008, in vedrea certificarii. Intocmim documentatiile necesare implementarii, asiguram asistenta pe parcursul certificarii cu un organism acreditat si efectuam auditurile interne.
Va oferim: - Servicii consultanta financiara persoane fizice; - Consiliere financiara integrata persoane fizice; - Activităţi auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activităţi de asigurări şi fonduri de pensii.
Sc Roden Consult Srl este o societate comercială românească cu capital integral privat, înființată in anul 2005, cu sediul în Tulcea. S.C. Roden Consult S.R.L. vă oferă soluții complete la elaborarea proiectelor pentru finanțare din fondurile structurale europene prin realizarea documentației necesare și asistență pe durata întregului proces de finanțare și implementare a proiectului. Documentația presupune realizarea studiului de fezabilitate, a planului de afaceri, a strategiei de marketing, realizarea și modelarea previziunilor financiare și pregătirea documentelor anexate în forma solicitată de finanțator. S.C. Roden Consult S.R.L. ajută clienții săi să-și transforme viziunea și experiența, în afaceri de succes prin cunoașterea profundă a mediului de afaceri, printr-o planificare riguroasă a etapelor de urmat pentru atingerea obiectivelor, prin sprijin în implementarea soluțiilor propuse și garantarea rezultatelor previzionate. Viziune, schimbare, succes sunt repere care ne definesc în relația cu partenerii noştri. S.C. Roden Consult S.R.L. este mereu gata sa propună cele mai bune soluții pentru dezvoltarea afacerii Dumneavoastră. Eficiența acestor soluții și creșterea profitabilității constituie principalul nostru obiectiv
SC Viab Consulting SRL este o firmă de management si consultanţă în constructii, inginerie şi proiectare, înfiinţată în 2007, dispunând de un personal tânăr şi bine pregătit. Specialiştii noştri, ingineri şi proiectanţi de mare valoare, atestaţi de Inspecţia de Stat în Constructii, Ministerul Lucrarilor Publice, Transportului şi Locuinţei şi-au definitivat studiile şi s-au specializat în ţară şi în străinătate, unde au participat la realizarea unor obiective de mare importanţă, fiind la curent cu cele mai noi tehnici şi materiale în proiectare, asistenta tehnica, management şi execuţie.
Consultantul tau in marketing si comunicare, cu care poti colabora - punctual sau pe termen lung, fara a fi necesar sa aloci resurse, timp sau un angajat full time, insa beneficiind de asistenta si consiliere. Segmentul targetat include companii in categoria IMM-uri.
Misiunea noastra este de a livra cele mai bune cursuri cu cei mai buni lectori pietei romanesti high-end de Business IT si solutii. Pregatim specialisti si consultanti pentru cariere internationale la standarde internationale, contribuind astfel la obiectivul national de profesionalizare a resurselor umane din Romania.
Compania Arka Consulting este compania orientata spre clienti, spre cerintele acestora. Clientii nostri vor beneficia de o reala experienta in consultanta pe partea de marketing si financiara. Ne asiguram ca serviciile livrate sunt caracterizate de acuratete.
Companie multinationala in plina dezvoltare cauta oameni interesati sa isi dezvolte abilitatile de comunicare si de asemenea dezvoltarea profesionala in raport cu succesul obtinut. Compania ofera conditii excelente de lucru, de asemenea ofera un colectiv tanar, dar totodata experimentat care ofera posibilitatea de a invata de la cei mai buni oameni in domeniu.
Suntem o firma de consultanta financiara de sucses pe piata romaneasca. Holding care colaboreaza cu alte firme pentru a pune bazele succesului in afaceri avem o paleta vasta de activitati si in domeniului import export.
Business Advising Team este o echipa de consultanti cu o bogata experienta in implementarea sistemelor de management, managementul resurselor umane, consultanta, expertiza si audit financiar. Fie ca doriti sa incepeti o afacere, fie ca deja conduceti una, echipa noastra de consultanti va sta la dispozitie cu sfaturi referitoare la conceperea si configurarea activitatilor, implementarea sistemelor de management in conformitate cu standardele ISO, consultanta si expertiza fiscala, activitati de headhunting, concepere de fise de post, etc.
Sc 9 Best Advisory Solutions Srl este firma cu cea mai mare experienta in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile pe teritoriul judetului constanta. Profesionistii nostri intocmesc documentatia necesara accesarii de finantari nerambursabile pentru POR, PNDR, POS CCE, POS mediu, POP, MFP, etc., dupa ce in prealabil stabilesc eligibilitatea solicitantului si a activitatilor urmarite a se desfasura prin proiect. Oferim consultanta in implementarea proiectelor si ex-post.
Analist marketing ofer servicii de cercetare de piata: - identificarea problemelor clientului, - conceperea designului cercetarii, - coordonarea culegerii datelor, - analiza statistica a datelor, - prezentarea raportului de cercetare, - concluzii si recomandari.