Date companie TechNovia Invest 2.0 este o companie cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2008, avand ca obiect de activitate consultanta si managementul financiar Avand numeroase colaborari si contracte incheiate cu diversi beneficiari, TechNovia Invest 2.0 este un partener de incredere si devotat intereselor clientului. Echipa de profesionisti a societatii noastre este formata din specialisti si experti de cea mai inalta pregatire, astfel incat putem acoperi servicii de consultanta in management si implementare de proiect in urmatoarele domenii : -transport - reabilitare si modernizare drumuri - studiu de fezabilitate, realizare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica; -infrastructura - reabilitare si amenajare, ecologizare si modernizare, dezvoltarea zonelor turistice; -mediu - aplicatii de finantare - planul de investitii pe termen lung, studiu de fezabilitate, analiza economico-financiara, analiza institutionala, evaluarea impactului asupra mediului, documentatie de atribuire, analiza de impact; -constructii civile - proiectare si asistenta tehnica, studii de fezabilitate, studii tehnice, mediu si financiare; -constructii industriale - lucrari de modernizare a infrastucturii (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie), finantare stucturi de sprijinire a afacerilor (parcuri industriale, spatii birouri), analiza cost beneficiu, etc Sectoare de interes - fonduri europene, mediu, agricultura, infrastructura, constructii, transport, IT.
Pentru a va desfasura activitatea in condiiti optime aveti nevoie de consultanta contabila si fiscala. Contabilitatea eficienta va poate ajuta sa tineti impozitele si taxele sub control, de asemenea va poate ferii de amenzi ustutoare. Contabilul are datoria de a va indruma spre a creste profitabilitatea firmei si maximizarea profitului, implicit minimizarea cheltuielilor. Alegeti o firma de contabilitate serioasa cu personal bine pregatit, alegeti CONTABILITATE MAXI MAD !
Compania noastra asigura clientilor servicii specializate de Project Management in constructii, coordonand toate activitatile: # concept, # proiectare, # planificare, # urmarire executie, # receptie, # evaluare finala.
IntegraHR - dedicat oamenilor Suntem o echipa de specialisti cu 5 ani experienta in domeniu - dedicata dezvoltarii companiilor partenerilor nostri prin oferirea de servicii de resurse umane care sa sprijine managementul si angajatii in atingerea obiectivelor si performantelor dorite. Oferim servicii de recrutare si selectie de personal, analiza muncii, training, teambuilding si mistery shopping.
BCS Business Consulting Services este o firmă de prestări servicii cu o experienţă vastă în domeniul SAP. Oferim soluţii complete, de la analiza necesităţilor de business şi transpunerea lor în soluţii (studii de fezabilitate, implementare, training) până la servicii postimplementare (maintenance, suport la cerere, dezvoltări).
Suntem cel mai mare concern european de consultanta financiara si management; - infiintat in 1970, sediul central Koln-Germania; - reprezentante in 14 tari europene, printre care si Romania; - societate pe actiuni, din anul 2006 cotata la bursa din Franckfurt; - peste 3 mil. clienti in intreaga Europa si peste 20.000. Colaboratori full-time.
Suntem o companie tanara dar dinamica in plina ascensiune, datorita serviciilor de calitate oferite de catre echipa noastra de profesionisti am reusit sa ne facem cunoscuti si sa rezistam competitiei acerbe de pe piata.
Intelegem pe deplin conceptul de parteneriat si al afacerilor win-win. Avem o echipa puternica formata din manageri, programatori, matematicieni, designeri. Impreuna cu clientii nostri formam o retea de solutii pe care v-o punem la dispozitie. Si dumneavoastra puteti fi parte a acestei retele. Sa crestem impreuna !
Societate este in plina dezvoltare pornind de la deviza:"fiecare afacere este unica”. Oferta noastra privind organizarea si conducerea contabilitatii se adreseaza atat societatilor comerciale cat si persoanelor fizice autorizate, cuprinzand: •Intocmirea de proceduri si politici contabile specifice fiecarui client; •Inregistrarea cronologica si sistematica a tuturor tranzactiilor patrimoniale efectuate de catre societate; •Stabilirea obligatiilor societatii fata de bugetul consolidat de stat, intocmirea declaratiilor aferente si reprezentarea in relatia cu institutiile fiscale; •Intocmirea de situatii financiar-contabile in conformitate cu standardele de contabilitate nationale si internationale; •Prelucrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie, atat pentru cerintele interne ale firmei, cat si in relatiile cu investitorii, creditorii, clientii, institutiile publice si alti utilizatori. •Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca la I TM; •Intocmire dosare credite, dosare leasing; •Obtinere certificate fiscale, certificate constatatoare; •alte raportari la cerere etc
Ofer consultanta financiara si intermediere in asigurari de viata si plasamente pe piete de capital din Europa, America, Asia si piete emergente, Management eficient in administrarea portofoliului existent.
www.magazinlacheie.ro Suntem o echipa mica, cu experienta si continua dezvoltare, care urmareste sa vina in ajutorul firmelor in plina ascensiune care inchiriaza spatii si doresc sa isi deschida un magazin intr-un mod comod si simplu. De aceea venim in ajutorul vostru preluand tot stresul de a obtine tot felul de autorizatii din partea organelor competente, selectiei de oferte pentru zecile de etape ale proiectului, gasirii solutiei IT de gestiune, fiscalizarii caselor de marcat, negocierii cu bancile de la care doriti POS-uri bancare, selectiei initiale a mobilierului si a design-ului, etc. Noi avem contacte cu firme care va pot asigura tot ce aveti nevoie: lucrarile de amenajare, iluminat, ventilatie, grilaje metalice, solutii IT, mobilier modular metalic si lemn, accesorii si tot ce va imaginati si ati vrea sa implementati in magazinul dumneavoastra.
Prorom Guard Security a fost înfiintata în 2007, având ca obiect de activitate servicii specializate de paza si protectie.Folosind tehnologie de ultima ora, conform standardelor UE si personal specializat, calificat-atestat, Prorom Guard Security se adreseaza fiecarui potential client cu solutii optime si personalizate în functie de cerintele specifice de securitate, pentru a asigura securitatea caminului, proprietatii, investitiei sau companiei dumneavoastra.Prorom Guard Security este o companie specializata în paza obiectivelor de tip centru comercial. Prorom Guard Security a câstigat, în scurt timp de la intrarea pe piata de profil, o excelenta reputatie ca angajator, oferind conditii de munca si de dezvoltare si perfectionare profesionala în acord cu cele mai exigente cerinte ale legislatiei muncii, a sanatatii si securitatii în munca, precum si a legislatiei specifice din domeniul pazei si protectiei. Prorom Guard Securityîntretine si dezvolta transparent o permanenta relatie de colaborare cu autoritatile locale si de profil din aria teritoriala a obiectivelor protejate, pentru cea mai buna reprezentare a intereselor clientilor sai.
Gemacon a fost constituită şi este condusă de un profesionist, membru ACCA (Asociaţia Contabililor Autorizaţi din Marea Britanie), cu experienţă vastă în: servicii financiare (bănci, analiză şi management financiar), servicii profesionale (audit, contabilitate, taxe internaţionale, fuziuni, lichidări), administrare de afaceri (manager de proiect, diverse poziţii manageriale, administrator). GEMACON îşi propune să îşi pună experienţa şi expertiza în slujba obiectivelor de afaceri ale clienţilor săi. GEMACON doreşte să dezvolte soluţii profesioniste viabile pentru problemele de afaceri tot mai complexe ale companiilor româneşti, în următoarele zone de interes: Analiză financiară, Bugetare şi previzionare, Studii de fezabilitate şi planuri de afaceri, Evaluarea şi structurarea finanţărilor existente şi/ sau noi, Asigurarea relaţiei cu finanţatorii, Management de proiect, Risk Management, Audit intern, Alte servicii de consultanţă.
Consult Prod este o companie de consultanta si proiectare, oferind servicii integrate pe probleme de dezvoltare, proiecte de investitii, management de proiect si proiectare tehnica (in regim de subcontractare).
Comercializa produse si servicii de imprimare si gestiune documente, cu echipamente Xerox si softuri specializate Lotus IBM, tipar digital specializat, design, conceptie grafica, editare, finisare, carti, albume, pliante, machete, si alte material publicitare. Site: www.anvico.ro
Suntem o echipa tanara si dinamica concentrata permanent pe abordarea cu profesionalism a solutiilor de asigurare si pe satisfacerea asteptarilor clientilor nostri. Va oferim consultanta si intermediere în domeniul asigurarilor, veniturile fiind realizate din relatia cu societatile de asigurare. Avem o bogata experienta in activitatea de brokeraj care e recunoscuta de majoritatea societatilor de asigurare favorizandu-ne obtinerea, prin negociere, unor termeni si conditii avantajoase pentru clienti. Impreuna ne implicam direct atat in relatiile cu clientii cat si în negocierea cu societatile de asigurare. Va oferim toata gama de asigurari: - asigurari de viata, planuri financiare pentru copii - asigurari auto si raspundere civila obligatorie, - asigurarea bunurilor personae fizice si juridice - raspunderi civile profesionale - asigurari de sanatate si turistice.
Firma este momentan suspendata. Dorim s-o activ[m imediat dupa 01 Ianuarie 2010. Obiectul de actvitate va fi Consultanta in Afaceri si management. Principala activitate ce se va desfasura va fi de consultanta pentru afaceri pe internet, inclusiv de utilizare a magazinelor virtuale apartinand unor companii de prestigiu dispus sa acorde discounturi pentru clientela fidela.
Suntem o echipa de tineri profesionisti in domeniul juridic si economic dedicata clientilor nostri. Problemele clientilor nostri sunt tratate si rezolvate de tineri daruiti profesiei lor ce lucreaza in departamentele firmei noastre de consultanta pentru a gasi solutii potrivite pentru succesul afacerii dvs. Suntem o echipa cu experienta in domeniul de infiintari firme, infiintari societati comerciale tip SRL si alte forme juridice de organizare, precum si asociatii, fundatii, intreprinderi individuale, PFA, intreprinderi familiale, precum si domeniul financiar contabil. Oferim solutii pentru infiintari firme in timp util si la preturi corecte ! Pentru noi conteaza timpul, banii si increderea clientului pentru a putea crea o relatie profesionala pe termen lung. Va multumim ca ati ales sa lucrati cu echipa noastra.
Financial Management Services este o firmă de consultanţă care, prin serviciile sale, vine în sprijinul nevoilor de dezvoltare şi îmbunătăţire a activităţii şi serviciilor organizaţiei dumneavoastră. Înfiinţată din anul 2004, Financial Management Services propune soluţii, pentru problemele identificate de clienţi, fundamentate în pasiunea noastră pentru excelenţă. Promovând valori precum curiozitatea intelectuală şi colaborarea, cu profesionalismul şi expertiza în domenii strategice pentru succesul organizaţional suntem alături de clienţii noştri construind strategii viabile, orientate spre dezvoltarea avantajului competitiv. Considerăm că activitatea de consultanţă trebuie să aducă clienţilor noştri nu rapoarte, ci rezultate identificabile şi măsurabile. Experienţa consultanţilor noştri în poziţii strategice, ne conferă abilitatea de a avea o viziune integrată asupra nevoilor clienţilor noştri identificând soluţii legate atât de mediul intern cât şi de mediul extern al organizaţiei.
Misiunea noastră este sa asistăm clienţii în obţinerea de rezultate cantitative si calitative, oferindu-le sprijin si ajutându-i in configurarea / implementarea de sisteme de management competitive: http://masterquality.ebz.ro/index.php?pg=home.php ð ISO 9001 (sistem de management calitate) ð ISO 14001(sistem de management de mediu) ð OHSAS 18001(sănătate şi securitate ocupaţională) ð HACCP/ISO 22000 ( Sistemul de Management pentru Siguranţa Alimentului ) ð ISO 27001 ( Sistemul de Management pentru securitatea informaţiei) SISTEME DE MANAGEMENT INTEGRATE (ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 18001,ISO-22000- HACCP, ISO 27001) S.C. MASTER-quality a derulat peste 20 de misiuni, cele mai importante fiind in domeniile: - construcţii - proiectare - comercializare echipamente şi service în garanţie şi post garanţie - prestări de servicii (alpinism utilitar) - transporturi , etc. Principalele etape în realizarea serviciilor sunt: 1. Analiza diagnostic a organizaţiei din perspectiva managementului calităţii, mediului, sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (urmărind cerinţele standardului); 2. Remodelarea / stabilirea normelor din organizaţie si documentarea sistemelor în conformitate cu standardele; 3. Instruirea angajatilor implicati in implementarea sistemului 4. Asistenta in aplicarea normelor prin instruiri-seminarii (concretizate in planuri de implementare a sistemului de management); 5. Evaluarea conformităţii sistemului de management (printr-un audit intern). 6. Asistenta in relaţia cu organismul de certificare (asistarea organizaţiei in relaţia cu certificatorul, de la contractare pana la auditul de certificare) 7. Asistentă post certificare (asistarea organizaţiei in relaţia post certificare pentru îmbunătăţirea sistemelor certificate) 8. Va garantam, prin calitatea serviciului oferit, obţinerea "certificării" (ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 18001,ISO-22000- HACCP, ISO 27001) indiferent de organismul de certificare ales. În speranţa unei colaborări viitoare, cu respect, Director executiv, Mihaela Metter 20