Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1557 companii
  • Ofer consultanta financiara si intermediere in asigurari de viata si plasamente pe piete de capital din Europa, America, Asia si piete emergente, Management eficient in administrarea portofoliului existent.

Bucuresti Financiar
  • www.magazinlacheie.ro Suntem o echipa mica, cu experienta si continua dezvoltare, care urmareste sa vina in ajutorul firmelor in plina ascensiune care inchiriaza spatii si doresc sa isi deschida un magazin intr-un mod comod si simplu. De aceea venim in ajutorul vostru preluand tot stresul de a obtine tot felul de autorizatii din partea organelor competente, selectiei de oferte pentru zecile de etape ale proiectului, gasirii solutiei IT de gestiune, fiscalizarii caselor de marcat, negocierii cu bancile de la care doriti POS-uri bancare, selectiei initiale a mobilierului si a design-ului, etc. Noi avem contacte cu firme care va pot asigura tot ce aveti nevoie: lucrarile de amenajare, iluminat, ventilatie, grilaje metalice, solutii IT, mobilier modular metalic si lemn, accesorii si tot ce va imaginati si ati vrea sa implementati in magazinul dumneavoastra.

Bucuresti Servicii
  • Prorom Guard Security a fost înfiintata în 2007, având ca obiect de activitate servicii specializate de paza si protectie.Folosind tehnologie de ultima ora, conform standardelor UE si personal specializat, calificat-atestat, Prorom Guard Security se adreseaza fiecarui potential client cu solutii optime si personalizate în functie de cerintele specifice de securitate, pentru a asigura securitatea caminului, proprietatii, investitiei sau companiei dumneavoastra.Prorom Guard Security este o companie specializata în paza obiectivelor de tip centru comercial. Prorom Guard Security a câstigat, în scurt timp de la intrarea pe piata de profil, o excelenta reputatie ca angajator, oferind conditii de munca si de dezvoltare si perfectionare profesionala în acord cu cele mai exigente cerinte ale legislatiei muncii, a sanatatii si securitatii în munca, precum si a legislatiei specifice din domeniul pazei si protectiei. Prorom Guard Securityîntretine si dezvolta transparent o permanenta relatie de colaborare cu autoritatile locale si de profil din aria teritoriala a obiectivelor protejate, pentru cea mai buna reprezentare a intereselor clientilor sai.

Bucuresti Servicii
  • Gemacon a fost constituită şi este condusă de un profesionist, membru ACCA (Asociaţia Contabililor Autorizaţi din Marea Britanie), cu experienţă vastă în: servicii financiare (bănci, analiză şi management financiar), servicii profesionale (audit, contabilitate, taxe internaţionale, fuziuni, lichidări), administrare de afaceri (manager de proiect, diverse poziţii manageriale, administrator). GEMACON îşi propune să îşi pună experienţa şi expertiza în slujba obiectivelor de afaceri ale clienţilor săi. GEMACON doreşte să dezvolte soluţii profesioniste viabile pentru problemele de afaceri tot mai complexe ale companiilor româneşti, în următoarele zone de interes: Analiză financiară, Bugetare şi previzionare, Studii de fezabilitate şi planuri de afaceri, Evaluarea şi structurarea finanţărilor existente şi/ sau noi, Asigurarea relaţiei cu finanţatorii, Management de proiect, Risk Management, Audit intern, Alte servicii de consultanţă.

Oradea Servicii
  • Consult Prod este o companie de consultanta si proiectare, oferind servicii integrate pe probleme de dezvoltare, proiecte de investitii, management de proiect si proiectare tehnica (in regim de subcontractare).

Zalau Servicii
  • Comercializa produse si servicii de imprimare si gestiune documente, cu echipamente Xerox si softuri specializate Lotus IBM, tipar digital specializat, design, conceptie grafica, editare, finisare, carti, albume, pliante, machete, si alte material publicitare. Site: www.anvico.ro

Tirgu Mures Servicii
  • Suntem o echipa tanara si dinamica concentrata permanent pe abordarea cu profesionalism a solutiilor de asigurare si pe satisfacerea asteptarilor clientilor nostri. Va oferim consultanta si intermediere în domeniul asigurarilor, veniturile fiind realizate din relatia cu societatile de asigurare. Avem o bogata experienta in activitatea de brokeraj care e recunoscuta de majoritatea societatilor de asigurare favorizandu-ne obtinerea, prin negociere, unor termeni si conditii avantajoase pentru clienti. Impreuna ne implicam direct atat in relatiile cu clientii cat si în negocierea cu societatile de asigurare. Va oferim toata gama de asigurari: - asigurari de viata, planuri financiare pentru copii - asigurari auto si raspundere civila obligatorie, - asigurarea bunurilor personae fizice si juridice - raspunderi civile profesionale - asigurari de sanatate si turistice.

Vaslui Servicii
  • Firma este momentan suspendata. Dorim s-o activ[m imediat dupa 01 Ianuarie 2010. Obiectul de actvitate va fi Consultanta in Afaceri si management. Principala activitate ce se va desfasura va fi de consultanta pentru afaceri pe internet, inclusiv de utilizare a magazinelor virtuale apartinand unor companii de prestigiu dispus sa acorde discounturi pentru clientela fidela.

Oradea Servicii
  • Suntem o echipa de tineri profesionisti in domeniul juridic si economic dedicata clientilor nostri. Problemele clientilor nostri sunt tratate si rezolvate de tineri daruiti profesiei lor ce lucreaza in departamentele firmei noastre de consultanta pentru a gasi solutii potrivite pentru succesul afacerii dvs. Suntem o echipa cu experienta in domeniul de infiintari firme, infiintari societati comerciale tip SRL si alte forme juridice de organizare, precum si asociatii, fundatii, intreprinderi individuale, PFA, intreprinderi familiale, precum si domeniul financiar contabil. Oferim solutii pentru infiintari firme in timp util si la preturi corecte ! Pentru noi conteaza timpul, banii si increderea clientului pentru a putea crea o relatie profesionala pe termen lung. Va multumim ca ati ales sa lucrati cu echipa noastra.

Bucuresti Servicii
  • Financial Management Services este o firmă de consultanţă care, prin serviciile sale, vine în sprijinul nevoilor de dezvoltare şi îmbunătăţire a activităţii şi serviciilor organizaţiei dumneavoastră. Înfiinţată din anul 2004, Financial Management Services propune soluţii, pentru problemele identificate de clienţi, fundamentate în pasiunea noastră pentru excelenţă. Promovând valori precum curiozitatea intelectuală şi colaborarea, cu profesionalismul şi expertiza în domenii strategice pentru succesul organizaţional suntem alături de clienţii noştri construind strategii viabile, orientate spre dezvoltarea avantajului competitiv. Considerăm că activitatea de consultanţă trebuie să aducă clienţilor noştri nu rapoarte, ci rezultate identificabile şi măsurabile. Experienţa consultanţilor noştri în poziţii strategice, ne conferă abilitatea de a avea o viziune integrată asupra nevoilor clienţilor noştri identificând soluţii legate atât de mediul intern cât şi de mediul extern al organizaţiei.

Bucuresti Servicii
  • Misiunea noastră este sa asistăm clienţii în obţinerea de rezultate cantitative si calitative, oferindu-le sprijin si ajutându-i in configurarea / implementarea de sisteme de management competitive: http://masterquality.ebz.ro/index.php?pg=home.php ð     ISO 9001 (sistem de management calitate) ð     ISO 14001(sistem de management de mediu) ð     OHSAS 18001(sănătate şi securitate ocupaţională) ð     HACCP/ISO 22000 ( Sistemul de Management pentru Siguranţa Alimentului ) ð     ISO 27001 ( Sistemul de Management pentru securitatea informaţiei)     SISTEME DE MANAGEMENT INTEGRATE     (ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 18001,ISO-22000- HACCP, ISO 27001) S.C. MASTER-quality a derulat peste 20 de misiuni, cele mai importante fiind in domeniile: - construcţii - proiectare - comercializare echipamente şi service în garanţie şi post garanţie -  prestări de servicii (alpinism utilitar) - transporturi ,  etc. Principalele etape în realizarea serviciilor sunt:    1.       Analiza diagnostic a organizaţiei din perspectiva managementului calităţii, mediului, sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (urmărind cerinţele standardului);    2.       Remodelarea / stabilirea normelor din organizaţie si documentarea sistemelor în conformitate cu standardele;    3.       Instruirea angajatilor implicati in implementarea sistemului    4.       Asistenta in aplicarea normelor prin instruiri-seminarii (concretizate in planuri de implementare a sistemului de management);    5.       Evaluarea conformităţii sistemului de management (printr-un audit intern).    6.       Asistenta in relaţia cu organismul de certificare (asistarea organizaţiei in relaţia cu certificatorul, de la contractare pana la auditul de certificare)    7.       Asistentă post certificare (asistarea organizaţiei in relaţia post certificare pentru îmbunătăţirea sistemelor certificate)    8.     Va garantam, prin calitatea serviciului oferit, obţinerea "certificării" (ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 18001,ISO-22000- HACCP, ISO 27001) indiferent de organismul de certificare ales.     În speranţa unei colaborări viitoare, cu respect,     Director executiv,     Mihaela Metter    20

Brasov Servicii
  • Ca firma de consultanta in domeniul obtinerii de finantari europene, va putem ajuta in alegerea liniei de finantare care se potriveste cel mai bine proiectului pe care doriti sa il propuneti. Evaluarea si incadrarea in programele de finantare. Identificam Fondurile Nerambursabile maxime pentru afacerea ta.

Bacau Servicii
  • Apărută pe piaţa training-ului şi formării profesionale în domeniul Logisticii şi Supply Chain-ului în anul 2006, Supply Chain Management Center reprezintă evoluţia firească a companiei AFP MKT într-un centru de pregătire profesională specializat pe activităţile dintr-un supply chain. Supply Chain Management Center beneficiază aşadar de o vechime mai mare pe piaţa locală a serviciilor de training şi consultanţă în logistică şi supply chain dacă ne raportăm la personalul calificat şi experienţa de business acumulată, începând din 1998. Toate acestea vin să întărească crezul nostru, şi anume acela că Supply Chain Management Center este un centru de pregătire profesională unde experienţa, inovaţia şi modul de transmitere al informaţiilor reprezintă punctele noastre forte în atingerea scopului propus, acela de a ne aduce aportul în formarea “logisticienilor” locali. Au fost dezvoltate un număr de subiecte în domeniul logisticii, pentru fiecare în parte pregătind un set de concepte pe baza căruia se construieşte materialul în funcţie de forma de susţinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizându-se metode moderne de învăţare şi prezentare, echilibrându-se componenta teoretică şi cea practică.

Bucuresti Servicii
  • Alt Cert Romania este o companie romano - americana ce activeaza in Romania de la sfarsitul anului 2007. ALTCERT ROMANIA este un organism de certificare competent, operativ, integru si orientat către client, cu recunoastere internationala, fiind in masura sa ofere o certificare de succes sistemului de management al companiei Dumneavoastra. Va asiguram de interesul si profesionalismul cu care ne tratam fiecare client, avand ca scop reusita si indeplinirea cu success a obligatiilor stabilite.

Cluj-Napoca Servicii
  • Oferim consultanta de proiect si costuri, supervizare si monitorizare, bugetare si planificare, dirigentie, calcul de penalitati si aplicarea clauzelor contractuale, eficientizarea costurilor prin solutii de proiectare/ executie si planificare.

Bucuresti Altul
  • CertLAB este o companie ce ofera servicii de consultanta in sisteme de management (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001, SA 8000, ISO 22000). CERTLAB se ocupa cu distributia de echipamente hardware si solutii software, precum si cu o gama larga de servicii IT&C.

Bucuresti Servicii
  • Societate infiintata in anul 2009 ce are ca domeniu de activitate Consultanta, Audit, Proiectare si Implementare IT la nivel profesional in Constanta. Ne dorim sa fim partenerul dumneavoastra in realizarea proiectelor IT din cadrul societatii dumneavoastra

Constanta Servicii
  • SC THIRASIA SRL asigura pe baza de contract de administrare managementul financiar si managementul de proprietate al Asociatiei de Proprietari . Managementul financiar: - organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul unui soft specializat in administare imobile - gestionarea bunurilor materiale si banesti - intocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora - incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la chelatuielile curente ale Asociatiei ,precum a a altor venituri cuvenite Asociatiei - calcularea si incasarea penalitatilor conform Legii 230/2007 privind infiintarea ,organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,a Hotararii de Guvern nr 1588/19.11.2007,pentru aprobarea Normelor metodologice de plicare a Legii nr 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala - intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor Asociatiei conform Anexei - intocmirea si depunerea ,semestrial ,a situatiei elementelor de active si pasiv ale Asociatiei la Primarie,conform Legii nr 230/2007 - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul - prezentarea la solicitarea comitetului executive a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a Asociatiei - intocmirea si prezentarea anuala a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent Management de proprietate: - verificarea indexului de contoare - urmarirea realizarii contractelor cu persoanele fizice sau juridice pentru reparatii,spatii verzi etc - supravegherea lucrarilor de reparatii si de intretinere ,asigurarea efectuarii platii conform stadiului lucrarii - inspectarea proprietatii commune in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor Asociatiei(scurgeri apa ,etc) Servicii suplimentare : - curatenia spatiilor comune interioare si/sau exterioare,intretinere gazon Garantam calitatea si promtitudinea serviciilor,eficienta utilizarii sumelor gestionate prin nivelul ridicat de profesionalism al personalului calificat ,absolvent de studii superioare economice ,al cursurilor de formare profesionala specifice pentru dobandirea calitatii de Administrator Imobile si atestat de catre Federatia Asociatiilor de Proprietari.

Cluj Napoca Servicii
  • Societa' di consulenza e supporto a tutte le aziende italiane ed europee le quali vogliono investire in Romania o vogliono gestire le loro produzioni in Romania. Per le aziende Romene le quali vogliono lanciare i loro prodotti in Italia ed in Europa o vogliono trovare partner produttivi commissionari di prodotto.

Ulmeni Servicii
  • Compania West Property Advisor activeaza in domeniul serviciilor de consultanta financiara. Experienta cumulata a consultantilor nostri include asistenta privind activitatile unor companii internationale si mari companii locale, active in domeniile financiar-bancar, imobiliar, bunuri si servicii de larg consum, investitii private, etc. Compania West Property Advisor va sta la dispozitie prin intermediul unei echipe de profesionisti cu viziune globala si cu experienta de lucru in proiecte care vizeaza: Evaluarea proprietatilor imobiliare pentru: - Garantarea imprumuturilor bancare - Stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea vanzarii, cumpararii, fuziuni- achizitii sau schimburi - Raportarea financiara - Aplicarea standardelor internationale de contabilitate - Evaluari in vederea utilizarii rapoartelor in exproprieri - Evaluari pentru investitori, licitatori, lichidatori, administratia locala Consultanta financiara - Studii de fezabilitate si planuri de afaceri - Analiza celei mai bune utilizari - Analize economico - financiare pentru diagnosticarea starii de performanta a echilibrului financiar Analiza costurilor - Consultanta finaciara pentru proiecte de investitii.

Timisoara Servicii