Ca firma de consultanta in domeniul obtinerii de finantari europene, va putem ajuta in alegerea liniei de finantare care se potriveste cel mai bine proiectului pe care doriti sa il propuneti. Evaluarea si incadrarea in programele de finantare. Identificam Fondurile Nerambursabile maxime pentru afacerea ta.
Apărută pe piaţa training-ului şi formării profesionale în domeniul Logisticii şi Supply Chain-ului în anul 2006, Supply Chain Management Center reprezintă evoluţia firească a companiei AFP MKT într-un centru de pregătire profesională specializat pe activităţile dintr-un supply chain. Supply Chain Management Center beneficiază aşadar de o vechime mai mare pe piaţa locală a serviciilor de training şi consultanţă în logistică şi supply chain dacă ne raportăm la personalul calificat şi experienţa de business acumulată, începând din 1998. Toate acestea vin să întărească crezul nostru, şi anume acela că Supply Chain Management Center este un centru de pregătire profesională unde experienţa, inovaţia şi modul de transmitere al informaţiilor reprezintă punctele noastre forte în atingerea scopului propus, acela de a ne aduce aportul în formarea “logisticienilor” locali. Au fost dezvoltate un număr de subiecte în domeniul logisticii, pentru fiecare în parte pregătind un set de concepte pe baza căruia se construieşte materialul în funcţie de forma de susţinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizându-se metode moderne de învăţare şi prezentare, echilibrându-se componenta teoretică şi cea practică.
Alt Cert Romania este o companie romano - americana ce activeaza in Romania de la sfarsitul anului 2007. ALTCERT ROMANIA este un organism de certificare competent, operativ, integru si orientat către client, cu recunoastere internationala, fiind in masura sa ofere o certificare de succes sistemului de management al companiei Dumneavoastra. Va asiguram de interesul si profesionalismul cu care ne tratam fiecare client, avand ca scop reusita si indeplinirea cu success a obligatiilor stabilite.
Oferim consultanta de proiect si costuri, supervizare si monitorizare, bugetare si planificare, dirigentie, calcul de penalitati si aplicarea clauzelor contractuale, eficientizarea costurilor prin solutii de proiectare/ executie si planificare.
CertLAB este o companie ce ofera servicii de consultanta in sisteme de management (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001, SA 8000, ISO 22000). CERTLAB se ocupa cu distributia de echipamente hardware si solutii software, precum si cu o gama larga de servicii IT&C.
Societate infiintata in anul 2009 ce are ca domeniu de activitate Consultanta, Audit, Proiectare si Implementare IT la nivel profesional in Constanta. Ne dorim sa fim partenerul dumneavoastra in realizarea proiectelor IT din cadrul societatii dumneavoastra
SC THIRASIA SRL asigura pe baza de contract de administrare managementul financiar si managementul de proprietate al Asociatiei de Proprietari . Managementul financiar: - organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul unui soft specializat in administare imobile - gestionarea bunurilor materiale si banesti - intocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora - incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la chelatuielile curente ale Asociatiei ,precum a a altor venituri cuvenite Asociatiei - calcularea si incasarea penalitatilor conform Legii 230/2007 privind infiintarea ,organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,a Hotararii de Guvern nr 1588/19.11.2007,pentru aprobarea Normelor metodologice de plicare a Legii nr 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala - intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor Asociatiei conform Anexei - intocmirea si depunerea ,semestrial ,a situatiei elementelor de active si pasiv ale Asociatiei la Primarie,conform Legii nr 230/2007 - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul - prezentarea la solicitarea comitetului executive a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a Asociatiei - intocmirea si prezentarea anuala a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent Management de proprietate: - verificarea indexului de contoare - urmarirea realizarii contractelor cu persoanele fizice sau juridice pentru reparatii,spatii verzi etc - supravegherea lucrarilor de reparatii si de intretinere ,asigurarea efectuarii platii conform stadiului lucrarii - inspectarea proprietatii commune in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor Asociatiei(scurgeri apa ,etc) Servicii suplimentare : - curatenia spatiilor comune interioare si/sau exterioare,intretinere gazon Garantam calitatea si promtitudinea serviciilor,eficienta utilizarii sumelor gestionate prin nivelul ridicat de profesionalism al personalului calificat ,absolvent de studii superioare economice ,al cursurilor de formare profesionala specifice pentru dobandirea calitatii de Administrator Imobile si atestat de catre Federatia Asociatiilor de Proprietari.
Societa' di consulenza e supporto a tutte le aziende italiane ed europee le quali vogliono investire in Romania o vogliono gestire le loro produzioni in Romania. Per le aziende Romene le quali vogliono lanciare i loro prodotti in Italia ed in Europa o vogliono trovare partner produttivi commissionari di prodotto.
Compania West Property Advisor activeaza in domeniul serviciilor de consultanta financiara. Experienta cumulata a consultantilor nostri include asistenta privind activitatile unor companii internationale si mari companii locale, active in domeniile financiar-bancar, imobiliar, bunuri si servicii de larg consum, investitii private, etc. Compania West Property Advisor va sta la dispozitie prin intermediul unei echipe de profesionisti cu viziune globala si cu experienta de lucru in proiecte care vizeaza: Evaluarea proprietatilor imobiliare pentru: - Garantarea imprumuturilor bancare - Stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea vanzarii, cumpararii, fuziuni- achizitii sau schimburi - Raportarea financiara - Aplicarea standardelor internationale de contabilitate - Evaluari in vederea utilizarii rapoartelor in exproprieri - Evaluari pentru investitori, licitatori, lichidatori, administratia locala Consultanta financiara - Studii de fezabilitate si planuri de afaceri - Analiza celei mai bune utilizari - Analize economico - financiare pentru diagnosticarea starii de performanta a echilibrului financiar Analiza costurilor - Consultanta finaciara pentru proiecte de investitii.
Firma de ocupa cu dezvoltarea solutiilor de business intelligence, CRM (Customer Relationship Management), platfrme de e-commerce, solutii avantajoase de direct mailing. Implementarea solutiilor in compania Dvs. incepe cu analiza afacerii.
Firma de consultanta de afaceri: servicii integrate de contabilitate, consultanta financiar-fiscala, consultanta resurse umane, prin specialistii sai si prin colaboratori si SMS marketing (domeniul telecomunicatiilor& Internet).
Ce este Leadermark? LEADERMARK este un Centru de Resurse - informare si formare - pentru Leadership si Dezvoltare Profesionala Continua. LEADERMARK nu este doar o librarie, desi aceasta este "poarta" de intrare pentru cei mai multi dintre dvs. La LEADERMARK se desfasoara 3 activitati ce au ca tinta comuna excelenta in cariera si in viata personala: 1. DEZVOLTARE PROFESIONALA CONTINUA. De luni pana vineri, de la 1630 la 2030 va invitam la Atelierele LEADERMARK. Cresteti-va valoarea instruindu-va alaturi de experti! Actualizati-va informatiile legislative si aflati solutii practice la problemele dumneavoastra participand la Atelierele de Legislatia Muncii, Resurse Umane, Contabilitate, TVA, Impozite directe, Proceduri fiscale, Finantare. Periodic va invitam la Seminariile LEADERMARK: FISCALITATE & CONTABILITATE 2010. 2. DEZVOLTARE PERSONALA. NETWORKING. Gasiti in libraria online foarte multe titluri utile in doemniile "motivational" si "dezvoltare personala". Prin intalnirile pe care le gazduieste LEADERMARK promoveaza networkingul fata-in-fata. Prin aceasta modalitate practica de dezvoltare a retelei de relatii si de autoeducare, socializati cu persoane din medii diferite si cu experiente dintre cele mai diverse, adaugati nume noi in agenda cunostintelor utile. 3. LIBRARIE. Va invitam zilnic, intre orele 930 - 1830 in Bucuresti, Bd. Natiunile Unite nr. 3 - 5, sa consultati carti, reviste, CD-uri, audiobookuri - titluri extraodinare, actuale, riguros selectate.Toate titlurile sunt disponibile si in libraria online LEADERMARK, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
Oferim servicii de cosultanta si management al afacerilor, cosultanta pentru accesarea fondurilor europene, cosultanta in domeniul auto, sisteme integrate de management al deseurilor, project management, traduceri.
De la infiintarea sa, CMS Sisteme Integrate a realizat continuitate in activitatile de consultanta si audit in vederea certificarii sistemelor de management, in domenii variate: constructii, instalatii, productie materiale de constructii, proiectare, productie, comert, transporturi, prestari de servicii. Bazandu-se pe colaboratori cu experienta in implementarea sistemelor de management si consultanta, organizatia a reusit performanta de a finaliza cu emiterea certificatelor de conformitate de catre organisme acreditate, pentru toti solicitantii sai.
Firma de contabilitate cu sediul central, Bucuresti, Piata Alba Iulia,oferim servicii de contabilitate, inclusiv bilant, servicii de salarizare la preturi negociabile in functie de volumul de acte lunar.
Dema Partners ofera servicii de infiintare firme offshore, conturi bancare in strainatate, planificare fiscala internationala. - Infiintari companii offshore in Seychelles si Delaware (SUA) - Firme offshore gata infiintate in Seychelles ( shelf companies) - Servicii director si actionar nominal - Servicii secretariat si birou virtual - Administrare companii offshore - Obtinere documente (procuri, copii apostilate, certificat de rezidenta fiscala, etc) - Semnare documente in numele firmei (doar impreuna cu serviciul de director si actionar nominal) - Deschidere conturi bancare pentru firme offshore si persoane fizice in Seychelles, Cipru, Mauritiu si Letonia - Planificare fiscala internationala - consultanta fiscala privind utilizarea firmelor offshore.
Plasarea unui web-site pe primele pozitii returnate de motoarele de cautare este in ziua de azi un factor extrem de important in cadrul succesului activitatii online. Simpla detinere a unui web-site frumos nu este de ajuns. Pentru a fi gasit de potentialii clienti si a genera venit el trebuie sa se pozitioneze pe pozitii fruntase in cadrul motoarelor de cautare. Pentru aceasta in cadrul site-ului trebuiesc implementate tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare. Aici intervenim noi "consultantii SEO".Compania "Optimizare SEO Web" va ofera servicii profesionale complete de optimizare site si online marketing ce va vor pozitiona site-ul in TOP-ul rezultatelor returnate de motoarele de cautare, va vor imbunatati semnificativ veniturile obtinute de pe urma activitatii online si veti obtine o imagine completa asupra activitatii si prezentei concurentilor aflati pe segmentul de piata pe care activati, oferindu-va un avantaj major asupra acestora.
Our mission is to build, develop and implement high quality HR solutions with the main goal of improving our clients' organizational performance, thus making a contribution to individual and organizational well-being. Site: www.proficiency.ro
EXEC-EDU - componenta de formare manageriala si consultanta a scolii de afaceri Asebuss - este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata programelor complexe de instruire pentru manageri din Romania. Oferta de programe EXEC-EDU vine in completarea programului de EXECUTIVE MBA ASEBUSS, creat in 1993, cel mai vechi si mai prestigios program romano-american de Executive MBA din Romania. Oferta de cursuri s-a diversificat continuu, atat in domeniul cursurilor intensive, de doua trei zile, cat si a celor de certificare -cu o durata de 4-9 luni, certificate CNPFA. Oferim programe de management strategic, leadership, finanţe pentru nefinantisti, IFRS, managementul resurselor umane, managementul proiectelor, marketing, vanzari, supply chain management, comunicare, negociere, managementul timpului, etc. Astazi, activitatea preluata de EXEC-EDU se remarca prin cel mai variat portofoliu de programe de dezvoltare manageriala de pe piata - peste 40, de la module intensive la programe complexe, de 4-9 luni, autorizate CNFPA.
Companie de distributie, servicii personalizate. Vanzare, service post vanzare. Produse garantate, sanse reale de succes si performanta. Servicii de calitate oferite tuturor celor care doresc o viata mai buna, in siguranta.