Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1557 companii
  • Briel este o firma ce ofera servicii IT complete, adresandu-se firmelor mici si mijlocii din Timisoara care nu au un departament sau personal specializat pentru servicii IT sau firmelor care doresc externalizarea acestor servicii.

Timisoara Servicii
  • Financo Management asigura consultanta in atragerea de finantari din surse private, bancare sau din fonduri nerambursabile de la buget sau din fonduri ale UE. Asiguram consultanta pentru structurarea finantarii, verificarea eligibilitatii solicitantului pentru un anumit program de finantare, intocmim studiul de fezabilitate, planul de afaceri si cererea de finantare si implementam proiectul, intocmind si cererile de plata. Pentru partea de finantare bancara intermediem cel mai potrivit tip de finantare si garantare. Pana in prezent firma noastra are o experienta de peste 5 ani in atragerea de fonduri rambursabile si nerambursabile pentru clientii nostri. Clientii nostri sunt firme din zona de Nord -Vest a tarii din judetele Bihor, Salaj, Cluj, Satu Mare si Hunedoara. Aria de expertiza este cu accent pe sectorul IMM dar am avut proiecte realizate si pentru ONG-uri. Dintre programele de finantare nerambursabila pe care am inregistrat succese amintim: Phare, ANIMMC, POR si POS.

Oradea Servicii
  • Firma a deschis "SCOALA DE PROIECTE" care organizeaza cursuri pe teme de management de proiect, finantari nerambursabile, achizitii publice, sustinute de catre lectori cu experienta in domeniile respective. Training: "Proiecte de succes cu finantare europeana" Training: "Achizitii publice" Training: "Management de proiect"

Bucuresti Servicii
  • S.C. SQM Optim Consultant S.R.L. este o societate cu capital privat, cu o prezenta activa la nivel national, avand ca principal obiect de activitate consultanta in domeniul sistemelor de management al calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale, sigurantei alimentului, securitatii informationale si responsabilitatii sociale. SQM Optim Consultant ofera servicii de consultanta tuturor organizatiilor din toate domeniile de activitate care doresc implementarea unuia dintre urmatoarele sisteme: - Sistemul de Management al Calitatii - SR EN ISO 9001:2008; - Sistemul de Management al Mediului - SR EN ISO 14001:2005; - Sistemul de Management al Securitatii si Sanatatii Ocupationale - OHSAS 18001:2008; - Cerinte particulare pentru calitate si competenta pentru laboratoare de analize medicale - SR EN ISO 15189:2007 ; - Sisteme de Management a Sigurantei Alimentare (Food Safety Management System FSMS) - SR EN ISO 22000 si Evaluarea Riscurilor in cadrul Sistemelor de Management ale Igienei (Hazard Analysis Critical Control Point) - HACCP; - Sisteme de Management a Securitatii Informatiei - BS 7799-2:2002 & SR EN ISO 17799 & SR EN ISO 27001; - Norma pentru Responsabilitate Sociala -    SA 8000; in vederea certificarii conformitatii sistemului de catre un organism acreditat. Evolutia pozitiva a unei organizatii este conditionata de competenta personalului, de capacitatea acestuia de a rezolva diverse probleme, de a identifica cele mai bune solutii si ulterior de a le pune in practica eficient si eficace. In aces sens, venim in sprijinul dvs. invitandu-va sa participati la programele de instruire organizate de catre SQM Optim Consultant , programe in cadrul carora va asiguram de: - profesionalismul lectorilor; - noutatea informatiilor; - metode de instruire moderne: expunerea, dezbaterea, exercitii, studii de caz, testarea cunostintelor - adaptabilitate in functie de cerintele clientilor. Asigurandu-va cu toata responsabilitatea de calitatea serviciilor prestate pentru dvs., va invitam sa analizati oferta noastra de programe de instruire amintindu-va ca toate cursurile sunt de mare actualitate si sunt organizate in colaborare cu parteneri prestigiosi in domeniu.

Bucuresti Servicii
  • Point Public Affairs combines the most experienced team of public affairs experts in Romania, with an in-depth understanding of political and decision making process at both Romanian and EU level, expertise in public, administrative and constitutional law, an excellent understanding of business drivers with experience in a wide variety of industries.

Bucuresti Servicii
  • Principalul domeniu de activitate al Konnect Actual Consulting este acordarea serviciilor de consultanta pentru afaceri si management, respectiv: - Implementarea sistemelor de management a calitatii – ISO 9001 - Implementarea sistemelor de management de mediu – ISO 14001 - Implementarea sistemelor de sanatate si securitate ocupationala – OHSAS 18001 - Consultanta specializata pentru proiectarea si elaborarea unei documentatii complete a sistemului de managementului integrat(SMI) - Asistenta si cooperare pentru implemnntarea efectiva a SMI la toate nivelurile de organizare - Efectuarea auditurilor interne si de supraveghere pentru realizarea actiunilor corective intreprinse; - Colaborare si asistenta pentru efectuarea analizei de management - Asistenta pe perioada auditului de certificare Pachetele de servicii oferite de Konnect Actual Consulting acopera toate aspectele unui proiect complex de management, cum ar fi proiectarea sistemelor, elaborarea documentatiei (manualelor, procedurilor de sistem si operationale, instructiuni de lucru, formulare), instruirea personalului implicat in activitati, implementarea, evaluarea, auditarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemelor de management. Succesul clientului este un aspect foarte important pentru firma noastra de aceea relatiile noastre sunt bazate pe incredere, corectitudine si cel mai important aspect: NEVOILE CLIENTULUI SUNT PE PRIMUL LOC.

Bucuresti Servicii
  • Noi, echipa Quarsis Consulting, credem în scopul pentru care compania a fost înfiinţată şi în principiile şi valorile pe care le urmăm în desfăşurarea activităţii. Scopul nostru este să construim împreună cu clienţii, partenerii şi angajaţii noştri proiecte şi afaceri de succes pentru mediul de afaceri românesc, prin identificarea celor mai bune sisteme, metode şi tehnici de finanţare, planificare, implementare şi control. Domeniul principal de activitate al companiei este consultanţa în afaceri şi management pentru firme existente şi nou-înfiinţate, prin furnizarea unei game largi de servicii necesare dezvoltării unui business. Calităţile care ne recomandă sunt: tinereţea, entuziasmul, ambiţia, deschiderea spre nou şi dorinţa de a face lucrurile altfel.

Bucuresti Servicii
  • Consultanta fonduri europene nerambursabile. Cauti un consultant profesionist ? - POS CONSULT SRL este o firma de consultanta ce se axeaza pe domeniu fondurilor structurale si de coeziune. Impreuna avem o experienta de peste 6 ani cuprinzand mai multe domenii: consultanta financiara, achizitii publice, managementul riscurilor, consultanta imobiliara, consultanta IT. Echipa noastra are ca scop aducerea unui mic aport in dezvoltarea durabila a economiei romanesti si la cresterea gradului de absorbtie a fondurilor europene disponibile. Consultanta accesare fonduri structurale De-a lungul anilor am realizat/finalizat proiecte in urmatoarele domenii de activitate: SAPARD/FEADR # Achizitii de utilaje pentru agricultura # Infiintare sere de leguminoase # Modernizare ferma de porcine/pasariv # Infiintare livada pomi fructiferi # Modernizare unitate de procesare produse lactate # Infiintare brutarie # Infiintare pensiunii turistice # Proiecte realizate pentru consilii locale (dezvoltarea infrastructurii de apa potabila, apa uzata, drumuri comunale, camin cultural) POS CCE # Achizitii utilaje pentru constructii # Statie de prelucrare a agregatelor # Acreditare/modernizare laborator fizico-chimic # Implementare sisteme ISO POR # Modernizare pensiune turistica # Achizitii aparatura cinematografica # Achizitii aparatura medicala # Achizitie aparatura topografica – proiectare # Modernizare/infiintare spalatore auto. WEBSITE: http://www.pos-consultancy.com BLOG: http://consultanta-fonduri-europene.blogspot.com/

Bucuresti Servicii
  • Lohmasi Consulting is a young Romanian company specialised in providing project engineering and management services to international clients. We are looking to recruit engineers and managers for office and site assignments on long term oil and gas projects. All interested applicants are requested to send their CV with a motivation letter.

Ploiesti Servicii
  • ICAP Group este unul dintre cele mai importante grupuri regionale de servicii pentru afaceri din Sud-Estul Europei. A�n prezent, ICAP Group oferă un portofoliu diversificat de servicii, grupate A�n următoarele linii de afaceri: - Informaţii despre companii, - Consultanţă A�n management, - Servicii de resurse umane - Colectare debite. Misiunea de bază a companiei este de a facilita şi promova dezvoltarea afacerilor, adăugA�nd valoare clienţilor noştri. Viziunea ICAP este oferirea unui portofoliu diversificat de servicii de A�naltă calitate adresat companiilor, pentru a deveni furnizorul preferat al acestora.

Voluntari Servicii
  • Expertcont Consult Project a fost infiintata in scopul satisfacerii nevoii crescande pentru servicii de consultanta fonduri rambursabile si nerambursabile, pentru orice tip de organizatie    si pentru asistenta in domeniul dezvoltarii afacerilor . Cunoscand nevoile foarte mari de finantare ale organizatiilor romanesti si modul cum acestea pot fi indeplinite, cel putin partial, prin fonduri nerambursabile, ne-am concentrat activitatea in principal, pe servicii de consultanta accesare si implementare fonduri nerambursabile. Firma noastra elaborareza documentatia completa in vederea accesarii de fonduri europene nerambursabile de catre societati comerciale, persoane fizice autorizate, organizatii neguvernamentale si administratii publice locale. Avem capacitatea de a elabora, in timp foarte scurt si la preturi competitive, documentatia necesara obtinerii de fonduri europene nerambursabile pentru toate domeniile eligibile. De asemenea, asiguram asistenta necesara sustinerii proiectelor la finantatori, evaluatori,creditori si fonduri de garantare. Oferim servicii profesioniste si seriozitate in implementarea proiectelor europene asigurand realizarea acestora pana la inchiderea finantarii . Profesionalismul nostru va fi pus in sprijinul ideilor dvs., astfel incat puteti fi siguri ca ati gasit consultantul potrivit pentru obtinerea finantarii investitiei dorite. Impreuna putem face o echipa buna in lupta cu situatia economico-financiara actuala ! Suntem disponibili in toata tara . Date de contact: Mobil : 0724018950. Telefon/fax :0253/214444. Web: www.fondurieuropene.aaz.ro Consultanta fonduri nerambursabile* Consultanta accesare si implementare fonduri europene nerambursabile* Elaboram cereri de finantare pentru accesarea fondurilor europene nerambursabile in baza unei strategii de strangere de informatii care va evidentia cea mai buna solutie financiara pentru afacerea D/voastra. Expertii nostrii se ocupa de conceperea si pregatirea intregului dosar de finantare pentru accesarea programului de finantare vizat. Pentru accesarea fondurilor structurale europene în vederea finanţării de proiecte trebuie urmată o anumită procedură. Un prim pas ce trebuie făcut, după ce vă decideţi să accesaţi fonduri europene nerambursabile, este acela de contactare a unei firme de consultanţă specializata pentru evaluarea şanselor de finanţare/eligibilitate şi, ulterior, pentru scrierea proiectului. EXPERTCONT CONSULT PROJECT va propune un plan in trei etape , cu ajutorul caruia veti putea obtine cel mai favorabil credit nerambursabil , respectiv : - Etapa l – Evaluare si indrumare finantare nerambursabila: - Informare cu privire la programele de finanţare care se pliaza pe ideile dv despre extinderea activitatii firmei dvs.; - Identificarea oportunităţilor şi soluţiilor pentru afaceri - Etapa ll – Concepere proiect: - Analiza eligibilităţii solicitantului şi stabilirea obiectivelor investiţionale - Planuri de afaceri - Analize financiare cost-beneficiu - Studii de fezabilitate - Strategii de marketing - Elaborare , depunere si sustinere cerere de finanţare - Etapa lll – Implementare proiect - Management de proiect : - Consultanţă la semnarea contractului cadru de finanţare - Asigurare cofinantare -elaborare – depunere – sustinere dosar credit banca - Consultanta, intocmire, depunere si sustinere dosare de achizitii - Intocmire, depunere si sustinere dosare de plati pentru decontarea cheltuielilor - Rapoarte intermediare şi finale solicitate de finantator. - Asistenta si verificare management implementare investitie. In speranta ca sunteti interesat in accesarea unui credit european nerambursabil, consultantii EXPERTCONT CONSULT PROJECT va stau la dispozitie. Suntem disponibili, in special, in Gorj, Mehedinti, Caras Severin, Hunedoara, Dolj, Valcea. Nu ezita sa contactezi EXPERTCONT CONSULT PROJECT !

Targu Jiu Financiar
  • Persoana Fizica Autorizata Sergiu Diaconu are o foarte bogata si pozitiva experienta in domeniile: -construirii si implementarii sistemelor de management de mediu, sanatate/securitate operationala, calitate, si a sistemelor integrate in conformitate cu standardele internationale ISO 14001, OHSAS 18001 si ISO 9001; - instruirii in domeniul sistemelor de management de mediu si a sistemelor de management integrat; - auditului de sistem in vederea certificarii; - auditului de verificare a conformarii cu legislatia de mediu si de sanatate/securitate operationala. Asa cum a actionat si in ultimii 10 ani, PFA Sergiu Diaconu doreste sa contribuie la imbunatatirea performantei manageriale a companiilor din Romania.

Bucuresti Servicii
  • StrategiX Group este o societate de management si consultanta, reprezentanta de afaceri si investitii, agentie de publicitate full - service. Ne definim ca si o campanie care ofera servicii pentru fiecare stadiu de dezvoltare al afacerii dumneavoastra fiind capabili sa derulam proiecte cu un grad mare de complexitate. StrategiX Group iti pune la dispozitie Ecrane Led in Arad pentru promovarea afacerii tale. StrategiX Group mai ofera: Servicii de management, consultanta afaceri, comunicare si relatii publice, marketing, consiliere si informare pentru atragerea fondurilor europene, reprezentarea intereselor de afaceri,    web solutions (webdesign, webhosting, inregistrare domenii, optimizare, promovare pe internet, inscriere in motoare de cautare si directoare specifice), asigurari, investitii (intermediere: imobiliare, oportunitati), media buying (presa scrisa, radio, tv, online), creatie publicitara (obiecte personalizate, inscriptionari, indoor & outdoor, printuri), advertising, research, organizari evenimente, organizari promotii, alte servicii. www.strategixgroup.ro | Ecran Led Arad, WebDesign Arad, Pagini web Profesionale Arad, Management, Consultanta Afaceri, Comunicare si Relatii Publice, Marketing, Advertising, Media Buying, Media Planning, Research, Web Solutions, Creatie Publicitara, Campanii Media. StrategiX Group:Publicitate Arad, Consultanta Arad, WebDesign Arad, Pagini web Profesionale Arad, Promovare Google Arad.

Arad Servicii
  • Firma functioneaza din anul 2004 si are 4 specialisti atestati ANEVAR din 1995, castigatori a 10 proiecte SAPARD, 4 proiecte FHARE, multe proiecte pe mas. 112,141,121 in domeniul agriculturii, asigurand si implementarea lor, cat si numeroase evaluari de firme, bunuri mobuile si imobile.

Rm-Sarat Servicii
  • De când am intrat pe piaţă şi până în prezent, seriozitatea şi profesionalismul ce ne caracterizează au determinat un număr de peste 150.000 de clienţi să opteze pentru produsele noastre. Datorita faptului ca pentru noi clientii sunt pe primul loc dorim sa le oferim acestora in continuare serviciile cele mai bune. Acest lucru nu il putem realiza decat daca echipa noastra este formata din adevarati profesionisti, retribuiti ca atare.

Bucuresti Servicii
  • Adevaris is an independent high-quality financial advisory firm with its headquarters in Bucharest, Romania. We offer a comprehensive and seamless range of Tax, Accounting, Payroll, Audit, and Finance & Controlling services to international and local clients.

Bucuresti S2 Servicii
  • Firma ofera consultanta culinara, catering, training personal HoReCa, meniuri, retetare, ingrediente pizza (faina, sosuri, mozzarella, prosciutto crudo si cotto), echipament de igiena in restaurante, echipament bucatarie si sala.

Focsani Producator
  • Cum arata un antreprenor de succes? Care sunt atributele lui? Raspunsul ar arata astfel: un om care traieste 3 roluri in acelasi timp: Vizionar, Manager, Specialist. Simplu? Greu de crezut... Antreprenorul este un om care merita tot respectul. Nu este simplu deloc sa interpretezi 3 roluri in acelasi timp. El este un vizionar. Partea de viziune este legata de cum ar fi la un moment dat viata lui. Einstein spunea ca "imaginatia este mai importanta decit cunoasterea", iar antreprenorul este cel care isi exerseaza din plin imaginatia. Mai mult, rolul de manager il face pe antreprenor sa isi doreasca sa aiba lucrurile asezate la locul lor. Antreprenorul stie foarte bine ca numai construind sisteme afacerea are posibilitatea sa creasca. Rolul de specialist il are pentru ca este cel mai bun dintre toti in zona lui de excelenta. Pentru ca ajunge la un nivel de eficienta incit face lucrurile cel mai bine dintre toti angajatii firmei. Daca cele 3 roluri sint bine administrate, atunci antreprenorul are o afacere de succes, care poate functiona fara ca el sa intervina decit cind este cazul. Din pacate, foarte putini antreprenori ajung sa atinga acest nivel de echilibru. Daca credeti ca este usor sa atingeti acest echilibru, incercati si voi. Noi vorbim din proprie experienta, am incercat si nu este usor deloc. De aceea am decis sa ne dedicam cauzei antreprenorilor, sprijinind una din cele mai dificile perioade din viata lui: aceea cind trebuie sa construiasca un sistem integrat care sa il faca sa revina la viziunea afacerii si sa delege atributiile care ii ocupa tot timpul si il fac sa piarda din vedere viziunea de ansamblu. Asa s-a nascut conceptul NextLevelFactor.

Bucuresti Servicii
  • SC Adalex Consult SRL are obiectul de activitate in domeniul consultantei in afaceri, a Managementului Afacerilor, Managementului de Proiect si a realizarii proiectelor pentru finantarea si refinantarea afacerilor precum si implementarea sistemelor de calitate (ISO). De asemenea compania asigura si asistenta tehnica privind implementarea proiectelor din fonduri nerambursabile (Management de Proiect incluzand si Achizitiile Publice).

Dej Servicii
  • Suntem o companie tanara si dinamica capabila sa ofere servicii la nivel european in conformitate cu standarde de calitate ca ISO TS16949, cu o deosebita orientare  catre client dornica sa impartaseasca aceeasi misiune, viziune si tel. Avem experienta in industria auto (automotive), alimentara, medicala, farmaceutica,textila, experienta de management tehnic, calitativ, administrativ, comercial si turistic, relatia cu ISCIR si alte autoritati. Va asteptam sa ne cunoasteti !

Timisoara Servicii