Cautam oameni activi, capabili sa dezvolte si sa managerieze retele de consumatori aplicand strategii de marketing, care doresc sa-si dezvolte o afacere personala, cu bani putini, dar puternic motivati, sa se implice in promovarea produselor NATURALE si BIOLOGICE, prin cresterea numarului de persoane, care sa devina consumatorii produselor propuse de companie. Fiindca zi de zi ne distrugem sanatatea cu produse a caror continut in chimicale este cateodata nepermis de mare, tot mai multe persoane impreuna cu familiile lor sunt interesate sa consume produse mult, mult mai sanatoase, la preturi excelente, iar aceste persoane reprezinta tinta noastra. In catalogul companiei sunt peste 1000 de produse de top pentru: intretinere corporala, suplimente alimentare, produse de curatenie, bijuterii, parfumuri bio, etc. (40% naturale si 60% biologice), -Gama LOGONA - Nr. 1 in industria cosmetica BIO din lume. -Produse BIO pentru intretinerea casei BIO HAUSE Germania - Nr .1 in industria produselor BIO de curatenie din Europa -Antireumatice, sampoane, dusuri - gama KRAUTER - Germania -Gama FITNE? produse BIO pentru sanatate -Germania LIFE IMPULSE - suplimente alimentare ORGANICE SUA - Acorelle-primul parfum BIO din Europa - BIO STYLE -Ciorapi modelatori cu microcapsule active, etc. Aceste produse nu se gasesc in comertul clasic, iar pentru a le putea folosi, fie le cumperi de la un reprezentant, fie te inscrii ca partener in " clubul Life Care" si beneficiezi de urmatoarele avantaje: -Achizitionarea produselor cu o reducere de 20-30% fata de pretul de catalog (ex.: pasta dinti Krauter 125ml - 7,99 lei, - sampon Krauter 500ml - 11.99 lei, etc.). Asta inseamna economie de TIMP si BANI, luna de luna, an de an. -Produsele vin acasa in maxim 48 ore(depozitul este in Timisoara), nu se plateste taxa de curierat la comenzi care depasesc valoarea de 130 lei platibili - asta insemnand ca din catalog cumperi produse de aprox. 170 lei. -Comanda se face telefonic sau pe internet. -Catalogul fizic se primeste gratuit la prima comanda. -Fiecare produs are un punctaj PVA (puncte valoare afacere) iar la sfarsitul lunii dupa aceste PVA-uri se calculeaza un bonus suplimentar in functie de grila de bonificatie, in lei sau produse. -NU EXISTA TAXA DE INSCRIERE. -NU EXISTA COMANDA MINIMA.
Arta de a crea organizaţii cu adevărat performante sta in a gasi “Oameni remarcabili” care sa formeze echipa. "Asemenea oameni există în orice timp şi în orice epocă, prin ei bate inima lumii. Ar fi o şansă să fii lângă ei. Ar fi o şansă şi mai mare să îţi devină model pentru propria viaţă." - G.I.Gurdjieff Conteaza sa vrei, sa poti te vom invata noi!
Oferim servicii de evidenta contabila (economist-contabil - registru de casa, banca, contracte, state salarii, declaratii, balanta, etc...) Preturi avantajoase ! Sunati-ne ! Tel. mobil: 0729.12.15.47/ 0723.79.40.36 Persoane de contact : adm. Constantin Valentina si adm. Constantin Doina.
Total Prim Expert - J 22/2799/2007 - RO22521670 IASI, Calea Chisinaului, NR. 17, Camera 109 Total Prim Expert, firma cu experienta in domeniul activitatilor de contabilitate, revizie contabila si consultanta fiscala, va ofera cu profesionalism urmatoarele categorii de servicii: • Asistenta privind organizarea contabilitatii primare; • Organizarea, coordonarea si verificarea departamentului contabil; • Prelucrarea datelor primare pe calculator si obtinerea balantelor lunare, a decontului de TVA si impozitului pe profit; • Furnizarea registrelor si jurnalelor contabile; • Intocmirea statelor de plata si/sau depunerea acestora la Camera de Munca • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiilor de plata la bugetul de stat, CAS, CASS si la Fondul de Somaj; • Asistenta si lucrari in domeniul personal-salarizare; • Intocmirea altor situatii financiar - contabile conform legislatiei in vigoare • Studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal; • Intocmirea bilantului, a declaratiilor privind taxele si impozitele, a fiselor fiscale; • Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; • Analiza rapoartelor contabile; • Intocmirea ordinelor de plata pentru impozite catre stat la: contributii la bugetele asigurarilor sociale si fonduri speciale, TVA, impozit profit, etc. EXPERT CONTABIL, NANESCU VIOLETA - 0745/436584 EXPERT CONTABIL, GABRIEL BERBECARU – 0747/293549
Suntem o echipa de specialisti cu peste 8 ani experienta in intocmirea, evaluarea, contractarea, monitorizarea si implementarea proiectelor cu finantare externa. Putem asigura succesul dumneavoastra in implementarea proiectelor si atragerea de fonduri europene nerambursabile datorita colaborarii noastre permanente cu experti din domeniul economic, social, al dezvoltarii regionale, mediu, turism, IT&C. Domenii acoperite de serviciile furnizate • Accesare fonduri europene nerambursabile • Achizitii publice • Intermedieri in afaceri • Consultanta in domeniul IT&C • Managementul proiectelor si afacerilor • Publicitate • Consultanta in Inginerie Clientii nostri: • Societati comerciale private sau publice • Administratii publice locale, regionale sau nationale • Institutii publice locale, regionale sau nationale • Intreprinderi Mici si Mijlocii, Intreprinzatori , Investitori • Companii straine • Contractori si Antreprenori • Institutii financiare bancare sau nebancare • Organizatii non–guvernamentale Tipuri de proiecte la a caror implementare cu succes am contribuit: • Investitii in capacitati de productie noi din diferite domenii de activitate; • Investitii in turism; • Investitii in intreprinderi nou – infiintate; • Resurse umane; • Investitii in agricultura; • Investitii in servicii sociale; • Infrastructura – drumuri, servicii publice; • Proiecte de investitii in mediu (retele de apa si canalizare, sisteme de management al deseurilor urbane); • Proiecte pregatitoare pentru proiectele de investitii in mediu; • Asistenta pentru IMM-uri din diferite domenii de activitate; • Transport; • Infrastructura de invatamant. Avantaje Indiferent daca sunteti un mic intreprinzator sau o companie dezvoltata, autoritate publica sau intreprindere cu capital de stat, apeland la serviciile unei firme de consultanta beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial: • Firma de consultanta acumuleaza experienta din numeroasele probleme cu care se confrunta pentru fiecare client in parte si o pune in slujba dumneavoastra; • Firma de consultanta este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice; • Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala; • Puteti beneficia de serviciile noastre chiar si pe perioade limitate de timp fara a va lovi de complicatiile unui contract individual de munca. Utilitatea unui consultant Situatii tipice in care o organizatie poate avea nevoie de un consultant: • Organizatia nu detine expertiza necesara intr-o anumita activitate. • Se manifesta o nevoie specifica pe termen scurt, de exemplu mai putin de un an. • Incercarile anterioare ale organizatiei de a-si acoperi anumite necesitati nu au reusit. • Membrii organizatiei au pareri diferite privind modalitatea optima de rezolvare a unei anumite situatii si consulta un expert pentru a ajunge la un consens. • Conducatorii organizatiei doresc o opinie obiectiva privind un anumit subiect. • Consultantul poate desfasura o activitate pe care nimeni altcineva din organizatie nu accepta sa o desfasoare. • Alta organizatie solicita in mod expres utilizarea unui consultant (de exemplu, un finantator vrea sa se asigure ca organizatia solicitanta este potrivita sa utilizeze banii finantatorului). Detalii suplimentare puteti afla accesand sectiunea Produse. Contact: Folositi informatiile din sectiunea „Date de contact” sau link-ul „Trimite mesaj”
Suntem o firma infiintata in anul 2005, cu obiect principal de acitvitate scoala de pilotaj auto, agreata pentru categoriile A, B, C, E. In cadrul societatii functioneaza un laborator psihologic agreat de Ministerul Transporturilor cat si un centru de pregatire profesionala unde se pregatesc persoane cu functii in domeniul transporturilor rutiere. Compania dispune de personal foarte bine pregatit dar si de mijloace moderne de prezentare si testare a cunostintelor cursantilor, in vederea obtinerii permisului de conducere cat si a atestatelor profesionale.
Firma ofera servicii de consultanta in atragerea de fonduri nerambursabile (fonduri structurale, guvernamentale, fonduri acordate de Banca Mondiala). Grupul de clienti vizati este format din administratiile publice locale, ONG-uri si societati comerciale, in special cele din mediul rural. Experienta in managementul de proiect si zecile de proiect derulate pana in prezent de catre expertii nostri ne recomanda in solutionarea necesitatilor dumneavoastra.
Firma ofera servicii de evidenta contabila, contabilitate primara, servicii de personal si salarizare, servicii de management financiar, consultanta si asistenta manageriala, studii, analize si raportari economico-financiare, asistenta juridica, consultanta si asistenta pentru inceperea unei afaceri.
Sunt o persoana tanara si dinamica, cu experienta profesionala castigata in mai multe firme multinationale, pe difertie domenii de activitate, in cautarea de proiecte care sa imi aduca satisfactii profesionale. -Consultanta in afaceri -Servicii de advertising - concept si design -Servicii fotografie studio, concept, eveniment -Servicii prepress si tipar digital sau offset www.alindobrin.ro
Prestari servicii in protectia mediului si eficienta energetica (audit energetic - bilant electroenergetic si termoenergetic). Relatia cu autoritatile de protectia mediului (conformarea cu legislatia, obtinere avize si autorizatii de mediu); Identificarea operativa a solutiilor privind protectia mediului (poluari accidentale, gestiunea deseurilor, gestiunea substantelor periculoase, calcul COV si solutii tehnice de reducere a emissilor poluante); Identificarea surselor de finantare pentru investitii in protectia mediului; elaborare de studii in domeniul protectiei mdiului (bilanturi de mediu, studii de impact, raport de amplasament, raport de securitate, evaluare adecvata). Audituri energetice industriale. Executam audituri energetice (bilant electroenergetic si bilant termoenergetic si de combustibil) aut. ANRE. www.electro-mediu.ro Executam instalatii si retele electrice si de telecomunicatii. Montam instalatii satelit (Digi, Dolce) si statii de televiziune (CATV) pe hoteluri si centre rezidentiale. Site: www.electro-mediu.ro
SC K.M. Expert Accounting SRL este o societate comerciala de contabilitate, revizie contabila, consultanta in domeniu fiscal si audit cu capital integral romanesc, autorizată CECCAR, CCFR si CAFR. Echipa noastră, desi extrem de tanara, este caracterizata de profesionalism si de o puternica tenacitate. Garantie pentru capacitatea firmei noastre de a oferi solutii chiar si celor mai dificile probleme stau realizarile de pana acum precum si respectabilitatea clientilor atrasi. Serviciile noastre se adreseaza cu preponderenta intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri) cu obiecte de activitate variante: comert, prestari servicii, productie sau constructii. Serviciile sunt armonizate cu standardele internationale de contabilitate (IAS-uri) si contabilitatea simplificata pentru microintreprinderi. Tarifele propuse sunt calculate in functie de timpul de lucru necesar efectuarii lucrarilor si aferent consultantei, de profilul companiei si de volumul de activitate. Pentru o cat mai corecta apreciere a acestor factori compania noatra agreeaza o perioada de tatonare si analina de pana la 90 zile in urma careia, de comun acord cu reprezentantii companiei Dumneavoatra, se vor stabili tarifele finale.
Companie infiintata in februarie 2009, cu asociat unic si administrator bine pregatit si atestat profesional, ofera servicii de consultanta juridica, protectia muncii si PSI. Consultanta juridica pe probleme de: -drept comercial -drept civil -dreptul proprietatii intelectuale -drept fiscal Intocmire documentatie completa privind protectia muncii si PSI........
Firma ofera: -Consultanţă implementare sisteme de management: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 (HACCP), ISO 27001, ISO 31000. -Consultanţă pentru acreditarea ANRE. -Consultanţă optimizare procese de afaceri.
Societate pe Actiuni cu capital de 150.000 ron varsat integral, ofera un produs informatic inovativ, unic pe piata, un podus de informare legislativa, teoretica si practica de aplicare a legii; produsul este necesar si util tututor factorilor de conducere a societatilor comerciale, (administratori, manageri, directori economici, contabili, juristi, pe resurse umane, pe siguranta in munca si medicina muncii... ). Societatea ofera consultanta de inalta calitate , corectitudine profesionale si precizie la pret accesibil si cu posibilitati variabile de colaborare.
Intreaga nostra activitate este orientata in oferirea celor mai bune solutii in administrarea personalului. Recrutarea si selectia se realizeaza impreuna cu psihologi si specialisti in resurse umane experimentati. O reala cunostere a pietei muncii si a contextului economic actual ne pun in pozitia de colaboratori utili in administrarea rationala a resurselor umane din firma dvs.
Info Euro Consult Roeste o firma de consultanta in management, ce furnizeaza servicii de consultanta specializate in directia identificarii, dezvoltarii si implementarii unor proiecte de investitii pe care atat investitori privati cat si institutii publice le pot initia si derula. Info Euro Consult Ro deruleaza, in prezent, lucrari cu diverse companii si institutii din toate judetele Regiunii Sud-Est (Braila, Buzau, Constanta, Galati, Tulcea, Vrancea).
SC Rede Serv SRL este o firma de consultanta cu capital integral romanesc cu sediul în Tg-Mures. Oferim urmatoarele servicii de consultanta : 1. Consultanta de certificare a sistemului de management al calitatii. 2. Servicii post certificare. Acest serviciu consta in: - mentenanta si imbunatatirea continua a sistemului existent - efectuarea de audituri interne
Mai & Company este o organizatie care are ca scop dezvoltarea potentialului uman. Incepand cu 2005 oferim servicii de training pe time management si comunicare si servicii de coaching individual si de echipa pentru companii.
Firma ofera servciii de consultanta in afaceri si management, infiintari si modificari de firme, servicii contabile (organizarea si tinerea contabilitatii), activitati combinate de secretariat, acordarea de consultanta economica financiara si fiscala.
Membrii fondatori, partenerii si personalul companiei sunt recunoscuti in regiune atat pentru pregatirea si experienta profesionala, cat si pentru abilitatile deosebite din domeniul finantelor, dreptului comercial, marketingului si vanzarilor.