Scopul Asociatiei consta in promovarea si sprijinirea societatilor comerciale si persoanelor fizice autorizate care desfasoara activitate de furnizare a serviciilor de consultanta in afaceri si apararea drepturilor si intereselor specifice atat in tara, cat si in strainatate.
EuroFinance SRL este o firma romaneasca de consultanta specializata in accesarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana. Echipa noastra cuprinde oameni cu experienta in accesarea fondurilor de preaderare, juristi, experţi în scrierea de proiecte şi specialisti in comunicare publica si institutionala. Ceea ce ne evidentiaza fata de celelalte companii de pe piata de profil: -capacitatea de a sesiza oportunitatile optime de finantare pentru proiectele dumneavoastra, -profesionalismul necesar de a va transforma ideea intr-un proiect fezabil, -onestitatea, seriozitatea, şi dialogul.
Persoana fizica autorizata ce ofera consultanta in domenii precum management, asigurari cu o experienta de peste 7 ani in domeniul asigurarilor non life si non agricole ( rca , casco , locuinte, bunuri , asigurari medicale ).
SP Audit Consulting este o societate comercială de contabilitate, revizie contabilă, consultanţă în domeniu fiscal şi audit cu capital integral românesc, autorizată CECCAR, CCF şi CAFR. Echipa noastră, deşi extrem de tânără, este caracterizată de profesionalism şi de o puternică tenacitate. Garanţie pentru capacitatea firmei noastre de a oferi soluţii chiar şi celor mai dificile probleme stau realizările de până acum precum şi respectabilitatea clienţilor atraşi. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu obiecte de activitate variante: comerţ, prestări servicii, producţie sau construcţii. Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Tarifele propuse sunt calculate în funcţie de timpul de lucru necesar efectuării lucrărilor şi aferent consultanţei, de profilul companiei şi de volumul de activitate. Pentru o cât mai corectă apreciere a acestor factori compania noatră agreează o perioadă de tatonare şi analină de până la 90 zile în urma căreia, de comun acord cu reprezentanţii companiei Dumneavoatră, se vor stabili tarifele finale. -Caraş-Severin, Reşiţa, Caransebeş, Băile Herculane: 0722.625.120. -Timiş, Timişoara, Lugoj, Buziaş: 0722.617.995.
Forma juridica - persoana fizica independenta. Director agentie AIG Life. 25 de consultanti in asigurari de viata si pensii private, 3 manageri. Crearea unei echipe; - Coordonarea echipei atat in activitatea de vanzare cat si de post-vanzare; - Participarea la programul de training regional si national; - Intocmirea rapoartelor de activitate; - Monitorizarea activitatii echipei; - Indeplinirea obiectivelor agentie;
Ira Test Consult este furnizor de formare profesionala pentru adulti, firma oferind in acest moment cursuri de manager de proiect autorizat CNFPA. Consideram ca orice vis este realizabil atunci cand obiectivele de atins sunt clar definite si pasii de actiune sunt bine stabiliti. Consultantii nostri dispun de cunostintele adecvate pentru transformarea oricarei ideei intr-un proiect de mare success. Ira Test Consult Srl acorda si consultanta pentru obtinerea finantarilor nerambursabile.
Integrat consulting ofera consultanta si instruire pentru documentarea si implementarea unui sistem de management al calitatii, conform cerintelor seriei de standarde internationale iso 9000 (sr en iso 9001:2008) pentru calitate, sistemul managementului de mediu conform cerintelor standardului iso 14000:2004, cerintele seriei de standarde 19011, pentru audit intern (verificarea sistemului de management al calitatii implementat in firma), ohsas 18001:2007 sanatate si securitatea muncii, cerintele seriei de standarde haccp, cu privire la siguranta alimentului precum si sistem integrat iso 22000 (iso 9000 impreuna cu sistemul haccp).
Suntem o companie romaneasca cu capital integral privat infiintata pentru consultanta, audit si instruire in domeniul sistemelor de management standardizate. Oferim consultanta pentru implementarea standardelor ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001, ISO 15189.
Oferim consultanta si asistenta pentru afaceri si management. Dispunem de experienta necesara pentru a mentine sisteme de management. Oferim evaluare si pregatire preliminara si asistenta pe perioada auditurilor de la clienti.
Infod furnizeaza o gama completa de servicii de management si consultanta pentru pornirea unei afaceri noi sau pentru dezvoltarea locala sau internationala a unei afaceri existente, planuri de afaceri, indicatori de performanta, eficientizare operationala, gestiunea capitalului uman.
Companie financiara ce activeaza pe piata romaneasca de mai bine de 10 ani si pe piata internationala de mai bine de 180 de ani. Confera atat partenerilor cat si angajatilor stabilitate si incredere si un mediu de business profesionist.
Rezolvarea problemelor administrative ia mai mult de jumatate din timpul unui antreprenor. Firma noastra ofera servicii pentru externalizarea administrarii parcului auto. Avantaje: scaderea costurilor de intretinere, mentinerea flotei in conditii optime, serviciile pot fi personalizate in functie de cerintele clientului.
Acest site este destinat profesionistilor din domeniul medical. Nu este o revista medicala, nu este un site de recrutare, nu este un site de sanatate in care pacientul poate afla boala de care sufera si tratamentul pe care il poate urma (credem noi ca actul medical se realizeaza in cabinet ori spital, nu on-line). Proiectul a-medica.ro a fost imaginat ca o piesa de puzzle ce incearca sa completeze tabloul extrem de dinamic al pietei medicale din Romania. Un tablou format din personal medical, cercetatori, lucratori in industria farmaceutica si a echipamentelor medicale. Este un proiect ce are la baza interactiunea dintre personalul medical si abundenta de informatii oferite de companiile medicale. Totodata incearca sa ofere un spatiu in care medicul poate sa prezinte, poate sa impartaseasca din realizarile si experienta profesionale, rezultatele unei abordari terapeutice, o companie poate sa-si promoveze un produs intr-o maniera stiintifica catre un public tinta, bine informat, aceeasi companie isi poate gasi colaboratori prin sectiunea de joburi. Poate fi un loc in care simplul utilizator gaseste o informatie utila in specialitatea sau in domeniul sau, afla despre existenta unui proiect de cercetare, despre un job mai bun sau despre o noua abordare a unei anumite patologii. Nu credem ca va fi un site complet, ce va acoperi toate categoriile de probleme din domeniu, de ajuns pentru piata medicala din Romania, in schimb avem convingerea ca este un altfel de site, ce ofera altfel de raspunsuri unui altfel de public ... Societatea noastra ofera si servicii in domeniul SSM (Securitate si Sanatate in Munca).
SC Codeco SRL este o companie specializata in servicii de consultanta de afaceri si management pentru redactarea si implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Infiintata in 2005, compania are o pozitie activ pe piata serviciilor de consultanta, atat pentru clienti din sectorul privat cat si din cel public, in domeniul realizarii si implementarii proiectelor finantate prin programele de preaderare. Intre ultimele succese inregistrate, ne bucuram sa anuntam ca partenerii nostrii se numara deja printre beneficiarii Fondurilor Structurale, proiectele concepute de noi fiind aprobate pentru finantare sau in implementare, finantate prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Competitivitatii Economice, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane si Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative. Daca doriti sa va numarati la randul dumneavoastra intre acesti beneficiari, apelati cu incredere la echipa noastra de consultanti, cu o bogata experienta in activitatea de gestionare a fondurilor europene nerambursabile, pentru firme de consultanta, beneficiari privati si autoritatile publice responsabile. Va putem oferi urmatoarele servicii: - Analiza organizationala si identificarea necesitatilor de interventie - Evaluarea eligibilitatii proiectului si incadrarea in cerintele unui program operational/axe prioritare/domeniu de intarventie - Sprijin pentru gasirea partenerilor nationali/transnationali - Consultanta pentru obtinerea tuturor studiilor/atestatelor/certificatelor/avizelor/acordurilor/autorizatiilor necesare - Redactarea cererii de finantare, in totala conformitate cu cerintele autoritatii contractante - Consultanta in managementul financiar al proiectului: buget, flux de numerar, obtinerea prefinantarii, raportare financiara, cereri de rambursare, eligibilitate cheltuieli, recuperare TVA - Consultanta in achizitii publice: intocmirea planului de achizitii, derularea achizitiilor, intocmirea documentatiilor de atribuire, publicari in SEAP - Consultanta in resurse umane: stabilirea echipei de proiect, intocmirea fiselor de post, recrutare, instruire, gestionarea echipei Aceste servicii vor fi, desigur, adaptate necesitatilor si cerintelor dumneavoastra particulare, pentru obtinerea unei eficiente optime. Va asteptam! Contact : 0240-534270, 0746-415052, fax 0340-811536.
INEXT Communication este o agentie de consultanta specializata in comunicare integrata. Implementam campanii de relatii publice, campanii de responsabilitate sociala, campanii de comunicare in situatii de criza, construim branduri, organizam evenimente corporate si gandim strategii de advertising pentru ca bugetul clientilor nostri sa se indrepte spre medii publicitare care sa produca efecte pozitive asupra publicului tinta. Un management eficient in domeniul comunicarii este obligatoriu la toate nivelurile companiei in vederea construirii si sustinerii strategiei de comunicare o masura a capacitatii companiei de a face fata dinamicii mediului de afaceri. Cultura INEXT Communications se defineste prin cinci cuvinte cheie: -Imagine -Recunoastere -Prestigiu -Responsabilitate -Succes Reputatia nu se construieste doar pe baza performantelor financiare se construieste prin comunicare si responsabilitate sociala. Va stam la dispozitie oricand! TINTESTE MAI SUS!!!
Compania ID Learning se concentreaza pe dezvoltarea competentelor individuale si de echipa, esentiale pentru orice companie din lume care e preocupata permanent de dezvoltare si de obtinerea performantei. Clienti ne sunt companii multinationale, in cadrul carora derulam atat programe de consultanta ce privesc strategia, cat si programe ce vizeaza dezvoltarea abilitatilor manageriale, reimprospatarea fortei de vanzari, cresterea coeziunii in cadrul echipelor. Colaboram de asemenea si cu companii aflate intr-un stadiu de dezvoltare accelerat, propriu unui inceput , pe care ii sprijinim in ascensiune lor si in consolidarea pozitiei pe piata. Programele noastre sunt foarte flexibile, astfel incit sa se poata adapta nevoilor specifice fiecarui client in parte, intr-o anumita etapa a dezvoltarii companiei. Scopul primelor noastre intalniri este acela de a ne cunoaste cit mai bine clientii, astfel incit sa stabilim cu exactitate ce tip de program de dezvoltare este necesar la momentul in care incepem colaborarea. Pentru identificarea problemelor specifice, lucram cu cei mai buni specialisti in programe de instruire si recrutare de personal. Invatarea este un Proces . Ne-am stabilit oferta de servicii, astfel incit sa ne asiguram ca banii investiti de dumneavoastra vor produce schimbari vizibile in comportamentul angajatilor, care sa se traduca in rezultate concrete. La ID Learning, invatarea inseamna mult mai mult decit un singur eveniment. Avem o abordare comprehensiva si sistematica. Va vom dovedi ca puteti avea incredere in echipa noastra de consultanti. Obiectivul ei este acela de a va ghida fiecare pas spre succes.
Streseaza-ti debitorii perin SMS. Informatii firme. Raportare abuzuri functionari corupti, lenesi sau prost pregatiti. Raportare incidente de plata. Cautare informatii despre partenerii de afaceri. Intermedieri vanzari afaceri.
Fqcert Kalite Belgelendirme,Iso,Turkak,Dar,Tga, National/International recognition of our clients management systems. ISO 9001 , OHSAS , HACCP , ISO 14001 , OHSAS 18001 , ISO 22000 certification http:www.fqcert.com
Compania Eastern Group a fost infiintata in anul 2004, de un grup de investitori spanioli, in vederea dezvoltarii de proiecte imobiliare la standarde de calitate spaniola. Ca urmare a experientei acumulate, in anul 2007 s-au pus bazele Eastern Group Corporate Services, cu misiunea de a sprijini firmele spaniole ce doresc sa investeasca in Romania, in demararea activitatilor pe o piata noua.
NewAD Communication va sprijina in maximizarea profiturilor prin simplificarea, optimizarea, cresterea si reusita proiectelor si operatiunilor de marketing, prin conducerea eficienta a activitatilor. Avem cunostintele necesare pentru a realiza imbunatatiri vizibile in planificarea strategica, managementul si marketingul afacerii tale.