Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1557 companii
  • Societatea noastra Regard Consulting, cu sediul in Bucuresti, isi desfasoara ativitatea in domeniul de recrutare, specialiazata pe nivel de dezvoltare middle si top. Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile oferite, va rugam sa ne contactati.

Bucuresti sector 1 Producator
  • Scopul companiei noastre este de a va acorda sprijin pentru determinarea avantajelor, solutiilor eficiente, reducerea costurilor si obtinerea certificarii adecvate companiei dumneavoastra prin implementarea unui sistem de management al calitatii, mediului, sigurantei alimentelor si al sanatatii si securitatii ocupationale. Integrarea in spatiul european presupune in primul rand alinierea la standardele europene de calitate (a productiei si serviciilor), mediu, sigurantei alimentelor si sanatatii si securitatii ocupationale, deoarece in momentul in care companiile romanesti vor dori sa faca business cu un partener european (sau partener roman care la randul sau are un partener european sau autoritati), acesta va dori sa afle daca in compania dumneavoastra exista un sistem comun de raportare la standarde si “Best Parctices” si daca exista si functioneaza un sistem coerent si unitar de responsabilitati, roluri si proceduri. Contact: Dip. Ing. Oana Cialma, 0724751649, www.euconsultingiso.ro.

Resita Servicii
  • Compania noastra intocmeste cereri de finantare nerambursabila pentru firme si organizatii nonguvernamentale. Domeniile sunt dezvoltarea resurselor umane, cresterea competitivitatii economice, dezvoltare regionala.

Oradea Servicii
  • GENERAL INOVATION TC SRL este o companie dinamica, prezenta in domeniile de activitate majore ale economiei romanesti. Prin produsele si serviciile oferite urmareste satisfacerea la un inalt nivel calitativ a cerintelor partenerilor de afaceri. Compania este orientata spre gasirea solutiilor inovatoare manageriale si a produselor cu impact minim asupra mediului inconjurator.

Pitesti Servicii
  • Firma noastra este specializata in urmatoarele activitati: shared marketing, consultanta in afaceri, sanatate, preventie, profilaxie, nutritie, biorezonanta, medicina vibrationala, colaborare CaliVita International, instruire si formare manageri, formare plann-eri, suplimente nutritionale. Informatii: https://business.calivita4.me/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ SC Radiance, potentialul tau partener no 1, numit in continuare Smart. Impreuna cu partenerul no 2, partener de afaceri investitor, numit in continuare Pay, oferim contracte de colaborare part-time, pentru venituri suplimentare. Astfel, colaborand cu cei doi parteneri, prin asocierea SmartPay, poti beneficia de Business Life Style, in domeniul interdisciplinar de mare actualitate, Shared Marketing - Constructie, coordonare franchisa personala si Retea de franchise personale (constructie retele oameni de afaceri, distribuitori si consumatori). Asiguram astfel sprijinul a doi parteneri: - Smart, cu investitii in stiinta afacerii, know-how - Pay, cu investitii de capital in cercetare, logistica, avize, import, depozite, plati, literatura. Acesta te plateste, celalalt te invata gratuit cum sa obtii banii, cum sa construiesti o afacere puternica si stabila pe termen lung. Fiind vorba de mai mult decat un job, plata se face functie de rezultate. I. Avantajele acestei colaborari sunt: 1. Venit imediat, profit din distributie legala 2. Venit permanent lunar, peste salariul mediu pe economia nationala, din volum afacere 3. Premiu managerial, echivalent pensie sau drept autor 4. Premii anuale in bani, functie de performanta 5. Calatorii anuale in strainatate 6. Acces la urmatoarele: 6.1. Informatii din domeniile: marketing, management, networking, consultanta in afaceri, sanatate, medicina vibrationala 6.2. Produse: 6.2.1. Suplimente nutritionale naturale, organice 6.2.2. Produse naturale de ingrijire corporala 6.2.3. Aparate si dispozitive electronice: 6.2.3.1. Dispozitiv protectie radiatii telefon, calculator, televizor 6.2.3.2. Aparat filtrare, oxigenare, ionizare si alcalinizare a apei de la robinet pentru a fi potabila 6.2.3.3. Aparat antistres si armonizare energetica a organismului (biorezonanta) 6.2.4. Produse ecologice pentru curatenie in gospodarie 6.3. Servicii: consultanta nutritie, teste de biorezonanta 7. Activitatea se desfasoara in sistem global, in 37 de tari. 8. Asiguram consultanta medicala gratuita, pentru stil de viata sanatos II. Variante de colaborare: 1. Part time, pe termen scurt 6-12 luni, profit lunar crescator, posibil 1.000$ 2. Full time, pe termen lung 2-5 ani, profit lunar crescator, posibil peste 5.000$ (*) Precizare importanta: Evitati confuzia mediocra cu afacerile de vanzare directa! Propunerea noastra este o afacere de cautare / formare a oamenilor de afaceri, de leadership! Daca mintile mediocre se limiteaza doar la partenerul PAY, accesibil oricui, mintile inteligente valorifica in interes personal si accesul liber la informatia manageriala oferita de partenerul Radiance. III. Date de contact: Director, ing. Moroseanu Aurel mobil: 0722503567 https://business.calivita4.me/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ Skype name: aurel.moroseanu Manager, ing. Mariuca Moroseanu mobil: 0722595939

Bucuresti Distribuitor
  • Societatea noastra va ofera consultanta in vederea implementarii si certificarii sistemelor ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si asistenta in vedera auditului de certificare pentru domeniile de standarde mentionate anterior.

Arad Servicii
  • Firma noastra desfasoara urmatoarele servicii: Consultanta juridica, Consultanta pentru accesarea de fonduri structurale, Consultanta in domeniul agriculturi , Infiintari societati, fundatii, asociatii, Redactari acte, Tranzactii imobiliare.

Cluj Napoca Servicii
  • MicroBilt Corporation is a US based company, specializing in providing decision-critical information and risk management solutions to the business community. For any other details, please contact us. http://www.microbilt.com/

Targoviste Servicii
  • Teby Services asigura service si vanzari pentru aparate profesionale de preparat cafea (espresoare) in zona de vest (judetele Bihor, Timis, Arad, Caras-Severin). Teby Services ofera consultanta in managementul locatiilor de tip HoReCa, training pentru barmani pentru prepararea bauturilor pe baza de cafea. Teby Services comercializeaza si monteaza toata gama de sisteme de filtrare si tratare a apei produse in SUA de catre CUNO Inc. o companie a grupului 3M.

Timisoara Servicii
  • CBC Romania, este o companie care ocupa locul 3 in topul firmelor ce activeaza pe piata Trainingului si a Consultantei strategice in domeniul managementului companiei din Romania. Angajatii companiei sunt specialisti cu experienta de cel putin 10 ani in domeniul vanzarilor si al managementului si care beneficiaza de programe profesionale de gestionare a carierei si a performantelor acestora. Domeniile de expertiza ale companiei: 1. Training Integrat Transformational 2. Evaluarea Aprofundata a angajatilor, Kruger Appraisal System 3. Recrutare specializata si head hunting, Kruger Recruitment System 4. Mentoring si Business Coaching, PRP (People Reconstruction Process) 5. Team Building, Kruger Team Building 6. Consultanta in management organizational, Kruger Consultancy System. Noi ne ajutam clientii sa inteleaga si sa exceleze in toate zonele noastre de business, iar abordarea noastra porneste intotdeauna de la situatiile reale cu care se confrunta acestia, eliminand constrangerile si implementand solutiile si strategiile adecvate. Clientii companiei sunt companii nationale si multinationale care beneficiaza de consultanta de inalt nivel profesional, datorita experientei practice si profesionala a consultantilor CBC Romania. Noi stim, noua ne pasa, noi putem!

Bucuresti Producator
  • Prezentare S.C. SAI Consult S.R.L. Societatea comerciala SAI CONSULT S.R.L. a fost infiintata in anul 2008 si este inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Constanta sub numarul de ordine J13/1154/2008, avand Codul Unic de Inregistrare 23614581. Sediul social al societatii este in judetul Constanta, municipiul Constanta, str Dionisie cel Mic, nr 63, bloc 68b, scara A, etaj 1, ap. 6, cod postal 900355, telefon: 0730 611 464, email: office@sai-grup.com; web: www.sai-grup.com. SAI CONSULT isi desfasoara activitatea in judetul Constanta si doreste sa vina in intampinarea problemelor clientilor cat mai eficient posibil. Scopul SAI CONSULT este sa eficientizeze timpul clientilor nostri si sa comunice cu acestia intr-un limbaj comun. Sloganul nostru este Siguranta Alegerii Inteligente si dorim ca acesta sa ramana pe buzele fiecarui client care va iesi din biroul nostru. Obiectul principal de activitate al S.C. SAI CONSULT S.R.L. este: Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii – conform cod CAEN 6619. Printre activitatile secundare se regasesc: consultanta in management, consultanta SSM si SU, comert (stingatoare), consultanta financiara, publicitate, traduceri, managementul fortei de munca, tehnoredactare, invatamant, s.a. Structura asociatilor SAI CONSULT este: Serban Alexandru Ionut si Fratila Mihaela.

Constanta Servicii
  • Realizarea de servicii de management de un inalt profesionalism, care sa aduca satisfactii clientilor, precum si tututor celor interesati de rezultatele firmei. Beneficiarii apeleaza la serviciile noastre din dorinta acestora de a creste gradul de control a activitatii generale a companiei (o mai eficienta si eficace planificare, organizare, coordonare, control si evaluare a diverselor procese din companie). Consultanţă pentru proiectarea şi implementarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu ISO 9001:2000; Consultanţă tehnică în domeniul sudării. SUPRAVEGHERE RESPECTARE NORMATIV respectarea prevederilor Normativului C150/1999 Intocmesc Cartea Tehnica a CONSTRUCTIEI CAPITOLUL B- CONSTRUCTII METALICE

Resita Servicii
  • S.C. MEASURE BUSINESS COMPANY S.R.L. reprezinta o firma de consultanta in afaceri si management. Suntem specializati in industria mancarii. Realizam sondaje pentru diferite feluri de produse, preturi, studii despre piata. De asemeni suntem specializati si in consultanta pentru dezvoltarea pietii si personalizarea marfii.

Bucuresti Import - Export
  • Noi facem campanii de marketing. Analizam competitia, identificam potentialii clienti si stabilim cele mai bune canale de marketing astfel incat actiunile sa aiba rezultat. Targetmarketing este singura companie din Constanta care ofera acest tip de servicii.

Constanta Servicii
  • Firma cu traditie si experienta in domeniul vanzarilor. Firma este cu capital german si in continua dezvoltare. Ajutam clientii nostrii prin concepte bune care au dat  randament si in alte tari precum germania, Austria etc.

Targu Mures Altul
  • Exegens Management Consultant este o firma capabila sa sustina mediul de afaceri romanesc cu scopul clar de a creste competitivitatea prin reduceri sistematice de costuri, prin cresterea nivelului de calitate perceputa de clienti si prin scurtarea timpului de reactie la semnalele pietei. Oferta Exegens Management Consultant este formata din servicii de consultanta, cursuri, workshop-uri si conferinte in productivitate si controlling.

Bucuresti Servicii
  • Persoana fizica autorizata, specializata in proiectarea sm si certificarea lor conform iso 9001/2000-sustinut certificari rw-nord tuv, srac cert srl, cncan, afer, dnv. proiectare sisteme de control in fabrica pentru certificare produse de cariera cf. sr en 13242, 12620, 13043 etc.

Bocsa Servicii
  • Total Business Consulting este o societate cu capital privat integral romanesc, cu sediul in Ploiesti, Judetul Prahova. Obiectul de activitate al societatii noastre este prestarea de servicii de consultanta in domeniul fiscal si financiar - activitati de consultare pentru afaceri si management. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, calitatea acestora fiind asigurata de o echipa de specialisti cu studii superioare si experieta in domeniul fiscal si financiar-contabil iar colaboratorii nostri sunt membri ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati (CECAR) si ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Obiectivul principal al societatii noastre il reprezinta gasirea celor mai bune solutii la problemele clientilor sai, sprijin si asistenta pentru dezvoltarea si punerea in practica a unor noi concepte tinand seama de capcanele si rigiditatea legislatiei fiscale actuale. Total Business Consulting realizeaza Intocmirea, analiza si expertiza economico-financiara a firmei Evaluarea-diagnostic a organizatiei si recomandarea unor directii alternative de dezvoltare Strategii de dezvoltare pe termen scurt si mediu Managementul proiectelor Managementul financiar Managementul resurselor umane Total Business Consulting va sustine in: Selectia dosarelor de finantare Sustinerea dosarului de finantare Evaluarea economico-financiara Evaluarea manageriala/administrativa Evaluarea propunerilor investitionale Evaluarea calitativa standard a obiectului investitional Analiza alternativelor de investitii Identificarea surselor de finantare Total Business Consulting elaborareaza documentele necesare de finantare: Cererea de finantare Planul de afaceri Studiul de fezabilitate Studiul de calitate Solutii informatice oferite: PLATPHORMA este un sistem de Gestiune Financiar Contabilă, creat cu scopul declarat de a uşura activitatea oricărei societăţi comerciale, indiferent de domeniul de activitate sau de complexitatea acesteia. PLATPHORMA este o aplicaţie Windows, disponibilă în versiune monopost (Varianta Small 9.1) sau în reţea (Varianta Expert 9.1). Varianta EXPERT 9.1 face parte din seria aplicaţiilor economice integrate şi este fără îndoială cea mai complexă dintre sistemele PLATPHORMA. Această variantă permite lucrul în sistem multi-valută şi deschide un număr nelimitat de gestiuni, ce pot fi organizate după orice metoda de descărcare (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie, Trasabilitate). În cadrul fiecărei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Sistemul permite interconectarea cu programul BANI 2008 (pentru evidenţa de personal – salarizare) şi cu sistemul POS – CODEBAR, sistem ce permite vânzarea on-line în unităţile cu desfacere en-detail (emulare de tastatură pentru casele de marcat). Varianta Small 9.1 este derivata din Varianta Expert 9.1 si este dedicata societăţilor mici şi foarte mici sau societăţilor ce activează în domeniul prestărilor de servicii. În cadrul acestui sistem se poate defini o singură gestiune (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie). În cadrul acestei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Resurse ERP a fost dezvoltată pentru a oferi un sprijin societăţilor cu un volum mare de date şi necesităţi de prelucrare ultra rapidă a acestora. Datorită utilizării tehnologiei bazelor de date PostgreSQL şi a serverului LINUX, aplicaţia oferă o securitate foarte înaltă a datelor precum şi a mecanismului tranzacţional. Din punctul de vedere al raportului preţ-calitate, sistemele Platphorma sunt cu siguranţă o alternativă mai mult decât atractivă.

Ploiesti Servicii
  • KPMG în România oferă servicii de audit, asistență fiscală și consultanță în afaceri, inclusiv servicii de restructurare și accesare de fonduri, pentru organizații din diverse domenii, atât din sectorul privat cât și cel public. Oferim asistență firmelor și organizațiilor în vederea respectării cerințelor de conformitate cu reglementările în vigoare și le ajutăm să se dezvolte, adăugând valoare afacerii clienților. KPMG în România este o firmă membră a rețelei internaționale KPMG, care are birouri în 140 țări și peste 135.000 de specialiști în toată lumea. Această combinație unică între cunoștințe naționale puternice și o rețea regională și multinațională echilibrată pune la dispoziția clienților noștri un sistem de servicii de cea mai bună calitate, precum și capacități de consultanță transfrontalieră. KPMG și-a început activitatea pe piața din România în 1994. În prezent ne desfășurăm activitatea prin intermediul unei rețele de cinci birouri situate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța. KPMG în România are în prezent peste 600 de angajați, atât cetățeni români, cât și străini (expatriați). Elementul de bază al succesului nostru îl constituie calitatea și aptitudinile personalului companiei. KPMG în Moldova s-a deschis în 1997, iar în 2001 s-a afiliat la KPMG România. Ambele sunt firme membre ale KPMG International, o corporație elvețiană. Birourile KPMG in Romania si Moldova: București Victoria Business Park, DN1 Șoseaua București - Ploiești nr. 69-71 Sector 1, București 013685, România P.O. Box 18 - 191 Tel: +40 (21) 201 22 22 +40 (741) 800 800 Fax: +40 (21) 201 22 11 +40 (741) 800 700 Chişinău Str. Ștefan cel Mare nr. 202, etajul 9 MD-2004, Chișinău Republica Moldova Tel: + 373 (22) 580 580 Fax: + 373 (22) 540 499 Timişoara B-dul. Mihai Viteazu nr. 30 Timișoara RO-300 222, România Tel: +40 (256) 22 13 65 Fax: +40 (256) 49 93 61 Cluj Power Business Center Calea Dorobanților nr. 18-20 Cluj-Napoca 400117, România Tel: +40 740 333 344 Fax: +40 753 333 800 Constanţa B-dul Mamaia nr. 208, etaj 2 Constanța 900540, România Tel: +40 (0) 756 070 044 Fax: +40 (0) 752 710 044 Iaşi Str. Săulescu nr. 29, etaj 3 Iași 700010, România Tel: +40 756 070 048 Fax: +40 752 710 048

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra  este specializata în conceperea si implementarea de solutii complete de marketing, în deplina concordanta cu obiectivele strategice pe termen mediu si lung ale firmei dumneavoastră, tinand cont de nevoile si asteptarile consumatorilor.

Cluj Napoca Servicii