Realizarea de servicii de management de un inalt profesionalism, care sa aduca satisfactii clientilor, precum si tututor celor interesati de rezultatele firmei. Beneficiarii apeleaza la serviciile noastre din dorinta acestora de a creste gradul de control a activitatii generale a companiei (o mai eficienta si eficace planificare, organizare, coordonare, control si evaluare a diverselor procese din companie). Consultanţă pentru proiectarea şi implementarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu ISO 9001:2000; Consultanţă tehnică în domeniul sudării. SUPRAVEGHERE RESPECTARE NORMATIV respectarea prevederilor Normativului C150/1999 Intocmesc Cartea Tehnica a CONSTRUCTIEI CAPITOLUL B- CONSTRUCTII METALICE
S.C. MEASURE BUSINESS COMPANY S.R.L. reprezinta o firma de consultanta in afaceri si management. Suntem specializati in industria mancarii. Realizam sondaje pentru diferite feluri de produse, preturi, studii despre piata. De asemeni suntem specializati si in consultanta pentru dezvoltarea pietii si personalizarea marfii.
Noi facem campanii de marketing. Analizam competitia, identificam potentialii clienti si stabilim cele mai bune canale de marketing astfel incat actiunile sa aiba rezultat. Targetmarketing este singura companie din Constanta care ofera acest tip de servicii.
Firma cu traditie si experienta in domeniul vanzarilor. Firma este cu capital german si in continua dezvoltare. Ajutam clientii nostrii prin concepte bune care au dat randament si in alte tari precum germania, Austria etc.
Exegens Management Consultant este o firma capabila sa sustina mediul de afaceri romanesc cu scopul clar de a creste competitivitatea prin reduceri sistematice de costuri, prin cresterea nivelului de calitate perceputa de clienti si prin scurtarea timpului de reactie la semnalele pietei. Oferta Exegens Management Consultant este formata din servicii de consultanta, cursuri, workshop-uri si conferinte in productivitate si controlling.
Persoana fizica autorizata, specializata in proiectarea sm si certificarea lor conform iso 9001/2000-sustinut certificari rw-nord tuv, srac cert srl, cncan, afer, dnv. proiectare sisteme de control in fabrica pentru certificare produse de cariera cf. sr en 13242, 12620, 13043 etc.
Total Business Consulting este o societate cu capital privat integral romanesc, cu sediul in Ploiesti, Judetul Prahova. Obiectul de activitate al societatii noastre este prestarea de servicii de consultanta in domeniul fiscal si financiar - activitati de consultare pentru afaceri si management. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, calitatea acestora fiind asigurata de o echipa de specialisti cu studii superioare si experieta in domeniul fiscal si financiar-contabil iar colaboratorii nostri sunt membri ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati (CECAR) si ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Obiectivul principal al societatii noastre il reprezinta gasirea celor mai bune solutii la problemele clientilor sai, sprijin si asistenta pentru dezvoltarea si punerea in practica a unor noi concepte tinand seama de capcanele si rigiditatea legislatiei fiscale actuale. Total Business Consulting realizeaza Intocmirea, analiza si expertiza economico-financiara a firmei Evaluarea-diagnostic a organizatiei si recomandarea unor directii alternative de dezvoltare Strategii de dezvoltare pe termen scurt si mediu Managementul proiectelor Managementul financiar Managementul resurselor umane Total Business Consulting va sustine in: Selectia dosarelor de finantare Sustinerea dosarului de finantare Evaluarea economico-financiara Evaluarea manageriala/administrativa Evaluarea propunerilor investitionale Evaluarea calitativa standard a obiectului investitional Analiza alternativelor de investitii Identificarea surselor de finantare Total Business Consulting elaborareaza documentele necesare de finantare: Cererea de finantare Planul de afaceri Studiul de fezabilitate Studiul de calitate Solutii informatice oferite: PLATPHORMA este un sistem de Gestiune Financiar Contabilă, creat cu scopul declarat de a uşura activitatea oricărei societăţi comerciale, indiferent de domeniul de activitate sau de complexitatea acesteia. PLATPHORMA este o aplicaţie Windows, disponibilă în versiune monopost (Varianta Small 9.1) sau în reţea (Varianta Expert 9.1). Varianta EXPERT 9.1 face parte din seria aplicaţiilor economice integrate şi este fără îndoială cea mai complexă dintre sistemele PLATPHORMA. Această variantă permite lucrul în sistem multi-valută şi deschide un număr nelimitat de gestiuni, ce pot fi organizate după orice metoda de descărcare (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie, Trasabilitate). În cadrul fiecărei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Sistemul permite interconectarea cu programul BANI 2008 (pentru evidenţa de personal – salarizare) şi cu sistemul POS – CODEBAR, sistem ce permite vânzarea on-line în unităţile cu desfacere en-detail (emulare de tastatură pentru casele de marcat). Varianta Small 9.1 este derivata din Varianta Expert 9.1 si este dedicata societăţilor mici şi foarte mici sau societăţilor ce activează în domeniul prestărilor de servicii. În cadrul acestui sistem se poate defini o singură gestiune (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie). În cadrul acestei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Resurse ERP a fost dezvoltată pentru a oferi un sprijin societăţilor cu un volum mare de date şi necesităţi de prelucrare ultra rapidă a acestora. Datorită utilizării tehnologiei bazelor de date PostgreSQL şi a serverului LINUX, aplicaţia oferă o securitate foarte înaltă a datelor precum şi a mecanismului tranzacţional. Din punctul de vedere al raportului preţ-calitate, sistemele Platphorma sunt cu siguranţă o alternativă mai mult decât atractivă.
KPMG în România oferă servicii de audit, asistență fiscală și consultanță în afaceri, inclusiv servicii de restructurare și accesare de fonduri, pentru organizații din diverse domenii, atât din sectorul privat cât și cel public. Oferim asistență firmelor și organizațiilor în vederea respectării cerințelor de conformitate cu reglementările în vigoare și le ajutăm să se dezvolte, adăugând valoare afacerii clienților. KPMG în România este o firmă membră a rețelei internaționale KPMG, care are birouri în 140 țări și peste 135.000 de specialiști în toată lumea. Această combinație unică între cunoștințe naționale puternice și o rețea regională și multinațională echilibrată pune la dispoziția clienților noștri un sistem de servicii de cea mai bună calitate, precum și capacități de consultanță transfrontalieră. KPMG și-a început activitatea pe piața din România în 1994. În prezent ne desfășurăm activitatea prin intermediul unei rețele de cinci birouri situate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța. KPMG în România are în prezent peste 600 de angajați, atât cetățeni români, cât și străini (expatriați). Elementul de bază al succesului nostru îl constituie calitatea și aptitudinile personalului companiei. KPMG în Moldova s-a deschis în 1997, iar în 2001 s-a afiliat la KPMG România. Ambele sunt firme membre ale KPMG International, o corporație elvețiană. Birourile KPMG in Romania si Moldova: București Victoria Business Park, DN1 Șoseaua București - Ploiești nr. 69-71 Sector 1, București 013685, România P.O. Box 18 - 191 Tel: +40 (21) 201 22 22 +40 (741) 800 800 Fax: +40 (21) 201 22 11 +40 (741) 800 700 Chişinău Str. Ștefan cel Mare nr. 202, etajul 9 MD-2004, Chișinău Republica Moldova Tel: + 373 (22) 580 580 Fax: + 373 (22) 540 499 Timişoara B-dul. Mihai Viteazu nr. 30 Timișoara RO-300 222, România Tel: +40 (256) 22 13 65 Fax: +40 (256) 49 93 61 Cluj Power Business Center Calea Dorobanților nr. 18-20 Cluj-Napoca 400117, România Tel: +40 740 333 344 Fax: +40 753 333 800 Constanţa B-dul Mamaia nr. 208, etaj 2 Constanța 900540, România Tel: +40 (0) 756 070 044 Fax: +40 (0) 752 710 044 Iaşi Str. Săulescu nr. 29, etaj 3 Iași 700010, România Tel: +40 756 070 048 Fax: +40 752 710 048
Societatea noastra este specializata în conceperea si implementarea de solutii complete de marketing, în deplina concordanta cu obiectivele strategice pe termen mediu si lung ale firmei dumneavoastră, tinand cont de nevoile si asteptarile consumatorilor.
Premier Global is a British owned and managed consultancy company based in Romania with international links to countries in all regions of the world. Premier Global services are always exactly tailored to meet each individual client's specific and unique requirements.
SC ECO&AQ-GC SRL dispune de un colectiv de lucru ce se remarca prin calificari profesionale din domenii de activitate diverse, cursuri post universitare si de specializare in domeniul protectiei mediului si de implementare a sistemelor de management de mediu si calitate. SC ECO&AQ-GC SRL este acreditata de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile: CERTIFICAT DE ATESTARE NR. EIM/BM-04-489/10.12.2007; in realizarea documentatiilor mediu: - Evaluarea Impactului de Mediu - Bilanturi de Mediu nivel I si II - Raport de Aplasament pentru obtinerea: - Acordurilor de mediu - Avizelor de Mediu pentru Planuri si Proiecte, - Autorizatiilor de Mediu, - Autorizatiilor Integrate de Mediu. SC ECO&AQ-GC SRL proiecteaza sisteme de management de calitate, management de mediu si/sau management integrat calitate – mediu în conformitate cu cerintele standardelor ISO 9001 : 2000 si ISO 14001 : 2004. SC ECO&AQ-GC SRL ofera consultanta privind intocmirea rapoartelor lunare/ trimestriale/ anuale de mediu, calculul contributiei la Fondul pentru mediu, raportari statistice, chestionare in domeniul protectiei mediului.
Acum poti studia online, in propriul tau orar, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Niciodata nu vei mai pierde vreun curs! In ce zi incep studiile? La ce ora? Cat dureaza? Tu decizi! Inscrie-te acum la cursurile MBA online care te intereseaza si obtine-ti diploma MBA.
Compania ofera servicii financiar-contabile, expertiza contabila, audit, contabilitate, certificari de bilant, analize economice, cenzorat. Ofera servicii punctuale cu obiect bine precizat ca de exemplu intocmirea documentatiei pentru obtinerea de credite bancare, contracte de leasing, investitii cu fonduri sapard.
Fiecare afacere are tot ce-i trebuie pentru a-si atinge obiectivele, ceea ce lipseste, este instruirea, cunoasterea si intelepciunea de a folosi ceea ce exista deja. Viziunea Roma Consulting: "O echipa de profesionisti, pregatiti sa intervina in mod efcient si eficace in rezolvarea problememelor cu care se comfrunta afacerea dumneavoastra". Deviza noastra: "Noi suntem mereu in actiune", asigura clientii nostrii ca proiectele lor sunt urmarite 24/24 in cele mai mici detalii. Strategia noastra: "Lucram cu cei mai buni", este aplicata atat la selectia echipei cat si a clientilor si furnizorilor nostrii. Globalizarea puternica respectiv tentinta marilor concerne mondiale de a crea lanturi de interese si profit au creat necesitatea unui sistem de management integrat al intregului lant de furnizori astfel incat sa se creeze o sinergie perfecta pentru atingerea obiectivelor comune. Roma Consulting, se implica activ prin intermediul specialistilor sai in managementul proiectelor dumneavoastra, pornind de la optimizarea sistemelor interne respectiv dezvoltarea intregului lant de profit. Echipa noastra vine cu o experienta de 10 ani in managementul lanturilor de profit internationale in diverse industrii: Industria Feroviara Industria Automotive Industria de Aparataje Casnice Industria Electronica Industria Textila In toate aceste proiecte am avut responsabilitatatea asigurarii fluxurilor materiale si informative necesare optimizarii profitului.
Consultanta si implementarea societatilor straine in piata romaniei si garantarea sustinerii societatilor in perioada de start-up (12-24 luni). Activitate prestata in general catre societatile cu obiectiv de dezvoltare.
Conceptul de Dezvoltare organizationala (OD) este unul nou pentru organizatiile romanesti. In aceasta definire organizatia este privita ca un sistem care poate fi optimizat prin dezvoltarea resurselor umane tinandu-se cont de mediul in care se afla organizatia. Pentru a dezvolta o organizatie este nevoie in primul rand de o diagnoza. Diagnoza organizationala are rolul de a stabili situatia actuala dintr-o organizatie. In acest sens se culeg si analizeaza date care duc la identificarea punctelor tari si slabe ale acesteia. Pe baza diagnozei organizationale se concep strategii de dezvoltare astfel incat prin implementarea acestora sa se elimine / diminueze punctele slabe ale organizatiei si sa se incrementeze schimbarea emergenta care ajuta organizatia sa se adapteze mediului in care traieste. Metode Dezvoltarea organizationala este un concept complex care necesita folosirea unui conglomerat de metode si tehnici pentru a se alege solutia optima de dezvoltare a unei organizatii. Printre metodele si tehnicile folosite de BizConcret enumeram: Tehnici: - interviuri::chestionare::analiza de date::observatii la fata locului::studii de caz, etc. Metode: - analiza SWOT::analiza de camp::analiza PEST::matrice BCG::auditarea culturii organizationale::analiza economico - financiara::identificarea nevoilor de training (IANT)::analiza procesului decizional si comunicational, etc. Contact BizConcret Date de identificare: BizConcret este brand al: Seniors Counselors Group S.R.L. J24/2060/2006, Cif: RO20169161; Sediu social: Viseu de Sus, Maramures, str. Dragos Voda, nr. 15/A
People First, a member of Global Eye Investments, is a HR Services and Business Consulting company. People First is about improvement and innovation and offers complete end to end solutions for Talent, Intelligence and Reputation Management. Our dream is to help people love their job and organizations unleash their full potential.
Synygy Europa is a unique place to work. At Synygy Europa, you will work with teams of exceptionally bright, talented, analytical/technical people who are driven to succeed and who want to rapidly learn new skills and assume increasing responsibilities. You will have the opportunity for personal growth and quick advancement into leadership positions, see how your contributions directly impact the company's success, and work in an exciting environment with global teams around the world.
Suntem o echipa tanara de specialisti care venim in intampinarea atat a celor care doresc sa isi desfasoare activitatea ca persona fizica independenta cat si a companiilor de toate marimile care intentioneaza implementarea sistemului PFA. In urma cu doi ani, cand B&P …a pasit pe piata serviciilor de consultanta, ne-am propus sa oferim clietilor nostri servicii de cea mai buna calitate. Daca am reusit acest lucru o pot spune clientii nostri de pana acum.
Christian DUHAUT si asociatii sai au fondat EUROTRANS Partners in 1990 in Franta, pentru a oferi servicii de consultanta si studii economice. Obiectivul principal era de a oferi servicii de consultanta si studii economice de succes companiilor si entitatilor care isi doreau sa-si extinda activitatea in cadrul Pietii Unice Europene din 1992. Primele noastre contracte priveau realizarea de studii de piata, planificarea de afaceri, cercetare economica si consultanta in logistica, gestiune si strategie. Consultantii nostrii beneficiaza de o vasta experienta in economie, gestiune, finante, calitate, management si comert international. Reteaua EUROTRANS Parteners include acum 25 de consultanti ale caror misiuni principale se situeaza in Franta, Anglia si Romania. EUROTRANS a participat in misiuni in peste 20 tari din patru continente. In Europa, am lucrat in principal pe servicii de management si afaceri private, dar si pe servicii de proiectare transport aerian, terestru si maritim. Lucram mult pe noile strategii de dezvoltare economica teritoriala. Suntem consultantii principali in cercetarea europeana privind „Eurocoridoarele òi amplasarea teritoriala” in asociere cu sapte tari si optsprezece regiuni. Inca de la crearea sa, EUROTRANS Partners intelege sa furnizeze firmelor, administratiilor, ca si operatorilor de platforme si porturi, servicii de buna calitate, care sa permita chiar "pregatirea pentru maine” in termeni de activitate, rentabilitate, dezvoltare economica, sociala si de mediu.