Edbal Consult va ofera solutii si asistenta profesionala pentru implementarea sistemelor de management, in conformitate cu standardele de referinta, in vederea construirii unei organizatii mai valoroase, axate pe calitate si cresterea increderii partenerilor de afaceri.
Compania noastra este specializata in consultanta in vederea implementarii de sisteme de managament al calitatii, mediului si securitatii ocupationale la preturi competitive si in perioade scurte de timp.
Grupul de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton este o societate mixta romano-germana infiintata in anul 1995, care beneficiaza de experienta de peste 20 de ani pe piata germana de carte de afaceri si de consultanta a parterului german, Verlag f�r die Deutsche Wirtschaft, de know-how-ul acestuia si de o viziune moderna asupra marketingului. Inainte de Grupul de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton, domnul George Straton, presedinte-director general, cunoscuse succesul cu Casa de Editura CAPITAL, un proiect care si astazi continua sa fie lider pe segmentul sau.
Societatea comerciala Boboclin SRL a luat fiinta in luna iulie a anului 2006, pentru a desfasura in principal o activitate de intretinere si curatarea cladirilor, ca initiativa a trei parteneri: Serviciile care vor asigura venitul firmei: �X curatenie generala si curatenie de intretinere zilnica in case particulare, in orele si formele stabilite de comun acord cu clientul ; �X curatenie generala si curatenie de intretinere zilnica in spatiile persoanelor juridice (birouri, spatii comerciale, cabinete medicale, spitale, scoli, camine, depozite, hale de productie, locuintele aflate in oferta de vanzare si inchiriere a agentiilor imobiliare ,etc.) ; �X curatenie generala inainte de luarea in primire a cladirilor nou construite; �X curatarea mochetelor si covoarelor la domiciliu sau sediu; �X spalarea, curatarea si lustruirea marmurei, parchetului, gresiei, linoleumului si altor suprafete tari ; �X tratarea suprafetei din linoleum cu solutii protectoare ; �X spalarea si curatarea tapiteriilor din locuinte, birouri si autoturisme; �X lustruirea mobilei ; �X curatarea aparaturii electronice si electrocasnice ; �X spalarea si intretinerea suprafetelor din sticla; �X organizarea bunurilor din spatiile in care se face curatarea, pentru o mai eficienta utilizare a acestora, si amenajarea astfel incat sa se asigure crearea unui spatiu ergonomic si estetic.
Bazindu-se pe o experienta acumulata de-alungul anilor compania albsys GmbH continua strategia de a oferi cea mai performanta tehnologie, adaptata necesitatilor firmelor romanesti. Albsys GmbH impreuna cu partenerii dedicati(CAS, MESONIC, HABEL) face accesibila companiilor romanesti adaptarea rapida la modelul de business si proceselor noilor conditii de piata. Compania noastra ofera o valoare unica prin performanta componentelor hardware si a programelor software de management, astfel incit clientii nostri sa-si mentina competitivitatea pe un termen nelimitat. Acestia pot beneficia de un spectru larg de servicii cum ar fi: - Consultanta si Instalare a programelor de calculator: CRM (Managementul Relatiilor cu Clientii), DMS (Sisteme manageriale de documente); - Sisteme electronice de arhivare si Managementul informatiilor; - Retele IT, Solutii/Hardware performante. - Produse in domeniul comunicarii; Albsys GmbH inseamna substituirea departamentului dumneavoastra IT cu o echipa de profesionisti certificati, calificati si cu o vasta experienta in domeniu, oricand la dispozitia dumneavoastra Aparitia noastra pe piata romaneasca isi va avea succesul scontat daca si Dvs.potetiali clienti sau comercianti ai produselor noastre veti lua la aceasta parte.
1.Servicii complete de evidenta contabila: intocmire bilant - balanta de verificare - cartea mare - registru jurnal - jurnal vanzari si cumparari - intocmire si depunere declaratii fiscale - salarizare - contabilitate primara 2.Servicii in relatia cu: Administratia Financiara (declaratii, bilant etc) *Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca *Casa de Asigurari de Sanatate *Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate *Inspectorat 3.Intocmire declaratii INTRASTAT 4.Asigurari private, viata, pensii, sanatate 5.consultanta financiara
TMV Stil SRL ?activeaza in domeniul serviciilor de constructii de peste 7 ani, oferind o gama larga de servicii: constructii civile (case la cheie, renovari cladiri, consolidari, amenajari interioare si exterioare) dar si constructii industriale. Se ofera consultanta gratuita ! Portofoliul de lucrari realizate ne recomanda, acestea putand fi verificate. Calitatea si satisfactia clientului conteaza pentru noi!
Firma noastra exceleaza in servicii de consultanta manageriala generala, consultanta generala IT si Securitatea Informatica, servicii de management al parcurilor tehnologice si informatice, sisteme de securitate si protectie pentru sisteme informatice si salvare/recuperare de date. Proiecte pentru sisteme informatice high-end si speciale. Grafica digitala, preprint si imagistica corporate.
Intreprindere Individuala elaboreaza si asigura: -Comercializare produse naturiste ale principalilor producatori: DaciaPlant, RottaNatura, Walmark, etc. -Responsabil tehnic cu executia atestat MEF (MEC) domeniile 401 33, 32; Verificator de proiecte atestat MEF (MEC) domeniile 401, 33, 331; -Dirigentie de santier Instalatii si retele electrice, -Consultanta ISO 9001:2000, -Proiectare Instalatii electrice, -Elaborare studii eficienta energetica. Realizarea acestor deziderate sunt pentru: 1. Indeplinirea cerintelor legii 10 - 1995 privind calitatea in constructii; 2.Certificarea sistemelor de management ale calitatii; 3. Diminuarea costurilor cu energia; 4. Elaborarea proiecte instalatii electrie.
Servicii profesionale oferite de expert contabil, evaluator, membru CECCAR din 1997, Certificat Profesional in Management, cu experienta acumulata in peste 15 ani de munca in companii nationale si multinationale. Profesionalismul este deviza noastra.
Business Machine este un Accelerator al succesului - Obiectivele dvs. de dezvoltare pe 3 ani in numai 18 luni! O echipa gata sa va poarte spre succes in piata nationala sau in orice piata straina. www.m27.ro/ www.businessmachine.ro
Exaudit S.R.L a fost infiintata in anul 2000 si este situata in Bistrita, judetul Bistrita-Nasaud. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza servicii de contabilitate si expertiza contabila (audit, bilant, balante). Compania are un efectiv de 6 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. In cadrul companiei Exaudit S.R.L desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Exaudit S.R.L sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
�Uka Consulting�este o firma nou venita pe piata consultantei financiare in Romania. Intr-un timp relativ scurt aceasta firma a reusit sa-si creeze un renume si o buna pozitionare in mediul de afaceri romanesc. Obiectivul central al acestei societati este prestarea unor servicii de inalta calitate, printr-o relatie eficienta cu clientii sai, prin intelegerea si capacitatea de a rezolva diferitele probleme ale clientilor sai. Echipa �Uka Consulting� este formata exclusiv din experti contabili, toti avand o mare experienta in domeniul fiscalitatii, avand in vedere ca majoritatea sunt fosti angajati aicompanie �Price Water House Coopers� � lider mondial in consultanta financiar-fiscala. Asadar se poate spune ca echipa �Uka Consulting�poate rezolva orice problema un domeniul auditului fiscal sau financiar, deoarece fiecare membru cunoaste sistemul financiar romanesc in dinamica sa dar, mai ales, in incoerenta sa legislativa. Un alt obiectiv este sa ofere clientilor sai informatii concrete si realiste care sa le permita sa beneficieze de oportunitatile aparute in peisajul romanesc.
Uka Consulting este o firma nou venita pe piata consultantei financiare in Romania. Intr-un timp relativ scurt aceasta firma a reusit sa-si creeze un renume si o buna pozitionare in mediul de afaceri romanesc. Obiectivul central al acestei societati este prestarea unor servicii de inalta calitate printr-o relatie eficienta cu clientii sai, prin intelegerea si capacitatea de a rezolva diferitele probleme ale clientilor sai.. Echipa Uka Consulting este formata exclusiv din contabili autorizati si experti contabili, toti avand o mare experienta in domeniul financiar-contabil, avand in vedere ca majoritatea sunt fosti angajati ai companiei Price Water House Coopers lider mondial in consultanta financiar-fiscala. Asadar se poate spune ca echipa Uka Consultingpoate rezolva orice problema un domeniul auditului fiscal sau financiar, deoarece fiecare membru cunoaste sistemul financiar romanesc atat in dinamica sa, dar - mai ales - in incoerenta sa legislativa. Un alt obiectiv este sa ofere clientilor sai informatii concrete si realiste care sa le permita sa beneficieze de oportunitatile aparute in peisajul romanesc.
Firma ofera servicii in domeniul contabilitatii de la inregistrarea documentelor primare pana la intocmirea si certificarea bilantului contabil. Deasemenea ofera servicii complete de resurse umane prin administrarea, gestionarea, elaborarea, arhivarea documentelor de personal si salarizare; consultanta generala in domeniul legislatiei muncii (inclusiv clauze specifice in contractul individual de munca), precum si recrutare si selectie de personal. Alte servicii oferite : Intocmirea de planuri de afaceri; Consiliere in obtinerea de credite; Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurari sociale)
Compania de Consultanta si Audit este prezenta la nivel national atat prin reprezentanti comerciali cat si specialisti in implementarea de sisteme de management ISO. CC&A are ca si clienti peste 150 de companii nationale recunoscute. De ce Compania de Consultanta si Audit? - Beneficiem de o raspandire in teritoriu care permite mobilitate si realizare in timp optim a lucrarilor de consultanta - Mentinem permanent contactul cu clientii nostri - Beneficiem de o dotare tehnico-stiintifica corespunzatoare - Unicitatea serviciilor oferite de noi consta in flexibilitatea de care dispunem - Dispunem de personal calificat, cu ani de experienta si cu deschidere spre instruirea permanenta - Invatam din greselile noastre si evitam repetarea lor.
Suntem un furnizor de prim rang pe piata utilajelor, echipamentelor, accesoriilor si consumabilelor destinate realizarii, exploatarii, intretinerii sau refacerii ecologice a padurilor, parcurilor, zonelor verzi, livezilor, viilor si suprafetelor agricole prin calitatea mereu in crestere a serviciilor si solutiilor oferite clientilor nostri in vederea indeplinirii obiectivelor acestora in conditii de eficienta ridicata si a respectarii standardelor si normelor din domeniu. Importator exclusiv Jensen, Opitz, Egedal, Seppi, Tecnoagri, ICS / Redzaw.
BP Consulting Services - un partener de nadejde pe piata muncii din Romania - reprezinta suportul profesional efectiv, permanent adaptat, ce raspunde nevoii de dezvoltare organizationala la nivelul resurselor umane in cadrul organizatiilor client. www.bpcs.ro
Domeniul Principal de activitate: 1. Consultanta privind proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001: 2001, mediu conform SR EN ISO 14001, Sanatate si securitate ocupationala conform OHSAS 18001. 2. Audit secunda si terta parte
Avem experienta de peste 10 ani in management,vanzari si marketing in domenii diverse - industrie, comert, banci. Organizam retele nationale de vanzari / marketing. Organizam cursuri motivationale vanzari / marketing, cu monitorizare rezultate! Oferim clientilor seriozitate si profesionalism. Aducem numai produse de top-calitate cum ar fi panouri sandwich pentru hale, tamplarie PVC/AL, solutii energetice din surse regenerative.