Infiintata in anul 1997, Orgman S.A este situata in Baia Mare, judetul Maramures. Compania Orgman S.A efectueaza consultanta in afaceri, manageriala, calitate si mediu, finantari nerambursabile. Firma noastra are o echipa de 3 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Orgman S.A se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Orgman S.A sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Amplusnet este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 2003, care are ca obiect de activitate dezvoltarea de solutii informatice pentru imbunatatirea proceselor de afaceri si consultanta in IT. Portofoliul Amplusnet contine aplicatii web si de protectie online, solutii eCommerce si eBusiness, solutii de monitorizare a personalului si a infrastructurii IT, folosite de peste 7.000 de clienti din Romania si strainatate (institutii guvernamentale si bancare, universitati, IMM-uri si companii multinationale).
Prominent Group S.R.L. functioneaza in Romania din anul 1996 avand sediul in Timisoara, judetul Timis. Functionam in regim de franciza si facem parte dintr-o familie de firme care functioneaza in Europa, in 11 tari. Serviciile pe care le oferim sunt de instruire si consultanta in doua domenii: management si vanzari. Punctul forte il constituie faptul ca in ambele directii de servicii, oferim un model practic si functional despre: - organizarea si functionarea firmei; - cresterea capacitatilor de valorificare ale persoanelor din vanzari si conducere, prin metoda consultativa. Sloganul nostru este: TOTI TE INVATA, CE SA FACI, NOI ITI ARATAM CUM SA FACI!!! Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Customer Focus este o companie de consultanta, cu expertiza in domeniile vanzarilor si relatiilor cu clientii. Misiunea noastra este de a ne ajuta clientii sa obtina rezultate pozitive si de lunga durata cu clientii lor, prin activitati de consultanta orientate pe cresterea vanzarilor si cresterea gradului de satisfactie a clientilor. Avantajul nostru competitiv este DEDICAREA FATA DE CLIENT - aceeasi dedicare fata? de client, pe care clientii nostri o doresc pentru clientii lor. Toate programele Customer Focus au in centrul atentiei cea mai importanta valoare a organizatiei: CLIENTUL. Spiritul de echipa din companie se transpune in stilul de lucru flexibil si creativ cu care abordam relasiile pe care le construim cu clientii nostri. Abordarea Customer Focus este in cinci etape: FACTS - Consultanta pentru identificarea nevoilor de dezvoltare OBJECTIVES Stabilirea obiectivelor de dezvoltare si construirea programelor de consultanta CONSULTING - Derularea programelor de consultanta si/sau training UNDERSTANDING - Evaluarea si urmarirea rezultatelor STANDARDS FOR FUTURE Stabilirea standardelor si strategiilor viitoare
Firma noastra efectueaza consultanta in management, consultanta in protectia mediului, studii de impact, bilanturi de mediu, memorii tehnice pentru obtinere acord. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre serviciile firmei noastre.
Firma GOOFERS TRAINING S.R.L., specializata in consultanta pentru certificarea ISO, s-a nascut ca o � anexa � a firmei Bureau BeverdaM � Linden, Olanda , din dorinta de a aduce in tara noastra experienta si profesionalismul capatat in cei 17 ani de activitate de succes in tara sa de origine. Dispunem in prezent de o echipa experimentata cu specialisti pregatiti la nivelul standardelor occidentale si un management flexibil, experimentat, apt sa va ghideze inspre certificarea ISO 9001, 14001-Mediu, 22000-HACCP, obtinerea Certificatului de Conformitate CE. Serviciile noastre se adreseaza tuturor firmelor, mici, mijlocii si mari din toate sectoarele industriale si comerciale (atat cu retea de distributie cat si cu vanzare directa), firmelor prestatoare de servicii, precum si administratiilor publice si locale, unitatilor medicale si farmaceutice, etc.
Econometrica S.R.L a fost infiintata in anul 1998 si este situata in Timisoara, judetul Timis. Avand 20 angajati, firma noastra efectueaza contabilitate generala, consultanta financiara, management, expertiza contabila, audit financiar. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 2001, Faxcomp S.R.L. se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Focsani, judetul Vrancea. Cu o echipa de 3 angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de calculatoare, periferice, consumabile, copiatoare, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania. Compania este abilitata pentru furnizarea de "Servicii Externe de Securitate si Sanatate in Munca". Societatea intermediaza si vinde conserve alimentare si vegetale import Bulgaria. Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. In compania Faxcomp S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Experienta Faxcomp S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Compania a fost infiintata in anul 2000 si este situata in municipiul Constanta. Ea va pune la dispozitie produse de calitate superioara, echipament de detectie si protectie al producatorului german Drager pentru mediul de munca si mediul inconjurator. Echipament de detectie: tuburi colorimetrice, aparate portabile (explozimetre,ehipamente portabile pentru determinarea de noxe chimice in aer, apa, sol), detectie on-line pentru instalatii tehnologice si protectia mediului ( aer, gaze arse la centrale termice ). Echipament de protectie: masti si aparate de protectie respiratorie, cartuse filtrante, echipament pentru scafandrerie usoara, costume de protectie pentru pompieri si protectia lucratorilor in mediu chimic. Pentru a fi in permanenta informati atat in privinta cerintelor legale in domeniul securitatii si sanatatii in munca, protectiei mediului, PSI-SU, dar si in ceea ce priveste necesitatile potentialilor cumparatori ai produselor Drager, personalul SC Work Safety and Protection SRL are in atentie pregatirea profesionala continua. In acest moment avem capabilitatea de a oferi date referitoare la echipamentele comercializate, dar si consultanta in securitate si sanatate in munca, protectia mediului, PSI_SU si asigurarea calitatii (documentare, implementare, audit intern pentru sisteme de management integrat(calitate-mediu, SSO, respectiv, SR EN ISO 9001:2008,SR EN ISO 14001:2005 si SR OHSAS 18001:2008). Contactati-ne si orice problema din domeniile prezentate mai sus, isi va gasi rezolvarea in cel mai scurt timp. Imbinand calitatea cu profesionalismul vom fi mereu in top !
Infiintata in anul 2004, Ro consult S.R.L. este situata in Galati, judetul Galati, str. Portului, nr. 23, cam 206, Parcul de Tehnologie a Informatiei. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de consultanta in proiectarea si implementarea sistemelor de management precum si in elaborarea proiectelor in vederea accesarii de fonduri europene. Firma noastra are un personal de 6 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Ro consult S.R.L. si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Collect Control & InHouse Consulting S.R.L a fost infiintata in anul 2004 si este situata in Bucuresti. Firma Collect Control & Inhouse Consulting S.R.L are o echipa de 2 angajati specializati pe domeniul CREDIT MANAGEMENT: colectare debite si recuperare debite comerciale investigatii comerciale, rapoarte de credit, sisteme de vinzari consultanta in afaceri. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Reusita in activitatea noastra ne recomanda. Ne propunem sa fim echipa extinsa a afacerii dumneavoastra, punand la dispozitie timpul, expertiza si informatiile noastre pentru protejarea intereselor financiare ale partenerilor nostri. Suntem la un telefon sau e-mail distanta.
We are an advertising service centre specialized in brand strategy consultancy, offering the full array of the communication package. Our service platform has about 12 years of experience and offices in Transylvania, Romania and it was born as a business after Bogdan Onin and Suzana Nemes - the principal partners of the project - decided to return to Romania to capitalize on the educational and work practice acquired in Milan, Italy. WHAT MAKES OUR APPROACH DIFFERENT? We have built the agency driven by client need but led by local talent. Our team offers a unique combination of skills and abilities across creative and technical disciplines, as we believe that unity is more powerful than integration. We are one of the most multidisciplinary team in the region and we can promise to push the known boundaries and reach new ways of aiding our clients. We are united by our vision and by our values; by common tools and resources. We are connected by shared technology. Our obsession with technical detail and engineering rigour provides the means to operate at speed and scale. We are always interconnected with our local or international clients and partners, in order to make collaboration across the network 100% effective. SERVICES Our teams have a skillset covering a wide range, from marketing research, project management, creative design, public relations, brand strategy to internet and mobile technologies. And because currently the information is ever more embedded in the visual content, our work becomes also more visual with an important part being played by photography, motion graphics, digital and hand drawn illustrations, animation and video productions. Nowadays brands must provide added value in form of entertainment, information and utility. With this in mind, we create concepts that can live on any platform or any medium, sparking conversation and final customer action. Together with our clients, we generate content that people want to read, interact with and share. oninbranding&more by HELSING & GRAF ADV S.R.L. Phones: +40722-429816 / +40726-033865
Compania noastra a fost infiintata in anul 1999 si este situata in Bucuresti. Avand 10 angajati, firma noastra efectueaza evaluare si recrutare personal pentru middle si top management. Bucuresti este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta.
Infiintata in anul 2001, Mcs Consulting 2001 S.R.L. este situata in Bucuresti. Cu o echipa de 10 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in domeniul sistemelor de management al calitatii, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Premier Management Srl - consultanta si instruire in managementul afacerii - pentru a dezvolta afacerea, pentru a creste performanta/ a obtine rezultate superioare in firma printr-o buna organizare si un eficace control managerial, printr-un management profesionist/ printr-o conducere calificata. Premier Management S.r.l. are competente de: a�� expert in management - prin consultanta in managementul afacerii furnizam solutii pentru o eficace planificare, organizare, coordonare si control al activitatilor, oamenilor si resurselor, cu impact direct si pozitiv asupra profitului; a�� evaluator si diagnostician - prin diagnoza proceselor de management si prin evaluarea conducatorilor din firma, identificam solutii de consolidare a proceselor de planificare, organizare, coordonare si control intern; a�� formator si antrenor in management - prin instruire (training) si prin indrumare (coaching) dezvoltam competentele personalului de conducere, pentru o eficace administrare a oamenilor, activitatilor si resurselor. Va oferim servicii de management: a�� programe de consultanta manageriala pentru consolidarea proceselor de management/ de conducere in scopul cresterii productivitatii (rezultate pe timp), a calitatii (respectarea cerintelor) si a rentabilitatii (rezultate pe costuri) a�� evaluari si diagnoze manageriale - pentru indentificarea de solutii pentru o mai buna planificare, organizare, coordonare si control; pentru aprecierea competentei in conducere si a loialitatii personalului de conducere a�� instruire si consiliere manageriala - consolidarea competentei personalului de conducere in administrarea eficace a oamenilor, activitatilor si resurselor. Suntem onorati sa raspundem oricarei solicitari a dvs. referitoare la implementarea unui sistem de management competitiv, care sa va ajute in propria dezvoltare.
Infiintata in anul 2003, Explicit Consult S.R.L. este situata in Cluj-napoca, judetul Cluj. Avand 2 angajati, firma noastra presteaza servicii de consultanta in management. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2005 si este situata in Cluj Napoca, judetul Cluj. Avand 5 angajati, firma noastra presteaza servicii de consultanta si servicii energetice integrate in management. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
A. Consultanta pentru documentarea si implementarea in vederea certificarii: - sistemelor de managementul calitatii conform ISO 9001:2000; - sistemelor de management de mediu confom ISO 14001; - sistemelor de managementul securitatii si sanatatii ocupationale conform BS OHSAS 18001:2007; - sistemelor de management de siguranta alimentului conform ISO 22000; - sistemelor de management integrat calitate - mediu. B. Consultanta pentru documentarea si implementarea in vederea acreditarii: - sistemelor de management in laboratoarele de incercari/analize (din industrie, mediu, sanatate, ape etc), organisme de certificare produse si de certificare sisteme de management; - sistemelor de management pentru securitatea alimentului; - sistemelor de managementul calitatii mediului, securitatii si sanatatii ocupationale. C. Formarea si perfectionarea pentru: experti, manageri si auditori in domeniul sistemelor de managementul calitatii, mediului, securitatii si sanatatii ocupationale, sigurantei alimentului si in domeniul laboratoarelor de incercari. D. Instruire in domenii specifice privind: - metodele de incercare in laboratoare, calculul incertitudinii de masurare, managementul proceselor, managementul resurselor umane. E. Audit intern, audit de secunda si terta parte pentru: - dignosticul fata de cerintele unor referentiale; - implementarea sistemelor de management integrat (calitate, mediu, securitate si sanatate ocupationala, siguranta alimentului) si in laboratoare; - evaluarea furnizorilor; - pregatirea certificarii societatii sau acreditarii laboratorului; - identificarea oportunitatilor de imbunatatire a sistemelor de managementul calitatii; - audit de proces sau produs. - audit de certificare F. Instruire – consultanta pentru: Prezentare sub forma de instruire a structurii si continutului documentarii sistemului (manual, proceduri) ca aplicatii la specificul societatilor din care fac parte cursantii, pentru: - extinderea documentarii sistemelor integrate de management al calitatii prin contopirea cu sistemul de management de mediu, securitate si sanatate ocupationala, siguranta alimentului - elaborarea documentelor sistemelor de managementul calitatii (ISO 9001), de management de mediu (ISO 14001), de managementul securitatii si sanatatii ocupationale (OHSAS 18001), de managementul sigurantei alimentului (ISO 22000) pentru implementare si certificare - initiere in securitatea informatiei (ISO 27001) si documentarea sistemelor de management al sigurantei informatiilor.
Infiintata in anul 1995, Ecoconsult S.A. este situata in Targu Mures, judetul Mures. Avand 5 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: activitati de consultanta economica, expertiza contabila si economica. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 2004, EOSeuropa este situata in Timisoara, judetul Timis. Firma noastra presteaza urmatoarele principale servicii: selectie si recrutare de personal, in special pentru middle- si top-management, consultanta organizationala, training, studii de piata, pay-roll. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania, si intreaga Europa. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan national si international. Personalul nostru este pregatit in mod constant prin traininguri organizate de profesionisti, parteneri asociati ai companiei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati. Va multumim.