Mate Mihail PFA ajuta companiile de productie cu implementarea de succes a sistemului informatic de tip ERP si cu imbunatatirea lantului de aprovizionare prin formare si consultanta. Peste 100 de clienti multumiti si peste 10.000 de ore de consultanta si formare.
Mateescu Business Consulting este consultantul afacerii tale finantata cu fonduri europene nerambursabile. Suntem experti in oferirea de servicii profesionale de consultanta in accesarea fondurilor europene si suntem alaturi de tine sa iti transformi ideea intr-o afacere prospera.
Mateescu Business Consulting este consultantul afacerii tale finantata cu fonduri europene nerambursabile. Suntem experti in oferirea de servicii profesionale de consultanta in accesarea fondurilor europene si suntem alaturi de tine sa iti transformi ideea intr-o afacere prospera.
Mateescu Business Consulting este consultantul afacerii tale finantata cu fonduri europene nerambursabile. Suntem experti in oferirea de servicii profesionale de consultanta in accesarea fondurilor europene si suntem alaturi de tine sa iti transformi ideea intr-o afacere prospera.
The company its called EDC International Quality services and is situated in the city of Sibiu, Romania and It has as main object of activity Testing and Tehnical analysis activites, CAEN code 7120. The company EDC is build in 2020 only for this filed of resident activities for different customers from Automotive field all over the world. In present EDC is collaborating with 2 big companies from Germany, Gerhardi Kunststofftechnik GmbH and NIFCO Germany GmbH and several companies from Romania. We have more than 5 years experience in Resident activitys in Automotive field.
Descrierea generala a firmei Nemoianu Liviu Alberto PFA, a fost infiintata in anul 2009. Firma a fost infiintata cu scopul de a veni in intampinarea dorintelor si nevoilor clientilor. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati.
Suntem o agentie de plasare personal, cu o experienta in domeniu organizatiilor de evenimente de peste 24 de ani. Definind conceptul nostru de sustenabilitate antreprenoriala, consideram ca impune conturarea notiunii inovative ,,triple bottom linea , integrand dimensiunea sociala, ecologica si financiara sub tutela sustenabilitatii. Principiile imperative care constituie premisele intreprinderilor sustenabile traseaza directivele sociale, ecologice si economice prin intermediul carora se poate atinge conceptul sustenabilitatii antreprenoriale, scontand mentinerea echilibrului evidentiat intre incidenta activitatii economice si integritatea factorilor de mediu.
Domeniul de activitate al Euroconsultas Management Solutions Srl este cel al Consultantei in Management si Afaceri, cu accent pe accesare Fonduri Nerambursabile. Cu o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea de proiecte cu finantare nerambursabila echipa EUROCONSULTAS a sprijinit dezvoltarea a peste 100 de organizatii (publice si private). Ne punem in valoare cunostinele, experienta si profesionalismul de care cei interesati au nevoie pentru dezvoltarea sustenabila a organizatiilor lor, prin accesarea si implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila.
Suntem o companie noua, dar foarte serioasa. Va oferim o gama variata de produse in minimarketul nostru situat in Poiana Mare, jud Dolj. De asemenea va putem ajuta sa va infiintati o firma, sa accesti fonduri europene sau cu contabilitatea.
Intac Nista S.R.L. este o firma de consultanta cu capital privat romanesc, al carei scop principal este prestarea de activitati de consultanta in achizitii publice atat pentru autoritatile contractante - institutiile bugetare cat si pentru operatorii economici - societati comerciale, sub forma urmatoarelor servicii: 1. Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru autoritati /entitati contractante - Institutii bugetare 2. Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru Operatorii Economici - Societati Comerciale care participa la proceduri de atribuire organizate prin S.E.A.P. Intr-un mediu de afaceri dinamic precum cel prezent pe piata actuala romaneasca si internationala, cu tendinte si oportunitati ce apar in fiecare zi, precum si tinand cont de desele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice, organizatiile au nevoie de sprijin real si permanent pentru organizarea/participarea la proceduri de achizitii publice.
Activeconnect point ofera directorilor de afaceri din intreaga lume invitatii personalizate la meetinguri virtuale si evenimente live (cine) la nivel global, tinandu-i la curent cu tendintele din industrie si cu evolutiile tehnologice. Scopul nostru este sa ii ajutam pe directori de afaceri de top sa abordeze provocarile lor, conectandu-i cu experti de top si furnizori de tehnologie de clasa mondiala. Echipa noastra de directori si manageri cu experienta vasta aleg si selecteaza cu atentie experti care sunt lideri autentici in domeniile lor si ii conecteaza cu alte persoane strans legate de afaceri care au nevoie de ajutor de orice fel.
Power & Pride Concepta ofera servicii de consultanta pentru afaceri si management firmelor care isi desfasoara activitatea in Romania si in Europa, precum si persoanelor fizice. Societatea deruleaza contracte de consultanta administrativa cu un grup de firme cu activitate in diverse domenii: constructii, comert, fabricare paine si produse de patiserie, restaurante, etc. Societatea are in structura functionala dosare avizare insitutii pentru autorizare/functionare puncte de lucru, OSIM, Primarii, Ministere, etc. Serviciile oferite sunt astfel structurate pentru rezolvarea prompta, cu profesionalism a subiectelor actuale, dar si cu impact pentru perioada urmatoare. La nivelul firmelor, printre serviciile stas oferite enumeram: - Infiintare societati, modificari Registrul Comertului; - Consultanta Management Administrativ; - Serviciu de facturare si plati; - Resurse umane; - Intermediere consultanta fiscalitate, contabilitate; - Reprezentare directa furnizori prestari servicii resurse umane: medicina muncii, protectia muncii, NFI, etc; - Reprezentare directa sistem bancar; - Asistenta contractare credite bancare, leasing; - Reprezentare controale institutii : ITM, Politia locala, Politia Economica, DSP, DSV, ISU; - Serviicii de asistenta redactare/negociere contracte clienti/furnizori. Pentru societatile care isi desfasoara activitatea in Romania, dar deruleaza contracte externe asiguram serviciu complet pentru dosar detasare personal: Formular A1. Pentru societatile comerciale cu activitate tip comert, dar nu numai asiguram serviciu complet de autorizare depozite/puncte de lucru : DSP, DSV, ISU, Agentia pentru Protectia mediului, Directia monumente, Acord/Autorizatii de functionare Primarii. Asiguram servicii de consultanta pentru dosare OSIM sau alte tipuri de avize institutii. Pentru persoane fizice /juridice asiguram reprezentare banca si consultanta pentru toate tipurile de credite bancare. Principiul de baza al nostru este furnizarea de informatii corect, complet si in timp util.
Avem peste 11 ani de experienta in domeniul despagubirilor din accidente rutiere. Este cea mai mare companie care activeaza pe piata despagubirilor in Romania. Ajutam persoanele vatamate in urma accidentelor rutiere, dar si persoanele care au pierdut pe cineva drag intr-un eveniment rutier sa primeasca despagubirea cuvenita de la Societatile de Asigurare. Misiunea noastra este sa putem ajuta atat din punct de vedere juridic cat si financiar persoanele care au avut de suferit in urma accidentelor rutiere. Putem duce la indeplinire acest lucru prin obtinerea celor mai mari despagubiri de la societatile de asigurare din tara si de peste hotare, fie pe cale amiabila, fie in instanta. Avem birouri deschise in Romania, Cehia, Solvia, Ungaria.
DGK Analytics SRL este o companie cu sediul in Arad, principalul domeniu de activitate este oferirea de consultanta in accesarea finantarilor nerambursabile sau rambursabile din programele UE, nationale sau de la investitorii privati. Asiguram atat analiza ante depunere proiect, intocmirea documentatiei necesare depunerii proiectului, cat si asistenta pe parcursul implementarii proiectelor si monitorizarii acestora.
Servicii de consultanta si recrutare personal in Germania pentru diverse domenii de activitate. Cu noi vei gasi cele mai bune locuri de munca in Germania la peste 150 de parteneri in diverse domenii de activitate.
We at Eunion Capital connect businesses with the best international trade opportunities to compete in a global market. We help business' owners to export valuable products and find new partners in foreign markets.
Societatea a fost infiintata in anul 2003. In acesta perioada nu a inregistrat pierderi din exploatare si in permanenta de la an la an a crescut cifra de afaceri. Am reusit sa accesez fonduri europene 100% nerambursabil in valoare de 200.000 euro prin ADR NORD-EST.
Visul tau de azi e realitatea ta de maine. Echipa noastra de specialisti te ajuta sa fii cu un pas mai aproape si iti ofera consultanta in domeniul dreptului societar. Misiunea noastra este sa va facem viata mai usoara. Stim cat de obositoare poate sa fie birocratia uneori si tocmai din acest motiv o luam de pe umerii tai. Ne concentram activitatea in mare parte reprezentand clientii in fata diferitelor institutii precum ONRC, OCPI, OSIM, ORDA, acordam consultanta juridica de specialitate si solutii pe proiecte in domeniul dreptului societar (operatiuni simple si complexe de inmatriculari II, IF, PFA, SRL, SRL-D, SA, precum schimbarea sediului profesional / social, modificarea si actualizarea obiectului de activitate, majorarea si reducerea capitalului social, transmiterea partilor sociale, infiintarea sau inchiderea punctelor de lucru, excluderea sau retragerea asociatilor, etc.). Valorile dupa care ne ghidam sunt profesionalismul, transparenta, seriozitatea iar daca te regasesti si tu in cuvintele noastre te asteptam pe la noi.
ATC BEST IDEAS - este o firma tanara care are ca obiect de activitate consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii cod CAEN 7022. Detalii servicii oferite Decizii de numire in functie a lucratorilor desemnati; Program de instruire-testare la nivelul societatii in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Instructiuni proprii in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Instructiuni proprii pentru acordarea primului ajutor in caz de accidentare; Tematici de instructaj privind activitatile desfasurate in cadrul companiei; Intocmirea normativului intern de acordare a echipamentului individual de protectie (stabilirea tipului de echipament de protectie necesar, pe activitati, si dotarea lucratorilor cu echipament de protectie); Administrarea activitatii de medicina a muncii (programarea controlului medical obligatoriu si suplimentar); Intocmirea fiselor individuale de instructaj in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Organizarea, efectuarea si supravegherea activitatii de instructaj in domeniul securitatii si sanatatii in munca: instructajul introductiv general, instructajul la locul de munca, instructajul periodic, respectiv instructajul la reluarea activitatii; Semnalizarea la locul de munca a pericolelor de accidentare, a cailor de evacuare, amplasarea truselor de prim ajutor; Evidenta accidentelor de munca, a incidentelor periculoase si a bolilor profesionale; Organizarea comitetului de sanatate si securitate in munca; Propuneri de masuri cu caracter tehnic, organizatoric si de alt tip, care trebuie luate pentru evitarea pericolului grav si iminent, stabilirea zonelor cu risc ridicat si specific; Reprezentarea companiei in situatii de control din partea organelor competente ale ITM; Aprovizionare cu materiale obligatorii: truse sanitare de prim ajutor, echipamente de protectie pentru lucratori; Consultanta privind Legea 319/2006 si normele de aplicare.
Compania activeaza in domeniul silvicultura oferind la preturi atractive masa lemnoasa atat fasonata cat si pe picior, precum si numeroase servicii silvice de calitate, avand deasemenea o experienta de peste 10 ani in evaluarea si achizitia terenurilor forestiere.